1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

horké dynamo (8)
valmatCZ
24/5/2011 20:49:23
neřešit jezdit pokuď nesmrdí tak je to v pohodě
IMFO NR
17/5/2011 09:49:12
Je to jednoduché-na plastovom viečku svorkovnice dynama je to napísané.
Ak nemáš viečko, tak:
horný kontakt- D+
stredný- D-
spodný- DF
Matej
16/5/2011 19:52:56
srrrr neni to k tematu ale chci se zeptat kde je na dynamu do trabanta plus s těch tří kontaktu pošle te někdo pls foto at vym jak to mám zapojit
Sprtak007
15/5/2007 09:59:59
Melo by to bít v poho. Dynamo se hřeje, protékají tam desitky ampér.Pokud není citit smrad, což by znamenlo, že se ti pálí šelak na vynuti dynama tak je vse v poho, ale pokud by bylo neco z dynama dost cítit, tak je neco v nepořadku. Mam taky6V trabíčka a hřeje se taky přiměřeně, hlavně jak se musí pořát svitit
HaD Profil uživatele + foto
13/5/2007 17:52:30
Dynamo vyměněno, hřeje stále. Brácha dneska vyrazil po delší době Trabantem, tak jsem byl zkontrolovat jeho dynamo - taky pěkně topí, takže závada nebude u mě, ale v denním svícení. Kdyby mi tento vedlejší efekt denního svícení zde ještě někdo potvrdil, tak bych byl v klidu. Neříkejte, že nikdo tady nejezdí šestivoltem! :-)
Dalibor Halouzka Profil uživatele + foto
11/5/2007 08:00:52
Baterka už je stará, ale stále dobrá, 8V jsem na ní nedosáhl ani při nabíjení doma 10A zdrojem, max. 7,2V. Zkusím vyměnit dynamo, nějak píská, tak kdo ví, jestli se tam neprotáčí ložisko a tak netopí.
Vašek D. Profil uživatele + foto
10/5/2007 20:39:35
Dynamo je za normálního provozu vlažné až teplé. Dokud na něm člověk udrží ruku, tak je to OK. Jinak zrada může být v regulátoru nebo už odcházející baterii. Zkusil bych checknout elektrolyt v baterce a případně když to nepomůže přesadit regulátor. Jinak pokud máš k dispozici voltmetr, tak ho připoj na baterii při volnoběhu a přidávej plyn - napětí má růst, ale nesmí překročit tuším 8 V (přesně je to ve Šlehoferovi), pokud překročí, je vadný regulátor.
Dalibor Halouzka Profil uživatele + foto
9/5/2007 22:44:37
Zdravím přátelé. Mám dotaz na ty, kteří jezdí s 6V Trabantem. Asi po 5km jízdě jsem si všimnul, že dynamo je celkem zahřáté. Když jsem jel delší trasu (asi 60km), tak chvíli po zastavení motoru nešla skoro udržet ruka na dynamu, jak bylo horké. Mám na autě nějakou zradu, nebo je to následek celodenního svícení?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: horké dynamo

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist