1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... databáze vývoje
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Vývoj automobilu Trabant

typskupinaod rokudo rokuhledat slovo
zdroj Co to je?

Legenda: nové od v2.0       opraveno ve v2.0

datumvývojová změnapoznámka
7/62ověřovací série s motorem P 60 (598 ccm, 23 k)
15/10/62Zahájení sériové výroby Trabant P 60. Motor o výkonu 23 k při 3800-3900 ot./min., objem 594,5 ccm (vrtání 72 mm, zdvih 73 mm). Další změny: seřiditelná uzavřená mazací plsť zapalování, odlitek opěrné konzoly skříně přerušovače na horní části klikové skříně, svíčky s tepelnou hodnotou 240 (dosud 225), oktanový nárok 78, hlavní ložisko klikového hřídele 10 mm, zvětšení průměru čepů z 25,5 na 28 mm, klikový hřídel 416081901 (bez klece pro ložisko hnacího hřídele, šířka ojnice v patě 20mm, bez postranních podložek, vnitřní prům. pístního čepu 20 mm, vnější 24 mm. Karburátor 28 HB 2-2 se změněným osazením tryskami. Hlava válce bez těsnění (dle OT). Provedení Standard jednobarevné za 7 850 DM, provedení Sonderwunsch (dvoubarevné s bočními ozdobnými pruhy) za 8 840 DM.od č. k. 6227746 L, 6205986 K, 6280002 C, od č. m. 60-000001
10/62změněné zadní brzdové vedeníod č. k. 6231001 L
konec 62osazení přerušovače plstěnou stěrkou 8329.1
7/12/62doporučené mazání v poměru 1:33 i během záběhu
63prodloužená koncová trubka zadního tlumiče výfuku
63regulátor napětí s teplotní kompenzací (8101.7?).
63nový uzávěr palivové nádrže s vnitřním přídavným víčkem
1/63volitelný volant z miramidu pro Limousineod č. k. 6300980
1/63volitelně samostatné cívky na pravém podběhu místo cívkové skříněod č. k. 6301975 (podle OT 6311975, III.Q/63, patrně chyba)
1/63označení "600" na víku zavazadlového prostoru
1/63již jen boční pruh v druhé barvě pro Trabant Sonderwunsch
12/1/63změny na rámu zadního sedadlaod č. k. 6302351
2/63zámek kufru s pojistným plechem proti neoprávněnému otevření u Limousine
II.Q/63změněný náhon tachometru
4/63zrušení ochranné gumové prachovky na spínači brzdových světelod č. k. 6302548 L, 6341300 LS, 6370814 K, 6380080 C
4/63změněné šroubové upevnění zadních trojúhelných ramen (M12x1,5x60 DIN 961), šrouby nyní dostupné s běžným nářadímod š. k. 6303929 L, 6341837 LS, 6371183 K
5/63konstrukční a technologické změny na předním příčném nosníku ("vlaštovce", obnoveno v 10/63)
II.Q/63menší elastická nádržka hlavního brzdového válceod č. k. 6307135, podle OT od 1/63
5/63dodatečné upevnění profilového těsnění dveří 82x2730 HON 631 čtyřmi šrouby B 3,5x19 se čtyřmi 4 zapuštěnými podložkami 3,6 HON 604; vždy dva šrouby vpředu i vzadu na čelních stranách dveří
5/63nový volant sériověod č. k. 6308980, srv. 1/63
6/63sériová montáž diagonálních pneu s dezénem P20, huštění 1,4 kp/cm3, Kombi vzadu na 1,6kp/cm3
6/63zajištění zadních dveří v zavřené poloze zlepšeným stavítkem s pojistkou u Kombi a Campingod č. k. 6373577 K, 6380451 C; podle KFT od konce 63
III.Q/63zrušení těsnění dveří 80x850 HON 631
7/63tři změny na pístech: drážka pro pístní kroužek vyříznuta na straně výfuku, plášť pístu a pístní kroužky s molybdenovým povlakem, montážní vůle pístu 0,025 ± 0,005 mm
na začátek předchozí  1 | 2 | 3  další další
© 2017 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist