1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

T 1,1 (34)
Filip
16/10/2006 21:34:51
Přátelé trabantů.Mám trabant 1,1 a je originál červený.Dovezl jsem si ho v roce 93 z´Maďarska.Prý těchto červených bylo vyrobeno 5 kusů.Vůz jsem ještě stihl uvést do provozu a má v techničáku uvedeno Trabant 1,1.Chtěl jsem se vás zeptat,zda nemáte potuchy o serii těchto červených kousků.V té době jsem za něj zaplatil našich asi 80 tisíc kč.Ddodnes jsem s ním najel od té doby max.2000tisíc kmdnes má najeto 36 000
Ivosh Profil uživatele + foto
16/10/2006 22:03:43
Bylo by foto toho vozidla? Určitě to bude podle popisu vzácný exemplář.
 
Zkouším sondovat na internetu. Pro T1,1 je zmiňována barva "indianrot"
(např. www.viertakttrabant.de). Je možné, že to bude ona. Jedna pěkná
fotografie indianrot jednajedniček je na adrese:
 
[URL]
 
Tato fotka je uváděna v německém diskuzním fóru k tématu originálních barev
([URL]). Na fotce je 7
červených vozidel a někdo v diskuzi uvádí, že jich bylo vyrobeno patrně
mnohem víc. I lidé v diskuzi hned uvádí příklady dalších.
 
Takže pokud se jedná o tuto barvu, moc bych číslu 5 nevěřil. Nicméně je
možné, že jich bude relativně málo oproti zbytku.
Pavel JHB Profil uživatele
17/10/2006 02:04:37
Druhej cervenej je u nas ve vedlejsi vesnici. Ma ho clovek, kterej ma ve
stodole celou radu lim+kombi 600-1.1 Ze by jich byla skoro pulka v CR? :-)
Filip
17/10/2006 17:25:27
Moc díky za foto,resp Url.Ten můj je přesně v té barvě, jak tam stojí těch osm červených.Zdravím též souseda z JH,jedná se o jeden a ten samý vůz.
Filip
17/10/2006 17:40:56
Ještě jsem zapomněl:Sháním dokument který vysílala ČT 2 asi před pěti lety Trabant-plánované hospodářství na kolech.Je tam v podstatě průběh celé výroby vozu od svařování skeletu až po navážení hotových vozů na vagony.Na konci kamera zabírá spoustu trabantů na place a mezi nimi je jeden červený.Patrně byli svezeny vozy ze Zwickau i Moselu na jeden plac,to je ostatně vidět na fotce od Ivoše
Pavel JHB Profil uživatele
17/10/2006 17:48:13
Filip> Mam na DVD + MPEG
ted
17/10/2006 20:12:17
Měl bych taky zájem o ten dokument, bylo by možné dát sem nějaký link na stažení? Nebo je zpoplatněn?Děkuji
Vašek D. Profil uživatele + foto
17/10/2006 20:57:34
Jestli chceš to DVD, tak na Trabantiádě budu mít jedno k dispozici. Za cenu media.
Filip
18/10/2006 18:32:09
Díky za odpovědi,trabantiadu bohužel nestíhám.Spojím se s Pavlem,zda by byl ochoten DVD zapujčit.Jsem u nás vždy mimo pracovní dny..Domluvíme se co za to
DJZD Profil uživatele
22/10/2006 16:55:32
To DVD by bylo supr. JH. Jindřichův Hradec, zdrávím vás kluci
Matúš
7/12/2006 08:09:31
Kde je prosím Vás možné zakúpiť za nie drahý peniaz Trabant 1.1 4-takt-prípadne ako prihlásiť dávno odhlásené auto ,stk,....
Matúš
7/12/2006 08:46:14
Kde je prosím Vás možné zakúpiť za nie drahý peniaz Trabant 1.1 4-takt-prípadne ako prihlásiť dávno odhlásené auto ,stk,....
Pavel JHB Profil uživatele
7/12/2006 11:03:09
Z dotazu neni jasne jestli to chces s/bez papiru. Za dobry peniz to lze
obcas z Polska, ale ten nejde uvest na papiry. Takze zbyva nemecko, ale
priprav si poradne tlustou obalku :-) Jednou odhlaseny jiz nelze znovu
prihlasit. Pokud objevis legalni zpusob - sem s nim. Snazim se o 1.1 (za
rozumny peniz) uz nekolik let, zatim bez uspechu o sehnani prepsatelnych
dokladu ani nemluvim, to driv zakopnes o cihlu zlata...
Matúš
8/12/2006 15:40:29
Mám na mysli T 1.1 s papírama. Zvlášť sem myslel ako prihlásiť´T601 ktoré je 4,5 roka odhlásené . Nedávno sem ho kúpil je už v dobrom stave ale ako na prihlásenie lebo všetky dokldy mám aj špz ale neplatné-už sa vymienali.Dík za prípadnú radu
Eda Profil uživatele
8/12/2006 15:51:43
To Matuš : Pokud se jedná o přihlášení v ČR, napíš mi na mejlík, na Slovensku nevím.
Matúš
8/12/2006 16:03:40
Bohužial je to SK,ale nevadí.Zhodou okolností písal dávnejšie i nejaký Peter-já tiež chcem zapojíť autorádio ale neviem ako a čo je k tomu potrebné
Ivosh Profil uživatele + foto
8/12/2006 16:19:42
Ad zapojeni radia: musite mit nejakou dokumentaci ke konektorum, ktery vase radio ma. Byva to bud tovarni zalezitost, nebo se uz dnes hodne prosadily ISO konektory. At uz takove nebo makove, budou mit pripojeni na zdroj, repro a dalkove ovladani. Repro je jasne, DO nas vetsinou nezajima, a ten zdroj: nejcasteji jsou tam dva kabely na plus a jeden na minus. Minus date na kteroukoliv kostru. Jedno plus jde na pamet radia, to musi byt trvale pripojene na staly zdroj, ktery funguje i pri zastavenem aute. Tedy nejlepe pojistka, ktera ma staly proud. Toto plus ma velmi maly odber, ktery by nemel zpusobit vybiti vozu. (Nicmene pocitejte s tim, ze muze byt nejake pralesni radio, ktere Vam po nejake dobe stani baterku vyzere. Takze doporucuji overit odber ve vypnutem stavu.) Druhe plus je hlavni zdroj radia behem provozu. A tady jsou dve moznosti. Vetsinou se doporucuje zapojit to na zapalovani, aby se to zapnulo jen po otoceni klicku. To Vam ale znemozni poslouchat radio, kdyz nebezi motor. Resenim je take pripojit na trvaly proud, nejlepe primo na baterku pres dodatecnou pojistku. Musite mit ale jistotu, ze je zde odber pri vypnuti tak maly, ze to baterku behem par dni v garazi nevybije. Jak to takto mam, bohuzel levny Sencor asi neni to prave orechove a po 10 dennim stani v garazi jsem nenastartoval. Proto nyni radeji pred delsim odstavenim vythanu ze zadu radia ISO konektor s tim, ze si pamet znovu nastavim pri dalsim zapojeni. Nicmene jezdim autem denne, takze vetsinou bez problem.
 
No a jeste je tam dira na antenu. To asi take nepotrebuje nejake vysvetleni.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
8/12/2006 17:30:59
To Matus: Mal som podobny problem, auto malo TP, znacky, dokonca platnu STK, ale znacky uz boli stare, nestihli sa vymenit, tym padom auto automaticky vyradili z evidencie...nazad to uz neprihlasis, nech robis co robis. Ak by si moc chcel, za nejakych 50 000 by to slo. Je jednoduchsie kupit za 1000 papiere z ineho auta a "prepisat si ich" na to svoje, co znamena vymenit stitky karoserie :)
Matúš
8/12/2006 18:38:40
Stačí iba prenitovať štítok motora a karosérie a potom prepísať? Veľmi dobre viem o tom ale akosi ma to nenapadlo. Skutočne,už som viackrát videl doklady za 1000Sk.´dakujem za radu
julo600
8/12/2006 18:57:59
myslim, ze cislo motora sa stalo po poslednej novelizacii zakona nepodstatne (aj) na Slovensku. Ak uz chces ist touto cestou, staci sa postarat o cislo karoserie.
Matúš
8/12/2006 19:06:27
Mám aj inú možnosť?
julo600
8/12/2006 19:22:17
neviem isto, nesledoval som tvoju problematiku pozorne, pozriem neskor a vyjadrim sa, ale predbezne si myslim ze asi vela na vyber mat nebudes
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
9/12/2006 19:40:22
To Matus: Ano, tak ako pises, az na ten prepis, ziaden prepis sa nekona. Proste zozen papiere ktore su platne, prepis na seba a mas. Auto ktore na ne "postavis" samozrejme musi sediet, cislo karoserie + farba. Ja tak svojho trabanta mam, nedavno som bol na STK a ziaden problem.
Matúš
9/12/2006 20:14:18
Kdesi som počul že tie štítky si policajti alebo na stk vśimnú že to nie je pôvodné a že by s tým mohol byť problém-a ešte jedna vec- ako prosím vás s prepisom majiteľa-ako sa to robí
laaaci Profil uživatele + foto
10/12/2006 22:01:31
to Matus.Väčšinou kúpiš papiere aj so štítkom. U nás však jeden starý pán vyrába docela dobré duplikáty štítkov a zatiaľ to prešlo už na 3 trabantoch, keď nie viacerých...julo600 vie o kom hovorím .Keď tak napíš na mail.Dám ti kontakt
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: T 1,1

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2021 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist