1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Moje nova T600 (12)
VlaVla Profil uživatele + foto
29/6/2004 15:15:39
> Jeste k Jardove sestistovce. Dival jsem se, ze ma uz koncovku radici paky,
> jaka se davala na T601. Myslite, ze na posledni typy 600 kombi se uz
> montovaly tyto koncovky?
 
Myslim ze ano. Ja mam koncovku stejnou.
 
Vlada
Ivosh Profil uživatele + foto
29/6/2004 15:13:43
Jeste k Jardove sestistovce. Dival jsem se, ze ma uz koncovku radici paky,
jaka se davala na T601. Myslite, ze na posledni typy 600 kombi se uz
montovaly tyto koncovky?
 
IJ
Ivosh Profil uživatele + foto
29/6/2004 13:54:42
A ktere vozy teda vyhrali v soutzei o nejpuvodnejsi trabiky?
 
IJ
 
PS: Heliotrop je sedomodra?
VlaVla Profil uživatele + foto
29/6/2004 10:30:01
>> Jeste mne zaujala jedna vec. Co je to obdelnikove na nadrzi? Je to
>> nalepka s napisama? Co je tam napsano?
 
> Vidis, to jsem si ani nevsiml. Bylo by mozne detailni foto?
 
Taky jsem zvedavy co to je...
 
>> Ta nalepka na vzduchovem filtru se mne taky libi. Jo a kluci vsimnete
>> si gumove pruchodky radici paky v motorove stene. Bila! Moc pekne.
 
> Ona se delala bila? To vidim poprve.
 
Ano delala. Na mem voze je sice trochu od barvy, ale taky puvodne
bila.
 
Vlada
Jaroslav_Tošer
28/6/2004 17:35:10
- Jake mas calouneni sedacek? To zelene co je na fotkach, nebo to je
jenom potah?
To zeleny jsou jen potahy - pod tim je celkem pekne bile kozenkove calouneni (bez latky)
 
- Aaaa kolega a zrejme budouci dvojce :-)
Tak to se tesim az je seznamime :-)
 
Jarda
Jan Prager Profil uživatele
28/6/2004 17:32:15
Ahoj kluci,
 
Jeste k te diskuzi z konce minuleho tydne o puvodnosti obecne a o barvach:
 
Je pravda, ze skutecne puvodni 500 nebo 600 s original lakem a dobrym stavem /kdyz pominu nejake sice puvodni, ale polovraky/ nebo ve stejnem duchu originalne zrenovovanych 500 a 600 bylo ve Zwickau videt minimum. Daly by se spocitat na prstech jedne ruky. Neco je dano tim, ze nektere dily se opravdu spatne shaneji /original svetle tesneni oken, poklice, orig vyfuk, .../ nebo jsou hodne drahe a lide za to ty penize proste nedaji a radeji udelaji ustupek oproti puvodnosti. Zkratka ne kazdy je ochoten dat treba za stare blinkry a stare mrizky vstupu vzduchu 50 euro apod. O nekterych jinych dilech ani nemluvim. Videl jsem na ITT treba i nove osvetleni SPZ, za ktere chtel prodavajici 50 euro. Neslevil ani 1 euro. Divali jsme se na to zrovna s jednim Nemcem /ten co mel Vlado Duebener Ei/ a jen jsme nevericne kroutili hlavou. A o tom to podle me take dost je. Ty dily se prakticky s vetsim ci mensim usilim poridit drive ci pozdeji daji, je to proste jen otazka ceny. Dale take si urc
iti lide vytvori nejaky postoj a za nim si pak stoji. Napr. jsem obdivoval toho renovovaneho kombika s vinovym pruhem a vinovou strechou, mimochodem byl mezi 3 vitezi v kategorii oldtimer. Mluvil jsem s majitelem a ptal se ho na tu strechu. Puvodni kombinace to samozrejme nebyla. Kdyz jsem se ho ptal, proc se tedy pro tuto kombinaci presto rozhodl, rikal, ze to tak drive casto chodilo, ze v mnoha lakovnach si lide u novych vozu nechavali tu strechu dostriknout ve stejne barve jako byl ten pruh. Pry to bylo hodne caste, dle neho. Docela bych tomu veril. Na jedne strane to byla snaha se trosku odlisit, lide auta ruzne zkraslovali. Nabidka typu na trhu byla mala, tak aspon v ramci toho mala si lide snazili vytvorit nejake odlisnosti. A dale take kombinovani barev bylo na 500 vetsi, cili to byla u 600 takova setrvacnost... Lidem se asi pouhy barevny pruh na boku zdal malo... Takze zaver: original kombinace z vyroby to neni, nicmene v duchu te doby to preci jen v podstate je. Te
d je na kazdem, k cemu se prikloni, zda bude puristicky trvat na tom, co bylo jen z vyroby nebo bude zohlednovat i neco takoveho, co v te dobe lide delali navic. Na druhe strane jsem mluvil s clovekem, ktery mel 600 puvodni, barva Heliotrop, vsechno zamastene /az prehnane moc/ a nakonzervovane /stala naproti mne/. Takovy druhy extrem. Byl to svym zpusobem zajimavy kousek, ten zub casu na tom byl videt /coz neni na skodu/, ale ze by musel mit netesne predni valecky tak, ze mu prosakovala brzdovka a stekala po disku ven, to myslim, ze by nemusel. Hlavne ze vyvesil na auto ceduli Alles original, Originallack.... Neco v tomto duchu, asi tri body to byly. Ale byl to celkem spravny typek, jiz starsi pan, tvrdil, ze predchozimu majiteli musel slibit, ze s tim nebude nic delat /zadny novy lak apod./. Pak otevrel dvere a zezadu vytahl takovy kus stareho, uspinenenho, strakateho, roztrepeneho, neforemneho koberce a rikal: Dokonce i rohozku tady mam tak, jak se to delavalo driv, ze st
areho kusu koberce. Tim me docela pobavil. Uznavam, ze i toto ma neco do sebe a i pro to mam pochopeni. Ale ja osobne bych toto asi nechtel. Co se tyka Schmannewitz, uvidime, s jakym zaverem se vratime. Muzeme ted tipovat:-)
 
A ted k tomu vyrezu fotky, co posilal Ivos. Jen pro doplneni, jedno z tech aut je moje, ale to jste si asi vsimli:-) Podobnou fotku jsem si pro zajimavost udelal taky, abych zachytil ten rozdil. K tomu druhemu vozu vim, ze je z brezna 63 a mel by mit jeste puvodni barvu. Kdyz jsem se dival do Trabi-story, tak tam jsou 2 barevnice, jedna pro rok 62, kde jsou kombinace pul karoserie v jedne barve a pul v jine. Cili ty strarsi verze. Tam je barva napr. marmorweiss a rohrgelb. Pak existuje barevnice az z roku 64, kde jsou zase jen 600 kombi s pruhem a tam uz se zase objevuje jiny odstin, pastellgrau. Hlavne ale kdyz se na tyto barevnice clovek podiva, nebo vezme tu jeste pozdejsi a vi, jak nektere konkretni barvy skutecne vypadaji in natura, tak zjisti, ze jsou ty obrazky obcas dost mimo. No a kdyz jsme se s Vladou bavili s 80letym panem Richterem, ktery delal v Meerane, tak nevim, jestli Vlada u toho zrovna byl nebo ne, tak ten ale tvrdil toto: Co se tyce barev, jen se usmival a
rikal, ze barev existovala cela rada, protoze byli casto odkazani na to, co prave bylo, takze to i ruzne michali dohromady. Nevim, zda se tomu da skutecne verit, ale nevypadalo to, ze by to byl clovek, ktery by poustel nejake takove vtipne hlasky z ust jen tak pro nic za nic. Co se tyce Zwickau, tak tam byly k videni obe kombinace jak psal Vlada.
 
No a ted jsem jeste omrkl nove fotky Jardova vozu. Takze gratuluju k uspesne koupi! Doufam, ze se s velkym elanem pustis do renovace a budes tim inspirovat Vladu i Ivose, aby nezustavali pozadu:-) Ja se totiz tesim, az jednou s temi nasimi poklady dame sraz 600.
 
Honza.
VlaVla Profil uživatele + foto
28/6/2004 17:28:30
> Je to 1965 - vyrobni cislo zjistim a poslu. Kazdopadne me taky
> docela prekvapilo, ze uz ma system skladani zadnich sedacek stejne
> jako u T601. Mas to take tak?
 
Ano. Moje zadni sedacky se skladaji uplne stejne jako u 601.
 
> Taky myslim, ze celonastrik je zbytecny. Musi se ale udelat
> narazniky, zadni dvere a blatnik. Calouneni je OK, tesneni - bohuzel
> jak ktere, ale vesmes take OK
 
Jake mas calouneni sedacek? To zelene co je na fotkach, nebo to je
jenom potah?
 
> - Jakou ma barvu bocniho pruhu?
> Bocni pruh ma modrý.
 
Aaaa kolega a zrejme budouci dvojce :-)
 
Vlada
Jaroslav_Tošer
28/6/2004 16:28:58
- Jaky ze je to rok vyroby? Pripadne vyrobni
cislo?
 
Je to 1965 - vyrobni cislo zjistim a poslu. Kazdopadne me taky docela prekvapilo, ze uz ma system skladani zadnich sedacek stejne jako u T601. Mas to take tak?
 
- Jeste mne zaujala jedna vec. Co je to obdelnikove na nadrzi? Je to
nalepka s napisama? Co je tam napsano?
 
To jsem ani nezkoumal, ale juknu na to a az bude cas vsechno podrobne nafotim.
 
- Dokonce bych rekl, ze by na to bylo skoda davat novej lak. Nebo ne? A calouny i
tesneni jsou take ve velice dobrem stavu.
 
Taky myslim, ze celonastrik je zbytecny. Musi se ale udelat narazniky, zadni dvere a blatnik. Calouneni je OK, tesneni - bohuzel jak ktere, ale vesmes take OK
 
- Jakou ma barvu bocniho pruhu?
Bocni pruh ma modrý.
 
- Skoda, ze motor neni origos. Ten mas taky bokem v bedne?
Motor jsme v krabici nenasel :-(
 
Jarda
Ivosh Profil uživatele + foto
28/6/2004 15:36:24
> topeni a priklanim se k tomu, ze v mem voze zrejme mel by svisly
> tlumic topeni jako mas ty a ne vodorovny jak byval driv. Disky mam
> taky uz s velkymi vyrezy.
 
Myslim, ze toto mysli na OT.de, kdyz pisi:
Sep. 1964, Einsatz Heizungsgeräuschdämpfer des P 601, (F 64 6.... -K,F 64
8.... -C)
 
> Jeste mne zaujala jedna vec. Co je to obdelnikove na nadrzi? Je to
> nalepka s napisama? Co je tam napsano?
 
Vidis, to jsem si ani nevsiml. Bylo by mozne detailni foto?
 
> Ta nalepka na vzduchovem filtru se mne taky libi. Jo a kluci vsimnete
> si gumove pruchodky radici paky v motorove stene. Bila! Moc pekne.
 
Ona se delala bila? To vidim poprve.
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
28/6/2004 14:17:42
> Posilam par fotek, abyste mi ho mohli trochu zkritizovat. Bohužel
> víc jich zatím nemám. Aby vas nevidesilo to vnitrni zrcatko -
> samozrejme vedle v krabici lezi puvodni.
 
Jak psal Ivos, je to moc pekne pokoukani. Docela ti ho zavidim.
Moc hezky zachovaly kousek. Jaky ze je to rok vyroby? Pripadne vyrobni
cislo? Ja mam kombika z roku 65 (asi cerven) 0508290. Na zadnich
sloupcich zevnitr uz nemam ty krytky jako mas ty a taky jsem resil
topeni a priklanim se k tomu, ze v mem voze zrejme mel by svisly
tlumic topeni jako mas ty a ne vodorovny jak byval driv. Disky mam
taky uz s velkymi vyrezy.
Jeste mne zaujala jedna vec. Co je to obdelnikove na nadrzi? Je to
nalepka s napisama? Co je tam napsano?
Ta nalepka na vzduchovem filtru se mne taky libi. Jo a kluci vsimnete
si gumove pruchodky radici paky v motorove stene. Bila! Moc pekne.
 
> Letak je presne ten samy, co posilal Ivos. Mel jsem ho take naskenovany, ale jen v nemcine.
 
Ja ho mam v nemcine original.
 
Vlada
Ivosh Profil uživatele + foto
28/6/2004 13:57:25
Neni moc co kritizovat. Staci par drobnosti a bude jako z linky. Dokonce
bych rekl, ze by na to bylo skoda davat novej lak. Nebo ne? A calouny i
tesneni jsou take ve velice dobrem stavu. Aspon podle fotky. Jakou ma barvu
bocniho pruhu?
 
Jinak, je to asi poprve, co vidim T600 v nalezovem stavu s puvodnimi
blinkry.
 
Skoda, ze motor neni origos. Ten mas taky bokem v bedne?
 
IJ
Jaroslav_Tošer
28/6/2004 13:40:25
Posilam par fotek, abyste mi ho mohli trochu zkritizovat. Bohužel víc jich zatím nemám. Aby vas nevidesilo to vnitrni zrcatko - samozrejme vedle v krabici lezi puvodni.
 
Letak je presne ten samy, co posilal Ivos. Mel jsem ho take naskenovany, ale jen v nemcine.
 
P.S. Diky za info o tech rafcich - budou to vazne original, jen jsem je jeste nevidel.
 
Jarda
Přílohy:  resize_of_img_6685.jpg (86,9 kB)  resize_of_img_6686.jpg (50,0 kB)  resize_of_img_6690.jpg (80,3 kB)  resize_of_img_6691.jpg (70,9 kB)  resize_of_img_6693.jpg (71,2 kB)
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Moje nova T600

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist