1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
blinkry (7)
marval Profil uživatele
24/5/2007 16:04:09
Chlapi dík za rady. Zkusím se ještě jednou podívat na kontakty a taky, když říkáte, že normální blinkry jdou přes varovné, se podívám na přerušovač těch varovných. No uvidím. Ještě jednou dík, aspoň vím, kterým směrem se ubírat.
majatrabi Profil uživatele
24/5/2007 14:41:22
Podle tvého popisu bych hledal chybu na varovném spínači. Buď ho rozebrat, ale opatrně jsou tam pružinky a kontakty, nebo ho vyměnit za jiný.
HaD
24/5/2007 00:07:55
Když píšeš, že varovné blinkry svítí líp, začal bych hledat od pojistek a po cestě mezi pojistkami, spínačem varovných blinkrů a přerušovačem. Někdy stačí obrousit rez z držáku pojistek (příp. napružit) a z vlastní pojistky, nebo i jen s pojistkou párkrát zatočit!
HaD Profil uživatele + foto
23/5/2007 23:53:37
Taky to vidím na přechodové odpory. Jistě jsi kontroloval kontakty na žárovkách a ukostření. Konektory můžeš v místech spojů obrousit jemným šmirglem, příp. je trochu zmáčknout (půjdou špatně nasadit, ale budou mít dobrý kontakt), nebo je můžeš nahradit novými a řádně proletovat cínem. Když píšeš, že při zapnutých varovných blinkrech svítí žárovky víc, zkoušel jsi vyměnit tento spínač? Taky má nejen z venku, ale i zevnitř spoustu kontaktů. Lze jej rozdělat a vyčistit, ale jednodušší je výměna za jiný. Dalším místem špatných kontaktů může být svorkovnice pod palubní deskou (na motorové stěně), kontakt na pojistkách (pojistka-držák, držák-dráty) a samozdřejmě i samotný přerušovač. Zkusil bych odpojit přerušovač, spojit dráty (blinkry budou trvale svítit) a hledat, kde se napětí "ztrácí". Když přerušovač párkrát "klapne" a pak bliká bez zvuku, tak to signalizuje malý proud obvodem a když blinkry blikají slabě, tak určitě taky rychle...
VlaVla Profil uživatele + foto
23/5/2007 22:27:58
Spíš bych to viděl na přechodové odpory, u 6V docela běžná porucha. Doporučuji velice pečlivě očistit všechny kontakty, zejména na spínači varovných blinkrů, přes který jsou blinkry vedeny i za normálního provozu.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
23/5/2007 21:57:21
Mas to dobre "zladene"? Pokial mas prerusovac 15W, tak musis pouzit 15W ziarovky, pokial 21W, tak 21W. Vzajomna zamena moze sposobovat problemy, ktore pises.
marval Profil uživatele
23/5/2007 21:06:53
Prosím o radu! Na mém T601 Universal pořád slabě svítí blinkry. Kontakty jsou naprosto čisté, taktéž vedení vypadá slušně, vše osazeno žárovkami předepsaných hodnot, pojistky v pořádku. Vyměnil jsem přerušovač blinkrů (sice starší z jiného T601), výsledek stejný. Kontrolka na palubovce funguje, ale zvukový signál cvaká asi 4x a potom už jen hluše bliká kontrolka. Zajímavé je, že když zapnu výstražné, tak krásně cvaká a svítivost o 100% lepší.
Je to rv. 1976, 6V - nerad bych to předělával na 12V, chci to mít originál. Vždyť i Trabant v reklamě z počátku výroby svítí líp a je to taky 6V. Já už mám strach za slunného dne někde vyjet, aby se něco nestalo. Děkuji za tipy.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: blinkry

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist