přihlášení
Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.
|
Výpis vláknaSkla - okna (21) |
---|
Petr 28/8/2013 20:34:56 | Sehnal jsem gumu k přednímu sklu a zjistil, že v ní je z přední strany výřez na okrasnou lištu, zřejmě stříbrnou. Nevíte do kterého roku se tato guma používala a zda se dá sehnat ještě okrasná lišta? Nemáte někdo foto nainstalované gumy i s oknem. Díky za info | Vašek D.  24/7/2007 15:33:24 | Je to krém, takže jako každý jiný je hydrofobní. | HaD 24/7/2007 13:02:22 | hm, indulona je "rozpustná" ve vodě, nevymyje se brzo? | Andre  24/7/2007 00:43:23 | Indulona? Tak to by me teda nenapadlo...ale vyzkousim, diky za tip. | Vašek D.  23/7/2007 12:06:36 | Regum je dost agresivní, na renovaci gumových částí se dá použít i obyčejný krém na ruce, indulona. A má to překvapivě dobré výsledky a bez jakéhokoliv rizika. | Pavel JHB  23/7/2007 03:31:30 | Pokud by se sehnal glycerin, tak je to mozna i lepsi, on regum je vlastne "neco" s glycerinem :-) Jinak potvrzuji, co pise Ivos, regum s jmenuje stejne a je k dostani. | Andre  22/7/2007 23:02:45 | Diky za info. Ja to stejne budu potrebovat jenom na to tesneni oken. | HaD 22/7/2007 22:51:26 | Kupoval jsem jej asi před rokem v drogerii zaměřené i na různou chemii. Stále se jmenuje Regum, výrobce Důbrava. Bacha, některá guma jej nemá ráda a rozpouští se! Např. guma pod přední/zadní světla. Někdy se na starou gumu používal glycerin. | Andre  21/7/2007 21:28:49 | To Ivosh: Prosimte da se ten Regum este sehnat? Ptal sem se na to na nekolika mistech a vsude na me cuceli s otevrenou hubou. Nebo nejmenuje se to nejak jinak? Zni to totiz jako takovej socialistickej nazev, takze treba se to prodava pod nejakym modernejsim jmenem :-) | Mr_Kuj  19/5/2007 14:01:29 | Asi jedine riesenie - kup nove. Pokial to chces mat ako veterana a chces historicky verny stav, tak zozen od niekoho take iste ako mas. | peter 17/5/2007 17:03:57 | a co mam teda spravit ked mam rozobraneho trabanta 1967 a idem ho skladat z novych dilu a dal som dole aj blatniky a vsetko. Okna som tiez chcel dat dole ale ked vidim ze su tam potom spary a zateka tam tak neviem. Ono by to tak aj mohlo zostat ale tie gumy uz maju nejaky ten piatok a su uz popraskane. Alebo snad je nejaky sposob ako tie gumy ozivit? dakujem | Ivosh  17/5/2007 13:35:58 | Podle mne ta guma je hodne tvarna. Je dobre ji pred lepenim radne potrit regumem. Nejlepe v rukavicich poradne regumem napatlanych. A pri tom potirani muzes soucasne gumu natahovat, takze ziskas par centimetru na delce. Samozrejme v pripade, ze guma neni extremne zterela. | HaD  17/5/2007 13:25:27 | já mám se slepováním starší gumy špatné zkušenosti - taky jsem to takto udělal a pak byl velký problém zatěsnit mezi rámem okna a gumou - v rozích jsou velké mezery, je to vidět i na tom, že někdo kdysi stříkal bílé auto modrou barvou, s oknama a teď ta guma v rozích je podstatně menší - nesedí tam, je mezi ní a rámem velká mezera. Takže myslím že je lepší pořádně usadit gumu do rámu a vzniklou mezeru buď zapatlat, nebo ustřihnout ten kousek z jiné a nacpat ji tam. | Pavel JHB  17/5/2007 11:51:39 | mp> ja to mam slepeny vterinakem, problemy to nedela, zasklival jsem takto desitky aut bez problemu. Dulezite je, aby byl spoj hladky a cisty. | Pavel JHB  17/5/2007 11:48:00 | Jo, tohle delavaly bezne Dacie uz po par letech. | VladaB  17/5/2007 11:25:50 | Já jsem to udělal tak, že jsem tam dal kit, byl bezbarvý, ale teď už nevím jaký, musel bych se doma podívat, je to Soudal (tuším), jen vím že je voděodpudivý a voděodolný, dokonce jsem s ním utěsnil totálně tekoucí těsnění na střešním okně u svého Warťáku, drží i v mrazech a nic mu nevadí, vodu pak nepouští. Fakt. | Ivosh  17/5/2007 10:43:03 | Přesně tak jsem to udělal. Spojované plošky jsem zbrousil, napustil sekunovým lepidlem, pofoukal, pak silně stlačil a 15 minut chodil po zahradě s rukama u sebe a tlačil to k sobě. K mému překvapení se to chytlo naprosto perfektně, s montáží nebyl problém a na autě to vydrželo až do doby, než jsem vůz prodal. A drží snad dodnes. Takže jen doporučuji. | mp  17/5/2007 10:02:01 | Zajímavé fotky.
Chci se zeptat na jinou věc. U několika svých Trabantů jsem měl a mám problém se spojem těsnění předního skla. Těsnění je jakoby krátké a mezerou zatéká. Někteří Trabanti měli spoj zamatlaný silikonem, ale to není k ničemu. Lze slepit oba konce těsnění vteřinovým lepidlem ještě před montáží skla? Nebude potom problém s montáží? | VladaB 17/5/2007 09:05:54 | a ještě jeden pohled - vnitřní... | VladaB 17/5/2007 09:05:10 | Zdravím všechny. Zažil jste již někdo na svém voze únavu materiálu? Tedy přesně řečeno únavu skla? Já ano, včera ráno. Auto jsem měl stát 2 metry od oken takže vím, že mu nikdo neublížil, a hle... Podívejte sami jak jsem ráno našel přední sklo... Cca mezi 22-23hod mi manželka říkala že měla pocit jak když máme za oknem myš a ta chroupe starý chleba, mezitím u okna probíhala řetězová reakce, ráno bylo lepší (ještě bylo skrz místy vidět), odpoledne už bylo takovéhle, když jsem na něj šáhnul rozdrobilo se jak cukr na střípky, nebo jako duritka, kdo to neviděl neuvěřil by, že je to možné... | Ivosh  1/1/2000 11:12:35 | Taky jsem si myslel, ze uz to neni. Ale pred 14 dny jsem to zahledl ve Sternberku ve drogerii na regale. Chystam se par kousku koupit, pak muzu nafotit. |
předchozí | 1 | další  |
Pro zvýraznění částí
textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.
Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.
Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky.
K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci
každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.
|