datum | vývojová změna | poznámka |
---|
7/62 | ověřovací série s motorem P 60 (598 ccm, 23 k) | |
15/10/62 | Zahájení sériové výroby Trabant P 60. Motor o výkonu 23 k při 3800-3900 ot./min., objem 594,5 ccm (vrtání 72 mm, zdvih 73 mm). Další změny: seřiditelná uzavřená mazací plsť zapalování, odlitek opěrné konzoly skříně přerušovače na horní části klikové skříně, svíčky s tepelnou hodnotou 240 (dosud 225), oktanový nárok 78, hlavní ložisko klikového hřídele 10 mm, zvětšení průměru čepů z 25,5 na 28 mm, klikový hřídel 416081901 (bez klece pro ložisko hnacího hřídele, šířka ojnice v patě 20mm, bez postranních podložek, vnitřní prům. pístního čepu 20 mm, vnější 24 mm. Karburátor 28 HB 2-2 se změněným osazením tryskami. Hlava válce bez těsnění (dle OT). Provedení Standard jednobarevné za 7 850 DM, provedení Sonderwunsch (dvoubarevné s bočními ozdobnými pruhy) za 8 840 DM. | od č. k. 6227746 L, 6205986 K, 6280002 C, od č. m. 60-000001 |
10/62 | změněné zadní brzdové vedení | od č. k. 6231001 L |
konec 62 | osazení přerušovače plstěnou stěrkou 8329.1 | |
7/12/62 | doporučené mazání v poměru 1:33 i během záběhu | |
63 | prodloužená koncová trubka zadního tlumiče výfuku | |
63 | regulátor napětí s teplotní kompenzací (8101.7?). | |
63 | nový uzávěr palivové nádrže s vnitřním přídavným víčkem | |
1/63 | volitelný volant z miramidu pro Limousine | od č. k. 6300980 |
1/63 | volitelně samostatné cívky na pravém podběhu místo cívkové skříně | od č. k. 6301975 (podle OT 6311975, III.Q/63, patrně chyba) |
1/63 | označení "600" na víku zavazadlového prostoru | |
1/63 | již jen boční pruh v druhé barvě pro Trabant Sonderwunsch | |
12/1/63 | změny na rámu zadního sedadla | od č. k. 6302351 |
2/63 | zámek kufru s pojistným plechem proti neoprávněnému otevření u Limousine | |
II.Q/63 | změněný náhon tachometru | |
4/63 | zrušení ochranné gumové prachovky na spínači brzdových světel | od č. k. 6302548 L, 6341300 LS, 6370814 K, 6380080 C |
4/63 | změněné šroubové upevnění zadních trojúhelných ramen (M12x1,5x60 DIN 961), šrouby nyní dostupné s běžným nářadím | od š. k. 6303929 L, 6341837 LS, 6371183 K |
5/63 | konstrukční a technologické změny na předním příčném nosníku ("vlaštovce", obnoveno v 10/63) | |
II.Q/63 | menší elastická nádržka hlavního brzdového válce | od č. k. 6307135, podle OT od 1/63 |
5/63 | dodatečné upevnění profilového těsnění dveří 82x2730 HON 631 čtyřmi šrouby B 3,5x19 se čtyřmi 4 zapuštěnými podložkami 3,6 HON 604; vždy dva šrouby vpředu i vzadu na čelních stranách dveří | |
5/63 | nový volant sériově | od č. k. 6308980, srv. 1/63 |
6/63 | sériová montáž diagonálních pneu s dezénem P20, huštění 1,4 kp/cm3, Kombi vzadu na 1,6kp/cm3 | |
6/63 | zajištění zadních dveří v zavřené poloze zlepšeným stavítkem s pojistkou u Kombi a Camping | od č. k. 6373577 K, 6380451 C; podle KFT od konce 63 |
III.Q/63 | zrušení těsnění dveří 80x850 HON 631 | |
7/63 | tři změny na pístech: drážka pro pístní kroužek vyříznuta na straně výfuku, plášť pístu a pístní kroužky s molybdenovým povlakem, montážní vůle pístu 0,025 ± 0,005 mm | |