1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
PNEU celoroční (7)
Renata
11/2/2010 16:21:39
Dobrý den, je možné ještě používat celoroční pneumatiky? Děkuji za příp. odpověď.
Tomáš Kouřil Profil uživatele
12/2/2010 19:00:52
Jistě že to je možné, je to ta nejlepší varianta pro šetřílky. Tyto užasné pneumatiky zajistí v zimě hotové peklo a vlete jakbysmet. Říkám to v ironii, protože univerzaly, tj celoroční gumy je to nejhorší co bubec muže být.
 
Nejsou to ani letní, ani zimní. Takže v zimě kloužou jak letnáky, jsou tvrdý k ničemu.. a v letě taky k prdu. Pokud někdo nemá peníze na letní a zimní gumy, tak at si radši ani nekupuje auto. Já měl jednou univerzaly a nikdy více. Především na zimu opravdu nedoporučuji.
 
Gumy nestojí tolik penez, aby si je člověk nemohl koupit. Koupím trochu lepší gumy, za litr kus, tj 4 tisice za letní a 4 tisice za zimní a to mi vydrží v klidu 3x zimu, 3x leto... jezdím celkem dost.
 
Pepa
12/2/2010 20:55:34
No, já jezdím na celoročních protektorech a nemůžu si stěžovat. V létě je to v pohodě a to že tráboš " plave " v zatáčkách je jenom kvůli tomu že je lehkej, holt to není žádnej závoďák. A v zimě s ním dojedu bez problému tam, kam dojede stodvacítka škodovka, a že ta se dostane skoro všude. A když je krize nejvyšší, tak nasadím řetězy a není problém ani ve třiceti centimetrech sněhu. Letos jsem byl jeden z mála v naší obci, kdo v klidu jezdil když ostatní jenom smutně koukali na svoje zachumelený auta o čtyřicet let novější..... a to nemáme nasolený silnice na kterých jezděj jenom ti nejlepší " páni " řidiči ... P. S. Všechny protektory vyšly na 1000,- ( dohromady )
Pavel JHB Profil uživatele
13/2/2010 18:12:48
Je, ale k cemu je to dobre? Unika mi smysl dotazu...
antenka
13/2/2010 18:44:05
To Pavel:Tzv.je to na normální běžný provoz-třeba ježdění do práce-ekonomičtější.
To je jasné,ale...
Tomáš Kouřil Profil uživatele
13/2/2010 21:05:58
Mám to auto jen na ježdění do prace, takže jen mizernych 20 000 za zimu. Kdo chce šetřit, nechť si koupí univerzály, ale at po mě pak nechce aby ho tahal ven z sněhu...jako jsem to v neděli dělal... Není to žádný reklamní trik, zimní a letní gumy mají své opodstatnění.Kdo nevěří, at tam běží. Mě to za to stojí si je koupit a nazout. Pokud Vám ne, tak si jezděte na čem chcete.
Ondra
15/2/2010 10:22:01
Připojuji souhlas s Tomášem Kouřilem.
Univerzaly v zimě, opravdu nefungují. Je to dáno jak tvrdou směsí-složením (zimní pneu jsou prostě měkčí, aby lamely vzorku, při jeho dostatečné výšce/hloubce, zajiš´tovali max.přilnavost, na povrchu se sníženou adhezi.
A stejně tak, jet na univerzálech v létě v dešti - škoda mluvit. Mi se třeba podařilo sehnat letní pneu 145x70x13 DEBICA -(tuším, že to je licenční MICHELIN-pokud se mýlím, tak mě opravte), 4 kusy - celkem za 1000,-CZK. Byly rok staré, téměř nejeté, a obuté byly než jsem je koupil , na Peugeot 106. Přes inzerci v anonci, či avízu, se dá takhle pořešit i slušné obutí.
Závěrem, :než novu sadu univerzálek, tak radši starší slušné sady 1x zimních + 1x letních pneu.
Ondra.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: PNEU celoroční

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist