1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Modrasek zmenil majitele (8)
Ivosh Profil uživatele + foto
4/8/2004 08:32:44
Tak se to stalo skutecnosti. Modra karoserie T600 OL 58-00 uz mi nerika
pane. Vcera si pro ni prijeli kluci z Hradce Kralove, Cimos a spol.
Majitelem se stal klucina jmenem Lukas a podle toho, co rikal, mu nepujde o
tuning, ale o priblizeni se ke skutecnemu puvodnimu stavu, nebo alespon
zdani. V cemz mu budu drzet palce. Posilam par snimku z vcerejsi akce...
 
Z debaty s kluky dva zajimave body:
 
-- Cimos rikal, ze pry -- a je to stopro informace -- nekde ve vychodnich
Cechach byl asi tak pred dvema lety prodan Trabant 600 limca za 5000 Kc. Pry
mel najetych neuveritelnych 350 km. Jezdil jen na hrbitov a zpatky.
 
-- Kluci maji doma pry sadu puklic na sestikilo (tvar jsme nekolikrat
overovali), ktere nejsou hlinikove, nybrz plechove s krasnym chromem. Co o
tom soudite? Slyseli jste nekdy neco o takovych puklicich?
 
IJ
Přílohy:  image002.jpg (111,1 kB)  image003.jpg (86,6 kB)  image004.jpg (92,9 kB)  image005.jpg (83,2 kB)  image009.jpg (35,8 kB)
VlaVla Profil uživatele + foto
4/8/2004 09:40:22
> Tak se to stalo skutecnosti. Modra karoserie T600 OL 58-00 uz mi nerika
> pane.
 
Tak jsem zamacknul slzu :-)
Bude se mne po ni styskat....
 
> -- Cimos rikal, ze pry -- a je to stopro informace -- nekde ve vychodnich
> Cechach byl asi tak pred dvema lety prodan Trabant 600 limca za 5000 Kc. Pry
> mel najetych neuveritelnych 350 km. Jezdil jen na hrbitov a zpatky.
 
Ta cena je uveritelna, ale ten pocet km je naprosto neskutecny, ale
kdo vi...
 
> -- Kluci maji doma pry sadu puklic na sestikilo (tvar jsme nekolikrat
> overovali), ktere nejsou hlinikove, nybrz plechove s krasnym chromem.
 
To jsem jeste neslysel....
 
Vlada
Ivosh Profil uživatele + foto
4/8/2004 09:45:02
> Tak jsem zamacknul slzu :-)
> Bude se mne po ni styskat....
 
Mi povidej. :-( Ale rozum tentokrat vyhral nad srdcem. Nicmene nas mohou
testit dve skutecnosti. Lukas ma nyni takoveho docela pekneho
pseudoveteranka 601. Pokud nesezene origos dily, tak ta 601 dopadne
minimalne stejne, tzn. ze bude docela reprezentativni kousek. Ale tvaril se
tak, ze by nejradsi original. V ramci moznosti. Sam jsem zvedav, nicmene se
jeste letos pusti do vyvareni a kdo vi, treba s tim za rok za dva vyjede.
Rikali o nem, ze vyjizdi se soucasnym trabikem asi 5x do roka, takze mu vozy
vydrzi a jeste ho preziji. Myslim, ze je v dobrych rukou,
 
Druha skutecnost: tady zase srdce vitezi nad rozumem. Vim, ze si mozna
reknete, ze jsem barbar, ale hodlam tu novou sestistovku (pastellgrau s
modrym pruhem) prestrikat na tyrkys + sedy pruh. Kamenujte mne, ale to je
naprosto pevne rozhodnuti. Bude to replika vcera odvezeneho modraska se vsim
vsudy, do cehoz jednou zapocitam snad i calouneni.
 
IJ
Ivosh Profil uživatele + foto
4/8/2004 09:47:25
> pseudoveteranka 601. Pokud nesezene origos dily, tak ta 601 dopadne
 
Sorry, myslel jsem samozrejme "... ta 600 dopadne... "
 
IJ
Jaroslav_Tošer
4/8/2004 09:49:21
Vyborna sentimentalni fotka - zapad slunce a modrasek odjizdi pryc. Opravdu povedene. S tou 600 (350km najeto) se mi to ani nechce verit - kazdopadne, jestli je to 100% informace, tak to byl vazne neskutecny kup. Co se tyka poklic - znam jen hlinikove (o chromovych jsem nic neslysel). Ja jsem asi pred pul rokem dostal od jednoho pana, dve fungl nove, nikdy nepouzite poklice na 600 - hlinikove, na kterych je zvrchu vrstva neceho co vypada uplne jako pochromovane. Je to jen zvrchu - uvnitr klasicky hlinik.
 
Jarda
 
Jan Prager Profil uživatele
4/8/2004 10:13:52
Tak vas jeste ejdnou zdravim tesne pred odjezdem. Ani ja jsem o chromovanych poklicich neslysel, ale mam ted doma fungl nove nepouzite z 600, je to samozrejme hlinik, ale povrchu je to jakoby necim zalite, tak to skoro vypada jak chrom. Cili jak psal Jarda... Neco jako antioxidacni vrstva, ale na elox to nevypada. Zas tak dalece tomu nerozumim, ale elox by mel byt matny, nebo ne?
 
Pokud tamto s tou 600 s 350 km je skutecne 100% informace, tak by meli byt kluci i schopni rict, kdo ji konkretne prodaval nebo kdo ji ted ma. Pokud by to totiz bylo jen "jedna pani povidala", tak pak ja osobne to nepovazuji za 100% informaci. Jinak ja bych k takove moznosti obecne az tak skepticky nebyl, lide maji totiz v garazich fakt ruzne poklady...
 
Jak to tak vypada, tak skoro vsichni vazne uvazujete o Frydku a chystate se tam i 600. To se mi velmi zamlouva! Pokud tam teda vsichni fakt pojedete a pokud mne by to cas umoznil, tak bych taky vyrazil.
 
H.
Ivosh Profil uživatele + foto
4/8/2004 10:16:09
> Pokud tamto s tou 600 s 350 km je skutecne
> 100% informace, tak by meli byt kluci i schopni rict,
> kdo ji konkretne prodaval nebo kdo ji ted ma.
 
Honza Cimr mi rikal i nazev vesnice, kde to bylo a mozna zna toho cloveka.
Zkusim se ho zeptat.
 
IJ
Ivosh Profil uživatele + foto
4/8/2004 10:42:14
Tak Hozna Cimr pise:
 
"Jedine, co vim, je to, ze nekdy vloni byla pry prodana jedna T600 od
nejakeho dedy z Kosic (u HK) novemu majiteli za obnos takrka smesny...
5000Kc. Vozidlo pry melo nejeto 250 - 280km, majitel totiz nemel ani ridicak
a tak jezdil po vesnici, z domu na hrbitov a zpet. Auto pry bylo garazovane
a opecovavane tak, jak je to v takovychto pripadech obvykle... ;o) Noveho
majitele neznam ;o(((, deda je po smrti, a i tohle muze byt fama, je to
ustni podani sice od spolehliveho zdroje, ale preci jen..."
 
IJ
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Modrasek zmenil majitele

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist