1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Motor P60 (28)
Prager Profil uživatele
19/4/2004 16:21:21
Cau Ivosi,
 
Ta znacka kvality vypada hodne povedene! Klobouk dolu! Chtel jsem se zeptat, zda odpovida i ta barva podkladu. Nebylo to ve stejnem odstinu jako Achtung Geblaese? A jake ta nalepka mela rozmery?
 
Jeste se chci zeptat, jestli se Ivosi jedna o tebe: Jisty clovek s emailem lubossek... mi poslal email, ze se dival na moje stranky a prosil o radu, za kolik by se dal prodat motor 600 po vybrusu 15 tis km a prevodovkou. Ze pry by nerad na tom prodelal. Vzpomnel jsem si na tebe, ze jsi o nejakem motoru a prevodovce mluvil. Takze jsem mu odpovedel takovym zpusobem, aby to vyznelo tak, aby se toho spise zbavil a moc nad tim nepremyslel, ze lide spise zadaji 601 a to, co ma, muze oslovit jen uzky okruh lidi, i kdyz je to vlastne rarita. Dnes mi psal, jak je spokojenej, ze ma kupce a nejake dily vymenou. Jestli to neni jen shoda okolnosti a je to pro tebe, tak at motor dobre poslouzi:-)
 
Honza.
Ivosh Profil uživatele + foto
20/4/2004 07:19:56
> Ta znacka kvality vypada hodne povedene! Klobouk dolu!
 
To rad slysim. :-)
 
>Chtel jsem se zeptat, zda odpovida i ta barva podkladu. Nebylo to ve
>stejnem odstinu jako Achtung Geblaese?
 
Odstin zatim neni presny. Ale i tak se lisi od napisu Achtung Geblase. Jak
na mem ventilatoru, tak na tom, co poslal Vlada. Jednak je kapku svetlejsi,
jednak neni posunut tolik do cervene. Je vice zluty. Odstiny, abych se
priznal, zatim neresim. Muzu to doma udelat presne a pak zjistim, ze na
jinem monitoru to vypada uplne jinak. Zatim nevim, jak to udelam, ale asi to
budu resit az tesne pred tiskem, az budou vsechny nalepky nachystany.
Mimochodem, nasel jsem doma na ventilatoru jeste nalepku vyrobce
ventilatoru, tusim KTM, nebo tak nejak. Takovy maly zplostely kosoctverec.
Ale je to na malicko novejsim ventilatoru (i kdyz take plech), nevim, jestli
to patri na T600.
 
>A jake ta nalepka mela rozmery?
Obrazek, co jsem posilal, je presna velikost 300 DPI. Staci vytisknout 1:1.
 
K motoru -- to je on. Lubossek. Meli jsme se potkat ve stredu, ale jedu na
sluzebku do Karl. Var. Tak ted resime dalsi postup. Mam to za vymenu +
doplatek. Poradil jsi mu fakt dobre. :-) "At se toho kouka zbavit." Klobouk
dolu, tak razne bych na to asi nesel. :-) Myslim, ze prijde doba, kdy lide
prestanou tyto motory vyhazovat. 60% sestistovek, mozna vic, co je v nasi
zemi, ma mimo dalsi tunu novodobeho nanosu nepuvodni motory. Ted ta auta
spi, lidi vyckavaji, prodavaji. Ale to se zmeni. Az se zacnou casteji
objevovat na hist. jizdach, treba i ty nase, i ta odlozena sestikila prijdou
do dilen a pod mravenci peci nadsencu. Aspon si to myslim a chtel bych tomu
verit.
 
Jeste detail z vikendu. Pri prebirce dilu jsem nasel i par drobnosti, ktere
se budou hodit na T600. Mimo jine to je vysoky uzaver palivove nadrze. Neni
z lesteneho hliniku, ale z nejakeho normalniho kovu. A je cerny. Barva je
teda uz mirne sloupana, ale je videt, ze je pod tim cisty kov.
 
Jeste k Vladovi -- zda se mi, ze na fotkach toho vozu z roku 1968 je vicko
nadrze, ktere mi dal Kytka. Nebo se pletu?
 
Ivosh
VlaVla Profil uživatele + foto
3/1/2005 10:45:05
Ahoj nemate nekdo zajem?
 
---------------------
Prodam dobre zajety motor original 23k se sirokou remenici, vhodny do
veterana, aktualne namontovany a v provozu, najeto cca 10 000 km.
Dobry zvuk i spotreba. Cena 5 000,- Kc, k dispozici v Lednu 2005.
Praha 10.
---------------------
 
Prodava to muj znamy a je to motor s cislem nad karbesem po GO najeto
10tis. s olejem Mogul TSF. Jel jsem v tom a podle vyborneho zvuku to
tipuju na original nemeckou klikovku.
 
Vlada
julo cako
3/1/2005 10:57:45
Ahoj, ak je fakt dobry, za v prepočte 5000 Sk by som ho zobral, odvoz by som si zaistil.
JULO
 
P.S. P.F. 2005
 
> Ahoj nemate nekdo zajem?
>
> ---------------------
> Prodam dobre zajety motor original 23k se
> sirokou remenici, vhodny do
> veterana, aktualne namontovany a v provozu,
> najeto cca 10 000 km.
> Dobry zvuk i spotreba. Cena 5 000,- Kc, k
> dispozici v Lednu 2005.
> Praha 10.
> ---------------------
>
> Prodava to muj znamy a je to motor s cislem
> nad karbesem po GO najeto
> 10tis. s olejem Mogul TSF. Jel jsem v tom a
> podle vyborneho zvuku to
> tipuju na original nemeckou klikovku.
>
> Vlada
>
>
 
________
Videli ste uz [URL]?
Najpopularnejsie dennicky na slovenskom internete.
Ivosh Profil uživatele + foto
3/1/2005 12:41:22
> Prodam dobre zajety motor original 23k se sirokou remenici, vhodny do
> veterana, aktualne namontovany a v provozu, najeto cca 10 000 km.
> Dobry zvuk i spotreba. Cena 5 000,- Kc, k dispozici v Lednu 2005.
> Praha 10.
 
To není spatná nabídka. Nechci to Julkovi vzít. :-) Jen by mne zajímalo,
jestli to má puvodní i válce a hlavy.
 
Dík. IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
3/1/2005 13:10:36
Ahoj,
 
uvedena cena je bohuzel pevna... Ma presto jeste nekdo zajem?
 
Valce tam jsou doopravdy 23PS. Hlavy jsou novejsi na klasicke 14mm
svicky. V pripade zajmu je mozne cca do konce ledna provest zkusebni
jizdu, jelikoz ho ma momentalne namontovany ve svem voze. Co od nej
vim, tak ho koupil v minulem roce za podobnou sumu jako zgeneralkovany
a porad se mu zdalo, ze nejede jako jeho predchozi motor. Na zacatku
prosince jsem s nim jel na jednu akci a tam jsem mu pomohl odhalit, ze
jde o slabsi 23PS motor. Proto ho vlastne prodava. Uz si dal inzerat
na trabi.me.cz a vcera mne rikal, ze se mu nekdo i ozval, takze chce
vedet, jestli ho ma nechat "pro mne", nebo odepsat tomu zajemci.
 
V.V.
 
> Ahoj, ak je fakt dobry, za v prepočte 5000 Sk by som ho zobral,
> odvoz by som si zaistil.
 
> JULO
 
> P.S. P.F. 2005
Ivosh Profil uživatele + foto
3/1/2005 13:14:20
Dekuji, Vlado. Pro mne je to momentalne moc penez. Takze rikam za sebe
urcite ne. Zatim mam dobry motor a kdyz jsem o tom premyslel, mam uz i
skrin, takze pujdu cestou nejmensiho financniho odporu -- zanesu Grigarovi
motor a starou skrin a necham slozit "stary" motor, s tim, ze si pri tom
necham dat samozrejme nova gufera, tesneni atp. Pokud nebude moc drahy ani
vybrus valcu, dam i stare valce.
 
IJ
Pavel JHB Profil uživatele
19/11/2005 20:21:04
Historici a odbornici help: Potrebuji strukturu cisla motoru. Co a jak to znamena. Jedna se hlavne o predcisli. Kamaradova (velmi dobreho) pribuzneho vyhodily z STK, protoze mel vymeneny motor a mel jine predcisli. Z toho technik usoufil, ze se jedna o jiny TYP !! motoru a napsal zavadu do technicaku. Z tohoto dubodu nelze ani nyni motor vypsat. Jde o to jim dokazat, ze vlastne vsevhny motory na T601 byly shodne (obsah, vrtani, zdvih, vykon) Muze nekdo do zitrka odpoledne dodat nejakej elaborat majici hlavu + patu a opirajici se o nejake dokumenty /cisla ??
Dik mnohokrat predem.
Mikuš TN
19/11/2005 22:04:41
Nenapadá mi nič inšie ako zobrať šlehohera a tým to vyargumentovať.
A ako to môže technik zapísať do techničáku???
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
20/11/2005 17:34:56
Pokial viem, tak cislo motora sa uz do TP nepise, takze pokial tam nemal motor z Wartasu, technika to nema co zaujimat...ale pripada mi to zvlastne, v zivote som nevidel technika na STK, ktory by sa vyznal v Trabantoch :)
Ondra Ptak
20/11/2005 18:02:05
To Mr_Kuj: Tak to ja jo, tady dole v Motole v Pha. Prej v trabantech zavodil, takze mi celyho trabuka zkouknul a rekl na co si mam dat pozor.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
20/11/2005 20:23:44
Ja ked som s T. dosiel na STK, tak hned ako ho uvideli, tak mi povedali, aby som to ani nestartoval, ze ho tam dotisneme...to iste aj ked sme ho davali na zdvihak...:)
metras Profil uživatele
20/11/2005 23:08:29
mám ůplně stejnej problém-taky mi technik napsal závadu b(vážné).Na jakoukoliv argumentaci nereagovali,Šlehofer je nezajímal.Tak jsem se nas*al a vybrousil,následně přerazil číslo motoru za to co je v papírech a na stk to bylo v pohodě.....,Je to banda ignorantů.....
Pavel JHB Profil uživatele
21/11/2005 01:33:51
Mikus TN> Ja jsem mu vyjel prehledy zmen, tam je to jasne, jen mi nic nerikala polozka zdroj.
Mr_Kuj> Pozor motor se tam nepise, muzes mit opravdu libovolnej ale shodneho typu!!!!! a to se tam pise! Ja nevim, jestli mi to kouka z voci, ale ta babizna, kdyz mi ho vypisovala z TP, tak me na to durazne upozornovala :-))
Petra
21/11/2005 06:42:40
k TOMU motoru:
typ motoru musí být shodný (nebo záměnný) - toto když tak ověří autorizovaný servis??????.
Pokud je ale v techničáku zapsané číslo motoru, mosí se udělat "výmaz čísla motoru" na úřadě, a pak číslo nemosí byt stejné, ale mosí tam být poznačený ten výmaz (typ by měl být pořád stejný)
Petra
Georgius
21/11/2005 10:41:59
jeste upresneni. Pokavad mas "vymazane" cislo motoru sice muzes mnenit motory jak chces, ale kazdy motor co tam das by mnel mit nove emise. Pokavad potkas v... policajta tak se po tobe muze vozit. V karticce emisi (oranzova) je cislo motoru!!!
Pavel JHB Profil uživatele
21/11/2005 12:28:33
Petra> Problem je v tom, ze vymaz nelze udelat, protoze technik na STK zapsal, ze se jedna o jiny TYP motoru (tzn. napr jiny obsah, vrtani, zdvih, vykon) a tim se kruh uzavrel.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
21/11/2005 14:27:18
Teraz som trochu nepochopil, takze:
1, Ako technik zistil, ze sa jedna o iny typ motoru? To sa nan len pozrel a skonstatoval to? Alebo bol velmi chytry a v trabantoch sa naozaj vyznal?
2, Ked uz sa tu pise o tych emisiach, ak to je vlastne na Slovensku? Nikdy som na Trabante emisnu nemal a nikdy mi na to nic nehovorili ani na STK ani pri policjanej kontrole, tak ako to teda u nas je???
laaaci Profil uživatele + foto
21/11/2005 19:07:39
to Mr Kuj-Vies na Slovensku to od nas nevyzaduju odkedy im trabanty, prepacte za vyraz, zasrali tie ich pristroje s M2Tckom.Odvtedy emisnu od 2-taktov nevyzaduju ,co je dobre,nie?
V CR je to myslim len formalita?Ak nie tak ma poopravte.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
21/11/2005 21:09:03
Hej, myslim ze ano. Pochybujem ze na EK ti niekto bude strkat sondu do vyfuku...prides s Trabantom, zaplatis a daju ti osvedcenie o EK+nalepku :)
laaaci Profil uživatele + foto
22/11/2005 07:05:09
Ale u nas ti vobec netreba nalepku EK!
majatrabi Profil uživatele
22/11/2005 08:59:56
Emise na Trabanta v ČR je opravdu jenom formalita, ale bohuzel musi byt. Vyplni jenom udaje a daji zelenou nalepku. Bohuzel ne vsechny Emisni kontroly to delaji.
 
Pokud chces vymaz motoru tak staci zajit na urad a vyplnit formular pro vymaz cisla motoru.
Nevidim v tom zaden problem i kdyby technik naspal co chtel. Babu u okynka to nezajima. A papir od STK ji neukazujes.
 
Resil jsem podobny problem. Prisel jsem z knizkou od Slehofra. Ubylo po problemu.
VlaVla Profil uživatele + foto
22/11/2005 17:13:06
Já jsem s žádostí o výmaz neuspěl. Prý až tam budu mít nový motor, tak si mám udělat emise a pak přijít s tím novým protokolem:-(
VlaVla Profil uživatele + foto
22/11/2005 17:26:52
Emise jsou u Trabanta opravdu jen formalita.
Petra
24/11/2005 15:16:22
Pavel JHB
- pokud je tam motor jiné než z tabantu, tak to fakt asi nepůjde
- pokud je tam motor z trabantu ä na tehcnické dali závadu pro typ motoru - tak je tam u Vás zajímavý technik.U nás technik (a to je pan Ing. hahahah) prohlásil že všecky typy motoru u trabanta sů záměnné. Jinak sa máš prý na 14 dnů přestěhovat (trvale) do Hodonína a on ti ten typ opravý.
Petra
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Motor P60

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist