1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

W 353 (9)
Finanční pomoc jednotlivcům
11/10/2017 02:31:18
Ahoj:
Potřebujete půjčku nebo financování, dostat se do soukromí. Jsem k dispozici pro každou fyzickou osobu, která je schopna splnit nezbytné podmínky. Nabízíme krátkodobé, střednědobé a dlouhodobé půjčky a naše převody jsou poskytovány bankou k zabezpečení transakce. S pevnou úrokovou sazbou 5% ročně a za velmi výhodných podmínek získáte půjčku bez protokolu. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na této e-mailové adrese, abyste našli život svých projektů a našli chuť života.
 
E-mail: miloszelingr.uver@seznam.cz
vlado,NR
16/3/2007 14:45:37
Nuz viem dobre,o čom je rec,tento problém nebol len u SEDR-ov,ale aj u pôvodných BWF-iek,teda nemeckých karburátorov.Mám skusenosti,že k "vyschnutiu",teda ako sme my, zvykli zas vravieť,že "k padnutiu hladiny" došlo už aj ,povedzme po 48,hodinách,ak voz stál smerom dokopce "hore čumákom",ako sa ľudovo vraví",takže,kým voz stál len pár dní a neboli nejaké extrémne mrazy,stačilo tomu predísť,ak voz stál mierne sklonený vpred.Zdôvodnenie je jednoduché,wartburg nemá mechanické palivové čerpadlo,ako napr.Š120,palivové potrubie od nádrže až po dopr.čerpadlo je vyspádované,A ako som si pomohol keď voz stál dlhšie,alebo trebárz po vyjdení benzínu z nádrže?Len tak,že som uvoľnil sponu a vytiahol hadicu hl.prívodu benzínu do karburátora tadiaľ vstrekol injekč .striekačkou povedzme aj technický benzín,a v jednom prípade keď to bolo vo Vysokých Tatrách za mrazu -18 a nemal som po ruke ani benzín,ani striekačku,som vyšroboval všetky 3 sviečky a ručne niekoľkokrát popretáčal klinovou remenicou.A hlavne som nesmel,najmä v zime,zabudnúť ostaviť voz so sytičom :o))).Ale špeciálne s karburátorom SEDR nemám u wartburgov žiadne skusenosti,len u škodoviek.
Pavel JHB Profil uživatele
15/2/2007 10:06:51
marval> nesmysl to jsou ty kutilska vylepseni podle Dr. Drsaty. Ja osobne
jsem nikdy s odparenim nemel problem. Pokud se na karbec podivas (nemusis ho
ani rozebirat) tak zjistis, ze plovakovka ma objem cca 1.5 deci. To by se
vse muselo vyparit, aby nastaly problemy. Pokud se neco malo odpari (klidne
2/3) tak motor porad musi chytit. V okamziku, kdy chyti, tak tam zacne pumpa
prat benzin a doplni karbec. Mel jsem funglovku (r.v. 1984) a jediny
problem, ktery tyto vozy mely bylo spatne otryskovani sedru a nemecky penovy
plovak. Stacilo koupit za 8.50 plovak do Schade a dat mensi hlavni trysku a
vetsi na 2 stupen. Motor se totiz jinak pri rozjezdu po delsim stani na
volnobeh (krizovatka) mel tendenci ulejt, bylo treba proslapnout plyn. Co se
spotreby tyce tak jsem jezdil (dlouhodoby prumer) za 7.4. Pritom cca 70%
provozu jsem tahal vlek (motorka na zavody + harampadi mezi barakama) Pri
jizde bez vleku jsem jezdil za 6.5. Na spotrebu jsem nikdy nejezdil, auto
mam od toho, abych se dostal co nejrychleji z bodu a do bodu B. Takze napr
tim udolickem pred sudomericema u Tabora (driv nebylo zarostle naletovymi
stromy, takze pripadna nastrazena bradavice byla videt) jsem jezdil 150...
marval Profil uživatele
12/2/2007 17:21:01
No to s tím létem jsem taky slyšel. U vozů, které měly s tímto problém, se doporučovalo zrušit (zaslepit) přivod teplé vody na vyhřívání karburátoru. Tak nevím. Přesto dík za odpovědi
Ivosh Profil uživatele + foto
12/2/2007 09:53:27
Taky musim rict, ze s timto nemam problem. Wartburga jsem mel odstaveneho tedy nejvic tak 14 dni. Mam rok vyroby 1983, tedy asi slaba benzinova pumpa (nevedel jsem, ze se montovala nejaka vykonejsi). Ale ani tak nebyl problem nastartovat. SEDR ma jiny zasadnejsi nesvar, tim je odparovani benzinu v lete z horkeho karburatoru do saciho systemu, coz muze ztizit startovani.
 
Problem s odparovanim benzinu z karburatoru jsem mel naopak u W311 z roku 1958. ;-) A tam byla vylozene slaba pumpa.
Pavel JHB Profil uživatele
12/2/2007 02:13:56
Nevim, co je dlouhodoba odstavka, ale pokud auto stalo napr. 3 mesice, tak
jsem ho zhasnul vytazenim sytice. Pak chytlo vzdy na cvrnknuti a pumpa mezi
tim benzin docerpala. Navic nevim od ktereho roku (to ma urcite Ivos nekde v
DB) se montovaly pumpy se zvysenym vykonem, takze jestli je tam ta spravna,
tak nemuze opravdu byt problem..
marval Profil uživatele
11/2/2007 20:43:17
No jo, ale jak jsi ji přidělal k tomu držáku? Jestli se nepletu, tak z příruby AC pumpy čouhá ten debil, co ho pohání vačka. To jsi ho vymontoval? A navíc jsem někde četl, že takový další díl v palivové soustavě může ovlivnit spotřebu/výkon. Ale jestli ti to šlapalo, tak se to zdá být dobrý nápad. Taky jsem o tom uvažoval, jen jsem si nevěděl rady u toho vačkového pohonu čerpadla.
Viktor
11/2/2007 19:56:34
Já jsem měl na Wartburgu přidělanou ac pumpu ze škody 120.
Měl jsem ji na hadičce mezi originální pumpou a karburátorem.
Přidělal jsem ji na ten držák výfuku. Pak stačilo ručně dočerpat a nastartovat.
marval Profil uživatele
11/2/2007 19:15:25
Zdravím, mám malý dotaz. Máte zkušenosti s karburátorem SEDR u W 353? Mám tím na mysli vysychání benzínu při dlouhodobé odstávce. Nevím o tom nic, ale kdekdo říká, že je to klasický problém sedrů, a tudíž s tímto jevem nelze nic dělat. Jaké máte Vy názory. Nevím, co si mám představit pod pojmem dlouhodobá odstávka. Máte nějaké vychytávky, jak naplnit vyschlý karbec benzínem? (pumpičky, čerpadla, nechci jehlu se stříkačkou). A startnout motor a po chvili vypnout se mi jeví nedobré pro motor. Dík za odpověď.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: W 353

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2017 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist