1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Technicky benzin (80)
laaaci KE
21/6/2005 07:22:22
Ja by som sa rad spytal na jazdenie na technicky benzin.Uskodi to motoru?Pomer riedenia olej:benzin,vykon,spotreba,atd.Ma niekto nekaje zkusenosti?Dik za radu
Pavel JHB Profil uživatele
21/6/2005 08:07:59
Jede to na hovno, kouri to, nici se motor (zivotnost cca 2-3 kKm)
podrobnosti????
Honza Cimr Profil uživatele + foto
21/6/2005 08:09:17
protoze se k tomu nikdo nema, odpovim asi za vsechny ja...
 
Na techto strankach SOTVA najdes nekoho, kdo by jen premyslel o tom, ze do
sveho milacka naleje TB, dostal by pupinky a svrbeni...
Ale TB skodi motoru a vykon taky nicmoc...
Karel
21/6/2005 16:57:41
Doplňuji pouze, že TB z výfuku strašně smrdí a ostatním trabantistům to dělá medvědí službu, neboť přidává další argument těm, kdo nám nepřejí užívat si radosti z jízdy.
laaaci KE
25/6/2005 02:23:31
O.K. Nedavajte ma len tak do jednej kopy.Ja len tak zo zaujimavosti, pretoze moj sused asi 65 rocny deda mi stale hovori, ze mal asi 15 rokov trabanta a ani raz netankoval na pumpe.Pouzival TB, aceton, atd.
Ale dik za porozumenie, ja som chcel len relevantne argumenty a nie vykopat motyku.
 
Pavel JHB Profil uživatele
25/6/2005 07:24:02
Nejde o davani do jednoho pytle, ac jsem odopovedel jako prvni, muj
prispevek se zahadne ztratil. 65rocny pan ma uz asi sklerozu nebo krmi
"mlade kluky" :-)) Znam moc lidi, kteri na TB jezdili (meli ho zdarma), ale
vsichni!!!!!! udavaji max!!!!! zivotnost motoru 5000km!!! Navic na TB to
nejede, problemy se startem atp. Vetsinou je nutno michat 1:1, nebo start na
normal, potom TB......
Zasoby nd se uzi....
Ostatni veci uz tu probehly.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
27/6/2005 07:52:27
laaaci KE: Pokud to znelo jako podrazdena odpoved, omlouvam se, tak to
urcite byt nemelo... Ale never vsem dedeckum, skleroza je strasna nemoc... V
SO jsem potkal chlapa, ktery mi tvrdil, ze s Babetou jezdil rok na N95 bez
oleje... Ze prilejval jen aditiva... A vymluvit se mu to nedalo...
 
Pavel: Ja tu teda tvuj prispevek mam...
Mikuš TN
27/6/2005 23:34:09
Pri dnešných cenách kľukovky a nedostatku kvalitných liať do Trabika technícký benzín môže len super barbar. Možno dedo lial ale vtedy ráno pristavil trabanta do opravy a poobede ho mal zgenerálkovaný a to všetko stálo cca 2500 Kčs.
All
5/7/2005 15:46:25
Já bych ten techničák zas tak nepomlouval....jsou dva druhy: jeden je lepší na čištění a ten druhej na ježdění. Je sice pravda že trošku "smrdí", ale není to zas nějak moc. A problémy se startem? Podle mě to staruje stejně (malinko hůř:). Ale taky bych ho tam nelil, pro ten motor to asi není nejlepší. Stejně díky spotřební dani, kterej na něj náš milej stát dal, stojí kolem 30-ti kč...
HUGO
5/7/2005 21:52:16
ja dam do čtyř litrů specialu jeden technickyho a startuje to i jede ten pěknej čuďak v kopci skoro nevnímám
mp Profil uživatele + foto
10/7/2005 17:15:24
Na technický benzín jsem jezdil asi dva roky. Denně a delší trasy (min. 50km za den). Víc to kouří, hůř se startuje a v tahu motor zvoní. Ale jinak vpořádku, nebýt spotřební daně, tak v tom klidně pokračuji. Do trabanta, který není na odpis, bych to samozřejmě nenalil, ale doteď (asi 10 let) jsem postupoval tak, že jsem koupil trabanta s STK, dva roky jezdil a koupil dalšího. Staré trabanty používám v lese, žasli byste, co vydrží.
 
Teď se hodlám polepšit a jednoho trabanta tuningově upravit.
 
Jinak v televizi jsem viděl pořad o trabantech a dva opraváři tam mluvili o použití technického benzínu. Jeden byl zásadně proti a podle druhého je to jedno, motor vydrží x tisíc km ať jezdí na technický nebo normální benzín.
 

 
Pavel JHB Profil uživatele
11/7/2005 10:29:55
Ano, protoze to bylo na Nove :-) Ja sam jsem na jedno starsim motoru
vyzkousel TB 1:1 s normalnim, ale nebylo to k tomu. Zato osobne znam 3 lidi,
kteri na nej jezdili (meli ho zadara) a opravdu motor byl max na 2 roky. V
W353 je to o neco lepsi, ale je potreba pocitat s tim, ze se clovek dneska
jiz se vzacnym motorem velmi brzo rozlouci :-(
Ivosh Profil uživatele + foto
26/10/2005 07:25:46
Kdepak, to shání určitě do bufíka. Na to by přece nikdo nejezdil. :-)
Pavel JHB Profil uživatele
26/10/2005 14:37:10
Ja ho kupuju u jedny firmy co prodava oleje a PB nalejvanej za 15,-. Chci ho
zkusit do bufika, aby se mi nelepily ventilky. Ma to nekdo vyzkousene?
Funguje to?
Tommy FORSAGE
26/10/2005 15:05:02
Do bufíku jedině TB!
Tomáš Kotek Profil uživatele + foto
26/10/2005 15:27:37
Souhlasím s Tommym, také jsem provozoval bufíka na TB a neměl jsem žádné problémy.
Barky
26/10/2005 15:48:29
Zdarec! ten technicak mam jak do bufíka, tak i na jezdení... Uznavam ze jsou asi dva typy toho benzinu, ja jezdim na ten lewnejsi... Je wic vybusnej, u jinejch aut proto propaluje ventily, ale to az po delsi dobe a taky s tim clowek musi umet jezdit-nedavat tomu hned plnej kotel pri akceleraci a je taky lepsi do toho prilejvat aditivum. Jinak na ten technicak jezdim uz 2 roky, leju ho do Forda Escorta, 1.3 a nemuzu si stezovat... Pred zdrazenim jsem ho kupoval za 16.50,- to stal special-natural cca 28kc. Ted kupuji techniku za 21,- - no proste vzdy usetrim 10,- na jednom litru, pri spotrebe 8l/100 je to 80,- adal si to uz umite asi spocitat wsichni sami, tagze je wam jasny ze po pár tisících km mate na novej motor a jezdite dal... Ja jsem za ty dva roky najezdil 40000km a motor budu menit behem 5tis. Po odecteni koupe noveho motoru jsem tak usetril na pohonych hmotach 30 000,-
Kajda Profil uživatele
28/10/2005 20:46:20
Pavle, podle toho JHB usuzuji, že jsi z Jindřichova Hradce, to není tak daleko od nás, kde ten benzín za 15 kaček bereš?
Pavel JHB Profil uživatele
29/10/2005 08:27:13
Kajda> Jmenuje se to tusim JHOil a je to v objektu byvale "olejny" (vypadka
PE, vlevo pod Kasalovou pilou smer Radoune) maji tam i levne nalejvanej olej
a LPG plni do flasek.
Emil
10/12/2005 17:11:11
Jako ted kdyz sem si precet ze zivotnost motoru na technycak je 1-2 km chtel sem rozmlatit obrazovku.Ja mam najeto na technycak asi 10 000km s trabikem a fotr asi 50 000 , zadny problemi----mozna trochu smrad ale to me je jedno.Kazdej kamarad kdo ma 2 takt jezdi na technycak.Do 4 taktu bych ho nenalil.....ale taky znap par lidi.
borek
28/12/2005 10:13:26
Asi budu barbar ale do dvou poslednich trabantů z asi 7 které jsem měl jsem lil bez problémů tyto pohonné látky.Samostatné a někdy michané mezi sebou podle okolností.
1.technický benzín
2.toluen (zapáchalo tak sladce že usínali řidiči za mnou)
3.benzen (jde o polotovar z jednoho podniku) a bohužel nemohlo se s ním jezdit pod 0°C protože tuhnul.
jezdil jsem tak několik let bohužel v kilometrech se to vyčíslit nedá, jediné co jsem pozoroval byl nižší výkon a vyšší hlučnost. Ale motor jel pořád.
David
28/12/2005 11:46:35
Ja teda jezdim pouze na klasickej benzin. Bylo by mi lito toho motoru a navic pri moji smule bych opravdu najel jen par kilometru a potom s tim ty starosti. To si radeji priplatim a budu jezdit na normalni benzin s olejem :-) Ale samozrejme nic proti nikomu.
Petr Schober
28/12/2005 23:34:38
Na TB se opravdu dá jezdit, na aceton taky ale je to mor na motor novej orig. motor T601 by podle mně vydržel na čistej nejlevnější TB tak max 30 tis km... Vůbec nejlepší kombinace je TB a M6AD to je v kopci lahůdka pro ty za váma na kterou do smrti nezapomenou (umírají totiž takřka okamžitě)
Alston
5/2/2006 00:43:20
nevíte někdo, kde dneska seženu technickej benzín bez spotřební daně? podnikatel nejsem a jestli stojí víc než dvacku nemá to smysl...
Pavel JHB Profil uživatele
5/2/2006 11:59:33
Alston> Konecne jsem se po dlouhej dobe pobavil :-)) Pokud budes chtit TB
bez SD, nemusis byt podnikatel, ale je potreba ho hlavne koupit minimalne
nekolik desitek tisic litru a pro jistotu jit na Orlik trenovat surfovani na
traverze :-))
na začátek předchozí  1 | 2 | 3 | 4  další další

Odepsat na: Technicky benzin

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2020 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist