1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Zpětne vedeni do nadrže (?) (11)
gujuyouriantuoihin
14/9/2018 09:15:46
Jste obchodník nebo žena? Jste v nějakém finančním nepořádku? Musíte začít podnikat? Potřebujete úvěr k vypořádání vašeho podnikání? Máte půjčku? gujuyouriantuoihin3000@gmail.com
Přílohy:  2217273.jpg (10,7 kB)
HaD
16/8/2007 17:05:53
Pavel JHB> někdo používá názvy symetrický/nesymetrický tlumič topení, sám nevím který je starší a který novější. Zkrátka starší drží přímo na výměníku tepla a navíc do něj vede pancéřovou hadicí teplý vzduch od "kalhotek", novější drží na výměníku přes krátkou hadici + teplo od "kalhotek". Nikdy jsem je vedle sebe neviděl, je možné, že novější je silnější, tak tolik nebrání průchodu vzduchu a tedy líp topí. Vata spíš izoluje, aby se vzduch nechladil o stěny tlumiče a zároveň tlumí hluk ventilátoru. O návlecích na hadice s teplým vzduchem jsem už uvažoval, mám je už asi půl roku někde na stole nedodělané (stačí našít filc na koženku, to přenechám někomu zručnějšímu se šicím strojem, ať to trochu vypadá :-)
Pavel JHB Profil uživatele
16/8/2007 10:17:11
HaD> nevim co se rozumi sym/nesym tlumicem, ale kazdopadne novae provedeni
(to velke tluste :-D) ma tu vyhodu, ze pravne ta vata akumuluje teplo a
vyrovnava tak castecne kolisani pri praci s plynem + pritapeni kalhotkama
pres vyfuk dela to, jak pise VladaB - auto se jen netvari, ze ma topeni, ale
opravdu topi. Jinak nemci vyrabeli orig navleky na pancerove trubky (kozenka
a v ni nejaky filc nebo vata pro lepsi izolaci. Jednu na aute mam.
Pavel JHB Profil uživatele
16/8/2007 10:09:09
VladaB> bufik ma tu obrovskou byhodu, ze topi i pri popojizdeni. Zalezi tedy
na tom, jak vozidlo pouzivas. Ja jeden cas musel objizdet trabim zakazniky,
protoze sluzebni skodovku nebyla sance za mrazu otevrit. Takze nastartuju a
zatahnu za bufika, nez zavru + zamknu garaz uz topim, vyjedu a po chvilce uz
ho vypinam, protoze mi topi normalni topeni. U zakaznika zatahnu za bufika a
bouchnu dverma. Vyridim, vypnu bufika nastartuji a jedu dal. Pak topim napr.
u sranku. Pohyboval jsem se totiz v oblastech okresu, kde je jeste stahuji z
nejake te drani budky a bezne se tam stoji 15minut. Na rozdil od ostatnich
aut zel trabi temer okamzite vychladne. Jinak je dobre sledobat zmatene
pohledy ostatnich motoristu, kdyz v -25 jedu a mam jen kosili a kravatu :-)
Jak ale spravne pises, pokud to neni nutne, nedavat. Kdyz nic, tak je to
pomerne velkej zdroj starosti a ne kazdej ho umi nastavit aby fungoval jak
ma.
Nevim s cim si jezdil, topeni trabanta je dobre, ale treba W353 topi stejne
dobre a rychle S100 take (pokud je elektricky chlazena). Jinak mam jeste
citroena a ten topi tak, jako by auto nepochazelo z proslunene francie ale
nekde ze severu. Hlavne topeni v nem je oproti ostatnim autum takove
prijemnejsi.
co se tyce zp. vedeni, tak to neni zadne zpetne vedeni, protoze jde z
odbocky na privodu. Pokud vim tak s4e zacalo montovat spolecne s
prutokomery, aby ukazovaly plynuleji. W353 ma pumpu, tak ma proto navic
jeste druhou komo s membranou. Mohu se ale mylit..... Kazdopadne pokud mas
dobre pruchozi kohout, tak nemuze mit zadny vliv na vykon. Pokud ne jedna se
vlastne o spojene nadoby a tam to muze ve spici vypomahat.
jamys601
15/8/2007 20:30:51
Nejlíp se pozná odvzdušnění, když dojde benzín a má se přepnout na rezervu. To pak Trabik s ekonoměrem, ale bez odvzdušnění ne a ne jet, někde v hadičkách se udělá vzduchová bublina a benzín nechce do karbecu téct.
HaD
15/8/2007 10:34:02
VladaB > v čem je takový rozdíl mezi symetrickým a nesymetrickým provedením tlumiče hluku topení, že ten novější (symetrický) by měl líp topit? Vždyť to jen trubka z vnitřní strany "potažená" nějakou skelnou vatou, nebo co to je.
VladaB Profil uživatele + foto
15/8/2007 09:59:31
1. K tomu odvzdušnění. Nějaký čas jsem na své limuzíně jezdil bez, ten kdo jí dával dohromady 1974+1988 to zřejmě považoval za zbytečnost. Já netušl že to tam má být (znám staší provedení bez) a tak jsem žil také v bláhovém domění. Nedávno mi to tam ovšem opět v servisu namontovaly a kupodivu světe div se, přijde mi že je svižnější od té doby, asi to dělá lepší tlak benzínu, nevím. Rozhodně to nepovažuju nyní za zbytečnost.
2. Bufík. Nemontuj bufík dokud neprověříš topení. Pokud máš symetrický tlumič hluku topení, to nejnovější co může být, budeš jako já i bez bufíku v mrazu otvírat okno, aby si se osvěžil od vedra. V při -5 až -10°C po několika km je uvnitř slušných +25 až +27°C, a to je dost i na mě, -20°C tak často nebývá ... Jezdím s ním denně do práce, mám to 5 km, při příchodu je často 0 až -5° a při odstavení v práci +10 až +12°C, navíc znatelné teplo od topení je při symetrickém tlumiči cítit již po 500-800 metrech jízdy, záleží na zimě... Nic tak rychle topícího jsem ještě neviděl. Bufík je pro opravdové zkřehlíky a nebo pro staré verze topení.
Aleš
14/8/2007 23:45:25
Ale mimo to- co jsem taky donedavna nevěděl- Trabantove bufiky, jak to je řešene, jak to vypada a je- li to ještě někde k sehnani, poradi někdo...?
 
Zima se kvapem bliži a ja nemam vyzkoušene jak muj milaček topi a jelikož se bez auta docela neobejdu, rad bych si nejakym zpusobem vyrobil teplo i v chladnych měsicich je to pro mně dost podstatna informace. Opět děkuju za info:-)
Aleš
14/8/2007 23:43:11
Aha, takže me naděje byly plane...
Děkuju:-)
jamys601
14/8/2007 23:20:13
Ta hadička vedoucí zpět do nádrže je odvzdušnění palivové soustavy. Dávala se do novějších Trabantů (už nevím přesně od kdy) zároveň s ekonoměrem.
Aleš
14/8/2007 22:56:31
Zdravim Vas važeni kolegove trabantisti.
 
Jsem takovy novaček mezi vyznavači našeho kultu, kamarad mně ukecal ať si koupim trabanta a i když jsem zprvu nechtěl- posleze jsem kouzlu Trabanta naprosto propadl. Teď je bobek v garaži a provadim na něm generalni opravu s tim, že se až na několik detailu chci co nejvice podobat klasickemu Trabantu.
Ty změny spočivaji v tom, že je překopany na 12 V což myslim že neni zas až takovy hřich, a hodlam nainstalovat jine předni sedačky než tam patři, ale to je podružne...
 
Nicmeně proč sem pišu...
Na několika fotkach jsem našel takovou fajnovost- hadičku vedouci na nadrž, a jelikož jsem člověk zvidavy rad bych se zeptal: to je zpětne vedeni z karburatoru aby benzin zbytečně neutikal ale vracel se zpět do nadrže? /palivoměr to neni, zas až tak nezkušeny nejsem:-D/
 
Pokud ano, poprosil bych zda by bylo možne, aby mi někdo poradil jak toto provest a spachat, byť mam dobry karbec a ztraty jsou naprosto minimalni oproti některym mym soukmenovcum, kteři když nechaji motor jen chvilku vypnuty a nezavřou kohout, oběvi se pod autem dost znatelna loužička...
Předem moc děkuju
Aleš
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Zpětne vedeni do nadrže (?)

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2018 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist