1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

P50/1 dalsi vyvoj... (3)
VlaVla Profil uživatele + foto
7/7/2004 12:53:26
>> Z toho prekladu (i z puvodniho mailu) neni 100% jasne jak je to s
>> puvodnim motorem a prevodovkou. Ale z fotky bych rekl ze puvodni jsou.
 
> Take bych rekl, ze jsou puvodni. Prinejmensim dobove. Prevodovka je
 
V patek dorazila dalsi odpoved:
 
Ano, prevodovka a motor jsou original. A ty dily, ktere chybi, bych z
vetsi casti mel, krome spojleru. Dej mi ale jeste cas, prodej neni ted
tak aktualni, protoze jsem nasel novy pribytek. Mam jeste jeden rocnik
63 dvoubarevny v super stavu, ktery bych chtel dodelat do pristiho
roku. Nadbytek penez nema nikdo z nas, takze jakmile to bude nutne,
tak se ti hned ozvu. Jinak ta jednobarevna limuzina je jak jsem uz
psal ihned k odebrani..
 
> Z textu neni jasne, jakeho typu je ten druhy trabant k mani. Zda to treba
> neni P601.
 
Bude to temer jiste take P50, protoze tam psal, ze se jedna O "jeste
jeden podobny Trabi". Z prekladu to nebylo uplne zrejme.
 
Vlada
 
P.S. Honza ma zrejme tenhle tyden dovcu.
Ivosh Profil uživatele + foto
7/7/2004 08:17:21
> Z toho prekladu (i z puvodniho mailu) neni 100% jasne jak je to s
> puvodnim motorem a prevodovkou. Ale z fotky bych rekl ze puvodni jsou.
 
Take bych rekl, ze jsou puvodni. Prinejmensim dobove. Prevodovka je
asynchro, motor nema cislo na komore spojky a karbec je dost archaicky nato,
aby byl puvodni. (Dva bocni srouby na kolene sani, to co vykukuje za hadici,
by mohla byt samostatna plovakova komora dvestesedesatjednicky, pokud na ten
vuz teda patri.) Nevim teda, jak kapotaz motoru, zadek se mi zda z 601. A
zbytek -- civenky, tlumic sani, brzdy -- je asi zrejmy.
 
Z textu neni jasne, jakeho typu je ten druhy trabant k mani. Zda to treba
neni P601.
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
1/7/2004 13:51:41
Ahoj kluci,
 
tak mam odpoved na muj dotaz ohledne puvodnosti a jednu dalsi fotku.
 
Na aute neoriginalni resp. chybi: vnitrni zrcatko, predni spoiler,
auto bylo lakovano, ale jeste v dobach NDR. Original motor 20 PS a
nesynchronizovana prevodovka. Rizeni je 601, neoriginalni poklice,
nadobka brzdovky, skrinka civek i vzduchovy filtr. Prodej ted vsak
jeste zvazuji, protoze jsem ted ziskal zdarma garaz. Ale jeste jeden
dalsi Trabant by byl ihned take k mani. Ma bezovou barvu a je v dobrem
puvdonim stavu, protoze byl stejne jako tento po prevratu zakoupen a
ulozen do stodoly. Ale protoze se stale casteji stava, ze se vandalove
vloupaji do stodol, tak chce majitel tento vuz prodat. Nemam ale zadne
obrazky tohoto vozu.
 
(c) preklad by Jan Prager :-)
 
Z toho prekladu (i z puvodniho mailu) neni 100% jasne jak je to s
puvodnim motorem a prevodovkou. Ale z fotky bych rekl ze puvodni jsou.
 
Vlada
Přílohy:  img_2480a.jpg (110,2 kB)
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: P50/1 dalsi vyvoj...

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist