1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Prosím poraďte.... (9)
Sprtak007
20/5/2007 22:04:15
Tak to opravdu bylo tim diferencialem. Vymeneno a vse je v poho.
Andre Profil uživatele
9/5/2007 23:05:17
Zkus zkontrolovat ty silentbloky prevodovky.
Sprtak007
9/5/2007 21:13:18
jo klouby jsou namazane peclive vsude, ale i kdyby nebyly tab by to nehazelo tolik, hazí to opravdu dost. Ale to list. pero je dobrý napad, na to se jeste podívam. Ale určíte vim , ze na té zavlačce nevisí...
Eda Profil uživatele
9/5/2007 20:26:21
Při skládaní kloubu jsi namazal plochy vevnitř kloubu? Možná, že vazelína je zozstříknutá kolem a kloub je suchý. Sundej manžetu u kola a podívej se jak to tam vypadá.
Taky se podívej, zda není praslké přední péro - spodní list a kolo visí na závlačce.
Sprtak007
9/5/2007 20:06:35
No, vždyť poloosi i kloubky jsou nové.... a kameny v unašečích diferenciálu jsou taky namazané. Ještě mě napadlo jestli by to nemohl být třeba utrhlej silemblok, nebo jestlise tím nepoškodíl diferenciál. ale to nevím jak zjistit , že je to určitě diferenciál, abych ho neměnil zbytečně.,což je dostí dlouhá práce. :-(
Ivosh Profil uživatele + foto
9/5/2007 19:50:31
Ještě mne napadají dvě věci. Klouby mohou být nové, ale v poloose může být
vyběhané očko pro čep, případně byly osazené starší čepy.
 
Druhá věc: mazání nejen vnějších, ale i vnitřních kloubů. Tj. těch, co jsou
v převodovce.
Sprtak007
9/5/2007 17:49:55
ty klouby jsou nově měněné tudíž i čerstvě mazané....jo to prasknutí jsem zavinil moc rychlím rozjezdem s plnym levým rejdem a odnesl to pravý kloubek
Ivosh Profil uživatele + foto
9/5/2007 17:44:05
Házení volantu: nenamazané vnitřní a vnější klouby, případně nadměrné opotřebení kloubů.
 
Praskání kloubů: nadměrná zátěž kloubu, např. rychlý výjezd z parkoviště s plným rejdem, nebo opotřebený zatížený kloub.
Sprtak007
9/5/2007 17:31:33
Prosím kdo se vyzná v trabíkovi, v tomto případě hodně dobře, potřebuju strasně mooc pomoct a poradit...
Jde o to, že se mi asi před 3 měsíci zlomil ten homokinetický kloubek, co je na poloose i se ulomila část poloosy co je c tom klobku zasunuta. Tudíž jsem vyměnil klubek i dlouhou poloosu za novou a rovnou jsem stejně tak učinil i na druhé straně kde je kratká poloosa. Praskla mi prava strana=dlouhá poloosa.-
Ale problem mám teť v tom, že jakmile motor je v záběru, tak mi to hází uměrně rychlosti(otáčkám kola) s řízením, tedy i s volantem. Až tak na 60Kh/h seto začne ztrácet. Jakmile pustím plyn, nebo vyřadím nebo při brždění...prostě jak se dostane motor do výběhu tak to okamžitě přestane.... ALE PROĆ??????????????????????????
 
Za každou radu jsem strašně vděčný, čím by to tak ještě mohlo být, co by se mohlo ještě poškodít při tom prasknutí v záběru???? Mockrát děkuji..
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Prosím poraďte....

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist