1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Elektronické zapalování (39)
Adam Choleva
19/8/2005 17:38:25
Elektronické zapalování
Chlapi mám namontované u svého trabanta zapalování ze společnosti IMFsoft (stránky www.imfsoft.com). Poslali mi nový kousek určený pro přímou montáž místo kladívek Jawy a CZ. Montáž byla velmi snadná stačilo oproti stávající el.instalaci natáhnout jeden drát pro napájení z induček (15). Předstih jsem nastavil na 37°, s rotujícím stínítkem je to hračka. A jak trabík jede Vám raději ani nebudu povídat. Startuje a jede, že bych brečel. Mějte se
Franta
20/8/2005 11:34:08
Díval jsem se na stránky, že zapalko stojí jen okolo 1700kč. Jde ho spojit s počítačem a nahrát tam vlastní křivku předstihu a je tan i něká fukce akcelerační brzda.
hrubatko
20/8/2005 19:54:17
to Franta:
ty si videl na webe cenu 1700Kc? Tak to je zaujimave, mne ju tam ukazalo v objednavkovom formulari 2900Kc! A to je na mna naozaj privela...
Pavel JHB Profil uživatele
20/8/2005 20:23:26
Hrubatko> CTRL C+V
---------------------------------------------------------
Produkt: Jawa - CZ Ignition V3.1
1006 - 0820
Cena za kus: 1.550,00 Kč
 
----------------------------------------------------------
Pavel JHB Profil uživatele
20/8/2005 20:25:00
Jeste doplnek - je to bez DPH, takze koncova 1845,-
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
20/8/2005 21:54:13
To hrubatko: Jaj Michal, zas nevies kam mas klikat - snad nechces to zapalko na JAWU 500 OHC za tych spominanych 2990? :)
 
To all: Este mi vysvetlite, mne neznalemu, v com akoze to ma byt lepsie napr. oproti EBZE...chcem vidiet ako dlho vydrzia tie suciastky pri beznej prevadzke na trabante.
hrubatko
21/8/2005 20:51:33
to all:
Produkt: Direct Ignition V4.0
1003 - 0821
Cena za kus: 2.990,00 Kč
 
jasne, ja som si nevsimol ze je tych zapalovani viacej druhov...
 
to Kuj:
no comment...
hrubatko Profil uživatele + foto
21/8/2005 21:03:14
to Kuj:
rozhodol som sa, ze ti predsa napisem: ked uz ty vies lepsie klikat ako ja, mohol si sa doklikat k tomu, ze podla toho co pisu v dokumentacii sa toto zapalovanie da nastavovat a tym aj cely chod motora, kdezto u EBZy sa to asi neda, alebo aspon nie tak jednoducho, teda pripojenim serioveho portu na PC...
chapacky?
Pavel JHB Profil uživatele
22/8/2005 09:45:37
Oproti EBZE ma zapalko rizeni predstihu na zaklade otacek. Tzn ma vlastne
odstredivy regulator. V momente, kdy bych mel kladivka, nevaham, abych
vyhodil EBZU, muselo by byt za zlomek ceny...
Zajimava je moznost nastaveni z PC, ale pokud clovek nema stolici + moznost
merit spotrebu, tak o pouzitelnosti dost pochybuji, uprednostnil bych mozna
nastaveni napr. 3 rezimu.
Vse pisou, ze je zalakovano pryskyrici, takze mechanicky, uz jen diky tomu,
ze to je SMD to musi vydrzet mnohem vic nez EBZA. Ja osobne jsem v drevnich
dobach provozoval amaterske zapalko v W353, ktere bylo temer nekryte a
jedina zavada byla po mnoha letech urezla nozicka budiciho tranzistoru.
VlaVla Profil uživatele + foto
22/8/2005 15:35:55
Před několika lety bylo jedním členem TK Plzeň podobné zapalování vyvinuto a několik desítek se jich namontovalo, převážně členům klubu. Snímání polohy klikové hřídele bylo provedeno optickým snímačem. Také jsem je ve svém prvním Trabantovi měl. Výsledkem byl klidnější chod motoru a snad i malé snížení spotřeby a zvýšení výkonu. Existovalo snad i několik generací. Před prodejem jsem je ho toho auta vymontoval, přeci jen by asi málokdo pochopil, kde se v Trabantu tolik elektroniky vzalo :-)
Pavel JHB Profil uživatele
22/8/2005 15:52:34
Dalsim resenim je projekt VEBZA (=VrbisEBZA), kde je i vystup na otackomer
atp. nevim ale v jakem je to stavu. Mel nekolik prototypu, ktere snad
zkouseli i nemcouri, treba nam neco rekne sam.
Popis by mel byt na strankach jejich TK.
Petr Vaverka Profil uživatele
22/8/2005 20:46:18
Nechtěl bych se Vrbise nějak dotknout,ale je to snad už dva roky(možná i 3), kdy jsem měl zájem o digitální ekonoměr. Nebyl ještě hotov,tak jsem se měl připomenout za 3 měsíce.Nic.Pak za další 3... Nakonec jsem to vzdal. Doufám,že jeho služby nebudu potřebovat. A to nemluvím o cenách. Promiň...
Pavel JHB Profil uživatele
23/8/2005 03:46:08
Petr Vaverka> nechci ho nijak obhajovat, to musi sam, ale opravoval mi
zapalka, cena byla "lidova" dodaci lhuta sice delsi, diky nedostupnosti
dilu, ale jinak jen spokojenost, komunikace bez problemu. Pokud vim (doufam,
ze nemlzim), tak problem je v tom, ze se prestehoval, tzn. budoval bydleni,
zmena zamestnani atd. Z toho duvodu cinnost pozastavil.
Petr Vaverka Profil uživatele
23/8/2005 09:25:36
Áááá to měl říct. To jsem nevěděl. Ale min. 2 roky... Tak dobrá...
Petr Vaverka Profil uživatele
23/8/2005 09:30:14
S tou cenou jsem měl na mysli např. LEDkovej ekonoměr,nebo otáčkoměr. 500-600 za 12 LEDek a dva šváby+pár odporů... Jinak je borec pokud dává dohromady i hybrid v ebze. Nic proti němu nemám... Jen bych se jeho výrobků nedočkal.
Petr Vaverka Profil uživatele
23/8/2005 09:30:59
...asi jsem si zadělal na nepříjemnosti co?
Julo 601 Profil uživatele
23/8/2005 13:16:13
to: Adam Choleba - mohol by si podrobnejsie popisat svoje skusenosti s tym obvodom? Vyuzil si pripojenie PC? Ladil si to pri nastartovanom aute? V popise sa pise o viacerych konektoroch napr. na snimanie teploty. Je to ale zavisle od verzie. Ako je to u teba?
 
to all: sam som si objednaval veci od Vrbise. mal som zaujem o ekonomer - prietokomer. Velmi rychlo mi dosla odpoved o zaneprazdneni a mnozstve inych veci, ktore musi stihnut skor ako sa pusti do vyroby. Z vlastnej skusenosti viem, ze Trabant nie je vzdy to najdolezitejsie a aj ked je, clovek si musi dat najskor svoje veci do poriadku a az potom pracovat pre druhych. Pri cenach za ktore predava tovar to moze byt dobry privyrobok no peniaze nie su vsetko. A este raz k cenam. Komu sa tie ceny nepacia nech to nekupuje. Ak sa niekomu zda, ze sa jedna iba o niekolko diod a odporov, nech si to postavi sam. Ceny by mozno mohli byt nizsie, no mne to za to stoji a radsej si to objednam. On sa tomu bude venovat a stravy pri tom hromadu casu. A kedze den ma len 24 hodin, cas je velmi drahy.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
23/8/2005 13:36:26
Vcera vecer jsem se s firmou IMFSOFT dohodl na poskytnuti jednoho kousku
zapalovani. S tim, ze se budu snazit objektivne zmerit vsechny mozne
hodnoty. Emisni i vykonove. V soucasnosti nemaji na sklade ani kousek, ctyri
testovaci jsou jiz pryc. Seriova vyroba se rozbehne nejpozdeji pocatkem
zari. Nekdy v polovine mesice zari bych mel mit uz snad namerene a
zpracovane hodnoty z emisniho pracoviste. Budu se snazit i o mereni vykonu
na motorove brzde... Vse by melo byt shrnuto v recenzi, ktera bude vsem
volne k dispozici... Drzme palce, at se vse povede podle planu a predstav...
Soucasti (pokracovanim) nasi spoluprace by melo byt dlouhodobe testovani v
ruznych podminkach a pri ruznych nastavenich...
Vrbis
23/8/2005 17:57:37
To all: dig. ekonoměr a palivoměr byl po delší době skutečně vyroben (5 ks od každého typu) ale u těchto prototypů se vyskytly celkem vážné problémy v používání v automobilu. U palivoměru se musel vyřešit problém se stabilizací hodnot z bezplovákového snímače hladiny (při drncání se měnila hladina paliva a měření nestálo za nic) a u průtokoměru byl problém s měřením malých hodnot průtoku (od 0l/hod - 2,5l/hod). Tyto problémy jsou již sice vyřešeny, ale jsou stále jen v podobě opravených schémat na papíře. Jak již zde bylo uvedeno, tak jsem se stěhoval do vlastního baráku a navíc do všeho přišla i změna pozice v zaměstnání takže se většina mého času rozpustí mezi rekonstrukci baráku a zaměstnání. Před nástupem zimy bych měl dokončit hlavní etapu rekonstrukce a i v práci by mělo být "volněji", takže se můžu opět plně vrhnout do práce pro trabantí obec. Jinak pro informaci ... opravy a výroba elektroniky pro automobily (nejen T601 a W353) běží dál a vnezměněné podobě (citelně se zkrátila doba čekání na opravené zařízení (změna dodavatele náhradních dílů prospěla :))) Jinak projekt OBEZA (či VEBZA jak ho tu někteří pojmenovali :) je ve svém finálním stadiu ... po otestování v praxi v zimním období a pokud bude vše v pořádku, bude OBEZA volně dostupná ke koupi (předpokládaná cena cca. 1200,- Kč). Toť tak ve zkratce vše co můžu říci. Na závěr mi pouze zbývá omluvit se všem, kteří si ode mne a mé práce slibovali něco více a nebyl jsem schopen dostát svým závazkům .... doufám že mne pochopíte :)
Adam Choleva
24/8/2005 15:48:54
Nastavení jsem dělal pouze s běžícím motorem, zapalování totiž umožňuje nahrávání křivky předstihu přímo za běhu motoru navíc je zde online vizualizace a akcelerační brzda, která poskytne dobrou informaci o vhodnosti předstihu. Mám pouze jeden vstup pro přepínání mezi dvěmi křivkami předstihu. Všechny analogové a digitální vstupy obsahuje jiné zapalování Direct Ignition od firmy IMFsoft , ale to stojí kolem 3 tis.kč. Motor chodí výborně jen se mi ukroutila poloosa takže teď než to spravím jezdit nemůžu.
wolfucker
9/9/2005 07:43:13
tak panove tohle bylo na jawamanii:
Elektronické zapalování
Adam Zapalování
Chlapi mám 634. Dávno jsem komunikoval s lidmi z společnosti IMFsoft (stránky www.imfsoft.com). Poslali mi nové zapalování určené přímou montáž místo kladívek Jawy a CZ. Montáž byla velmi snadná stačilo oproti stávající el.instlaci natáhnout jeden drát pro napájení z induček (15). Předstih jsem nastavil na 37°, s rotujícím stínítkem je to hračka. A jak motorka jede vám raději ani nebudu povídat. Startuje a jede že bych brečel. Hoj ...takze to vidim tam ze milej adamek je z imfsoftu a ze delaj reklamu na neco co asi stoji za hovno, kdyz tomusej prodavat takhle uboze...no chtel sem si to koupit, ale tyhle double prispevky mi to docela znechutily
laaaci Ke
22/10/2005 19:02:13
Dneska som sa snazil nainstalovat zapalovanie od spolocnosti Imfosft.Bohuzial neuspesne.Urobil som vsetko podla navodu, jedine co mi islo ,bola zelena diodka ktora sa rozsvietila pri pootoceni klucika a nasledne zhasla, co je v poriadku ale iskru to nehadzalo ani nahodou.Neviete mi niekto poradit?
Tomáš Kotek Profil uživatele + foto
24/10/2005 10:07:05
TO laaaci Ke: Koukni se na www.ifa.cz. Je tam recenze k tomuto zapalování + postup montáže i s detaily, na které si musíšdát pozor. Kdyžtak se zeptej přímo Címoše, ten ti poví víc....
Cahoun Profil uživatele + foto
24/10/2005 11:28:53
Jelikož jsem uspěšně "napoprve" namontoval toto zapalovani a vyzkoušel, kroky ohledně např kabelů jsou nutnosti. Zatim jezdim na degault nastaveni HW. 30° nastaveni stinitka od oka je sice pěkná záležitost nicméně při změření nastavení předstihu by jste se mohli divit. Takže doporučuju přepočítat na mm a nastavit přesně! Je to hodně znát, je to přeci dvoutakt.
laaaci Ke Profil uživatele + foto
31/10/2005 19:59:35
Poslal som to zapalko zpatky, ze vraj je to ich chyba pri lakovani zapalovania.Takze uvidime ako dopadne druhy pokus ked mi ho poslu spet
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Elektronické zapalování

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2020 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist