1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Problem z hmotnostou (15)
edmundo
15/12/2018 10:07:26
Dobrý den, pane / paní
Získejte tento pohodlný a spolehlivý finanční úvěr od přímého poskytovatele. Jasná a srozumitelná smlouva, jasné pracovní podmínky.
Do 60 minut od vašeho požadavku víte, zda vám mohu poskytnout půjčku a za jakých podmínek.
Pokud je úvěr schválen, budou prostředky okamžitě vyplaceny.
Tato nabídka je platná po celé Evropě.
Garantuji vám spravedlivou a profesionální dohodu.
Moje úroková sazba je 3%.
Můžete splatit od 2 000 do 5 000 000.
 
E-mail: edmundo.casar@gmail.com
Přílohy:  telechargement.jpg (10,3 kB)
Brian
1/4/2007 15:42:25
to si robis srandu? za 3000,- si predal? taq takeho by som potreboval najst...
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
30/3/2007 16:19:07
Nedavno som predaval 4 kolesoveho Velorexa, cena 5000. Ale nikto to nechcel ani za tuto cenu tak nakoniec siel prec za 3000. Kompletny, chybal len motor.
Brian
30/3/2007 15:18:39
taq s tou cenou je to fakt... pohybuje sa okolo 60000,- aj to len za kopu srotu, a este to musim aj zreparovat. Tak neexistuje nejake cenovo dostupne auto co to vsetko splna?
Ivosh Profil uživatele + foto
29/3/2007 14:39:58
To ano. S velorexem se tam hrave vlezes. Obavam se ale, ze velorexy nesplnuji jednu Tvoji zakladni podminku. Jsou totiz cenove uplne jinde.
Brian
29/3/2007 13:57:19
a co vozitko z nazvom VELOREX. S tym by to islo? (ja viem, nepatri to na tento web)...
Viktor
28/3/2007 23:24:08
Je to přesně tak. Trabant je otypován tak jak je a tím že snížíš hmotnost to nevyřešíš.
Brian
28/3/2007 15:48:31
Je to presne tak, robim to kvoli skupine B1, ale nepoznam lahsie lacne auto...
Ivosh Profil uživatele + foto
28/3/2007 13:57:34
Podle mne je to celé sporné. Automobil trabant je otypován na pohotovostní hmotnost 615 kg. Při posuzování bude těžko někdo vážit auto, jestli nemá méně, než 550. A i kdyby to někdo zvážil, tak mu asi bude hodně divné, kam se podělo 65 kg. Spíš pohlédne do papírů a řekne "hele, tady máte 615, tak nashle". Nebo se mýlím?
honkom
28/3/2007 12:59:22
Tyto nápady s Trabikem už pár lidí mělo. Aneb jak jezdit (legálně) před 18.rokem věku. Zatím ale nevím o nikom kdo by to dotáhl do konce. Prý snad nějaký starý Fiátek to splňuje.
 
Koukni na zákon č. 361/2000 Sb.
§73 - Přestavba silničního vozidla (odst. 3)
§83 - Řidičské oprávnění/Věk
§81 - Skupiny a podskupiny řidičských oprávnění.

odst.5: Řidičské oprávnění podskupiny B1 opravňuje k řízení motorových tříkolových a čtyřkolových vozidel, uvedených v odstavci 4, jejichž maximální konstrukční rychlost převyšuje 45km.h nebo jsou poháněna spalovacím motorem o objemu válců převyšujícím 50ccm nebo jsou poháněna jakýmkoliv jiným zařízením srovnatelného výkonu. Pohotovostní hmotnost těchto vozidel nesmí být vyšší než 550kg; do pohotovostní hmotnosti vozidla elektricky poháněného se nezapočítává hmotnost akumulátoru.

-------------------------------
Donutit Trabika shubnout 75kg myslím nebude tak těžké.
Např. změna objemu nádrže, počet míst k sezení (půjde-li snížit), Hodně váží dveře s mechanismy a skly (vymyslet náhradu těžkých součástí) a porozhlédnout se po nějakým Trabiku 4/88 a mladší. Hádám že pružina bude lehčí jak lisťák.
 
Pokud se toho pustíš, dej mi vědět jak daleko jsi došel. Když ti to celé bude trvat rok, nebudeš pak skupinu B1 potřebovat. :-)
HaD
28/3/2007 08:20:40
Aleš > to by musel i dost silně uškrtit motor, nebo tam dát slabší, nejsem si jistý, ale B1 má max. rychlost 45km/h a motor do 50ccm (nechce se mi to hledat, tak to možná je trochu jinak)
Aleš Šanda Profil uživatele
27/3/2007 21:44:35
Hádám že to máš kvůli skupině ŘO B1???
Myslím si že bez speciální a dost možná i fin. náročné diety ho pod 550kg nedostaneš.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
27/3/2007 19:46:42
Do uvahy prichadza odlahcenie v interieri - zadna sedacka, calunenia, koberce, atd..., tym sa da usetrit niekolko kg. Co sa karoserie tyka, nenapada ma kde by sa dalo usetrit (tak, aby to preslo STK). Naco to vlastne potrebujes?
Vašek D.
27/3/2007 19:25:50
Tak to bude docela oříšek, jelikož soudruzi šetřili na kovu kde mohli:-)
Brian
27/3/2007 18:35:04
Potreboval by som poradit, ako odlahcit Trabika 601 pod hmotnost 550KG (aby mal co najmenej) ale aby bol schopny v pohode po uprave prejst cez technicku kontrolu. A odpilenie strechy neprichadza do uvahy. Nema niekto nejaky napad?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Problem z hmotnostou

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist