1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Brzby,brzdicky (13)
Jára
20/4/2013 16:37:06
Na trabime.cz sekce technika je podrobný návod. Nevymýšlejte, co už bylo vymyšleno:) Jen upozorňuji že to je "nelegální", čili by to neprošlo přes STK. Méně nápadné jsou bubnovky z Wartburga.
Petra
18/4/2013 15:17:58
ZDRAVÍM, MĚLA BYCH PROSBU...MONTÁŽ KOTOUČOVÍCH BRZD NA TRABANTA 601. POTŘEBOVALA BYCH ZJISTIT JAK NA TO, PROTOŽE PŘÍTEL UŽ NAD TÍM DUMÁ CELKEM DLOUHO A FURT SI S TÍM NEVÍ RADY. BUDU VDĚČNÁ ZA KAŽDOU RADU.
Juch Profil uživatele
18/9/2007 22:09:14
Musí se sundat buben.bud stahovákem, nebo u novějšího provedení lze bez stahováku.
Jiří Pavlík Profil uživatele + foto
18/9/2007 19:09:09
Můžete mi prosím poradit,jestli jde vyměnit brzdový váleček zadního kola bez sundání bubnu.Nemám stahovák,tak nevím,jak ho sundat,abych ho nezničil.Děkuji
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
19/2/2007 22:11:43
To Pavel JHB: Dam sa ti na zraze povozit v mojom aute a zmenis nazor na origo brzdy. :) S tym oblozenim neviem, nie som si isty ci je origo, ale je super! Nemenil by som za nic.
závodnik
19/2/2007 22:07:36
To už se pak nedivím že brzdy moc neúčinkují...
závodnik
19/2/2007 22:06:37
To pavel JHB : Páni, ty už si svého trabika někdy rozkalil na 1110km/h? To musel být nějaký rekord :-)) P.S. nic ve zlém, ale takovéto překlepy prostě vyvolají silný úsměv :-)
Pavel JHB Profil uživatele
18/2/2007 11:38:21
Mr_Kuj> neni pravda, souhlasim s prdikem, s trabim jsem jezdival i souteze,
brzdy brzdi sice dobre a soumerne, ale ucinek je na hranici pouzitelnosti.
Lepe receno nesmis moc presahovat papirove doporucovanou rychlost 80. Pokud
to rozkulis ve 2 (ci nedej boze s vice) lidmi z kopce na 100-1110 a budes
nucen prudce brzdit, tak je treba se modlit aby prekazka nebyla moc tvrda,
pokud to vyjde (treba nejaka vracecka) a budes za par vterin nucen brzdeni
zopakovat, zjistis, ze jses bez brzd, protoze jsi je prehral. Takze nezbyva
nic jineho nez pouziti neoriginalniho (mekciho) oblozeni, nebo lepe pak brzd
W353.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
16/2/2007 18:29:40
To prdik: Ja s tebou nesuhlasim, ako vazne nechapem preco vsetci na Trabant brzdy nadavaju. Miesto toho aby hladali pricinu preco im to zle brzdi, tak sa snazia vymysliet vselico mozne ako su kotuce, atd....ja som si robil brzdy sam, zo starych DDR veci a su uzasne! Trabant zabrzdi na metri!!!! Aj aj vo vyssej rychlosti ked na to dupnem stojim takmer okamzite! Nechcem svoje auto chvalit a ine zatracovat, ale zatial co som sa vozil v Trabantoch mojich kamaratov, tak ziaden nebrzdil tak dobre ako moj, aj ked mi tvrdili ze maju GO, atd...ich pedal siel hodne dolu, aj ked vsetko bolo odvzdusnene tak ako ma byt, atd. Moj pedal reaguje okamzite, dokonca ked nan stanem tak uz v prvej tretine dosiahnem maximalny brzdny ucinok, ani len do polky jeho drahy ho nedam. A este par udajov z protokolu STK - predne brzdy 1.5 kN, zadne 0.7 kN, parkovacia 1.1 kN.
prdik Profil uživatele + foto
16/2/2007 16:27:32
tak s tim nemohu souhlasit. S brzdama udelali soudruzi z NDR znacnou chybu. I nove udelyny brzdy nebrzdi nijak suoer a paradne rychle se jejich stav zhorsuje. Nejlepsi je s trabosem moc nebrzdit a hlavne ne moc prudce :) Horsi brzdy nez trabikovy sem nasel jen na deskem kole blesk - to nema zadny.... Ale jinak je to super auticko.....
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
14/2/2007 16:15:13
Plne suhlasim s Ivoshom, jazdim nielen na Trabante ale aj inymi autami, ale brzdy Trabanta su v porovnani napr. s Fabiou uplne super (ale to je moj subjektivny pocit...)
Ivosh Profil uživatele + foto
14/2/2007 12:48:20
To uz Ti zbyva jen elaborovat s oblozenim a vybrat nejake kvalitni. Osobne ale soudim, ze ucinnost brzd serioveho vozu je zcela dostacujici, pokud je vse, jak ma byt.
prdik Profil uživatele + foto
14/2/2007 10:40:27
pratele 2T prditek, mate zkusenosti jak zlepsit ucinost brzd trabanta tak, aby tato uprava prosla pres STK?? (tim vylucuji bubny z varana nebo celisti z vv)
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Brzby,brzdicky

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist