1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Konec dovozu Trabantů do ČSSR (45)
Thomas Dawson
23/10/2015 03:03:57
Vítáme Vás na Thomas Credit firma, jsem mezinárodní obchodní muž a věřitelem, který nabídl Úvěry tak různé jednotlivce a firmy v Evropě, Asii, Africe a jiných částech světa. Dáváme se na náš Úvěr na úrokovou sazbou ve výši 2% ročně za neplatné po dobu minimálně 100,00 maximálně 100,000,000.00 rublů, dolary, libry, euro, atd. Maximální doba výpůjčky můžeme nabídnout, je 30 let při pevné úrokové sazby. dostupné úvěry
* Osobní půjčky (Secure a Nezajištěné)
* Obchodní úvěry (Secure a Nezajištěné)
* Kombinace úvěru (Secure a nezajištěné)
* Konsolidace půjček (Secure a nezajištěné)
* Hypoteční úvěry (Secure a nezajištěné)
Zájemci by měli nás kontaktujte ještě dnes o online rychlé a snadné půjčky bez zajištění vkladů.
E-mail: thomascreditfirm@gmail.com
Farida Agus Setiawati
6/4/2015 08:30:54
Jsem tady, abych svědčit o tom, jak mi bylo nabídnuto nezajištěný úvěr na pouhé 2%.
Jmenuji se Farida Agus Setiawati a já jsem živým svědectvím o radostnou zvěst Amanda úvěr společnosti.
Poslouchej, žádná věřitel tady je ochoten vám pomoci, spíše jsou tu jen pro vás okrást své těžce vydělané peníze. Můj manžel a já hledal půjčky od různých poskytovatelů úvěrů on-line, ale na konci jsme byli podvedeni a vytrhl z našich peněz různými úvěrové společnosti on-line.
Dokonce jsme si půjčil peníze na zaplacení těchto on-line věřitelé, ale na konci jsme se dostali nic.
Já a můj manžel byl v dluzích, a museli jsme nikoho běžet o pomoc, náš rodinný podnik se rozpadl a my jsme nebyli schopni získat peníze na splnění našich denní výdaje, dokud jsme byli seznámeni s paní Amandě, který nám pomohl tím, že nabízí nám nezajištěné úvěr.
Obrátit na paní Amanda dnes pro váš úvěr a zapomenout na nikoho tady slibují vám půjčil, protože na druhém konci, nebudete mít žádnou půjčku od nich.
Pro více informací o tom, jak se dostat paní Amandu, nebo sledovat své úvěrové postupy, napiš mi přes některou z mého e-mailu, faridaaguss@gmail.com a kunfarida@outlook.com.
Nebo můžete poslat mail na adresu paní Amanda na amandaloan@qualityservice.com, amandarichardssonloanfirm@gmail.com a amandaloanfirm@cash4u.com
Přílohy:  farida.jpg (334,5 kB)
Farida Agus Setiawati
6/4/2015 08:30:41
Jsem tady, abych svědčit o tom, jak mi bylo nabídnuto nezajištěný úvěr na pouhé 2%.
Jmenuji se Farida Agus Setiawati a já jsem živým svědectvím o radostnou zvěst Amanda úvěr společnosti.
Poslouchej, žádná věřitel tady je ochoten vám pomoci, spíše jsou tu jen pro vás okrást své těžce vydělané peníze. Můj manžel a já hledal půjčky od různých poskytovatelů úvěrů on-line, ale na konci jsme byli podvedeni a vytrhl z našich peněz různými úvěrové společnosti on-line.
Dokonce jsme si půjčil peníze na zaplacení těchto on-line věřitelé, ale na konci jsme se dostali nic.
Já a můj manžel byl v dluzích, a museli jsme nikoho běžet o pomoc, náš rodinný podnik se rozpadl a my jsme nebyli schopni získat peníze na splnění našich denní výdaje, dokud jsme byli seznámeni s paní Amandě, který nám pomohl tím, že nabízí nám nezajištěné úvěr.
Obrátit na paní Amanda dnes pro váš úvěr a zapomenout na nikoho tady slibují vám půjčil, protože na druhém konci, nebudete mít žádnou půjčku od nich.
Pro více informací o tom, jak se dostat paní Amandu, nebo sledovat své úvěrové postupy, napiš mi přes některou z mého e-mailu, faridaaguss@gmail.com a kunfarida@outlook.com.
Nebo můžete poslat mail na adresu paní Amanda na amandaloan@qualityservice.com, amandarichardssonloanfirm@gmail.com a amandaloanfirm@cash4u.com
maik Profil uživatele
17/12/2007 23:19:43
to Roman
Když jsi tam měl černou masku, nebyl to modelový rok 84? Měl jsi v kabině to nové združené ovládání topení?
maik Profil uživatele
27/8/2007 10:29:52
A tady ještě prospekt na 353S z roku 86. Je tu krásně vidět to řazení na podlaze a ten novej združenej ovladač topení.
[URL]
maik Profil uživatele
27/8/2007 10:27:15
[URL]
Prakticky poslední verze dvoutaktního Warťana 353S se vším co tam asi tak pro rok 85-88 mohlo bejt.
Pavel JHB Profil uživatele
5/8/2007 12:16:30
roman> Urcite jsi mel anatomy origos na novem aute? Pokud vim, tak se sem
vselijak pokoutne dovazely, nove jsem ale myslim taky videl na krame, ale
staly sileny prachy. Ja je vykseftoval pomerne za dobry prachy, rozebral a
dodelal do nich jeste origos operky hlavy. Jinak pokud jsi mel uz
namontovany mlhovky, tak to musel byt rv 85. V 84 jsem to mel vsechno
pripraveny (drzaky, diry, pruchodky), ale mlhovky jsem musel dodelavat.
Pokud ti to neradilo 2 a 4 tak jsi to mel pouze spatne serizeny (ten lamaci
kloubek v domecku pod prevodovkou). Pokud to radilo pouze ztuha, tak to
nebylo namazany zase na kulise vlastni rad. paky. Obecne razeni na podlaze
melo 2 nemoci, jedna sla odstranit, jedna ne. 1. - unik oleje do domecku pod
prevodovkou, ktery nasledne pripravenou dirkou kapal na zem. Stacilo vyndat
zaverny sroub a misto steraciho filcu to vytocit na soustruhu a dat tam
simering. 2.- tezkej chod - bylo proste potreba obcas rozebrat razeni dole
pod podlahou a radne promazat. Jinak se vydrely pouzdra, kazdej to premahal
jeste vic, vytloukl ten plastovej doraz, tim kroutil kloubek a razeni zacalo
byt nepresne jak psaval Dr. Drsata, znamu to opisovac nemeckuch navodu,
ktery nicemu nerozumel a psal samy hovadiny. Poslednim "kosmetickym"
problemem bylo to, ze kdyz ji jel kladu po rozbite silnici do nejkyho
vinglu, kde se radila 1 bylo treba davat pozor, protoze ac auto bylo na
ramu, tak razxen na kastli a ulozeni prevodovky se dokazalo prekroutit tak,
ze ani nebylo slyset cvaknuti, jak tam skocila zpatecka. Pri "beznem"
pouziti se to ale stat nemohlo. Ja osobne jeste svetim komplet sadu veci na
podlahu, kdybych nekdy W mel, aby to bylo cim vylecit :-) Ale asi to casem
stejne nekomu venuju, protoze clovek nemuze mit vsechno....
roman
4/8/2007 20:46:44
Ještě se vrátím k tomu mému vozu, masku měl černou a řazení na podlaze , barva žlutá, sedačky zrzavé anatomické, chladič za motorem.Karburátor byl skutečně český SEDR, vedla k němu jakási podtlaková hadice, jednou mi jí prosekla vrtule od chladiče.Auto mělo menší spotřebu, ale původnímu německému karburátoru to nemohlo konkurovat živostí.Měl jsem dva kombiky současně, staré provedení s řazením pod volantem a řazení na podlaze v zimě bylo za trest, protože na kulisu se nachytala břečka a nešla řadit 2 a 4.Rozdíl byl i v zadních brzdách, bubny byly proti starším typům užší.A abych nezapoměl, měl jsem origoš přední mlhovky a zadní červenou.Bylo to krásné auto!
Pavel JHB Profil uživatele
4/8/2007 14:23:23
Vašek D> Ja mel origos jiz pri dovozu (na prodejne ni nemontovali)
namontovany ty svedske.
Pája
27/7/2007 10:13:03
Co si pamatuju, montovaly se naše z Oravanu, samonavíjecí ještě nebyly-ty si vozili lidi individuelně z NDR, o švédských nevím (mluvím o letech 1980-1983).
Vašek D. Profil uživatele + foto
25/7/2007 16:08:46
Zajímalo by mě, jak je to s těmi bezp. pásy - montovaly se na prodejně ty švédské nebo z DDR?
Pája
24/7/2007 11:48:30
Dovolím si doplnit tuto diskusi o svoje informace získané kdysi od Vl.Šlehofera a také jako pamětník (majitel trabanta od r.1982). Vládním nařízením z r.? měl být ukončen dovoz osobních automobilů s dvoudobým motorem k 31.12.1985, proto se divím že se k nám ještě dostalo menší množství W353 v násl.letech. Motokov dovezl poslední T601 pro Mototechnu v r.1984, tyto vozy měly sice 12V el.soustavu, ale asymetrické paraboly,dynamo,starý typ poloos,atd.Protože náš obchodní zástupce požadoval vždy tu nejzákladnější verzi za co nejnižší cenu, aby se nemusel vyvézt protiúčtem stejný počet Š105, jak požadovala protistrana.
Jestli si dobře pamatuji, tak 601 v r.1984 stál v Mototechně 38.500,-Kčs limusina a něco kolem 42.000,-kombi-Universal. Zajímavé je, že v ceně nebyly bezpečnostní pásy a ty se montovaly přímo v prodejně za příplatek 500,-Kč (mám účet). V roce 1985 pak bylo dovezeno na požadavek Svazu invalidů 500 vozů T601 Hycomat, ale tyto vozy nešly patrně přes podnik zahraničního obchodu Motokov,ale přes jinou dovozní organizaci. Zbytek (kolik?) co neodebrali invalidé se prý prodal přes Mototechnu- pamatuji si tyrkysové limuzínky v prodejně na Nepomucké třídě v Plzni- vozy s tímto původním odstínem už nejsou nikde vidět.
Ohledně W1.3 mám informaci, že v roce 1989 byla podepsána smlouva o dovozu několika stovek vozidel, důkazem toho je reklamní inzerát Mototechny v tehdejších novinách a také skutečnost, že W 1.3 lim. byl nabízen jako 1.cena v loterii MON. Prodejní cenu jsem ale nikde nenašel. A jednalo se i o dovozu trabantů, proto byly Výzkumnému ústavu motorových vozidel v Praze předány 4 ks T1.1 k provozním zkouškám na schválení dovozu. Jeden z nich figuruje v testu Světa motorů. Po listopadové revoluci ale k žádnému ofic.dovozu nedošlo.
Pavel JHB Profil uživatele
20/7/2007 11:12:11
Ivos> dik za upresneni, jsem rad, ze nemam az tak velkou sklerozu :-) Je
zajimave, ze do Prahy prisly i auta s sibrem, u nas o tom nikdo nevedel,
jinak bych si ho koupil. Jeste doplneni - k nam prisly hneda, bila, + zelena
olivova (std) a zluta (lux) Ani v roce 85 nemely razeni na podlaze, koupil
si ho hajnej (samozrejme zelenyho :-D) a mel klasiku akorat mel uz tovarne
montovanou z. mlhovku. Holt jak se rika v Praze je blaze... :-))
Ivosh Profil uživatele + foto
18/7/2007 15:12:15
Ještě pár vzpomínek původního majitele mého vozu. Především pro Pavla ohledně výskytu šíbrů u nás:
 
"Wartburg je z Mototechny Jarov, Praha 3. Byla to malá série asi 30 aut, barvy hnědá, bílá a žlutá. Mohl jsem si protekčně vybrat barvu, posuvná střecha byla u všech. Chtěl jsem řazení na podlaze, běžné v DDR ale k nám to nějaký úředník nepovolil, aby nenarůstal sortiment náhradních dílů. V roce 1985 měly snad všechny na Jarově řazení na podlaze."
Ivosh Profil uživatele + foto
18/7/2007 13:41:15
Tak v těch zadní pásech jsem se zmýlil. Zveřejňuji odpověď původního majitele mého vozu:
 
"Poslední dovoz Wartburgů k nám byl v roce 1984, to asi ještě nebyl předpis vybavovat pásy pro zadní sedadla. Já jsem je tam montoval dodatečně. Jeden kolega si koupil do staršího Wartburga samonavíjecí pásy dopředu, já jsem mu je namontoval a on mě dal ty původní. Ty jsou na zadních sedadlech. Proto i délka ukotvení tzv. tuhých lan se zámkem uprostřed není správná, původně byly uprostřed v podlaze mezi předními sedadly. Skoro s jistotou říkám, že nikdy do Wartburgů do ČSSR nedodávali zadní pásy."
maik Profil uživatele
18/7/2007 10:32:44
to roman:
Měl ten tvůj Wartburg i přední masku barvenou v barvě vozu? A v jaké barvě ho vůbec máš?
Pokud jde o motor. O tom jsem četl. Ty poslední dvoutaktní verze měly české karbece, nějaké verze SEDRu. Hodně jim to pomohlo s emisemi. Ty jejich karburátory na to už nestačily. Navíc máš už v motoru elektrickej chladič vepředu?
roman
17/7/2007 22:26:58
ahoj a promiňte, že vám vstupuju do debaty, ale mám doma fakturu na Warturga Tourist
z 13/11/1985 cena 71 300,- prodej v Jindřicově Hradci.Auto mělo český karburátor, řazení na podlaze a samonavíjecí pásy Made in Sweden.To jen tak na okraj.
Hoďa
17/7/2007 20:55:02
[URL]
Ivosh Profil uživatele + foto
17/7/2007 14:37:34
Abych to ujasnil, napsal jsem predchozimu majiteli. Vymenu kastle muzeme jednoznacne vyloucit. Az budu mit odpoved, napisu.
Pavel JHB Profil uživatele
17/7/2007 13:37:39
Maik> do zacatku prazdnin nee, za kolik nevim, dalsi info muzu podat az
posledni tyden prazdnin, driv ji nesezenu. Posli mi na
pavel56jh(zavinutec)seznam(puntik)cz tvuj mail, pokud mas zajem, pokusim se
ti sehnat spojeni.
maik Profil uživatele
17/7/2007 13:01:30
to Pavel JHB
Za kolik??? A už ho prodala nebo eště ne??
Pavel JHB Profil uživatele
17/7/2007 09:04:52
Jan Tuček> tak tomu bych veril, to vypada vic jak verohodne!
Pavel JHB Profil uživatele
17/7/2007 08:57:45
maik> 1.3 se ted posledni dobou vyrojilo dost, prisly sem pouze idiv.
dovozem po r. 89. U nas ho prodavala cca pred mesicem v peknym stavu
kolegyne v praci....
Pavel JHB Profil uživatele
17/7/2007 08:48:31
Ivos> Mne se to nezda, ja kupoval auto r. 84 a pasy vzadu nemelo. Predni
byly samozrejme samonavijeci s nejakou DDR znackou, ale bylo na nich "made
in Sveden" byly to nejlepsi pasy, ktere jsem kdy v aute mel, netahly,
neskrtily, spolehlive se vracely. Pokud mne pamet neklame, tak zadne auto u
nas (z produkce RVHP) nemelo Z pasy pred rokem, kdy nastala povinnost takto
auto vybavit v prvovyrobe a to byl 1986 !!!! Dokonce i vozy Skoda z prelomu
roku je jeste nemely. Soused musel kvuli tomu dolozit dobrozdani z
Boleslavi, protoze mu ji nechteli pustit pres STK !!! Takze tipuji, ze tve Z
pasy jsou tam proto, ze byla menena karoserie, nebo je tam iniciativni
predchozi majitel dodatecne namontoval.
Pavel JHB Profil uživatele
17/7/2007 08:29:30
maik> Ja mel zlutyho, jako ma Ivos. Kam sly testovane vozy presne, netusim,
ale myslim, ze tady zustavaly. Proste ho fabrika dala na testovani a pak ho
ziskal nejakej papalas :-)
U skodovek se to deje dodnes......
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Konec dovozu Trabantů do ČSSR

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist