1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Barvy (32)
Závažná a spolehlivá nabídka pujcek.
25/9/2017 11:23:28
 
Dobrý den, dámy a pánové
Kontaktujte me na adrese: mioaraciocan02@gmail.com
Toto sdelení je zamereno na jednotlivce, na všechny, kterí potrebují zvláštní pujcku na obnovu svého života. Hledáte pujcku za
tooživit své aktivity, a to bud pro realizaci projektu, nebo k nákupu bytu, ale jste v banku zakázány nebo složka byla
odmítnuta v bance.Jsem osoba, pujcuji od 50 000 CSK do 3.00 000 CSK všem, kdo je schopen splácet. Doba splácení se
pohybuje od 06 do 300mesícu, v závislosti na maximální výši úveru. Moje úroková sazba je 3% rocne bez ohledu na doménu,
kde chcete pokracovat, je to pro vás, abyste je videli
mesícních plateb. Kontaktujte me na adrese: mioaraciocan02@gmail.com
 
Dekuji.
Přílohy:  thecke1.jpg (9,5 kB)
Juraj
23/8/2015 17:15:15
Trošku oživím toto vlákno s jednou otázkou k farbám trabanta. Vedel by niekto vysvetliť prečo niektoré farby sa vyrábali vyše desaťročie a iné napríklad len rok-dva? (Pre príklad uvediem papyrusweiss vs biberbraun).
VlaVla Profil uživatele + foto
17/12/2012 14:07:38
Ahoj, tak jsem po čase narazil na moc pěkné Trabant video z roku 1965, kde je vidět i červený trabant. Do té doby jsem myslel, že červený Trabant v podstatě neexistoval. V následujícím videu je hned na začátku vidět detail a pak okolo desáté minuty na další dobu
[URL]
 
ještě přidávám jedno video od stejného autora, kde jsou P50 cca z roku 1958
[URL]
Kajda Profil uživatele
12/5/2009 14:10:40
A ještě jedna věc, jakou barvu povrchové úpravy měl podvozek Trabanta po vyjetí z fabriky? Černou? Stříbrnou? Byly nějak ošetřeny ramena a podmotorový rám (případně jak barevně?)
Kajda Profil uživatele
12/5/2009 13:09:56
Případně existuje ještě nějaká zajímavá, příliš nepoužívaná barva (či kombinace)?
Kajda Profil uživatele
12/5/2009 13:06:28
Ahoj, koupil jsem si nového Trabíka a teď přemýšlím co s ním. Nejvíce se mi zamlouvá varianta veterána. Jde vpodstatě o nový stroj, bohužel poničený nehodnými zlými. Trabant má najeto málo přes 6000 km a kromě posledních dvou let stál v garáži. Venku se ho ujali vandalové, má prokopnuté dveře, hodně poničený lak (skončil na střeše), ale naprosto čistou karoserii (bez koroze). Dostávám se k té barvě. Teď má obyčejnou Pastellweiß, která je taková fádní, má jí každý druhý Trabant (nebo podobnou). Chtěl bych mu dát nějakou zvláštní, přemýšlím o Taigagrün nebo Persischorange (ta mi ale nesedí z historického hlediska, Trabi je rok 1971). Víc by se mi asi líbila právě ta druhá, dali byste jí, když nesedí rokem? Nemáte někdo některou z těchto barev na autě? Aby se z toho dal namíchat odstín (případně nemáte někdo složení těchto barev v některé z používaných barevných stupnic? Chromovaly se někdy originál ve fabrice kromě nárazníků i obroučky světel?
Peter
3/4/2008 14:36:30
Mam T601S kombi z roku 1981 teraz som to kupil. Zaujalo ma hned lebo sa lesklo ako nove no a ta farba je taka slabožltá moze to byt PAPYRUSWEISS?
 
P.S: V TP je napisane len biela farba....
Ivosh Profil uživatele + foto
2/4/2008 21:15:20
Barvy na Trabant 1.1 brzo uvedeme také. Stručně -- základní barvy:
togaweiß, gletscherblau, papyrus, na zvláštní přání indianrot,
olympiablau, chromgelb, pink, schwarz (černá pouze pouze Tramp). Občas
se dočteš o barvě ahorngelb, nicméně existuje domněnka, že je identická
s chromgelb. A vyskytly se i nějaké anomálie, jako např. wartburgový
odstín goldoliv na trabantu 1.1.
vlado
2/4/2008 20:57:19
bry den chcel by som sa opytat ake farby sa robili na T 1.1
Ivosh Profil uživatele + foto
1/4/2008 21:06:04
Hany, jaka cisla mas na mysli? Podle jakeho systemu barev? Neexistuje
jednotny cislenik barev. Kazdy lakyra micha podle jineho systemu
(ackoliv se casto shodnou na nekterych stejnych). Treba to cislo, ktere
uvadis ty, je podle kterho systemu?
 
Druha vec je, ze i barvy samotne se v rozmezi let nepatrne lisily.
Jedine, na co se da spolehnout, je michani podle casti auta. A to jeste
musis natrefit na profika.
Jara 600 Profil uživatele
24/11/2006 14:51:01
Vidíš, to mě nenapadlo. Ještě to prozkoumám. To by mohlo být ono. Na blatníkách jsem to tedy neřešil. Stejně tam je to původně takový nastříkaný nenastříkaný (spíš nenastříkaný) a bude to krytý, ale ta haubna mi nedala...
Ivosh Profil uživatele + foto
24/11/2006 13:18:49
Není to ten papír, co se dával jako podklad pod duroplast? Alespoň já mám na plastech zevnitř papír. Kapotu jsem ještě neřešil, ale třeba plasty zadních blatníků jsem zevnitř přejel bruskou, a pak jsem je natřel řídkou syntetikou, aby trochu nasály. Kde se papír odchlipoval, tak jsem ho "podtřel" barvou a pak "přitřel" k plastu, aby se přilepil.
Jara 600 Profil uživatele
24/11/2006 12:45:37
Mám na vás takový dotaz... při přípravě před lak se mi u haubny na T600 ze spodu loupe duroplast - takový šupinky. Nevíte čím to zarazit? Při přestříkání plničem se to nezastavilo - šlo to dál dolů i s tím plničem.
Dan Profil uživatele + foto
5/10/2006 23:31:14
Jeje, to je dost dlouho. Zkusim se poohlednout po necem rychlejim. I kdyz mne napadlo stahnout listy opatrne kolem celeho auta kurtou. To by to pak mohlo zustat i dyl.
Pavel JHB Profil uživatele
5/10/2006 14:11:02
Dan> sklo se nechava prisponovane minimalne 12 hodin :-(
Dan Profil uživatele + foto
3/10/2006 03:55:05
To Pavel JHB: jak rychle schne, nebo jak dobre drzi hned po naneseni tmel na lepeni skel? Vsichni ho doporucuji, tak bych s nim chtel prilepit hlinikove listy na boky trabiho, abych nemusel vrtat diry na hrebicky. Jde mi o to, jak dlouho asi budou muset byt listy primacknute, nez se budu moc i spolehnout na lepidlo.
Dan Profil uživatele + foto
3/10/2006 03:47:29
Ja jsem na svisle spoje pouzil polyuratanove lepidlo UHU pro venkovni pouziti. Drzi az nebezpecne skvele (doufam, ze uz nikdy nebudu muset zadny dil sundavat:), je pretiratelne a i kdyz je tuhe, je mirne pruzne takze pohlcuje vibrace.
Na vodorovne spoje pak neagresivni akrylovy tmel pro auta a narocnejsi provozy.
Vnitrni spary karoserie jsem tmelil tmelem, u ktereho se vyrobce holedbal pruznosti a soucasne moznosti brouseni (michal se ale klasicky z tmelu a iniciatoru) a mam z nej trochu strach aby nepopraskal.
Ivosh Profil uživatele + foto
2/10/2006 15:56:35
Ja jsem tuto otazku resil nyni na renovaci T600. Po pruzkumu trhu a know-how jsem sahl po vyrobcich firmy Zwaluv (maji je prakticky vsude). Na vodorovne casti jsem pouzil pruzny "karosarsky tmel" Zwaluv (po provedeni dvoumesicniho testu aplikace na kusu kovu), ktery je pretiratelny, na svisle casti lepidlo mamut. Ma opravdu extremni prilnavost. Stejny karosarsky tmel mam v umyslu pouzit i na vnitrni tmeleni spar karoserie, kde byl puvodne tovarni pruzny tmel (vetsinou zakryti hran). Spary jeste pred karosarskym tmelem fixuju lepidlovym tesnicim stribrnym tmelem 3M, ktery je dobre zatahne.
Davis
2/10/2006 13:22:44
Potrebuji,jestli nekdo nevi,co se dava za tmel pod blatniky,nevim kde to sehnat a ani nevim nazev,poradi i nekdo prosim?dekuji
Pavel JHB Profil uživatele
2/4/2006 23:33:49
Davis> je to tmel na lepeni plastu, ten bohate postaci, popr. mas-li dost
penez obyc tmel na vlepovani skel. Vyrobce si vyber dle sveho vkusu, popr
podle nabidky v regionu kde bydlis (Body, Wurth, .....) vyhni se pouziti
tmelu na vodni bazi. Kartuse stoji cca 180-250,-
Ing._Július_Klein
23/9/2005 08:09:38
Osobne by som pri porušenom laku - odreninach zvolil postup mozno kusok
komplikovany ale ucinny a nenarobis viac skody ako uzitku. Nazaciatku zvolit
brusny papier na sucho, kludne nieco hrubsie min.180. Ten berie viac
podkladoveho materialu, ale skor sa dostanes na rovny podklad.. Potom to
pozarovnavat vodnym smirglom s hrubkou okolo 400. Ak su tam väcsie
nerovnosti ako rihy je potrebne pregitovat. Nic sa toho neboj, je to velmi
jednoduche, len treba dodrziavat navod na pouzitie. Ak nemas vyhrievanu
garaz treba dat viac tvrdiacej latky aby to vobec vytvrdlo. Git treba brusit
v zasade iba vodnym smirglom. Pred lakovanim je potrebny plnic - spric git.
Ten sa predava aj v spreji. Pre finalny efekt odporucam zvyšovať jemnosť
brusneho papiera - samozrejme vodneho až do jemnosti 2000. Potom to ma efekt
ako zrkadlo. S vodnym sa pracuje jednoducho a lahko, žiadna drina. Pred
lakovanim pretriet "lepkavou" utierkou Predavaju ju vo farboch lakoch.
Odstani prach a necistoty, ktore by pri lakovani robili problemy. Prajem
vela stastia. V najblizsej dobe to caka aj mna. Po havarii menim lavy zadny
blatnik.
marcela koutková Profil uživatele
22/9/2005 12:28:32
Výborně, je to zdá se i nejlevnější cesta. Ráda se pro něj nadřu... děkuji za radu, ozvu se jak to dopadlo....:-)kithiczka
Ivosh Profil uživatele + foto
22/9/2005 12:18:46
Blahopřejeme k znovunalezení vozu, i když asi smutnému. Nejjednodušší a
nejlevnější na broušení je smirkový papír. Nevýhoda -- člověk se nadře. Aby
broušená plocha zůstala co nejhladší, tak určitě omotat smirek okolo špalíku
nebo jiného vhodného tvatru. Začít drsnějším a postupně zjemňovat, na závěr
nejjemnější, pro dokonalý efekt v kombinaci s mýdlovou vodu.
 
Jinak existuje nepřeberné množství brusných kotoučů a kartáčů na flexu nebo
vrtačku. Je to méně pracné, rychlejší, ale chce to určitý grif, aby člověk
neudělal z povchu měsíční krajinu.
marcela koutková Profil uživatele
22/9/2005 11:55:20
Zdravím Vás, mám dva roky trabanta 601/1973. Svýho trábiho miluju. Nedám na něj dopustit. Min.týden mi byl ukraden a po nalezení jsem mi chtělo brečet. Orvali z něj snad všechno co mělo cenu. Přesto jsem se rozhodla si ho v rámci možností dát znovu do kupy a to včetně odřeného laku (je stejně i narezlý a plánovala jsem jeho opravu dýl) Může mi prosím někdo z vás poradit, jak si ho lze co nejlevněji obrousit a dolakovat?doufám, že kitování nebude třeba. Nemám na mysli, žádný servis, chci si ho obrousit sama -jen potřebuji poradit jaké brusky, jak hluboko když je to rozkvetlé zvláště u otevírání kufru apod. děkuju kithiczka
Ivosh Profil uživatele + foto
7/7/2004 13:31:56
>...a ze nadech do slonove kosti je dan pozdejsim zažloutnutím laku.
 
Vis, co, Jene, nerad bych zase stavel nejake neoverene teorie, ale je
zajimave, ze ty dvere, co mam doma, jsou takove sedobile, bez kremoveho
nadechu, a ta cast, ktera byla zakryta listou nebo gumou, treba pod dverni
klikou, je do kremova. Ale jenom slabe. To je zase spise opacny efekt, nez
nastinil ten manik na nemeckem foru.
 
Myslim, ze se pristi rok vypravim do Zwickau. Jsem take zvedav, co zjistim
na obhlidce v Litomysli.
 
IJ
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Barvy

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2017 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist