1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... databáze vývoje
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Vývoj automobilu Trabant

typskupinaod rokudo rokuhledat slovo
zdroj Co to je?

Legenda: nové od v2.0       opraveno ve v2.0

datumvývojová změnapoznámka
55Prototyp P 50, tvarem podobný P 70. Ocelová karosérie s duroplastovým obložením. Motor dvoudobý vzduchem chlazený dvouválec o výkonu 18 k.
56prototyp P50 kombi
7/11/57Předběžná ověřovací série AWZ P 50 Limousine Standard. Samonosná ocelová karosérie s duroplastovým obložením. Modernizovaný vzhled oproti P 50 z roku 1955. Okapová lišta i ozdobný štítek AWZ analogicky s P 70. Spínací skříňka v přístrojové desce. Karburátor 26 1-0.č. k. 5000001 až 5000050 L, celkem 50 vozidel
1/5/56přidružení výrobního závodu k VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau
58ověřovací série P 50 kombi, záď analogická k P 70celkem 10 vozidel
1/7/58bíle lemy pneumatik dodávané jako dodatečná výbava
10/7/58Zahájení sériové výroby AWZ P 50 Limousine Standard (dosud 32 vylepšení oproti prototypu). Nové topení, ochranný plech mezi karburátorem a sběrným výfukovým potrubím, úzký přední spoiler bez vzduchových průduchů. Motor P50, válce z šedé litiny, objem 500 ccm, kompresní poměr 6,7, výkon 18 k při 3750 ot./min. Karburártor BVF H 26 1-0, později H 26 1-2. Klikový hřídel 416018841. Jehlová klec pro uložení hřídele převodovky, šířka ojnice v patě 18 mm, po stranách s podložkami, vnitřním průměr pouzdra pístního čepu 18 mm, vnější 22 mm, ušetřena výstředná podložka.č. k. 5000051 až 50 01780 L, celkem 1750 vozidel
58nová kontura blatníků s lesklou krycí lištou, dosavadní lišty byly v dutém provedeníod č. k. 5000801
58úzký přední spoiler se vzduchovými průduchyod č. k. 5000801
58nápis Trabant na kapotě zrušenod č. k. 5000801
58změněná kovová výztuha víka zavazadlového prostoruod č. k. 5000801
8/58tlumiče pérování s opěrnými plochami
8/58barevná nabídka: banánově žlutá (Bananengelb), modrošedá (Blaugrau), světlemodrá (Aeroblau) a světle červená (Hellrot)
8/58ploché "S" jako tovární znak s očkem k otevření kapoty, dosud odznak AWZ
8/58spínací skříňka přemístěna do horního uložení řízení
25/9/58izolační podložka mezi karburátorem a přírubou karburátoru
10/58motor P 50/Z s válci ze slitiny Alfer (mezityp)od č. m. 50-02568; podle OT s karburátory 26 1-1 a 26 1-2
59ověřovací série Trabant P50 Kombi Standard216 vozidel
3/1/59zrušení maznice na ventilátoru chlazeníod č. k. 5000760
3/1/59vnější zpětné zrcátko sériově
59změněné vedení bočních ozdobných lišt, kvůli trojbarevnému provedení Sonderwunschod č. k. 50-02201
59změněné těsnění lanka ruční brzdyod č. k. 50-03151
59zrušení podkladové pásoviny pod ozdobnými lištami a nárazníkyod č. k. 50-06201
3/59změna startovacích kabelů z měděných na hliníkové
3/59zadní pero s 10 místo 7 listy, změněné dorazy peraod č. k. 5007471
na začátek předchozí  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6  další další
© 2017 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist