datum | vývojová změna | poznámka |
---|
55 | Prototyp P 50, tvarem podobný P 70. Ocelová karosérie s duroplastovým obložením. Motor dvoudobý vzduchem chlazený dvouválec o výkonu 18 k. | |
56 | prototyp P50 kombi | |
7/11/57 | Předběžná ověřovací série AWZ P 50 Limousine Standard. Samonosná ocelová karosérie s duroplastovým obložením. Modernizovaný vzhled oproti P 50 z roku 1955. Okapová lišta i ozdobný štítek AWZ analogicky s P 70. Spínací skříňka v přístrojové desce. Karburátor 26 1-0. | č. k. 5000001 až 5000050 L, celkem 50 vozidel |
1/5/56 | přidružení výrobního závodu k VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau | |
58 | ověřovací série P 50 kombi, záď analogická k P 70 | celkem 10 vozidel |
1/7/58 | bíle lemy pneumatik dodávané jako dodatečná výbava | |
10/7/58 | Zahájení sériové výroby AWZ P 50 Limousine Standard (dosud 32 vylepšení oproti prototypu). Nové topení, ochranný plech mezi karburátorem a sběrným výfukovým potrubím, úzký přední spoiler bez vzduchových průduchů. Motor P50, válce z šedé litiny, objem 500 ccm, kompresní poměr 6,7, výkon 18 k při 3750 ot./min. Karburártor BVF H 26 1-0, později H 26 1-2. Klikový hřídel 416018841. Jehlová klec pro uložení hřídele převodovky, šířka ojnice v patě 18 mm, po stranách s podložkami, vnitřním průměr pouzdra pístního čepu 18 mm, vnější 22 mm, ušetřena výstředná podložka. | č. k. 5000051 až 50 01780 L, celkem 1750 vozidel |
58 | nová kontura blatníků s lesklou krycí lištou, dosavadní lišty byly v dutém provedení | od č. k. 5000801 |
58 | úzký přední spoiler se vzduchovými průduchy | od č. k. 5000801 |
58 | nápis Trabant na kapotě zrušen | od č. k. 5000801 |
58 | změněná kovová výztuha víka zavazadlového prostoru | od č. k. 5000801 |
8/58 | tlumiče pérování s opěrnými plochami | |
8/58 | barevná nabídka: banánově žlutá (Bananengelb), modrošedá (Blaugrau), světlemodrá (Aeroblau) a světle červená (Hellrot) | |
8/58 | ploché "S" jako tovární znak s očkem k otevření kapoty, dosud odznak AWZ | |
8/58 | spínací skříňka přemístěna do horního uložení řízení | |
25/9/58 | izolační podložka mezi karburátorem a přírubou karburátoru | |
10/58 | motor P 50/Z s válci ze slitiny Alfer (mezityp) | od č. m. 50-02568; podle OT s karburátory 26 1-1 a 26 1-2 |
59 | ověřovací série Trabant P50 Kombi Standard | 216 vozidel |
3/1/59 | zrušení maznice na ventilátoru chlazení | od č. k. 5000760 |
3/1/59 | vnější zpětné zrcátko sériově | |
59 | změněné vedení bočních ozdobných lišt, kvůli trojbarevnému provedení Sonderwunsch | od č. k. 50-02201 |
59 | změněné těsnění lanka ruční brzdy | od č. k. 50-03151 |
59 | zrušení podkladové pásoviny pod ozdobnými lištami a nárazníky | od č. k. 50-06201 |
3/59 | změna startovacích kabelů z měděných na hliníkové | |
3/59 | zadní pero s 10 místo 7 listy, změněné dorazy pera | od č. k. 5007471 |