1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Předělávka 6V > 12V (36)
sedlackova
17/8/2019 16:24:35
VAŠE RYCHLÉ A VÁŽNÉ FINANČNÍ ŘEŠENÍ DO 48 HODIN
 
Hledáte půjčku na restartování svých aktivit nebo
pro realizaci projektu, buď koupit byt, ale bohužel banka vás staví na podmínky, které jste neschopní. Žádné další starosti, poskytuji půjčky každému, kdo dokáže splnit podmínky pro získání konkrétní půjčky s úrokovou sazbou 2%. Pokud máte zájem, kontaktujte mě pro více informací na této adrese. Gmail: janasedlackov@seznam.cz
Kajda Profil uživatele
23/4/2007 12:16:33
Tak, musím uvést na pravou míru mou dezinformaci. Prodejna Autonot skutečně neskončila, pouze se před časem odmlčela, podstatně zredukovala sortiment, ale, a to je důležité, náhradní díly na Trabiky zůstaly. Omlouvám se za zmatení. Informace mám přímo od pana majitele :)
Tadeáška Profil uživatele + foto
20/4/2007 17:34:24
Peter: pokud bys nebral vysloveně drobnosti, ale už doporučená zásilka do 250g je za 108,- a z vlastní zkušenosti (a že toho posíláme hodně) je 250g jak nic :-/
Peter
20/4/2007 17:16:46
Ano. Musim to potvrdit. Prave dnes mi odtial prisiel mejl z tej predajne Autonot. Nevyzeralo to absolutne ze by hodlali koncit.
To Tadeáška: Dakujem. Aspon priblizne viem...
Tadeáška Profil uživatele + foto
20/4/2007 08:40:49
Jsem z Prahy. Podle jejich stránek a jednání mi vůbec nepřišlo, že by hodlali končit. Poslední aktualizace jejich stránek je z prosince.
Kajda Profil uživatele
19/4/2007 22:15:03
Pavel: Jo tak s tankem už sem doma :) Ten už tam ale dávno není. O obchodu nevim, zjistim.
Tadeáška: Tak to je zajímavý, protože na krámu visí cedule zavřeno a je prázdnej. Třeba se zbavujou posledních zásob. Odkud jsi?
Tadeáška Profil uživatele + foto
19/4/2007 21:19:05
No nevím jestli Autonot neexistuje, ale cca před dvěma týdny mi odtama přišel balíček dílů :-)
 
Co se poštovného na Slovensko týká, počítej od dvouset korun výš odhadem + 25,- dobírka, takže s balným počítej ke třem stovkám.
Pavel JHB Profil uživatele
19/4/2007 14:16:10
Kajda> neumim to dobre popsat, protoze jsem v Ji. nebyl uz cca 15let :-( Ale
prijezd od Pe, do kopce, nalevo nejakej parcik, vpravo za zivym plotem 3
sedive bytovky. Za nima vpravo "velkej" tank. Tak ta posleni bytovka
(nejvliz ke str. mesta) mela zleva tkovej "pristavek" a byla tam prodejna uz
za komunistu. Pak po revoluci zanikla a opet se tam vratila. Az budu mluvit
s kolegou optam se a dodam presnejsi info. Doufam, ze jsem to moc
nepromlzil...
Kajda Profil uživatele
19/4/2007 13:42:58
Teď mně ještě tak napadlo, možná by stálo za to zpracovat nějakou mapu Trabi prodejen, případně servisů a pověsit jí na web, určitě by se hodila :)
Kajda Profil uživatele
19/4/2007 13:40:53
Autonot určitě nebyl z boku bytovky a nebyl na příjezdu od Hradce (myslíš doufám směr od Pelhřimova) takže to ono není, jakou prodejnu ale myslíš, ač jsem z Jihlavy, nevím. Můžeš nějak upřesnit? Zjistím, esli funguje a taky bych měl nový zdroj :))
Pavel JHB Profil uživatele
19/4/2007 12:57:16
Kajda> a ta prodejna na prijezdu od J.Hradce (zboku nejake te bytovky) jeste
je, nebo to bylo ono? Kamos tam jezdi ke tchyni, tak vzdycky delal nakup pro
nas oba. Meli tam docela zajimave ceny.
Kajda Profil uživatele
19/4/2007 08:31:19
Autonot v Jihlavě už bohužel neexistuje :(( Je to cca půl roku dy ho zavřeli.
Peter
19/4/2007 07:52:17
kolko moze stat asi postovne z ceska od pana Kytky? Je to sice ale asi podle vahy?
Tadeáška Profil uživatele + foto
18/4/2007 21:24:25
[URL] jsou z Jihlavy a pak toho spousta taky koupíš u Kytky [URL] .... kdysi jsem nakupovala taky v Plzni v Motýlí, ale tam se mi nepodařilo dovolat, tak nevím jestli to ještě funguje. V Autonotu ceny ani nabídka vůbec neodpovídá ceníku na webu, u Kytky naprosto a zcela.
Peter
18/4/2007 16:26:09
Co je to Autonot? Nejaka perdajna? Daju sa tam kupit veci na T601? A kde je to?
Tadeáška Profil uživatele + foto
18/4/2007 09:14:26
6V motorek stěračů z vlastní zkušenosti nedoporučuju. Sice to stírá rychleji, což je samo o sobě nepříjemný, zato časem začnou stírat i gumy a kapotu a chodit v nejhustším dešti utahovat uklepaný ramínka taky nic moc. V Autonotu se dá koupit 12V za 250,-, takže bych vůbec neřešila.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
18/4/2007 07:22:25
Asi si necital moj predosly prispevok, ze? :)))
laaaci Profil uživatele + foto
17/4/2007 21:30:12
sorry....odišli
laaaci Profil uživatele + foto
17/4/2007 21:29:25
to Mr Kuj:To preto ti doišli všetky 6V štartre? :)))))
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
16/4/2007 20:58:25
Pouzi odporovy drot z ktoreho si kusok navynies pred cievku.
mp Profil uživatele + foto
16/4/2007 09:36:07
Předělávku mám z větší části za sebou, šlo to hladce. Dokonce jednoduššeji, než na níže uvedené URL. Jaký odpor používáte k cívce startéru?
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
15/4/2007 18:34:30
Neviem. Ja to tak mam uz dlho a zatial ziaden problem. Som plne spokojny. Ale premyslam nad predradnym odporom, videl som na jednom Trabante pouzity predradny odpor podobny ako na bufiku zapojeny do serie s motorcekom stieracov.
Eda Profil uživatele
15/4/2007 09:21:25
Plně souhlasím s Ivoshem, po krátkém provozu upadnou celé ramínka z hřídelek, po opětovném dotažení se to zaser na chvíli spraví, ale ničí se hřídelky a po výměně motorku už na opotřebované hřídelky nejdou nasadit ani nové stěrače. V čase bídy o motorek 12 V se dá zapojit do série žárovka 12 V z hlavního světla - (spálené tlumené vlákno). baňku je třeba zatřít barvou, aby nesvítila do prostoru a nerušila světlem hlavně ve tmě prosvícením z pod kapoty.
Ivosh Profil uživatele + foto
14/4/2007 20:51:54
Podle svých zkušeností nesouhlasím s tím motorkem stěračů. Je pravda, že to
vydrží, jen poběží rychleji, což na první pohled nemusí vadit. Ovšem při
delším užívání se vlivem rychlosti stírání vytvoří vůle na táhlech, která
vedou pod palubní deskou od hřídele motorku k hřídelům stěračů. Konkrétně v
kloubových spojích táhel. Následkem je, že stěrače se v krajních polohách
pohybují přes původní hranice stírané plochy (hážou) a narážejí na gumu skla
nebo i přes ni, jak na dolním okraji (oba stěrače), tak na bočním levém
okraji (levý stěrač). Jednak je to nepříjemné akusticky (když si navíc
vezmete, jak rychle stírá 6V motorek napojený na 12V), jednak to ničí gumky
stěračů. Tzn. rozhodně doporučuji vyměnit za 12V motorek.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
14/4/2007 13:10:10
Prestavba sama o sebe nie je zlozita. Dokonca kopec veci mozes nechat povodnych 6V - ostrekovac, relatko svetiel, klakson (doporucujem 6V!!!) a nakoniec aj motorcek stieracov. Funguje bez problemov, ide o trosku rychlejsie, co v hustom dazdi ocenis. Jedina vec, nad ktorou sa musim pozastavit je starter. Ako je zname 6V v 12V aute ide bez problemov, ale mne sa vzdy po case stane ze sa bud prilis okusuje veniec na zotrvaku, alebo sa casom ohne tycka, ktora vysuva pastorok. Ani sa tomu nedivim kedze pri 12V 6V cievka prilis rychlo vysuva pastorok. Takze ti odporucam pouzit bud predradny odpor na tenky kablik ku cievke, alebo rovno 12V cievku ak mas moznost zohnat. Zatial som nemal problem, prestavoval som pred rokom a do dnesneho dna vsetko OK, povodne 6V som si nechal to co som napisal, funguje vsetko bez problemov. Jedine ten starter.....
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Předělávka 6V > 12V

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist