přihlášení
Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.
|
Výpis vláknaSraz AICE v Hradci u Kadaně (5) |
---|
VlaVla  20/9/2004 11:15:18 | Ahoj všem,
před více než týdnem jsem navštívil sraz AICE v Hradci u Kadaně. Nejvíc mně zaujala jediná zůčastněná P60-ka. Fotky detailů jsou v příloze, kompletní a v plné kvalitě na obvyklém místě. Nejzajímavější na ní bylo, že měla ještě dvojdílnou vlaštovku (viz. foto 3 v priloze). Zajímavé mně přišlo i zakončení zadních ramen (foto č.2). V motorovém prostoru upozorním na starou nádbku brzdové kapaliny a držák na cívky na nádrži. V kabině se nacházel Goldpunkt tachometr. Číslo karoserie je 63-54633.
V.V. | VlaVla  20/9/2004 13:21:50 | > ..pekné a zaujímavé, keby som chcel vidiet viac, kde je to > obvyklé miesto? :o) ja viem ze mam vediet, ale neviem...
Obvykle misto je [URL] :-)
> Ja som vcera nastartoval renovovanu 600 kombi
Gratuluji a tesim se na obrazky.
V.V. | Ivosh  21/9/2004 07:13:35 | Tak jsem zkoukl fotky z Hradce u Kadane. Wartburgy moc pekne, co dodat. Ale k te sestistovce -- priznavam, ze jsem z ni dost rozpacity. To auto mi vubec nesedi do prehledu vyvojovych zmen. Vis, Vlado, neco blizsiho o historii toho vozu? Tedy jestli je to skutecne auto z rijna/listipadu 1963, jak tvrdi cislo kastle, nebo jestli je to nejakej bastl? Lak je puvodni?
Predem diky. Pak budeme pokracovat.
IJ | VlaVla  21/9/2004 07:53:05 | > k te sestistovce -- priznavam, ze jsem z ni dost rozpacity.
Taky jsem si vsimnul, ze podle cisla kastle by to nemelo mit dvojdilnou vlastovku.
> Vis, Vlado, neco blizsiho o historii toho vozu? Tedy jestli je to > skutecne auto z rijna/listipadu 1963, jak tvrdi cislo kastle, nebo > jestli je to nejakej bastl? Lak je puvodni?
Neco z historie tohoto vozu:
Automobil se do CZ dostal nekdy v roce 1990, v obdobi, kdy pres prazske velvyslanectvi NSR utikali dederoni na zapad. V te dobe nechavali ve velkem v ulicich svoje milacky i s klicky v zapalovani no a tohle je jeden z nich. Spoustu takto opustenych vozu skoupil (posbiral ?) nejaky obchodnik a pak je postupne rozprodaval. Tohle auto bylo posledni, ketre mu zbylo a melo slouzit jako reklamni poutac na jeho autobazar. Byly z nej vybrakovane sedacky a motor. Soucasny majitel ho chodil asi pul roku ukecavat, aby mu ho prodal, coz se nakonec podarilo. Auto je tedy z velke casti v takovem stavu v jakem bylo zakoupeno vcetne napriklad podle meho nazoru odporne oranzovych zadnich lamp. Lak je taky stary. Jestli je uplne puvodni jsem si ani pri blizsim zkoumani neodhandul tvrdit, kazdopadne jsem nikde nezaznamenal zadnou jinou barvu nez tu sedou co je nad listou a tou kremovou co je v dolni casti. Zadne znaky po tom, ze by bylo puvodne barevnejsi. Legalizace na nase SPZ probehla tak, ze soucasny majitel sehnal shnileho kombika s papiry z roku 63 a tohle auto (taky z roku 63) na ne nechal prepsat. Pokud vim, tak stitek s cislem kastle by ale mel byt puvodni (neprendavany z toho kombika). Pokud by se to zdalo nemozne, tak bych jiste dokazal sehnat na toho majitele telefon a zeptat se ho.
V.V. | Ivosh  21/9/2004 10:16:35 | > nakonec podarilo. Auto je tedy z velke casti v takovem stavu v jakem > bylo zakoupeno vcetne napriklad podle meho nazoru odporne oranzovych > zadnich lamp. Lak je taky stary. Jestli je uplne puvodni jsem si ani
Toho "odporneho" by se naslo vic, ale to nyni nechnme stranou naseho badani. :-)))
> Legalizace na nase SPZ probehla tak, ze soucasny majitel sehnal > shnileho kombika s papiry z roku 63 a tohle auto (taky z roku 63) na > ne nechal prepsat. Pokud vim, tak stitek s cislem kastle by ale mel > byt puvodni (neprendavany z toho kombika). Pokud by se to zdalo > nemozne, tak bych jiste dokazal sehnat na toho majitele telefon a > zeptat se ho.
Nemozne se mi to zda, proto bych byl rad, kdyby se nynejsi majitel pokusil to nejak proverit.
Nekolik indicii, na ktere jsem zatim narazil: -- Predpokladejme, ze vozidlo ma puvodni lak. Nejsem si vubec jist, zda T600 se delaly v teto barevne kombinaci (nemyslim ted odstiny, ale rozdeleni pruhu). Pokud ano, myslim, ze pouze kratce po zahajeni vyroby, pak se preslo na pruh na boku. Podle TS se ale takove vubec nedelaly. Pak by se snad jednalo jeste o T500, tzn. max. 1962. Je to mozne? -- O tom, ze se asi nejedna o T600 s barevnym pruhem, ze ktere nekdo pri novem laku sundal jednu (dolni) listu, by mohl svedcit fakt, ze stavajici bocni lista je v puvodnim umisteni T500. Tj. o neco niz, nez horni lista T600. -- Ovladani topeni se mi zda dost archaicke. Bohuzel nevim, do kdy se tento typ ovladani delal. Materialy mlci. -- Vozidlo ma dost dalsich starych prvku na to, aby bylo z konce 1963. Napr. ta nadrzka na brzdovku, osazeni pro civky na nadrzi, prachovka na brzdovem spinaci. V rozporu s tim co psal Vlada, tak je, ze vozidlo ma stitek z konce 1963. Pokud pripustime, ze je tam prerazeny, nemuze byt z kombika, ty mely cislovani. Tento je z limuzinky S.
Dalsi veci zatim overuju. Jeste podam dalsi zpravu.
Docela zajimavy kousek. Co rikate?
IJ |
předchozí | 1 | další  |
Pro zvýraznění částí
textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.
Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.
Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky.
K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci
každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.
|