1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Schalt-Vorschrift!:-) (12)
maria kamakova
22/3/2018 09:58:54
Finanční pomoc s pojištěním.
 
Nabízím půjčky jakéhokoli druhu od 50 000 do 50 000 000 Kč pro každého občana, který je schopen splácet bez řádného termínu. Dobrá úroková sazba je 3% jedinečná po celou dobu splácení. Neváhejte a kontaktujte mě, jsem Vám k dispozici 24h / 24h.
E-mail: mariakamakova@seznam.cz
maria kamakova
22/3/2018 09:58:52
Finanční pomoc s pojištěním.
 
Nabízím půjčky jakéhokoli druhu od 50 000 do 50 000 000 Kč pro každého občana, který je schopen splácet bez řádného termínu. Dobrá úroková sazba je 3% jedinečná po celou dobu splácení. Neváhejte a kontaktujte mě, jsem Vám k dispozici 24h / 24h.
E-mail: mariakamakova@seznam.cz
VlaVla Profil uživatele + foto
1/7/2004 09:25:00
>> To bych si dovolil tvrdit, ze to co je vpredu ma jiny prurez/tloustku,
>> ale nevylucuju, ze jsem si to jenom nikdy poradne neprohlidnul.
 
> Myslis? Ja bych rekl, ze je to tento profil (viz priloha). A ze bude stejny
> pro obe strany.
 
Myslim, ale rozhodne to nevylucuju. Proste mne jenom prislo to tesneni
na strane pantu takovy pomuchlany, ze jsem v tom tenhle profil
nevidel. Navic ten konec je myslim nekde schovany a neni tam tedy ten
spunt jako na druhe strane. Podivam se na to pozorneji a uvidime.
 
V.V.
Jan Prager Profil uživatele
1/7/2004 08:43:06
Jojo, to je presne ono, zkratka ani Vladu zrejme nemine navsteva u Misselwitze. Akorat nevim, jestli ta placata cast u Misselwitze neni jen z gumy. Ja to totiz mam na aute tak, ze ta placka uvnitr je zpevnena takovymi malymi plisky. To same plati o sametce profilu U. Na aute mam original zpevneny uvnitr stejnym zpusobem, ale Misselwitz to ma uz myslim jen z gumy potazene tou sametovou latkou nebo jak to nazvat... Ale to jen tak na okraj...
 
H.
 
______________________________________________________________
> Od: "Ivo Jancik"
> Komu:
> CC:
> Datum: Thu, 1 Jul 2004 07:03:02 +0200
> Předmět: [trabant forum] Re: Schalt-Vorschrift!:-)
>
> > To bych si dovolil tvrdit, ze to co je vpredu ma jiny prurez/tloustku,
> > ale nevylucuju, ze jsem si to jenom nikdy poradne neprohlidnul.
>
> Myslis? Ja bych rekl, ze je to tento profil (viz priloha). A ze bude stejny
> pro obe strany.
>
> IJ
>
Ivosh Profil uživatele + foto
1/7/2004 07:03:02
> To bych si dovolil tvrdit, ze to co je vpredu ma jiny prurez/tloustku,
> ale nevylucuju, ze jsem si to jenom nikdy poradne neprohlidnul.
 
Myslis? Ja bych rekl, ze je to tento profil (viz priloha). A ze bude stejny
pro obe strany.
 
IJ
Přílohy:  schiene.gif (3,9 kB)
VlaVla Profil uživatele + foto
30/6/2004 16:10:49
>> A vize o tom, ze pry existuji dokonce tri verze haubny na P50/P60?
 
> To nevim. A cim se lisi?
 
Jedna verze ma to zebro uprostredka az nahoru a ty zbyle dve se lisi
tvarem toho vybouleni mezi pantama kapoty. Jedno je oblejsi a druhe
hranatejsi.
 
> zabocovala. Ale abychom neodbocovali my. Prave ze podle toho, co jsem zatim
> videl, to patri na obe strany dveri. Na mem devastovanem vozidle to vpredu
> bylo. A kdyz se podivas na Jardovy fotky, taky to ma i vpredu.
 
To bych si dovolil tvrdit, ze to co je vpredu ma jiny prurez/tloustku,
ale nevylucuju, ze jsem si to jenom nikdy poradne neprohlidnul.
 
V.
Jan Prager Profil uživatele
30/6/2004 16:06:14
Ja tedy mam ten kedr na obou stranach, prave na te strane u pristrojovky cili na strane pantu dveri mi prijde zrovna tak opodstatneny jako na strane u zamku dveri a navic tam hezky vymezuje tu sparu mezi pristrojovkou a kastli. Bez toho to nevypada hezky. Nejhorsi ale bylo primet ten dalsi svetly kedr co jde kolem cele pristrojovky pod oknem, aby drzel to zaobleni kolem te hrany v rozich, furt to chtelo zalejzat dovnitr:-)
 
H.
Ivosh Profil uživatele + foto
30/6/2004 15:56:59
> A vize o tom, ze pry existuji dokonce tri verze haubny na P50/P60?
 
To nevim. A cim se lisi?
 
> Teoreticky v tom zase takova veda neni. Ja jsem toho s P70 tedy zatim
> moc nenajezdil, ale teorie rika tohle (tedy rikal to jeden ridic P50).
> Kdyz radis "nahoru" tak jediny rozdil je v tom, ze ve chvili kdy mas
> neutral, tak pustis spojku a znova ji seslapnes a az potom tam das tu
> vyssi rychlost. No a kdyz radis dolu tak je to podobne, jenom navic
> pri te pustene spojce na neutralu jeste pridas plyn.
> Tak a uz taky umite radit bez synchronizace :-)
 
Skvele. Trochu jsem si to uzil s W311, ktery nemel synchron na jednicce.
Vetsinou to byla tezka ostuda.
 
> Sakra co je zase kedr? U nas se takhle rika plivanci, ale to asi na
> auto nepatri :-)
> Jestli myslis tu svislou kulatou gumu u dveri, tak ta je jenom u zamku
> a tahle cast dveri neni vubec videt.
 
Mozna se tomu rika jinak, ale ja tomu rikam kedr, protoze to ma podobny
prurez, jako ten calounicky kedr (to mne naucil Honza :-)). To je takovy
prurez, jako spermie. Trosku teda jakoby se divala na stranu, nebo
zabocovala. Ale abychom neodbocovali my. Prave ze podle toho, co jsem zatim
videl, to patri na obe strany dveri. Na mem devastovanem vozidle to vpredu
bylo. A kdyz se podivas na Jardovy fotky, taky to ma i vpredu.
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
30/6/2004 15:51:04
>> Vy jste toto vedeli, ze zpatecka byla nahoru?
 
> To jsem nevedel. To je zajimave.
 
A vize o tom, ze pry existuji dokonce tri verze haubny na P50/P60?
 
> To nam predvede Vlada se svoji petistovkou.
 
Uvidime jak se to vyvrbi.
 
> Rad bych si nekdy zkusil takovou jizdu "zuby na zuby", bez synchronizace.
> Musi to byt echt ridicske umeni. I kdyz, Vlada to asi zna, pocitam, ze P 70
> take nemely synchronizaci.
 
Teoreticky v tom zase takova veda neni. Ja jsem toho s P70 tedy zatim
moc nenajezdil, ale teorie rika tohle (tedy rikal to jeden ridic P50).
Kdyz radis "nahoru" tak jediny rozdil je v tom, ze ve chvili kdy mas
neutral, tak pustis spojku a znova ji seslapnes a az potom tam das tu
vyssi rychlost. No a kdyz radis dolu tak je to podobne, jenom navic
pri te pustene spojce na neutralu jeste pridas plyn.
Tak a uz taky umite radit bez synchronizace :-)
 
> Jen jeste jedna poznamka. Zda se mi, ze Ti tam chybi ten "dverni kedr", na
> ktery jsem se nedavno ptal. Ten, jak jsem jej nasel na te T600 v Beroune a
> nevedel jestli tam patri. Nebo to jen ta fotka tak zkresluje?
 
Sakra co je zase kedr? U nas se takhle rika plivanci, ale to asi na
auto nepatri :-)
Jestli myslis tu svislou kulatou gumu u dveri, tak ta je jenom u zamku
a tahle cast dveri neni vubec videt.
 
Vlada
Jan Prager Profil uživatele
30/6/2004 14:56:45
No jestli myslis takovou tu kulatou gumu, co jde od podlahy az k pristrojovce, tak tu tam mam, zkus si to fotku zesvetlit a uvidis to lip. Nahore je vmacknuta ta guma nebo chces-li keder mezi hranu pristrojovky a karoserii. Na druhe strane, kde je zapadka zamku, je ten samy keder a navrchu, protoze ho neni kam schovat jako u pristrojovky, ma proste takovou kulatou cepicku...
 
Jak ted budu mit trosku cas, tak i k tomu calouneni neco napisu a nejak to zpracuju a dam k tomu i fotky, neboj. Mam to v planu:-)
 
Hmmm, to me nenapadlo, ze by se pak vlastne u 600 oddelal jen ten spodek na zabeh a pak by zustal horejsek s textem a nalepkou. Ale ten vrsek by tedy byl ais spojenej, tipl bych...
 
H.
 
______________________________________________________________
> Od: "Ivo Jancik"
> Komu:
> CC:
> Datum: Wed, 30 Jun 2004 14:39:33 +0200
> Předmět: [trabant forum] Re: Schalt-Vorschrift!:-)
>
> Jo, tak nejak jsem si to dnes rano vykladal. Schalt-Vorschrift! tam urcite
> bude, Gang se da take predpokladat. Jen si myslim, ze ty nalepky jsou i tak
> dve, jedna, horni, na razeni, druha, dolni, na zabeh.
>
> > Vy jste toto vedeli, ze zpatecka byla nahoru?
>
> To jsem nevedel. To je zajimave. To nam predvede Vlada se svoji petistovkou.
> Rad bych si nekdy zkusil takovou jizdu "zuby na zuby", bez synchronizace.
> Musi to byt echt ridicske umeni. I kdyz, Vlada to asi zna, pocitam, ze P 70
> take nemely synchronizaci.
>
> Jene, mne prijde hodne zajimavy i ten obrazek praveho calounu dveri, cos
> posilal. Pocitam, ze to je Tvuj novy caloun. Vypada moc pekne. Nechces
> sepsat pojednani o tom, jak jsi si ho nechal udelat? Do neceho takoveho bych
> klidne investoval. Opravdu cista prave.
>
> Jen jeste jedna poznamka. Zda se mi, ze Ti tam chybi ten "dverni kedr", na
> ktery jsem se nedavno ptal. Ten, jak jsem jej nasel na te T600 v Beroune a
> nevedel jestli tam patri. Nebo to jen ta fotka tak zkresluje?
>
> IJ
>
>
Ivosh Profil uživatele + foto
30/6/2004 14:39:33
Jo, tak nejak jsem si to dnes rano vykladal. Schalt-Vorschrift! tam urcite
bude, Gang se da take predpokladat. Jen si myslim, ze ty nalepky jsou i tak
dve, jedna, horni, na razeni, druha, dolni, na zabeh.
 
> Vy jste toto vedeli, ze zpatecka byla nahoru?
 
To jsem nevedel. To je zajimave. To nam predvede Vlada se svoji petistovkou.
Rad bych si nekdy zkusil takovou jizdu "zuby na zuby", bez synchronizace.
Musi to byt echt ridicske umeni. I kdyz, Vlada to asi zna, pocitam, ze P 70
take nemely synchronizaci.
 
Jene, mne prijde hodne zajimavy i ten obrazek praveho calounu dveri, cos
posilal. Pocitam, ze to je Tvuj novy caloun. Vypada moc pekne. Nechces
sepsat pojednani o tom, jak jsi si ho nechal udelat? Do neceho takoveho bych
klidne investoval. Opravdu cista prave.
 
Jen jeste jedna poznamka. Zda se mi, ze Ti tam chybi ten "dverni kedr", na
ktery jsem se nedavno ptal. Ten, jak jsem jej nasel na te T600 v Beroune a
nevedel jestli tam patri. Nebo to jen ta fotka tak zkresluje?
 
IJ
Jan Prager Profil uživatele
30/6/2004 13:54:44
Ahoj kluci,
 
Tak jsem ted prisel na docela zajimavou vec. Nebo alespon pro mne to je tedy novinka, vy to mozna uz davno vite. Udelal jsem si vyrez z fotky od Rema, ktere kdysi vyzadal Ivos. U petistovek byly ocividne dve nalepky, a to text a zvlast schema razeni. Prave to schema razeni mam ted ze Zwickau jako rekonstruovanou kopii. A kdyz se podivate na to, co mi dnes znovu poslal Ivos, tak u 600 uz byla jen jedna nalepka se vsim vsudy. Kdyz na to budete po nekolik vterin pozorne koukat, tak se Vam ten jeden velky cerny flek zmeni v neco konkretnejsiho a neco na tom rozlustite:-))) Ja tam vidim: tucne napsano Schalt-Vorschrift!, pak nasleduje neco... /neco jako nekrekracujte tyto rychlosti na jednotlive stupne, tolik a tolik im ersten Gang atd. to posledni slovo na kazdem radku je Gang jako rychlost/. A pak opet nasleduje tucne Einfahr-Vorschrift!. Einfahr nebo Einfuhr, to ted nevim, zde moje znalosti nemciny konci:-) A pak nasleduje necitelny text. To by me zajimalo, co tam je... No a na
prave strane te nalepky je k rozeznani preci i to schema razeni, cili to, co bylo u petistovek jako samostatna nalepka...
 
A ted tedy ta novinka. Kdyz se podivate opet na schema razeni petistovky, stejne to je i na te rekonstruovane nalepce, kterou jsem poridil, tak zpatecka se radila od sebe a nahoru. To jsem tedy nevedel, ze to bylo takhle. Ani jsem si toho nevsiml, kdyz jsem tu nalepku ve Zwickau poridil, teprve az ted. Vy jste toto vedeli, ze zpatecka byla nahoru?
 
H.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Schalt-Vorschrift!:-)

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2018 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist