1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

** bez názvu (250)
Prager Profil uživatele
13/4/2004 10:02:54
Ahoj, funguje to?:-) Jestli ano, tak hned odpovidam. Ja toho Kytkova Campinga nezkoumal, myslel jsem ale, ze zminoval rok 62. Pokud vsak u auta zminoval rok 60, je mozne, ze jsem se preslechl. V kazdem pripade Camping se vyrabel jiz od podzimu 61. I kdyby to jeho auto bylo z roku 60 a ta strecha tam byla jen domontovana, musel by mit sterace mit Linkschlag, cili opacne orientovane nez mame my, coz myslim nemel. Takze bych to tipl na 62, starsi to nebude... Honza.
Prager Profil uživatele
20/4/2004 09:39:33
Ahoj,
 
Ivosi, tomu Lubosskovi jsem samozrejme nenapsal jen tu jednu vetu, at se toho zbavi:-) Tak to ale melo vyznet. V podstate jsem mu ale napsal pravdu. Sestistovek je u nas v CZ par kousku a ani z majitelu techto vozu by se mu urcite vsichni hned neozyvali. Na druhe strane majitele 601 budou shanet trochu jiny motor, kterych je pomerne dost /nemluvim o jejich stavu.../ Cili motor 600 je v podstate rarita, ale pokud ma nekdo zajem jej prodat a ma kupce, tak by proste nemel prilis vahat. Jako pribliznou cenu jsem mu napsal 1 1,5 tis. Nemyslim si, ze bych tomu prodavajicimu poradil vylozene nejakou blbost:-) Je sice pravda, ze jsou i lide, kteri kupuji starsi motor do 601 jiz v neprilis dobrem stavu i treba za 6 tis, coz se mi zda nepomerne moc. Jsou totiz ceny realne a ceny fiktivni a nekteri servismani maji ten dar, ze zakazniky presvedci i o opodstatnenosti techto cen fiktivnich. A lide pak ziji v jednom velkem bludu, ale ve sve nevedomosti jsou spokojeni.
 
Co se tyce toho, co bude do budoucna: Take nad tim premyslim. Ono ve sve podstate uvidime, jak to bude, ale clovek si tak zkousi udelat nejakou prognozu a podle toho se zaridit. Ja to vidim ale trosku jinak nez ty. Co se tyce CZ, tech odlozenych 600, ktere ted majitele nijak neresi a jednou je nekdo bude renovovat, podle me nebude tolik. Jednak nektere z nich jsou jiz zrenovovane /s vetsim ci mensim uspechem:-)/, nebo nektere jiz renovovany jsou nebo se jejich majitele na to intenzivne pripravuji, jako ty, Vlada atd. Cili uz ted radu dilu mate nachystanych. Takze kdyz o tom premyslim, nerekl bych, ze se objevi tolik novych zajemcu o dily obecne. Navic ma rada lidi doma radu dilu z vozu, ktere jiz neexistuji, ale stihli je z vozu oddelat pred sesrotovanim. Spis ale bude problem s nekterymi drobnostmi, coz uz je vlastne ted. Viz poklice, predni spojler apod. Tyto dily jsou dnes ceneny takrikajic zlatem. A to proto, ze jich je proste malo, protoze to byly dily ktere pri beznem
provozu extremne trpely. Jinak urcity utlum obecne, v souvislosti s odpadavajicimi 601, lze ocekavat, to je jasne. Ale napr. po nekolika letech, kdy se urcite dily v Nemecku na T jiz nevyrabely, jen v Madarsku, Polsku, Slovinsku apod. se najednou zase objevuji nove nemecke firmy, ktere se dily na T opet zabyvaji, protoze je proste poptavka. U nas se tim asi nikdo zabyvat nebude. Proto mozna za par let bude bezne, ze se clovek pro urcity dil vyda za hranice do Nemecka. Asi je dobre urcite dily koupit do nahrady uz dnes. Ty bezne, skutecne pouzitelne veci. Aby si clovek doma neudelal Mototechnu, na kterou potom nasi potomci budou muset objednat kontejner, aby se to odvezlo na smetiste:-) I kdyz to je vec kazdeho... Nekdo razi jinou cestu, cili je to kazdeho vec,i pokud ma doma vsechny dily treba petkrat. Aspon se da od takoveho cloveka treba neco koupit:-) Ja si obcas vzpomenu na film Slunce seno..., kde veze nejake dite s Jiraskovou na kolecku knizky, jedna jim spadne na zem
a Jiraskova rika: Pepicku, seber soudruha Gottwalda /knizku/, at se nam tu nevali... Pak se Jiraskova zahledi nekam do neznama a prohlasi: Vzdyt jsou ty knizky jako nove, vzdyt je nikdo nikdy necetl! A takto to bylo i s nekterymi dily. To jsem si uvedomil i u jednoho cloveka v Koline v garazi, od ktereho jsem koupil tesneni do okna. Kupoval ho pry hned, kdyz koupil nove auto. Proste do nahrady pro strycka Prihodu. A jak jsem mu byl vdecny za to, ze tak tenkrat ucinil:-) Tesneni je vsak jedna z naprosto nedostatkovych veci, kdyz se clovek tedy nespokoji s Misselwitzem. S radou dalsich dilu se to vsak ma trochu jinak, rekl bych. U nekterych lidi jsem napr. videl, ze doma skladuji star zadni lampy, ale v tak hroznem stavu, ze se nedaji pouzit ani pri nejlepsi vuli.
 
Takze asi takto bych rozvedl z meho pohledu tvoji myslenku.
 
Jinak jeste vecne k vicku nadrze: To, co mam momentalne na voze ja, neni lesteny hlinik, ale skutecny chromovany kov. To poznam. Netvrdim, ze to je original, spis asi ne. Dostal jsem tenkrat k vozu jeste jedno vicko, ted si ho presne nevybavuju, ale mozna to bylo to vyssi. Zkusim se po nem podivat, co to bylo zac.
 
Zatim cau Honza.
Prager Profil uživatele
26/4/2004 12:45:47
No a Ivosi navic i ta strecha!... Ramecky svetel ma vsak v barve. Rok vyroby vozu, ktery byl focen na dalnici /poslal jsem pred chvili/, netusim. Uz ani nevim, kde jsem k tomu obrazku prisel, asi nekde na nemeckem netu. H.
Prager Profil uživatele
27/4/2004 14:35:58
Kluci, jeste jsem se chtel zeptat, asi nejlepe Ivose, ktery to ted absolvoval. Jaky je presne nejlepsi postup nyni pri koupi auta z jineho kraje? A ta evidencni kontrola jiz neni potreba, je to tak? Dik za info, H.
Ivosh Profil uživatele + foto
27/4/2004 14:47:22
Ty -- koupis vuz, vezmes si maly TP, EM karticku, prip. kopii TP.
On -- odhlasi na DI vuz, do TP napisi Tve jmeno a data. Posle Ti TP, zrusi
pojistku. Zasle Ti TP doporucene.
Ty -- zajdes na EK. Zajdes do pojistovny a vybavis pojistku, Sundas SPZ,
vezmes oba TP, doklad o pojisteni, doklad o EK, doklad o TK, doklad o EM,
zajdes na EV, vse vyridis. Dostanes RZ. Zajdes znovu na pojistovnu a
dostanes novy doklad (na starem mas puvodni SPZ).
 
Jasny? :-) Snad jsem na nic nezapomnel.
 
I.
Prager Profil uživatele
27/4/2004 14:55:07
Ivosi, naprosto jasne:-) Jen jedna vec: k odhlaseni tedy on maly TP nepotrebuje, je to tak? Dik H.
Ivosh Profil uživatele + foto
27/4/2004 15:05:09
> Ivosi, naprosto jasne:-) Jen jedna vec: k odhlaseni tedy on maly TP
nepotrebuje, je to tak? Dik H.
 
Nepotrebuje. I.
 
PS: Vlado, to chovani konference vuci [trabant (no subject) ... je takove
nejake divne. :-)))) Da se to nejak nastavit?
VlaVla Profil uživatele + foto
27/4/2004 15:11:29
Hezky jsi to popsal. :-)
 
Ja bych jenom dodal. Pro prihlaseni na noveho majitele MUSI mit vuz
platnou STK. Doklad o evidencni kontrole MUSI byt napsany na jmeno
noveho majitele.
 
Vlada
 
> Ty -- koupis vuz, vezmes si maly TP, EM karticku, prip. kopii TP.
> On -- odhlasi na DI vuz, do TP napisi Tve jmeno a data. Posle Ti TP, zrusi
> pojistku. Zasle Ti TP doporucene.
> Ty -- zajdes na EK. Zajdes do pojistovny a vybavis pojistku, Sundas SPZ,
> vezmes oba TP, doklad o pojisteni, doklad o EK, doklad o TK, doklad o EM,
> zajdes na EV, vse vyridis. Dostanes RZ. Zajdes znovu na pojistovnu a
> dostanes novy doklad (na starem mas puvodni SPZ).
 
> Jasny? :-) Snad jsem na nic nezapomnel.
VlaVla Profil uživatele + foto
27/4/2004 15:12:04
Presne.
 
> Ivosi, naprosto jasne:-) Jen jedna vec: k odhlaseni tedy on maly
> TP nepotrebuje, je to tak? Dik H.
Prager Profil uživatele
28/4/2004 14:37:33
Ivosi, tady mas odkaz:
 
[URL]
 
S tim napisem na prospektu me to docela prekvapilo:-) V tomto pripade by se to mohlo asi takto ponechat, resp. zvazit, zda by se tam nemelo objevit jeste slovo "Sachsenring", ktere se vztahuje prave i k tomu pozdeji pouzivanemu znaku "S". "AWZ" se vztahuje k P70 a pouze prvnim kouskum T 500.
 
H.
Ivosh Profil uživatele + foto
28/4/2004 14:51:39
Napadlo mne, ze by nebylo spatne se kupce zeptat na rok vyroby tech blikacu.
Pokud se to da najit nekde na krabicce nebo na samotnych blikacich.
 
I.
 
VlaVla Profil uživatele + foto
28/4/2004 14:59:12
Neni problem se zeptat. Napiste nekdo dotaz a ja mu ho poslu.
 
Datum vyroby se da najit po odsroubovani ramecku na okraji toho
blikace (podobne jako u hrnce svetlometu).
 
Vlada
 
> Napadlo mne, ze by nebylo spatne se kupce zeptat na rok vyroby tech blikacu.
> Pokud se to da najit nekde na krabicce nebo na samotnych blikacich.
 
> I.
Ivosh Profil uživatele + foto
28/4/2004 15:06:31
To bych s dovolenim nechal na naseho kluboveho tlumocnika Honzu. :-)
 
I.
Prager Profil uživatele
3/5/2004 10:00:18
Ahoj kluci,
 
Tak nejprve gratulace novopecenemu otci Ivosovi! At se male Barborce dari a vy jako rodice to vse dobre zvladate! Je to narocny, vidim to u brachy, ale stoji to za to:-)
 
K webu a rozmezi let:
 
Nad tim take premyslim jiz od te doby, co jsme se shodli, ze by se to rozmezi let mohlo na webu nekde objevit.
 
K tomu tedy ted kopiruji to, co jsem psal na sve stranky do sekce historie:
Poválečný proces znárodňování měl za výsledek to, že sdružení Auto Union ve své původní podobě přestalo existovat, vzniklo však sdružení nové, Auto Union GmbH, tentokrát však v Ingolstadtu. Na toto nové sdružení přešla i veškerá práva původního sdružení, mimo jiné i právo používat obchodní značku "Audi". Z tohoto důvodu byla automobilka Audi Zwickau přejmenována na "VEB Automobilwerke AWZ Zwickau". K tomuto přejmenování došlo však až v roce 1955. Ze stejného důvodu byla přejmenována i druhá cvikovská automobilka - Horch. Její nový název od roku 1957 zněl "VEB Sachsenring Kraftfahrzeug- und Motorenwerk Zwickau".
Ještě před přejmenováním automobilek, čili na přelomu 40. a 50. let, došlo k onomu narušení rozdělení segmentů, které bylo zavedeno sdružením Auto Union a mimo jiné vycházelo z historické tradice. Automobilka Horch, dříve vyhlášený výrobce luxusních vozů, byla nucena vyrábět nákladní automobil /podle nerealizovaných plánů Auto Union, které byly uloženy právě v automobilce Horch!/ a dokonce i traktor s označením Pionier. Zaměstnanci automobilky Horch, zvyklí vyrábět luxusní automobily, proti tomu samozřejmě protestovali.
Automobilka Audi, která si dříve mohla zakládat na vítězstvích v různých automobilových soutěžích a libovala si na neustálém vývoji nových modelů, najednou byla nucena stále vyrábět vůz F 8, zatímco nově připravený model F 9 byl vyroben jen v několika málo kusech a nakonec jeho výroba byla přesunuta do závodu v Eisenachu.
1. 5. 1958 - sloučení obou cvikovských automobilek /bývalé Audi a Horch/ v jednu - "VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau"
V době sloučení obou automobilek se již delší dobu pracovalo na vývoji duroplastu a dokonce již několik měsíců existoval ve fázi prototypu první Trabant 500. Vývoj se od této doby defintivině začíná ubírat dvěma odlišnými směry. Ve Zwickau, státem řízené automobilce, která má za úkol vyrábět levné lidové vozidlo bez zásadních změn v průběhu několika dalších desetiletí a na druhé straně v Ingolstadtu, kde pokračuje tradice výroby v duchu Auto Union.
 
Z toho, co jsem ted zkopiroval, je zrejme, ze je to fakt hodne na zvazenou, jake roky uvest. Je nekolik variant, podle tohoto by bylo asi nejlepsi zvolit 1958 jako pocatecni rok. To by se pak dalo na jinem miste stranek vysvetlit... /ze byly slouceny dve automobilky, tim zacala tradice Sachsenring atd./ Ale takto bychom nezahrnuli do toho rozmezi P 70, i logo AWZ by pak nekorespondovalo s rozmezim let. Jinymi slovy obsahovalo by to Sachsenring, Trabant.... a nic jineho.
 
Jako druha varianta, mozna vubec nejlepsi, by mohla vychozet z tohoto:
14. Januar 1954
Am 14. Januar 1954 begann die eigentliche Geschichte des Trabant.
An diesem Tag bekam der Minister für Maschinenbau vom Präsidium des Ministerrats der DDR folgenden Beschluss: "Um dem Mangel an Autos aus volkseigener Produktion abzuhelfen, soll ein Kleinwagen mit folgenden Echdaten entwickelt werden:
 
Kleinwagen mit zwei Haupt- und zwei Nebensitzen
Gewicht des fahrfertigen Wagens maximal 600 kg
Kraftstoffverbrauch 5,5 Liter/100 km
Jahresproduktion 12.000 Stück
Preis 4.000 Mark ab Werk
Verwendung von Kunststoff für die Karosserie
Entwicklungszeit 18 Monate
 
Es sollte noch mehr als vier Jahre dauern, bis der im Ministerratsbeschluss genannte "P 50" (P für Personenwagen, 50 für 500 ccm Hubraum) erschien.
 
Für den Kleinwagen P 50 war von vornherein eine Kunststoffkarosserie vorgesehen. Da aber zum Zeitpunkt der Geburt dieser Idee weder eine Fahrzeugkonstruktion noch Produktionseinrichtungen vorhanden waren, wurde für die Erprobung der Kunststoffkarosserie aus dem IFA F 8 schnell ein Zwischentyp P 70 "Zwickau" geschaffen, 1955 auf der Herbstmesse in Leipzig vorgestellt und in den Jahren 1955-59 gebaut.
 
Cili zde by se nabizelo pouzit rok 1954, to bych ale nedelal, protoze zadani statu pro konstrukci urciteho typu vozu mi neprijde jako neco hmatatelneho. Spis bych tedy pouzil rok 1955, kdy se zacala vyrabet P70 /je to tak, Vlado???/. To by se mne osobne libilo asi uplne nejvic, navic by to korespondovalo s tim textem z mych stranek, kde se pise, ze v roce 1955 VEB Automobilwerke AWZ Zwickau /to by se dalo opet vysvetlit odlouceni od Audi, jeste stale dve oddelene automobilky ve Zwickau, uz se ale resilo lidove vozitko, narychlo se zkonstruovala P70.../ Cili ten rok 55 prinesl hode udalosti.
 
Takze muj navrh by byl asi: 1955-1991. Pak tam muze byt logo AWZ i Sachsenring. P70 i vsechny nasledne typy...
 
Honza.
Ivosh Profil uživatele + foto
3/5/2004 14:23:13
Diky za analyzu, Jene. Myslim, ze se s tim da souhlasit. Prakticky jsem sice
neuvazoval tak do hloubky, ale podobne. Chapu to totiz ne jako rozmezi
automobilky v Zwickau, ale spis jako rozmezi vyroby trabanta. V mych
materialech je totiz, ze prvni prototyp spatril svetlo sveta v roce 1955.
Takze v tom se shodneme. Na druhou stranu bych rad stranky zobecnil i na P
70, coz sice neni plnokrevny trabant, ale jednak je to takovy predvoj,
prislib, jednak kvuli tomu, ze mame mezi sebou silneho zastupce tohoto vozu
(ze, Vlado), a byla by skoda nezaradit toto vozidlo mezi trabi-veterany. Uz
proto, ze takto se o nem lide dozvi vic, nez kdyby byl treba na strankach
p70.cz. Ale nevim presne, kdy se zacal vyrabet P 70. Takze zase aby 1955 se
nejak nevymykalo z okruhu P 70.
 
Druhe datum -- 1991 -- opet souhlas. Rok 1996 (444 viertakteru) tam asi nema
smysl pocitat.
 
Ivosh
VlaVla Profil uživatele + foto
3/5/2004 14:56:55
Ahoj kluci,
 
omlouvam se za zpozdeni, mame fofr v praci. Minuly tyden jsem tady byl
kazdy den az do vecera. Dneska to snad uz bude lepsi a stihnu vecer
hokej v televizi :-)
 
OBROVSKA gratulace k narozeni Barborky!!! Preju ji at se ma cile k
svetu.
 
Souhlasim s Honzou, ze ten levy roh byl moc prekombinovany. Ty ostatni
casti si prohlidnu snad dneska vecer (jestli tu zase nebudu trcet do
osmi).
 
Nevim jestli jsem silny ;-), ale zastupce P70 jsem urcite! Nevim z
hlavy kdy byly zahajene zkousky s prototypy, ale seriova vyroba zacala
v roce 1955, takze rozmezi 1955-91 je podle mne dobre.
 
Vlada
Ivosh Profil uživatele + foto
3/5/2004 15:15:39
> OBROVSKA gratulace k narozeni Barborky!!! Preju ji at se ma cile k
> svetu.
 
Diky obema. :-)
 
> Souhlasim s Honzou, ze ten levy roh byl moc prekombinovany. Ty ostatni
> casti si prohlidnu snad dneska vecer (jestli tu zase nebudu trcet do
> osmi).
 
Pozor na prepracovani a souvisejici zdravotni problemy (osobni zkusenost).
Jinak -- uz to nemusis prohlizet. Zacal jsem delat uplne novy dezen a ten,
co jsem posilal, poustim z hlavy. Od zitrka mam dovolenou. Pocitam, ze tak v
pondeli poslu novy navrh dezenu.
 
V souvislosti s tim jedna podle mne dulzeita vec. Mel jsem v nedeli vice nez
pulhodinovou debatu s Martinem Zidkem, majitelem a strujcem trabi.cz. Mj.
jsme take narazili na nase weby a ja mu odhalil nase plany. Rikal, ze ho uz
drive napadlo kontaktovat "toho cloveka", co ma trabant.cz, s tim, ze by se
rad dohodl na spolupraci. Jeho myslenky byly toho charakteru, ze by jako
trabant.cz byl spise historicky web a trabi.cz spise technicky. Nuze --
jestli chces, Vlado, zvaz to, promysli, zda by to melo smysl, prinos, efekt,
atp., pripadne vyjev sve stanovisko. Ja osobne zatim premyslim, jak to
nejlepe zkombinovat. Jeste uplne presne nevim. Snad jen, ze urcite casti
nasich webu se kryji a je dobre je mit na obou dvou (adresar, kalendar,
diskusni plac, inzerce). Nektere casti se zase vubec nekryji a kazdy web tim
bude specificky.
 
To jako namet na premysleni, nez mi uplyne dovolena. :-) Zatim se mejte. Po
dovolene take hodim na web nekolik desitek snimku meho sestikila, porizuji
detailni fotografickou dokumentaci vozu, abych vedel, co kam patri apod.
 
Ivosh
Prager Profil uživatele
14/5/2004 09:34:02
Ahoj kluci,
 
Tak opet zdravim! Dival jsem se na fotky od Ivose a procital e-maily, zajimave pokoukani a pocteni:-) Co se tyce lemovky uvnitr pod urovni strechy muzu potvrdit, ze vzadu v rozich nyty jsou. Zrejme kvuli tomu, aby ta lemovka tam drzela, jinak by mela nejspis tendenci z te hrany vyskakovat. Ivosi, psal jsi ale, ze je bila. To by me zajimalo, ja totiz mam na svem voze tu lemovku takovou kremovou, rekl bych, ze je to dost podobny odstin jako na 601.
 
Jeste co se tyce barvy pristrojovky: To uz za chvili asi bude moje nocni mura:-)) K tomu me jen ted napada se zeptat, jakou mate presne barvu volantu?? Hlavne Vlado ty? Na fotkach to skoro vypada jako bila, nebo hodne svetle seda... Ja totiz mam volant priblizne ve stejnem odstinu jako je ta Ivosova krytka packy blinkru... Jak se ted k tomu dostanu, tak udelam take nejake fotky noveho interieru.
 
Co se tyce podlahy kufru, tak se mrknu na ty plechy. Mam pocit, ze tam je takovy profil L v te casti pro rezervu, jakoby takova zarazka, aby kolo drzelo v tom zlabku. Ty plechy na naradi ted nevim.
 
Ivosi, menil jsem ted taky svetla a zjistil, ze tam mam 15 W zarovky na blinkry. Jo a gumy pod zadni svetla od Misselwitz celkem dobre pasuji, a to plati i o gumovych podlozkach pod kliky dveri. Mimochodem, vite, ze kliky dveri jsou hlinikove a ten zlabek, do ktereho davate ruku /pod packu/, ma /nebo tedy jako original mel/ nater kladivkovou stribrnou barvou? Zkuste se mrknout na vase vozy, nejaky zbytek te barvy tam mozna jeste najdete. Vypada to i celkem hezky, kdyz jsou ty kliky vylestene a uvnitr v tom zlabku je ta kladivkova barva.
 
Takze tolik asi z me strany k tomuto:-)
 
Zatim se mejte, Honza.
Ivosh Profil uživatele + foto
14/5/2004 09:39:19
>K tomu me jen ted napada se zeptat, jakou mate presne barvu volantu??
 
Bilej urcite neni. Je takovy rekl bych do kremova, pomerne dobre to
koresponduje s ostatnimi castmi palubky. Taky ten lem kolem strchy bude asi
kremovy. Ja napsal bila jen tak zjednodusene. Sam ho ve voze nemam, nekdo ho
z tama sundal predtim, nez jsem se stal majitelem.
 
Te kladivkove barvy na klikach dveri jsem si vsiml. To jsem zvedav, jak to
budu renovovat. :-)
 
I.
Prager Profil uživatele
14/5/2004 14:27:32
Me Ivosi ted aktualne ani nic nenapada, takze diky za nabidku. At tam poridis hlavne neco ty! Preju vsem pekny vikend! H.
Prager Profil uživatele
18/5/2004 13:00:31
:-) tu "moji" /zatim ji nemam, jen o tom uvazuju/ nabizi za 500. Prave jsem si rikal, ze by ji mozna nechal i za 400. Nahradni prahy spodni i vrchni mam uz z doby, kdy jsem mel jeste 601, ale ta vlastovka za takovou cenu by asi nebyla spatna, co myslis? H.
Prager Profil uživatele
18/5/2004 13:23:47
Tak jsem tomu prodavajicimu ted zavolal a dnes bych se na to mel jet mrknout. Ma k tomu jeste 4 ks podbehu 601, kterych by se pry take rad zbavil, pry za 100. Tak nevim, asi ty podbehy vezmu taky, i kdyz nevim, co teda s nima budu delat. H.
Ivosh Profil uživatele + foto
18/5/2004 13:28:29
Zadni podbehy shanim, clovece, to nevyhazuj. Ja jeste nesundal plasty,
pocitam, ze az je sundam, zjistim, ze budu potrebovat i novy podbehy. Predni
mam, i kdyz z jedne strany mirne rezly. Ale zadni nemam a shanim, pro
jistotu.
 
IJ
Prager Profil uživatele
18/5/2004 13:36:23
Ivosi, predni pdobehy jsou ale odlisne, to je jasne, uz kvuli tomu tlumici perovani, zadni vsak budou taky odlisne, nebo ne? Tohle, co ten clovek nabizi, jsou dily 601. Mne spis ale napadlo, ze by se eventualne daly ty podbehy do budoucna vyuzit treba jen z casti, ze by se nejak rozrizly a pouzila se jen jejich cast. Dokonce jako ND se prodavaly drive "pulpdobehy" - jen ta cast, ktera prileha k lemu blatniku, kde to nejvice rezne... Dalo se to celkem snadno vymenit a nemusel se kvuli tomu parat cely podbeh, kdyz byl jinak ok. H.
Ivosh Profil uživatele + foto
18/5/2004 13:46:00
Presne jak pises. Vnitrek je na starou belu pro toho, kdo ma sestikilo. Ale
to mam nastesti vcelku zdrave. Pocitam, ze budou shnile hlavne vnejsi hrany,
klasicke citlive misto. Kdyz jsem nedavno kupoval vyhrivane okno na kombajna
pro znameho, majitel mi nabizel i originalni pulpodbehy na jednu stranu
vozu, ale chtel za to moc money, tak jsem rekl, ze nechci. Ty Tvoje bych
pripadne vzal. Rozrezat na pulpodbeh se to da vzdycky. Zbytek zahodim.
Vnejsi strany by mely byt opet plus minus autobus stejne.
 
Takze jak se dohodneme? Navrhni postup, pokud chces do toho jit.
 
IJ.
na začátek předchozí  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10  další další

Odepsat na: ** bez názvu

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist