1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Neviem co mam s TRABIM... (34)
Lofi
4/6/2006 20:58:10
Cawte LUDIA... VCERA SOM KUPIL TRABIHO... 601 rv.79 12V nove zapalovanie... Vycistil som nadrz, hadice, sviecky, karburator... Za studena ide ako sialeny...tak cca 5 minut, akonahle sa zohreje straca vykon ako prasa ide ledva 45km/h...mozete mi poradit ake tam maju ist sviecky...mozno maju inu tepelnost alebo uz neviem co som v koncoch... a predsa v zaciatkoch... mam tam brisk ale oznacenie teraz neviem, neviem ani kolko maju rokov... zapalovanie tam je nejake novsie prerobene...
HaD
4/6/2006 22:18:15
Do trabiho patří svíčky N15C (pokud ti budou v obchodě nabízet svíčky s označením Y, tak nebrat!). Vypínáš sytič?
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
4/6/2006 23:21:20
Novsie, prerobene? To myslis EBZU alebo IMFsoft?
LOFI
5/6/2006 11:16:01
ahojte... sviecky tam boli brisk N19C super.... tak tie som vymenil za N15C/ale nahrady NGK/... ale nic sa nezmenilo... zapalovanie tam je to EBZU kolega mi nastavil predzapal... mam vycisteny karbik a sytic mam zatiahnuty...
 
Za studena vyrazi ako sip a o 5 minut sa uz ledva vlecie 50km/h....
Vašek D.
5/6/2006 12:27:46
Typoval bych, že to bude tou EBZOU, jelikož už tady tuhle "metafyzickou" závadu někdo řešil. EBZA se během těch pár minut provozu vyhřeje a přestane chodit. Mojí teorii můžeš potvrdit dvěma experimenty- 1) nastartovat trabiho a nechat ho stát na místě na volnoběh tak 10 minut, jestli se závada projeví, pokud ano, tak je to na 90% tím; a 2) Poté, co se za provozu závada projeví, checkni se třetí svíčkou přidržovanou na bloku jestli EBZA hází obě jiskry (bacha na elektrickou ránu, lepší vypnout motor, přepojit kabel a nastartovat znova). 3) Odšroubuj Steuerteil EBZY a otevři ho, jestli tam není něco opravdu připáleného. To jsou moje tipy...
Hoda Profil uživatele
5/6/2006 12:31:30
a nebo ucpaný zadní díl výfuku.za studena jede ale jak se ohřeje tak ajko kdyby tě někdo ze zadu tahal.Skus výfuk jen sundat a projet to bez něj.:--)))
prdik
5/6/2006 16:36:33
Nejspis ti tahne jen na jeden valec, odpovida tomu i max. rychlost. Che to mrknout na zapalovani - kladivka sou v tomhe jednonusi. a zkontrolovat civku ( poskozene vimnuti zpusobi po zahrati civky docasnou nefunkcnost ) - celkem blbe se to zjistuje, nejlepsi vymenit obe za nove, ale trosku drasi... . No a pak kabely, patky, svicky... .
Lofi
6/6/2006 10:17:08
Oka... Dakujem za rady... Vcera mi uz isiel aj 75km/h... dnes skusim pozriet na ten vyfuk a Ebzu... Ak bude vyfuk zakarbonovany da sa to vypalit? /ako na simsone/ alebo treba novy diel vyfuku?
 
Nasiel som tam este jednu vadu... Tecie mi karburator z vrchu okolo sitica... takze musim odstranit aj to...
Pavel JHB Profil uživatele
6/6/2006 10:40:37
Lofi> Vypaleni je problematicke, vetsinou se to resi novym vyfukem (delal
jsem to v nedeli :-D), nebo ho zezhora otevres, vycistis, popr uberes
prepazku a znova svaris. Tim se zmensi duseni, ziskas kovovejsi zvuk (ale
stale tichej) a snizi se dalsi zanaseni.
VlaVla Profil uživatele + foto
6/6/2006 10:44:23
Otázka je, jestli se taková práce za těch cca pětset korun vyplatí...
Ivosh Profil uživatele + foto
6/6/2006 12:14:01
Anebo -- naplnit výfuk během jízdy přemaštěnou směsí (sytič) a pak jet tak,
aby se to vše maximálně zahřálo, vzplanulo a vypálilo se zevnitř. Nemám to
vyzkoušeno, ale slyšel jsem o této metodě, myslím, že jsem ji tu už i
zmiňoval.
Mikuš TN
7/6/2006 00:44:00
Svojho času keď DDR veci už neboli a maďarské ešte neboli som na doporučenie motokamarátov urobil toto: okolo zvaru som to rozpálil letlampou dočervena a potom som začal opatrne fúkať otočeným vysavačom vzduch zachvíľu to chytilo z konca zadného výfuku sa začalo fest dymiť zastrčil som hadicu vysavača /Eta tam akurát vliezla /a za cca 20min bol vypálený a teplota tam bola asi dobrá pretože prepážka sa prepálila tiež
Ivosh Profil uživatele + foto
7/6/2006 07:21:30
Taky dobré. :-) Co na to sousedi?
Vašek D. Profil uživatele + foto
7/6/2006 11:22:20
Mimochodem, máte-li někdo doma nepoužitou zadní část výfuku, tak ji, prosím, hoďte na váhu, ať víme, kolik má vážit "prázdný" výfuk. Z hmotnosti použitého výfuku si pak každý snadno zjistí, jak moc je zadrekovaný a případně jak jsou ty zmíněné "vypalovací" metody účinné. Va
Ivosh Profil uživatele + foto
7/6/2006 12:22:37
Mám dva, jeden nový polský a jeden origoš německý (1981), co jsem teď dostal
s trabim. Dobrý nápad, Vašku, provedu měření a dám vědět.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
7/6/2006 13:04:53
Nasledujici postup nedoporucuji!!!
 
Zadni tlumic prolit asi 1/4 litrem benzinu a upevnit na otevrenem
prostranstvi k necemu, co jen tak neodletne, odjistit hasicak... a
skrtnout sirkou. Jednou to mam za sebou - ja prezil bez popalenin,
tlumic zevnitr vyhorel a dodnes jezdi.
Viktor
7/6/2006 16:49:13
Výfuk roztemuji a svářečkou vypálím příčku.
Přílohy:  vyfuktra_20060504.jpg (205,8 kB)
Pavel JHB Profil uživatele
7/6/2006 17:19:40
Kdysi mi to rikal zdejsi svazarmovsky mechanik. Byvala to nejcastejsi zavada
starejch dedku. Ja uz to ale nekolikrat zkousel a nikdy se to nepovedlo.
LukasH Profil uživatele + foto
7/6/2006 19:36:09
Viktor: a neroztrhlo se to? Já bych měl obavy že to zničím :)
Mikuš TN
7/6/2006 21:38:12
Za komančov keď bol plyn i kyslík zadara sa to samozrejme vypalovalo autogénom.
Keď´ešte mali SPOJE Trabikov na doručovanie a prestal im ťahať v Trabant servise sadli do Trabika 4 mechanici a na plný plyn do cca 30km vzdialeného mestečka tam otoč a znova plný plyn naspäť dymu bolo plno ale výfuk bol vypálený a korunky za nový výfuk robotu sa pekne nafakturovali a 4 mechanici sa hodinku povozili.
Ivan
7/6/2006 22:32:28
Ja to mam vyskusane- 2-3 kusy zapaleneho dreveneho uhlia nasypat do tlmica a pripojit vyvod z vysavaca. 10-15 minut ohromneho dymu, tlmic zeravy a potom lahky a cisty. Karbon zhori- to treba vidiet, je to zazitok. Zerave kusky vyletuju von. Mam to vyskusane, fakt to ide. Cosi podobne ako p. Mikus. Tlmic nedavajte na travu, mne to vypalilo aj korene- na tehly,kamene,beton... Potom to pracovalo ako nove.
prdik
8/6/2006 07:58:14
K tomu vazeni.... . Mel sem v ruce 3 druhy konce vejfuku. (dederonskej, madarskej a asi cssr) a kazdej vazil jinak a rek bych ze o dost. I vyvodna trubka je u kazdyho jinak velka.
Pavel JHB Profil uživatele
8/6/2006 18:00:24
Jsi mne potesil, ja vymenil v nedeli vyfuk a ted porad obchazim auto a
koumam, proc mi vyfuk tolik trci ven. Preperit to nemuzu protoze starej jsem
nechal u kamose, kde jsem to menil a novej byl zel posledni :-(
Lofi
8/6/2006 22:59:48
No... vyfuk som dal dole...SUPER ZVUK ma teraz Trabi... cez vikend vypalujem uvidim ako... bud ho rozrezem, alebo tam dam to uhlie z grilu.../dobry napad/ Inac je riadne tazky a ma taky tupy zvuk ako keby bol plny...
 
No nieje to ono asi udem mat problem s tou EBZOU... velmi sa mu do otacok nechce no a ked idem a podari sa ze chyti dych tak pri vysokych otackach mi tam nieco klepe /tak ako ventili na starej skodovke/ moze to byt ZAPALOVANIM??? alebo cievkou???
Ivosh Profil uživatele + foto
9/6/2006 12:08:55
> pri vysokych otackach mi tam nieco klepe /tak ako ventili na starej
> skodovke/ moze to byt ZAPALOVANIM???
 
Klasicke detonacni spalovani.
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Neviem co mam s TRABIM...

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2020 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist