1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Trabant versus Favorit (9)
Eda Profil uživatele
6/5/2007 16:03:56
Trabantista může přrjit na jakýkoliv vůz a přispůsobí se velice rychle. Řidiči plechovek při přechodu na Trabant mají daleko větší problémy zvyknout si. Já jezdím v práci s vysokozdvižným voríkem, řízená jsou zadní kola a baví mě dělat slalomy, odhadovat zda se tam vejdu, otočím a pod. Je to taková průprava na městský provoz.
macleod Profil uživatele + foto
6/5/2007 13:50:30
Já měl sedm let trabanta, teď mám tři měsíce favorita. To ale nic. Vzhledem k tomu že dělám ve Volvu a téměř denně jezdím nebo popojíždím po městě třeba s Volvem XC90, to jsou teprve šoky, zvlášť když jsem ještě jezdil do práce trabikem :-))
Pavel JHB Profil uživatele
6/5/2007 11:18:11
Jak se radi vcetne schemata razeni popr jestli se radi pulky je mi uplne
jedno. Jediny na co si vzdycky musim zvykat je strasne lehky chod spojky v
trabantu a nutnost vetsi sily na volant. No a u te 1.6 se nemuzes divit, ono
takovejhle moturecek na cca 1.3 tunovy auto....
ptak1
5/5/2007 22:48:35
Jezdim trabikem skoro kazdej den. Dneska jsem jel po dlouhe dobe Ochcavkou v 1,6. Mel jsem problem se s ni rozject. U trabanta staci polechtat plyn a hned se rozjede. U Ochcavky clovek musi pridrzet plyn trosicku jinak. Takze nez jsem zase si vzpomnel jak se s takovim altem jezdi, byl jsem jako prvoridicka co se neumi rozject. Jo a mala otazka: Jak zvladate zmenu razeni z podvolantu na razeni na podlaze? Ja obcas blbe a poustim si u Ochcavky sterace
Dan Profil uživatele + foto
23/4/2007 22:45:53
Ja teda nevim, mam picupa z roku 92, najeto hodne pres 200 000, nic moc stav a nemam pocit, ze by byl liny. Trabika bych musel hodne honit, aby mel stejny odpich, on by to dal, ale pickup se nemusi nijak premahat.
Pavel Hahndorf Profil uživatele
19/4/2007 16:06:45
Ja jsem mel Favorita par let a ted mam felicii.Trabik take odpociva v garazi.Opravdu musis mit nejakeho v poslednim tazeni.....Trabant je uzasne auto.Ale technologie jde do predu.Vsechno slabsi se musu poradne rozjet nez predjedes:-)Hlavne treba fabie junior nebo to silene HTP...Ta 1.3 a 1.6co se davala taky do felicii take neni zadna raketa.Ale staci to.Trabik je proste legenda...
Pavel JHB Profil uživatele
11/4/2007 17:10:59
To musis mit neco tesne pred smrti, ja mel fanouse sluzebniho, byl to z
"predvyroby (Kvasiny)", zdedil jsem ho po rediteli, mel najeto 187k km a az
na to ze skakal po silnici i pres go naprav a nove tlumice jak postrelenej
zajic jsem si nmohl stezovat. Pak jsem mel funglovku fobii v plnej palbe a
vsichni se divili, kdyz jsem ji prenechal kolegovi a vzal si zpet fanouse.
Fobie se sice po dalnici bez problemu rozebehla na 160, ale na predjeti jsi
musel mit minimalne 5ti km prehledny usek a pevne nervy :-) Proste tragedie.
A to jsem jezdil bez zaple klimacky....
prdik Profil uživatele + foto
11/4/2007 14:31:09
mozna je to tim ze trabos byl upravenej (22kw) a tohle je obycejna postsocialisticka seriovaka (43kw)
prdik Profil uživatele + foto
11/4/2007 14:28:26
Presedlal sem na schade Favorit a Trabika schoval do tepla do garaze, ale je to bida.
Tak liny auto uz sem dlouho nevidel.
Kdyz me fava predjizdeli tak museli mit proslapnutej pedal az do motoru.
Trabant je proste SPICKA!!!
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Trabant versus Favorit

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist