1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

brzdi mi brzda. zn. porad... :( (14)
Sarbine
21/8/2019 18:51:02
Spolehlivá a seriózní nabídka poctivých online půjček
 
Hledáte půjčku na restartování svých aktivit nebo na realizaci projektu, nebo na koupi bytu, ale máte zakázáno bankovnictví nebo váš soubor byl v bance odmítnut. Jsem jednotlivec, který poskytuji půjčky v rozmezí od 2000 EUR do 600 000 EUR všem lidem, kteří jsou schopni splnit podmínky. Moje úroková sazba je 3%. Pokud potřebujete peníze z jiných důvodů, neváhejte mě kontaktovat pro více informací. vážní a čestní jednotlivci. děkuji, že jste mě kontaktovali e-mailem;
 
sarbinekavaldo25@gmail.com
Eda Profil uživatele
15/8/2011 16:03:29
Je tam na pedálu vůle?? Může být bez vůle a hlavní brzdový válec nemůže odpustit tlak do zásobních nádobek. Zvětší mrtvý chod pedálu - to je pedál jde volně o asi 1 cm a teprve se dotkne tyčky, která tlačí do hlavního brzd. válce.
habr Profil uživatele
15/8/2011 08:36:13
Po výměně hlavního brzdového válce je vždy dost pracné a zdlouhavé vůz kompletně a pořádně vůz odvzdušnit. Váš problém je především v tom, že se nepodařilo všechen vzduch dostat ven, někde, pravděpodobně rovnou v hlavním válci ještě stále trocha je a když se vzduch ohřeje (sluncem nebo provozem) nabude na objemu a rozpínáním rozsvítí brzdová světla, dokonce dokáže i přibrzdit vůz tak, že vznikne pocit slabého motoru, tím se ohřejí kotouče, od nich kapalina a vůz se postupně zablokuje až do vychladnutí. Stejně jako vzduch v kapalině se může chovat i velmi stará kapalina která má nízký bod varu, ale to u vás nepředpokládám když jste měnil hl. válec.
Musíte znovu odvzdušnit celý systém. Nejprve oba okruhy hl. válce na rozvodkách, pak obě zadní kola (pozor, je potřeba dlouho a důkladně vypláchnout kapalinou, zrádné místo je v zátěžovém omezovači) a následně obě přední kola oba okruhy. Vzduch bude nejspíš v okruhu na kterém je napojen spínač světel, ale je potřeba udělat celý vůz. Brzdovou kapalinu můžete použít i opakovaně, pokud je čerstvá, ale většinou lidé dělají chybu, že použitou kapalinu nenechají ustát a použijí ji hned. Kapalina je napěněná, obsahuje mikrobublinky vzduchu a to může stačit k vámi popsanému jevu. Kapalinu je nutno nechat dobře ustát nebo používat stále čerstvou. Nouzově, když není dostatek kapaliny čerstvé, se dá použitá kapalina občerstvit převařením. Dá se do hrnce a zahřeje se nad 100°C na dobu asi 20 min. Bod varu vody je při této teplotě, brzdová kapalina má bod varu od 205°C podle druhu, takže voda se odpaří. Pak je potřeba nechat kapalinu ustát a opatrně slít, aby se nerozvířily kaly a nenačeřila kapalina. Toto je ale pouze nouzové řešení, vždy je moudré dát kapalinu novou, šetřit na brzdách se nemusí vyplatit.
peter
14/8/2011 16:00:06
Prosim o pomoc.Mam W353 ,ak je na slnku brzdovy pedal celkom stvrdne svietia dokonca aj brzdove svetla.Minuly rok som menil hlavny brzdovy valček aj zadne valčeky všetko za nove.Pedal je tvrdy hned od začiatku.Prosim o odpoved mam vela veci na w353 a možno ja Vam s niečim pomožem dakujem
Pavel JHB Profil uživatele
5/8/2007 12:43:40
VladaB> Ja bych postupoval jako ty ale takto (abych co nejsnadneji s minimem
usili vyloucil zavadu) Zakvedlat RU motorem jak vypadaji silentbloky. Pak
bych odpojil radicku na almare a zkusil radit rucne jestli tam jdou kvalty.
Ta ohnuta tycka byva opravdu casta zavada. Kazdej tvrdi, ze je auto
(prevodovka) nebourany, ale ve vetsine pripadu je opak pravdou. Namazani
dole ve vedeni + u sloupku beru jako samozrejmost. Pokud se vylouci tyhle
zakladni problemy, tak teprve potom bych zacal lovit musky...
VladaB Profil uživatele + foto
1/8/2007 07:59:25
To jsem rád, že jsem mohl pomoci. Kolikrát si taky nevím rady, a jsem vděčen za jakoukoli nápovědu... K řazení, hmmm, pořád se mi honí hlavou dvě věci, vymačkaný silentblok a nebo něco ohlého, může být ohnutá tyč řazení a dře, a nebo a to je horší varianta může být ohnutá tyčka s kuličkami uvnitř, prý už se to stalo myslím mému strýci. Někdy to jsou synchrony a musí se řadit s mezi plynem. Může toho být víc a moje odborná nápověda je teď na Slovensku na dovolené a telef. nechal zde... Zkusil bych zjuknout ty silentbloky, ten zadní, a pak křivost řadící tyče popř. zkusit promáznout v tom vodícím oku a v místě kde vstupuje do převodovky. Ale dokud jde řadit a vůle z unášečů se neprojevují na kmitání volantu tak bych jí tam nechal, já si čas od času taky přijdu na některém z mých jak na Tatře když vypadnou posilovače... :-))
tRISk
31/7/2007 14:53:03
taaak.. brzdy brzdi jak maji!!.. :).. po rozebrani druheho bubnu jsem zjistil nesrovnalosti, otocil stahovaci pruziny dovnitr, jak maji byt a hlavne... zjistil, ze mi vazne rucka.. sestelovano - funguje. Jeste jednou diky za pomoc.. ted to jen dat dohromady a zjistit, co je s tim razenim..
tRISk
31/7/2007 12:05:29
HaD: namazani radici tyce jsem taky zkoumal a pripada mi vporadku.. kazdopadne je pravda, ze jsem nepromazaval.. zkusim, uvidim diky.
 
VladaB: k tomu razeni - nejde jen o 3 > 4 .. to jsem napsal jen ilustracne, bo vim, ze tyhle dve rychlosti skacou uplne snadno.. ale i jine rychlosti nechodi nijak zvlast dobre. Jinak s meziplyny radim - synchrony to (myslim si) nebude.
Jinak s temi brzdami.
Samostavy jsem vytahnul, ocistil, maznul, aby se dobre vytahovaly.
Zarazilo me ovsem, co rikas k tem pruzinam. Ted jsi nejsem 100% jisty, tou horni hlavni pruzinou, ale kdyz jsem to nasazoval a mel spodni pruzinku danou spodem (jak jsem videl na obrazku v prirucce), brzdy mi vyjelzaly ven a po nasazeni bubnu klepaly. Kdyz jsem pruzinu otocil vnitrkem, bylo to uz lepsi. A takhle to bylo nasazeny uz pred mym zasahem. (puvodni majitel to daval pry vzdy do servisu, pac autum nerozumel)
kazdopadne zkusm pokus.. vymenit buben, popripade vnitrnosti s levym kolem, jestli to treba nebude spatnym oblozenim, nebo krivym bubnem (ten se mi totiz, pravda, zda krapanek jetej)
.. zkusim, napisu, jak jsem dopadl.
kazdopadne diky moc za rady!!
VladaB Profil uživatele + foto
31/7/2007 08:58:01
Za 3ky na 4ku, ještě mě napdaá a co s meziplynem??? U svého jednoho kousku totiž začínám mít asi pomalu nesynchronizovanou převodovku, nahoru řadit jde, dolů jen s mezi plynem a nebo za nižších ot.
VladaB Profil uživatele + foto
31/7/2007 08:56:43
K tomu řazení, nedávno jsem slyšel nebo četl, že pokud se nedá téměř vůbec zařadit zpátečka může to být i na straně vymačkaného silentbloku pod převodovkou, sedí na křivo...
VladaB Profil uživatele + foto
31/7/2007 08:52:20
K té brzdě, mám to z vlastních zkušeností. Pravé zadní mi to dělalo celkem 3x a vždy z jiného důvodu: jedním může být trochu jiný tvar čelisti a nerozumí si s bubnem, chce to buď jinou čelist a nebo jiný většinou víc oběhaný buben. Jednou jsem na takovouhle (dá se říci) křivou fungl novou čelist narazil... Druhým nedávno zažitým důvodem bylo to, že se k nám v posledních měsících na trh dostalo velmi špatné brzdové obložení, které se přilepí na buben a nechce se pustit, končí to vetšinou popraskáním celého obložení, u mě se dokonce kus obložení přilepil na buben, to dokazuje i to, že jsem si brzdy po posledním martýriu nechal dělat v servisu a prý nejsem jediný Trabantista, který chytnul tuhle kvalitu obložení, už několik kousků, jedno obložení vydrželo 14 tis. km a bylo sjeté(v poslední fázi jsem brzdil očima, po sundání praskliny hrůza - ukázaly mi ho...), jedno se utrhlo už asi po 2 tis. km ... Co pomůže???- najít lepší obložení a vyměnit, to co jsem utavil po 2 tis. tak to se hřálo už po
namontování a pomohlo vždy jen to že jsem cca po 20km jízdě když se začlo lepit odtrh krátkým trhnutím ručky (ruční brzdy). Posledním důvodem bývá zaseklý nebo zarezlý samostav a nebo že pružiny jsou namontovány vrchem a né spodem pod čelistmi, ještě ručka může mít moc malý krok (je na fest), pak to dělá různý brykule, brzdí furt, v zatáčkách se klepou čelisti a je to slyšet aj., ale to je maličkost. Jednou jsem měl i vyvrácený úchyt a klepalo to jak blázen... Tohle bych viděl buď na to vadný obložení, nebo křivou čelist.
HaD
31/7/2007 08:18:33
K tomu řazení - jde ztuha pohybovat řadící pákou od sebe a k sobě? Jestli ano, tak prozkoumej, kudy řazení vede, stačí namazat 3 místa... určitě na to přijdeš
tRISk
31/7/2007 01:39:13
nechce se mi hazet nove vlakno a tak to napisu tu.
druhy problem mam totiz ten, ze mi jde pomerne ztuha radit. Je jedno, jestli nahoru, nebo dolu.. zkratka dvema prstama (3 -> 4) to prakticky nejde. Cim to? Olej v rychlostce byl podle puv. majitele menenej a ja ho menil po koupi tez.
(kdyz jsem auto pred mesicem kupoval, slo to hure jak u jinych trabiku, ale nic hrozneho, avsak po prevozu domu cca250km to slo subjektivne stale vice ztuha..)
nemel byste nekdo napad, co muze byt spatne?
dekuji
tRISk
30/7/2007 22:38:59
hezky den preji vsem,
mam problem.. prava zadni brzda mi brzdi, i kdyz by nemela. Vysledek jejiho pocinani myslim nemusim rikat. Sundal jsem naboj, vytahl celisti, vycistil, rozhejbal, vratil zpet.. no.. mozna je to krapet lepsi, ale spis stejne. Nevite co s tim?
diky za kazdou radu
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: brzdi mi brzda. zn. porad... :(

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist