1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

elektronika (54)
Pavel JHB Profil uživatele
13/4/2005 12:36:37
Jak jsi poznal, ze alternator dobiji? Pokud sviti kontrolka stale muze byt
pouze jedina zavada - zkrat dratu ke kontrolce na kostru! Zjistis
jednoduse - po odpojeni alternatoru kontrolka nesviti, pripojenim na kostru
se rozsviti.
Vít
14/4/2005 13:02:40
Před chvílí jsem pracovně otevřel katalog jedné firmy a napadlo mne, že by se část nabízeného sortimentu hodila i trabantistům (měniče, napaječe, otáčkoměry, zesilovače, PIR čidlo atd). Proto připojuji odkaz. www.flajzar.cz
Pavel JHB Profil uživatele
11/7/2005 10:48:09
Vlastni blbosti jsem si znicil alternator po oprave a kompletnim promereni vseho stejne nenabiji. Uz nevim, kde delam chybu, zkousel jsem i "stolicove" vyzkouseni vestaveneho regulatoru dle www.wartburgpeter.de ale i novy, nepouzity regler se jevi jako vadny! Je tu nejakej zrucnej elektronik, kterej by vyzkousel zapojeni na svem regleru, zda je opravdu pouzitelne?
Mate nejake tipy, proc alternator nejde? Mam promereny, rotor, stator a vsechny diody, vse je v poradku, uhliky nove....
Kdysi mi nekdo rikal, ze lze bez uprav pouzit vestaveny regler Skoda i do nem. altiku je to pravda???
Nenapadny dotaz na Vrbise: uz zase pracujes a nebyl bys ochotnej repasovat elktron. relatka? Na shora uvedenem www je i interni zapojeni hybridu!!! Ja na to uz nemam vybavu :-((
Ivosh Profil uživatele + foto
11/7/2005 10:52:33
> zrucnej elektronik, kterej by vyzkousel zapojeni
 
Nejsem zrucnej elektronik, ale multimetr uz jsem si poridil. Tak pokud neni
slozite zmerit to, co potrebujes, muzu to zkusit (myslim, ze T a W altas je
stejny).
Pavel JHB Profil uživatele
11/7/2005 18:42:10
Ivosh> Nejen T+W ale IFA, rezacky na travu, Barkas, Kombajn (24V) :-)) Multimetr nepomuze, je potreba SS reg.zdroj 0-15V + pytel kabelu zakoncenych nejlepe krokodylky + jedna pristrojjova objimka + zarovka. Pripojuji "schema", ktere by mohlo zajimat vice lidi.
Přílohy:  regulator_test.jpg (60,8 kB)
Regulos
13/7/2005 12:05:05
Nevíte někdo, co by mohlo způsobovat tento jev:
Ať jsou otáčky motoru jakékoli, stále mi svítí kontrolka dobíjení. Ale alternátor přitom dobíjí! Kontrolka je připojená správně, to jsem kontroloval..
Lukáš
15/11/2005 19:04:40
Potřeboval bych info ohledně tlačítek, mám Trabiho 12/88 kterého generálkuju od podlahy a vesměs vše mám již hotovo a nějak mi nejsou jasné tlačítka, mám červené na obě výstražné, pak žluté na vyhřívání zad.okna a pak kulaté světýlko a čtvrtá je zaslepená. Tak bych potřeboval poradit, viděl jsem plno fotek kde jsou tlačítka (černé, dvě žluté a červené)
Někdo kdo to zná mi poraďte, které jsou na co.
Díky
Pavel JHB Profil uživatele
15/11/2005 21:48:28
Takto je to origos + uplne vlevo predni mlhovka.
Přílohy:  prepinace.jpg (69,9 kB)
Hoda
15/11/2005 23:21:44
Já to mám z leva zelený-přední mlhovky,pak stěrače,světla,žlutý zadní mlhovka,žlutý-okno,červený 4 blinkry. a dvě kontrolky červená a zelená které nesvití.
Vrbis
18/11/2005 18:40:42
To Pavel: čas už se nějaký určitě najde, více přes mail :)
Lukáš
18/11/2005 21:48:46
Pavel JHB díky, jen jsem myslel že přepínač na přední mlhovky má kontrolní žárovku už v sobě.
Potom takový dotaz, mám v úmyslu namontovat do přístrojovky takové ty směrové ukazatele ze škodovky, ty hranaté se šipkama, dá se to bezproblémů napojit na klasik Trabant blikač a s tím, že když zapnu "červený" tlačítko výstrahy mi budou blikat oba, nebo bude problém?
Pak taky nemám žádný schéma elektro pro ročník 88, myslíte že si vystačím s klasickým schématem r.74, příp. jestli někdo máte komplet i s mlhovkama, zpátečkou a vyhříváním zad.ok. bych byl vděčný.
 
Předem díky
Petr Vaverka Profil uživatele
19/11/2005 10:02:57
stačí tohle?
Přílohy:  trabi60112vceskebarvyvodicu.jpg (244,7 kB)
Lukáš
19/11/2005 20:20:08
No tak to je paráda, díky.
LukasH
26/12/2005 20:14:31
Zapojoval jsem kabely, mám je všechny venku, zkoušel jsem dle toho schema co jste mi poslali a všechno sedí (což jsem nečekal) jen jediný problém.
Spínač varovných světel, takový ten přepínač, na tom schématu je popsáno zapojení svorek (15,30,L,R,31,49,49a) ale na tom přepínači (r.výr. vypínače 1/88) je C,S,Z,O,rn,vx tak všelijak mezi kontakty tak nevím jak to zapojit, dost by mi helflo kdyby jste někdo věděli jak na to, díky
zelo
26/12/2005 22:23:22
Nie je to bohvieco, ale ja to budem tiez zapajat, najskor podla schemy zapojenia pre Trabant 1.1. Spravnu schemu pre T601 r.v. cca 88 a viac by som tiez rad uvital.
Přílohy:  11beleucht.gif (292,4 kB)
LukasH
27/12/2005 09:47:19
Zelo díky, je to německy ale o tom to je abych věděl jak to zapojit.
Jiří P.
14/11/2006 15:43:42
Zdravim -Při repasaci trabanta bych si chtel dát na 67´ 4-směrovky,radio , el. ostřikovače ,Ebzu a ekonoměr .Neví někdo jak nato ? Neboli není nejaka literatura?
Vašek D.
15/11/2006 14:10:29
Jestli Ti stačí schéma elektroinstalace, tak se podívej na tomto webu na jednu ze starších aktualizací - Autoelektrika bez záhad. Jedním z obrázků je i přehledné schéma celkého zapojení 12V trabiho. Anebo to udělej tak, že si projdi stránky trabantklubů a nalezneš všude od každého něco. OK?
Jiří P.
15/11/2006 16:04:52
Jo-hodně mi to pomohlo děkuji- co je ale nejdulezitejsi nevim zda-li tam bylo zapojení taž.zařízení.Nikde nemužu najít zapojení a alespoň približne
Vláďa
15/11/2006 21:01:57
Mohl by mi n´ěkdo pls upřesnit, jak vlastně funguje ekonoměr? To jako spočítá okamžitou spotřebu???Nebo něco jiného?
HaD
15/11/2006 22:59:15
Vláďa > ekonoměr má mezi nádrží a karburátorem průtokové čidlo a snímá od něj impulzy. Čím více impulzů za stejný čas, tím víc benzínu proteklo. Tuto hodnotu pak převede na sloupec LEDek. Takže v podstatě měří okamžitou spotřebu, ale ne na 100km, ale na např. hodinu.
VlaVla Profil uživatele + foto
15/11/2006 23:06:57
Zapojení tažného najdeš na trabi.cz [URL]
Matúš
16/11/2006 08:27:45
Dobrý deň, začínam s Trabantami a pozerám na internete všetky stránky, mám trabantistickźch priateľov ,viac Trabantov.1. mám od apríla 2006 a renovujem ho-kompletná GO,všetko ma ešte čaká. Nových náhradných dielov je po internete ešte tiež dosť.Potreboval bz som postupne viac rád,s niektorými som uź bol oboznámený.Neviem sće kde začať,ale všetko postupne príde.Trabanty sú vynikajúce vozidlá a tále viac ich mám rád.Ako prvé by som rád vedel-mám 1967-prepadnuté doklady ale aj na to ešte príde... a neviem čo mám spraviť s elektrikou je to prerobené na 12V a neviem či vymeíť alebo ako?Viem ,že na túto diskusiu p´ˇsu ľudia ktorí sTrabantami prcujú každý deň stretávajú sa na zrazoch atď.dúfam,že budú ochotní sem mi odpisovať! Ďakujem
Ivosh Profil uživatele + foto
16/11/2006 09:03:13
Myslím, že se najde dost lidí, kteří ti ochotně poradí. :-)
 
Ohledně elektriky -- podle mne je rozhodující, na co auto chceš mít. Pokud jak se říká "na veterána", asi by to chtělo na 1967 šestivoltovou elektriku. Pokud na běžné ježdění, nechal bych 12V, je to praktičtější.
Matúš
16/11/2006 15:18:50
Ano-tiež som nad tým rozmýšlal ale skôr myslím výmenu kabeláže a relátok za nové-chcem tam dať ťažné ale neviem jak na to-to si ale niekde pozrem.
na začátek předchozí  1 | 2 | 3  další další

Odepsat na: elektronika

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2021 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist