1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Odstředivý regulátor - zablokovat ano či ne? (2)
Andre Profil uživatele
23/8/2007 20:53:57
To je jak na principu EBZy, ta taky nema variabilni predstih podle otacek. A taky o neco snizila spotrebu. Navic v dobe toho clanku este EBZA nebyla, ale dneska uz to prakticky nema vyznam takovahle uprava. Kladivka maj prave diky variabilnimu predstihu lepsi jizdni dynamiku oproti EBZe (ovsem vykoupenou vyssi spotrebou), takze kdo chce jezdit levnejc, da si tam dneska EBZu a je po ptakach. Jinak ale je to zajimava dobova uprava :-)
VladaB Profil uživatele + foto
23/8/2007 14:16:32
Zkoušel někdo co je popisováno zde v DSV č.3/1982 ??? Viz. zde: "Zablokovali jsme proto odstředivý regulátor (jak je popsáno v čísle 3/74 na straně 94) a jeli s neměnným nastavením zapalování (4 mm před HÚ). Ihned tím klesla spotřeba paliva při jízdě v městě na 7,3 l/100 km. Také později zůstala pod 8 l, když se objevil sníh, břečka a mráz. Motor navíc naskočil s blokovaným regulátorem spíše lépe (méně otáček startéru). Vzhledem k situaci se zdroji energie považujeme za vhodné ověřit, zda fixovaný přerušovač (jako u Wartburgu) nemůže snížit celkovou průměrnou spotřebu Trabanta." Nebo někdo máte článek 4/1974 DSV kde se tomuto tématu věnují?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Odstředivý regulátor - zablokovat ano či ne?

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist