přihlášení
Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.
|
Výpis vláknaviz priloha (3) |
---|
Jan Prager  2/12/2004 12:47:59 | ______________________________________________________________ > Od: Vladimir Vlach <vladimir.vlach@i.cz> > Komu: Ivo Jancik <forum@trabant.cz> > Datum: Tue, 30 Nov 2004 13:24:14 +0100 > Předmět: [trabant forum] Re: 3x Trabant 600 > > > klepe na hornich ojnicich jako hrom, coz pochybuju, ze se stalo pri > > natoceni. Takze asi uz byl castecne v haji... > > No uvidis, az na nej prijde rada. Dat nova bronzova ojnicni pouzdra > neni zase takovy problem. Narozdil od pripadne repase cele klikovky. > > > Diky. Jsem zavazan. Mam kapku strach o to, ze je to u nekoho na zahrade a > > ten nekdo si pres zimu rekne, ze by to auto mel nejradeji cele a zustane uz > > u nej. :-) Tak se radeji ptam. > > To je v poradku. Klidne se zeptej. Tahle alternativa mne samozrejme > taky napadla, ale ten u koho to stoji je dostatecne spolehlivy na to, > abych veril, ze se to nestane. > > > Spoilery jsou vzacne, takze se urcite zeptam. Vsiml jsem si na fotce v > > priloze Tydnu (?), ze Pavel K. ma tusim spoiler z T601. > > Ano, ma spojler z 601. > > V.V. > > | VlaVla  2/12/2004 13:29:50 | > Chtel jsem se zeptat Vladi, jak dlouho ten motor v jeho novem aute > nebyl v chodu.
Nebyl v chodu asi 15 let, nicmene zarezly neni a rukou protocit jde celkem normalne. Neplanuju ho rozebirat do sroubku, pokud se ukaze, ze to neni potreba a uz vubec se nechystam to delat vlastnimi silami. Navic to neni v nejblizsich tydnech jeste zdaleka aktualni. Ted budu zacinat s kompletnim odstrojovanim a pak prijde na radu predani hole karoserie na opravu. Motorem se zacnu zabyvat az buhvikdy.
V.V.
P.S. Ten nahradni motor P50 se mne doufam podari presunout od prodavajiciho ke znamemu Trabantistovi do Holandska. Takze kdyby jste tam nahodou nekdo meli v pristich mesicich cestu a prazdne auto, tak se muzete nabidnout a ja vam ho zatizim. ;-))) | Ivosh  2/12/2004 14:20:03 | I kdyz se zda vse OK, muze nastartovani dlouho odstaveneho motoru mit destruktivni ucinky. Muze a nemusi. Jak loziska dlouho stoji, muze se na valeccich a kulickach a jinych trecich plochach vytvorit zarezla ploska nebo tam nekde zatuhnou napadane usady. Kdyz protacite rukou, nemusite si toho vsimnout. Jak motor zacne slapat, katastrofa je na svete. Pak taky koroduji steny valcu a pistu. Za 15 let tam toho muze byt pekne dost. Nehlede na to, ze prvnich par set kilometru se muze zdat, ze motor slape jako hodinky. Ale on uz se obrusuje a pak splacete nad vydelkem. Takze jediny rozumny zpusob jak zachranit motor je rozebrat ho, proverit, vycistit, nevycistitelne a poskozene repasovat.
Ale kovarova kobyla.... Jedna z prvnich veci po koupi modraska, co jsem udelal, byla, ze jsem instaloval baterku a nastartoval motor. :-))))))))
IJ |
předchozí | 1 | další  |
Pro zvýraznění částí
textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.
Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.
Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky.
K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci
každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.
|