přihlášení
Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.
|
Výpis vláknaKarburator etc. (10) |
---|
Ivosh  13/5/2004 08:24:33 | Dalsi vec, na kterou bych rad na fotkach upozornil, je nafoceny karburator. Jedna se o typ HB 2-2, tedy puvodni na T600 te doby. Od pozdejsich se lisi predevsim temito vecmi:
-- vyjimatelny difuzor, sroub na uvolneni je z celniho pohledu na prave strane tela karbecu (do 2-2 vc.) -- dva srouby na viko plovakove komory (do 2-3 vc.) -- chybi odlity typ karbecu na stene plov. komory (do 2-6 vc.) -- nema odpadovou hadici (do 2-7 vc.)
Jen stale nevim, zda koleno ma mit dva srouby po stranach nebo jeden nahore.
No a jeste se chci zeptat, hlavne Jula a Honzy, co maji limuziny -- schvalne jsem nafotil par detailu, ktere nevim, k cemu jsou a jako to mate Vy. Jedna se o:
-- nyty v rozich nad zadnim oknem zevnitr (uchyceni bileho plastoveho lemu?) -- navareny plech na dne misky pro rezervu -- navarene dva plechy na podlaze vlevo od rezervy (uchyceni svazku s naradim?)
Toz tak.
I. | KARAS ZRD 15-17 7/4/2005 08:55:06 | Zdravim, opět dotaz kvuli karburatoru, mam P66, karbec 28HB2, jak ho seřídit, popř jestli je záměný za typ 2-9, díky | Ivosh  8/4/2005 07:32:29 | > Zdravim, opět dotaz kvuli karburatoru, mam P66, karbec 28HB2, jak ho > seřídit, popř jestli je záměný za typ 2-9, díky
Typ 28 HB 2 neni. Vzdycky je tam jeste jedno cislo. A cela rada je kompatibilni, jednou se tam u starsich typu menili hlavni trysky (ze 115 na 113 a zpet), ale ta se da vymenit. Takze mas-li dobry 2-9, klidne ho tam dej (pokud Ti nejde o zachovani originality). Serizeni najdes v kazde knizce o trabantech. Pokud neni hur, sestava jen z vycisteni a serizeni volnobehu (dorazovy sroub klapky + bohatost volnobezne smesi shora vzadu).
IJ | KARAS ZRD15-17 13/4/2005 11:04:31 | Nemohu s tebou souhlasit o tom že ten karburátor neni, je ovšem možné, že to druhý číslo šlo někam na procházku, je originálně v trabim z 86 a přímo na plovákové komoře je pouze 28hb2, takže nevim, kdybys mi to objasnil, byl bych velice rád | Ivosh  13/4/2005 11:13:06 | > ... kdybys mi to objasnil, byl bych velice rád
Myslel jsem to tak, že typově se takový karbec nevyráběl. To, že není číslo za pomlčkou vyraženo na plovákové komoře je asi druhá věc. Čísla před pomlčkou byly raženy přímo z formy, ve které se odlévalo tělo karburátoru, ta jsou většinou čitelná dobře. Poslední číslo se do těla karbecu razilo nějak jinak, postup nevím, ale výsledek nebyl vždy přesvědčivý. :-) Myslím, že když hodně zapátráš, číslo tam najdeš. Ale typ karbece se dá poznat i podle detailů, zde asi nejlépe pomůže foto.
Nicméně 28 HB 2-X se už v 1986 dávno nemontoval, takže "originál" to asi nebude.
IJ | KARAS ZRD 15-17 13/4/2005 13:07:33 | sajze, dik za odpoved, podivam se po tom | Ivosh  13/4/2005 13:10:44 | > sajze, ...
Říká se heuréka. :-) | Honza Cimr  13/4/2005 13:26:18 | a cte se "ojréka" ;oP | karas ZRH 20-65 30/5/2005 09:14:36 | Tak jsem ho mel rozebranyho, je to klasicka 2-9, cert vi, kde se tam vzal, asi dedosek spravovali, z ceho meli. | laaaci KE 3/6/2005 16:25:23 | Kedze som podobny karbec nasiel aj ja vo vitrinke tyb 28HB2-9. Chcel by som vediet ci je dobry/vykon, vplyv na spotrebu atd./Je nejaky lepsi? P.S. Tiez mal to posledne cislo takmer necitatelne.Dik |
předchozí | 1 | další  |
Pro zvýraznění částí
textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.
Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.
Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky.
K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci
každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.
|