1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Trabant do vznášedla (10)
Jirka
1/1/2010 17:13:15
Ahoj. Jsem mezi Trabantisty nový a potřeboval bych několik rad. Doufám že se tu najde dobrá dušička a pomůže mi. Pořidil jsem motor s Trabíka a chci ho jako zástavbu do vznášedla. Jak určim co je to za motor? Kde má mít nějaké číslo? Jáký použít karburátor - originál, nebo z něčeho jiného? A jaké jsou vhodné svíčky? Zapalování dostane od IMF softu.
Děkuji mnohokrát. S práním štastného nového roku Jirka
Přílohy:  1.jpg (1,5 MB)
Jarda
4/1/2010 14:30:52
Ahoj, myslim že pro tvojí potřebu je to podobný motor jako se používá pro motorová rogala a další malý letadla. Co já vím, tak karburátor se tam dává původní, pop. tam de myslim z jawy 350. Ten už má oddělené mazání (olej se neleje přímo do benzínu), ale jsou s tím problémy a motor se nemaže ideálně. Co se týče zapalování, tak do těch rogal se dávalo zapalování z nějakého pomocného motoru z buldozeru. Nemělo to vůbec baterku, celý zapalování se muselo řešit jinak. Jelikož si myslim, že ten motor bude sestavený z několika, tak po nějakym typu bych vůbec nepátral. Kde je číslo motoru se tu jistě někde řešilo, ale obávam se, že s ohledem na ušetření hmotnosti, byla tahle část uříznutá. Mylim že nejlepší by bylo, poptat se někoho kdo má zkušenosti s motory pro něco lítacího. Co tak vím z doslechu, tak je problém s chlazením, s výfukem atd...
Eda Profil uživatele
4/1/2010 16:50:17
Motory pro rogala se dávaly z Trabanta, byly ořezány, aby byly co nejlehčí. Číslo nehledej, není ti k ničemu, motory jsou "stejné". Svíčky klasické N15 ( N15C). Zapalováni se dává magneto - nepotřebuje baterku a startuje se otočením vrtule - nebo jinak bez elektrického startéru. Karburátor bude nejlíp nechat originál. Pokusy s jiným můžeš dělat až ti to bude fachčit.
U rogal ještě používali reduktor na snížení otáček vrtule. Motor pracuje řádně v takových otáčkách. kdy pro vrtuli už je to moc. Pro zvýšení výkonu motoru je možné přidát další přepouštěcí kanál, snížit hlavu, udělat nový výfuk a další. Tyto úpravy motoru ti musí někdo zkušený udělat, sám je těžko zvládneš.
Petr Vávra Profil uživatele
10/1/2010 19:06:03
Ahoj,konečně někdo kdo se vrátil ke starýmu osvědčenýmu motoru pro něco lítacího!!!!Jestli máš Jirko ještě zájem o nějakou radu co s Trabikem s vrtulí,napiš mi!!!!Rád se s Tebou podělím o zkušenosti!!!
Jirka
19/1/2010 19:28:29
Ahoj. Děkuji mnohokrát za vaše příspěvky. Řešim to na Trabime.cz. Tak kdyby to někoho zajímalo... [URL]. S pozdravem Jirka
mirek
7/3/2010 19:12:45
pro Petra Vávru
můžeme se nějak spojit, třeba přes mejlík, potřeboval bych poradit s motorem a případně vrtulí na vznášedlo.
dík
Mirek
mirek
7/3/2010 19:21:08
zapoměl jsem připsat mejlík - mkucek@centrum.cz
cudo judo 618
6/4/2010 20:04:22
ahoj vsetkym,az by ste chcely vydiet vznasadla v akci,tak ste vsetci srdecne pozvany na zavody v Trencine [URL]
Petr Vávra Profil uživatele
7/4/2010 18:55:49
Ahoj Mirku,jestli máš ještě zájem,ozvi se mi na pilot2008@seznam.cz!!!!Dlouho jsem na fóru nebyl,ale včera mi volal kamarád,že mě někdo hledá!!!Velmi rád pomohu!!!!
Peett
26/10/2012 15:29:50
Borci nemáte někdo plánek na třetí kanál do válce.
Dík za reakce Petr
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Trabant do vznášedla

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2014 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist