1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

výfuk - zvýšení výkonu (15)
DUKE
31/10/2007 10:51:49
Chcel by som sa spytat Tomasa Kourila ako dlho pouzival madarsku spicku a ci nespozoroval znizenie pruznosti motora v nizsich a strednych otackach + mierne vyssiu spotrebu.
 
Uvazujem o spicke nejaky cas a neviem ci ju vyuzijem aj v meste. No a ci mimo mesta pri rychlosti 90-100 to vyraznejsie nezvysi spotrebu (doteraz bola 5 - 6 lit pri takejto rychlosti).
 
Dakujem za co najobsirnejsiu odpoved
 
DUKE
Tomáš Kouřil Profil uživatele
21/10/2007 22:13:53
zapomněl jsem zmínit, že trubka, která byla od prvního k třetímu tlumiči měla pruměr asi 2x větší než je normalně.
Tomáš Kouřil Profil uživatele
21/10/2007 22:11:20
Přesně tento přední tlumič jsem měl.musí se k tomu namontovat jeste širší trubka dozadu. Bude to mít zvuk dosti hlučný při studeném motoru, po ohřátí se to trochu zlepší.duní to.zminovat se, že je třeba mít i upravený motor, se nemusím že.No a tento výfuk nemá topení(vymenik), taky dobrý vědět.a pro uchycení toho velkeho tlumiče, je třeba provrtat kastli - plošinku, aby se tam přes silentblok připevnil. Jo na STK to jistě rádi neuvidí.Protože tam musí být za títmto prvním tlumičem, jeste jene tlumič hned za vlastovkou...a dalsí pred koncem vyfuku.ale i tak je to dosti dunivý vysoký zvuk.aspon já to tak měl, protože by to jinak bylo ohlušující.
 
Toť má zkušenost.lepší ta špička, než tohle.
adam
21/10/2007 20:31:54
vaam to nedaa coo? ja som si dal motor zo 601 na buginu a este upravil,maa takich 40konii mozno aj vaac ,mam ho totalne upravenii,a ked pridamm tak mi skoro uletii,podla mna vam to neni treba... ale mozem vam poradik ked stete a nedaa vam to.. hmm ale neruciim,napiste co by ste chceli upravit
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
19/10/2007 08:43:43
A este toto
Přílohy:  vyfuk2.jpg (51,6 kB)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
19/10/2007 08:43:33
Tak tu to mate, ale byt Vami zozeniem si celeho Slehofera starsie vydanie, kde je to komplet popisane...
Přílohy:  vyfuk.jpg (50,6 kB)
Petr
13/10/2007 00:00:33
Chlapi,našel někdo ten obrázek,plan.Docela by jsem to také uvítal.Díkes
Aleš
20/8/2007 21:01:29
Mladi a neklidni... Ale ono je to přejde ještě než budou staři a nehybni...
Skuly
20/8/2007 10:30:01
Mám dvě knihy od p. Šlehofera jednu (jednu asi z roku 1968 a druhou novější z 1983) tak se tam mrknu.
DAN FANDA Profil uživatele
20/8/2007 10:23:20
Nechte trabika jak je, co vám udělal, že mu chcete zvyšovat výkon, na který není stavěnej !
Frézka
2/8/2007 19:17:55
Jde o drobné zvýšení výkonu..auto je v rukou 2 mladých velice šikovných 16ti letých kluků takže malá úpravička proto..experiment, zkušenost, zábava..jinak je fakt, ze motor je na váhu auta více než v poho..ono celý to auto je takový malý zázrak..pokud máte další plánky prosím zaslat na můj email viz níže..díky
Petulin
2/8/2007 07:07:01
Podívám se ...myslím že to ještě někde z nostalgie mám.:-)
Juch Profil uživatele
1/8/2007 22:58:38
nekde jsem ten obrázek měl, ale nač zvyšovat vykon u vozu, který má dostatečný vykon vzhledem ke své váze. :)
Frézka
1/8/2007 17:53:29
Hej, není tu vůbec nikdo, kdo vlastní zmíněný plánek nebo alespoň název a rok vydání knihy, ze které plánek pochází? Díky za případné podklady a informace.
Frézka
31/7/2007 11:52:52
Zdar chlapi, sháníme plánek upraveného výfuku pro zvýšení výkonu T 601. Informace k tomu mám strohé a zní asi následvně: plánek byl údajně součástí knihy od šlehofera, byl vzadu v knize a byl publikován za účelem zvýšení výkonu vozu pro tažení přívěsu (karavanu). Jedná se o tzv. dlouhou verzi. Takto upravený výfuk se montoval do závodních trabantů - od tamtud máme tuto informaci. Prosím o pomoc, kdo tavýto plán vlastní nebo má informaci, kde ho sehnat. Budeme vděční za jakoukoliv zprávu. Další info můžu přijmout na emailu c.as@email.cz. Díky moc!!!
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: výfuk - zvýšení výkonu

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist