1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

prasátka (11)
Arlene Williams
9/11/2016 17:48:11
Potřebujete naléhavou půjčku založit podnik nebo splatit své účty? My rozdává úvěr @ 2% míra takže pokud budete potřebovat důvěryhodný úvěr společnosti, laskavě kontakt (arlenewilliamsloanfinance@hotmail.com)
 
S pozdravem
 
Arlene Williams
 
Díky
Mikuš TN
14/1/2007 14:35:00
pokiaľ môžem poradiť mne aj okoliu veľmi dobré služby robí bliela vazelína na brzdy ATE má ju predajca autodieľov Štangl svojho času stála 190SK jedna tuba
majatrabi Profil uživatele
13/1/2007 09:18:16
Vazelinu klidne muzes pouzit, ale specialne urcenou pro brzdovy system. Zadnou jinou!!!
Viktor
9/1/2007 11:50:41
Ona ta trvanlivost záleží na tom jak moc je to prasátko vyrezlé.
Já jsem si v létě před cestou do Makedonie koupil všechna prasátka HU nová a zatím je klid.
Horší je to s paknama.Koupil jsem ty renovované s tím červeným obložením a po návratu jsem sundal bubny.Obložení bylo úplně rozpraskané místy i vydrolené.
Je pravda že při sjíždění z hor při plně naloženém trabi jsem ty brzdy nekolikrát přehřál.
Nicméně staré azbestové pakny tohle nedělají.
Pavel JHB Profil uživatele
9/1/2007 00:54:03
Viktor> Ja bych to nebral zrovna jako nouzove reseni. Po te, co jsem s
kamaradem koupil celou sadu novych prasat a po necelem pul roce nam oboum
tekly jak Dunaj jsem pruhrabal pohrebiste vybral sadu prasat, prelapoval 600
smirglem namocenym v oleji pohybem jako honovacka, vse vycistil, odmastil a
brzdim bez problemu ctvrty rok. Bohuzel mam zkusenost ze cokoliv noveho do
brzd vydrzi jen chvilku. Pakny se mi odlepovaly, vydrzely jen par set km
atp. Zel prasatka mam az na jedno predni vybrany vsechny a pakny mi zbyvaji
4 :-( Takze pripadne dalsi opravy budou ve stylu hledani vhodnych
plosko-madarsko-slovensko-nemeckych nahrad :--))
Viktor
8/1/2007 20:13:49
Dělá se to tak že vezmeš kulatinku tak průměr 6mm a podélně ji nařízneš pilkou asi 2cm.
Do té spáry nasadíš jemný smirek dáš to do vrtačky a zalapuješ vnirřek prasátka.
Přitom ještě malinko pohybuješ v ose chodu prasátka.Samozřejmostí jsou nové gumičky.
Je to nouzové řešení ale nějaký čas to funguje.
kecka Profil uživatele
8/1/2007 18:15:03
Ja to delal vodnim smrglem a pak jsem dal na vrtacku kotoucek z filcu a prelestil silichronem cele prasatko uvnitr. A prozatim to je v pohode uz asi pul roku. :-))
ptak
8/1/2007 10:28:15
Prasatka, ci jiny element kolem brzd bych nebral smirglem, byt nejemnejsim.A kdyz uz tak pod vodou ci jinou kapalinou. A smirgloval je ve smeru chodu pistku.
VlaVla Profil uživatele + foto
8/1/2007 09:31:25
Sami od sebe ti prasátka na autě za měsíc nezkorodujou, podle mně je jasné, že po tvé akci stále uniká brzdová kapalina. Nejsem zastáncem podobných "oprav", kup si nová prasátka a máš pokoj na mnohem delší dobu, než je pár týdnů....
Pavel JHB Profil uživatele
8/1/2007 00:40:27
Pokud je to dobre udelane musi to fungovat. Po GO nesmi nikde zustat
kamalina, ktera jak znamo je silne hygroskopicka a vse po ni tudiz rezne.
Navic zabrzdenim se musi valecek utrhnout. Vazelina by naleptala gumove
casti. V soucasne dobe lze pouzit medene pasty nebo spreje urcene k temto
ucelum.
Petr Profil uživatele
7/1/2007 22:12:03
Měnil jsem prachovky u prasátek, prasátka vyleštil nejjemějším smirkem a dal nový pakny, trabi brzdil dobře, ale za nějaký čas (asi měsíc), co sem nejezdil, mi auto nějak přestalo brzdit. Měl bych dotaz, nešlo by nějak zakrýt přechod z prasátka na paknu brzdy? Nějakou prachovkou a vymazat to vazelinou aby konce prasátek nekorodovaly?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: prasátka

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist