1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Problem: starter vs. setrvacnik (9)
Cheren
31/1/2007 09:08:34
Dekuju za radu. Tak az bude cas, zkusime pootocit... :) A kdyby to nepomohlo, tak se holt venec koupi novej... Mam potvrzeno, ze starter byl z 12V... Tak nevim kde se stala chyba... Jen se chci zeptat - je to velky problem ten venec vymenit? Je potreba ho po koupi nejak jeste doupravit na ten dany setrvacnik? Nebo se proste jen sunda ten stary a nasadi novy? 350 neni zas takova investice, brzdy me staly podstatne vic...
honkom
29/1/2007 09:44:54
Setrvačník je jednoduše řečeno velkej kus železa který se otáčí spolu s motorem aby zajišťoval plynulý běh motoru. Cena kolem 500,-
 
Na tomto setrvačníku je umístěný tzv. věnec setrvačníku. To je takový ozubený prstenec pomocí kterého se roztáčí motor startérem. Když je tento věnec "ožužlaný" od startování postačí ho otočit o 90 stupnu protoze vetsinou mívá poškozená jen dve místa. Nebo ho otočit zcela (zrcadlově). Při této opravě (výměně) je však nutné demontovat motor z auta. Je to sice otázka hodiny ale bez toho to nejde. Vzhledem k tomu že samotný věnec stojí 350,- přikláněl bych se pouze k pootočení věnce nebo obrácení.
 
Vycházím z cen www.trabantservis.cz ale je možné že někdo bude mít ve svých zásobách z dřívějška nový kus věnce a nechá ho třeba za stovku.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
26/1/2007 09:48:07
Netreba vymienat cely zotrvacnik, staci len veniec zotrvacnika, v pripade ze je poskodeny.
Peter
26/1/2007 09:19:41
Este cosi -setrvacnik podla roku vyroby 445 Kč alebo od 1984 roku vyroby 555 Kč.
Peter
26/1/2007 09:17:19
Novy starter uz tazko- najlepsie renovovany u pana Kytky v pri Brne -tam maj vsecko- renovovany je vlastne z novych dielov poskladany za 1380 Kč a setrvacnik -treba zavolat alebo pozret na (www.trabantservis.cz).
P.S.: Jaka je stranka na ten kramek...
Cheren
25/1/2007 19:42:19
Mno ja doufam, ze tak blbej by nebyl, aby tam dal starter z jinyho napeti... :-D Mam 12V... Jinak jsem z Teplic - Severni Cechy... Problem je v tom, ze ja sama si na aute nic nespravim... jen vim, kde je ten starter... ale setrvacnik? to uz je spanelska vesnice... :-D Takze je lepsi zjistit, z jakeho auta to je, kdyztak sehnat jiny... Mno, da se to nekde koupit nove, aby byl spoleh? Koukala jsem na ceniky jednoho kramku (nevim ted z hlavy adresu) a tam starter na prodej nebyl...
Peter
25/1/2007 07:52:13
Ano,to je možné -radšej štartér s rovnakým napetím ako je napetie v celej sústave auta. Ak je takto napetie vymenené nie je to spolahlivé a aspon nie pre toho kto sa tomu moc nerozumie. V podstate to tak moze byt ale niekedy to dokaze aj zle veci.
majatrabi Profil uživatele
24/1/2007 22:38:54
TO cheren: hlavnš napiš odkud jsi ať se ti muže někdo ozvat. Odrbat zuby so mohla tak že máš 12V napětí a dala si startér z 6V. Občas to tak udělá. Nebo ti málo vyjiždí startér.
Těžko poradit nevím jak přesně vzpadá strvačník. Mužeš buť setrvačník pootočit, otočit nebo koupit nový.
Co se týče startéru, chtělo byho nejdřív vyzkoušet bokem jak se chová.
Tyhle věci se na dálka špatně opravují.
cheren
24/1/2007 19:10:05
Ahoj. Mam posledni dobou problemy se svym milackem. Asi tyden me zlobil starter... Ale fakt hodne... Mno a pak uz nefungoval vubec. Prvni oprava co byla na mem auticku nutna... Ok, namontovali jsme teda starter, ktery jsme sehnali z jednoho starsiho uz nepojizdneho trabanta... Auto zacalo perfektne startovat... A pak (laicky se vyjadrim, autum nerozumim) ten "novej" starter odrbal zuby na setrvacniku... Teda spon takhle nejak se vyjadril clovek co mi to delal... Ted mi tecou slzy kdykoli chci nastartovat... Takze radsi nejezdim. Auto mam odstavene pred domem a cekam az se nekdo slituje nad zenskou a auticko ji zas opravi... Co mam delat? Sehnat uplne novej starter i se setrvacnikem? Byla chyba tam davat pouzitej? Docela mi jezdeni chybi... :(
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Problem: starter vs. setrvacnik

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist