1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... databáze vývoje
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Vývoj automobilu Trabant

typskupinaod rokudo rokuhledat slovo
zdroj Co to je?

Legenda: nové od v2.0       opraveno ve v2.0

datumvývojová změnapoznámka
4/63Představení ověřovací série P 601. Oproti P 60 tyto změny: nová karosérie "lichoběžného" tvaru, větší prosklená plocha, stahovací okénka ve dveřích, mechanický ostřikovač čelního skla, změněné víko kufru, širší kapota. Provedení Standard s lakovanými třídílnými nárazníky, Sonderwunsch s jednodílnými nárazníky ve chromu. Veškerá technika převzata z P 60 (kromě tlumičů a odpružení přední nápravy).č. k. 6339001–6339110 L
konec 63ověřovací série Trabant P 601 Limousine Standard a Kombi.110 vozidel
1/64nultá série Trabant 601 Limousineč. k. 64-30001–64-30023
II.Q/64upevňovací svorníky masky s křídlovou maticí
II.Q/64Trabant 601 Limousine – technické změny na základě nulté série
1/7/64Začátek sériové výroby Trabant 601 Limousine Standard (nová technická koncepce, nová karosérie). Denní produkce 160 vozidel. Varianta kombi nadále jako Trabant P 60, denní produkce 42 vozidel. Zkušební P601 série měla mj. ještě boční ozdobné lišty až na přední blatník. Souběžně ukončení výroby P 60 Limousine Standard a "s výbavou na přání".od č. k. 64-30024, srv. 1/64
III.Q/64ověřovací série 200 vozidel s klouby otočného závěsu v kovových pouzdrech
1/9/64polystyrolová protiprůvanová clona dveří
2/1/ 65zlepšené utěsnění víka kufru pomocí dvou svorných spon, přestavba možná od prvních P 601
1/2/65T 601 Limousine – provedení s automatickou spojkou „Hycomat" na zvláštní přání, typ motoru P61.č. m. 61–...
15/2/65montáž vzpěry mezi oběma zadními podběhy (P 601 L)
15/3/65dělený koberec u P 601 L
1/4/65příprava úchytných bodů pro bezp. pásy
14/4/65montáž úchytných bodů pro bezp. pásy
5/65ověřovací série s brzdovými bubny z temperované litiny
10/7/65Bezpečnostní pásy sériově. Upevňovací body mezi sedadly za ruční brzdou, vlevo a vpravo u dveřních sloupků na výztuze v podlaze, vlevo a vpravo pod zadními okny.příprava od 4/65
9/65zrušení vnější vodící kolejničky řízeníod č. k. 104... L
10/9/65montáž hranatého tachometru místo dosavadního kruhového (analogického jako u P 60)ověřovací série 10/7/65, od č. k. 104... -L
29/9/65Zahájení sériové výroby Trabant 601 Universal Standard v ceně 9300,00 MDN. Výklopná záď s postranní podpěrou. Výroba varianty Camping nebyla převzata do výrobního programu. Původně se plánovala od III/Q/66 (posuvná střecha, lůžková úprava sedadel), k realizaci však nedošlo ani později. Výroba dodávkového vozidla byla opět zahájena až v roce 1966.ověřovací série 7/65, č. k. 1500001, sériově od č. k. 1516001
IV.Q/65stěrka oleje přerušovače a současně nový dvoupáčkový přerušovačod č. m. 60-183044, 60-186570 H
11/10/65otočný závěs přední nápravy z temperované litiny
12/65ohebný náhon tachometru bez mazacího otvoru
17/12/65spojka LR 5-6 se slabým tlakem pružinod č. k. 1067007 L, 1514520 U
20/12/65za horka lepené a vysokofrekvenenčním svářením spojované vnitřní obložení dveří (L+P)
66zahájení výroby P 601 Universal Lieferwagen (dodávkový vůz)
na začátek předchozí  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24  další další
© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist