1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Trabant nemá výkon (44)
wintrej Profil uživatele
13/2/2010 19:57:20
Karburator,zapalovanie.
Ahojte mám problém s trabikom je to rok 1987 ma to už ten novši karburator asi dvojkomorovy. Gufera na kluke su vymenene motor pretesnený,karburator vyčistený nove sviečky a sviečkove káble.Indukčna cievka mi jedna odišla dal som druhu takže jedna je povodna ešte. Iskru to hadže na oboch sviečkach pri štartovani a opreti o kostru.
Neviete nahodou ako ma byť nastaveny na karburatore ten horný šrob pre vzduch? Taky šrob veľkeho priemeru.Dalej ked natočím motor pridám plyn ako kedy sa najskor pridusil a potom vystreli do otačok vyššich a pritom som mu už medzitým ubral plynu proste oneskorene reakcie prejavuje sa to ako keby ostaval vysieť plyn ale nevysí.Pri jazde na 3 ku pri zrychlovani zo 40km/h na 60km/h okolo 50km/h stratca vykon a šklbe motorom proste je tam citiť že ten výkon klesá. Výfuk je nový. Myslíte že to može robiť ta indukčna cievka povodná? Alebo žeby zapalovanie?
S tým zapalovaním neviem ako sa to nastavuje da sa to nejako jednoducho opisať ako na to?
Za odpovede vopred dakujem.
Mikeš Profil uživatele + foto
22/2/2010 17:59:01
Začal bych karburátorem. Podle toho co píšeš myslím že je příčina v něm. Jaký je to typ?
wintrej Profil uživatele
22/2/2010 20:00:42
Je to ten 28 H1-1 ale neviem v čom može byť problém ked som ho vyčistil akurat neviem ako ma byť nastavený zmiešavací šrob.
Mikeš Profil uživatele + foto
24/2/2010 08:58:39
Karburátor H1-1 se seřizuje na nějakém speciálním přístroji. Sám jsem ho zkoušel seřizovat, ale marně. Zkus si sehnat starší typ karburátoru, ten se dobře seřizuje a auto je s ním i docela svižné.
hertz1
25/2/2010 19:55:18
Ahoj,
někde na trabantím fóru jsem viděl kompletní návod na seřízení tohoto karburátoru. Zkus hledat, určitě to najdeš. Já se po něm taky mrknu, mám dojem, že jsem si ho i někam uložil. Jenže kam? :-) Už toho mám tolik, že se v tom začínám ztrácet!
Eidam
25/2/2010 22:59:33
Karburátor H1-1 je opravdu složitý na seřízení. Nejlepší je jeho výměna za nějaký starší typ, který se lepé seřizuje.
Návod k h1-1 je tu: [URL]
Přeji mnoho zdaru:)
Mikeš Profil uživatele + foto
26/2/2010 12:27:42
TO EIDAM Díky za link, v dokumentu jsou užitečné informace.
wintrej Profil uživatele
26/2/2010 22:25:22
Dakujem ten navod mám ale neni tam popisane ako sa ma nataviť zmiešanie takže aj tak som v mrtvom bode. Uvidime skusim prehodiť stary typ karbecu ale ten žere 9l bohužial.
Mikeš Profil uživatele + foto
28/2/2010 16:32:53
K tomu staršímu karburátoru, doporučoval bych ten, který má velký vystouplý šroub na nastavování směsi. Šroubek úplně vytoč a pak ho zašroubuj o 3,5-4 otáčky na závitu od vrchu. Tak by měla být dobrá směs a i spotřeba.
wintrej Profil uživatele
7/3/2010 20:29:41
Dobre skusim to ale aj tak zajtra ešt eskusim kupiť dve nove indučky lebo mám pocit že idem občas na jeden valec. Dám vedieť ako to dopadlo.
Jan David Profil uživatele
20/3/2010 13:39:19
Ahoj všem!
 
Mám úplně stejný problém. Stejný rok výroby, jen tím karburátorem si nejsem jist. Krom toho, po ujetí cca 100 m mi motor začne stagnovat a následně klesat v otáčkách do úplneho zastavení. Působí to, jako by vyčerpal veškerý benzín z plovákové komory. V mém případě stál motor přes 7 let nehnutě, stejně tak i palivo v nádrži. Když jsem ho loni oživoval, neměla ta kávě podobná hmota s benzínem moc společného. Stáhl jsem ji a spolu s ní jsem měl v nádrži i smetí, snad rez či lak z vnitřního prostoru nádrže. Proto mě napadlo, že tyto problémy byly způsobeny právě zanesením karburátoru. Myslíte, že může být chyba v karburatoru, či někde v přívodu paliva? Každopádně mě zajímá, jak dopadl kolega se svým problémem.
Mikeš
23/3/2010 09:30:04
Doporučuji pročistit pořádně nádrž, včetně palivového kohoutu.
wintrej Profil uživatele
23/3/2010 12:45:53
chlapi dal som nastaviť predzápal tiež zapalovanie.a vymenil som karburátor za ten najstarši typpredtým bol H1-1 potom pripadne pošlem foto karburatora.Ale mám problém zrejme s prisávaním falošného vzduchu.motor nedrží dobre voľnobeh a po pridaní si drží zvýšené otáčky až potom klesne na volnobežne až zhasne.motor má výkon dobrý. Motor som komplet pretesnil všetko nové tesnenia plus silikon na motory a vymenil som na kľuke gufero a na druhej strane labirint.Neviete v čom môže byť ešte problém? žeby v karburátore niečo už vydraté?okolo klapky? neviem čo s tým už.
Mikeš Profil uživatele + foto
23/3/2010 17:09:00
A těsnění mezi karburátorem a motorem jsi dal nové?
wintrej Profil uživatele
23/3/2010 18:53:01
je nove plus je to na silikone, nedrží to voľnobeh v meste sa s tým neda jazdiť.proste stale prisáva ked pridám plyn v zataži najprv nič a potom trhne a tahá.take oneskorene reakcie a vysoké otačky.
wintrej Profil uživatele
27/3/2010 07:52:39
Takže situacia je taká že som ten stary typ karburatora vymenil za H1-1 a trabantik šlape celkom pekne aj ked to prisávanie je tak uplne maličke ešte.Ale chcelo by to fungl nový karburator ale H1-1 pretože henten starý typ mi zožral na 40km 4 litre. katastrofa...
H1-1 ma menši výkon ale za tu spotrebu 6l to určite stojí.
lil B.G.
27/3/2010 11:34:43
Hledal bych závadu v tom měněným guferu nebo labirintu... A s tou spotřebou.. To není karburátorem, ale seřízením.. H1-1 bych tam dlouho nenechával. Pokud není naštelovaná přesně na ten motor, může udělat hodně neplechy... A spotřebu 6l/100km není problém dosáhnout se staršími kraburátory... Jde hlavně o seřízení.
wintrej Profil uživatele
28/3/2010 12:28:11
čo sa týka toho gufera a labirintu tak tam neni čo pokaziť,je to nove a pretesnené znova to rozoberať nema zmyslel. Po výmene karburatora sa stav zlepšil o 90% tak tým to asi nebude.
H1-1 okrem šroby ladenia behu na prazdno som nič nerobil takže je nastavený priamo od výroby.Skor vidím problém že okolo klapky v karburatore bude už vola a tade si prisava.
lil B.G.
31/3/2010 06:33:59
Jenomže ta vůle je tak ojedinělá věc, že to snad ani není možný... A jestli je labirint a gufero nový.. Jak mi řekli na trabime - v tom bude chyba!! Věř mi, na gufera je ten motor dost háklivej (1. - 2. ročně měním motor jenom kvůli guferům). Já bych se podíval na to gufero, a seřídil bych ten karbec... Nedával jsi tam třeba silikonový gufero?
wintrej Profil uživatele
1/4/2010 21:55:46
Daval som tam čierne gufero myslím že silikonove su červené, len mi nejde do hlavy že ten motor je čerstvo po výmene toho gufera a labirintu tak tam neni dovod aby bolo zlé jedine že by sa tam stala nejaka chyba aj ked neviem ako.všetko som pretesnil. Pred výmenou gufera ten motor ani nešiel len s obtiažou na sytič.teraz ide dobre len tie otačky zahapruju že hned po preradeni neklesnú.Jedine ešte vyskušať nejaký dalši karburator ktory je na 100% dobrý
lil B.G.
1/4/2010 22:24:18
Po přeřazení pomalu klesají? Máš náš problém! tohle samý nám dělal trabi, asi 100km po renovaci a celkovým přetěsnění motoru. Nechtělo se nám věřit, že by to bylo gufero, protože se tam dávalo nový.. Vyměnili jsme karbec i lanko na plyn.. furt to dělalo. Pak jsme dali na rady moudřejších a vyndali motor... Gufero bylo namotaný na setrvačníku a motor přesto jezdil.. jenom pomalu padaly otáčky po přeřazení. Být tebou, tak ho zkusím vyměnit :) nebozkusit, jestli nedrhne lanko..
wintrej Profil uživatele
2/4/2010 20:44:44
Tak to vyzera tak že to zase budem musieť to gufero pozrieť. aké tam mám dať?
lil B.G.
3/4/2010 08:39:53
Vím, že je to nepříjemná práce, ale já na to vsázím.. Nebo dát někomu seřídit karbec :). Katalog bohužel po ruce nemám, takže ti čslo neřeknu, ale určitě černý. Je tam hodně míst, kde si to může přisávat, ale gufero bývá nejčastější... Když jsi měnil ten karbec, očistil jsi dosedací plochu na přírubě a dal jsi tam nový těsnění?
wintrej Profil uživatele
8/4/2010 22:29:41
Ano tesnenie j etam nove ale to je na prd take papierove tenke mne tam trči ešte taky čierny gumovy čudlik skusim ho obrusiť možno ten nabotnal a okolo neho sa prisava trošku. a tesnenie vyrezať s klingeritu riadne hrube a skusiť to. Sakra to gufero mi nejde do hlavy že by bolo zlé tam dane som si dával zaležať a žeby to blblo hned po vymene. no skusim ešte ten karbec a ešte dalši karbec a uvidíme či pomohlo potom napišem.
lil B.G.
9/4/2010 07:09:20
Pak dej vědět. Ale těsnění z klingeritu tam rozhodně nedávej! patří tam papírový. Stejně jako pod válce ;)
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Trabant nemá výkon

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2020 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist