1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

T600 kombi Hoda (7)
Pavel JHB Profil uživatele
25/7/2006 09:11:10
Urcite prvne pisek, odkryje netusene veci. Problem je v tom ,ze pak to musis
hned natrit alespon nejakym uni-zakladem. Pak vyvarit. Uz se tam neudela
tolik paseky, takze pak uz staci kartac, smirek (odzkouseno na nekolikati
autech). Dej si veeeelikej pozor na jedinou vec. Pri piskovani vetsinou ti
blbve nerozlisujou, jsetli je to pancir nebo alobal. Kolegovi takto znicili
strechu na 130RS. Tlak pisku udelal boule, jako bys do ni triskal
bejsbolkou. Kazdopadne jedine pisek to pripravi tak, ze vse vycisti a pri
dobre peci se da zastavit dalsi reznuti temer navzdy"
Ivosh Profil uživatele + foto
23/7/2006 10:41:22
Při pískování bys měl zajistit, aby do několika málo hodin po písku byla celá odhalená plocha skeletu stříknuta základovým lakem. Pokud se tak nestane nebo zůstane pár míst, která nestříkneš, začne kov podléhat rychlé zkáze.
Jinak je samozřejmě písek ideální příprava na vaření. Bezpečně sundá, co je rezavé, zůstane jen zdravý kov, pokud tam ještě nějaký budeš mít.
U té podlahy bych se navíc bál, je-li to hodně shnilé, že se auto "rozpadne", a nikdo ho už nedá dohromady.
Tuhle jsme se s kamarádem shodli na optimálním postupu:
-- písek
-- základ
-- vyvaření
-- písek
-- zinek
-- základ pod lak
Já jsem tedy osobně z nedostatku financí a možností zvolil ono pracné broušení. Když si člověk koupí vhodné kartáče, dostane se téměř všude. Ale ta práce je silně denervující... Naštěstí už je většina za mnou.
Hoda Profil uživatele
22/7/2006 18:03:37
Ahoj.Tak nevím.Chtel bych dát celou t-600 opískovat.ale řeším problém vyvařit před nebo po opískováni.mám schnilou vlaštovku a podlahu a výztuhu vzadu na podlaze.protože to pomalé broušení mě nebaví a dělám to uz hodně dlouho a stějne se všude nedostanu.celá karoserie by vysla na cca 3500.-kč.a bylo by by od základu čísté a lépe by se vařila.díky za rady Hoďa.
Ivosh Profil uživatele + foto
28/6/2004 12:41:14
Jardo, blahopreji. Urcite vytecny kauf, take se pripojuji k prosbe o snimky.
 
Nevypada ten prospekt jako ten v priloze?
 
IJ
Přílohy:  t600-kombi-05_1.jpg (34,3 kB)
VlaVla Profil uživatele + foto
28/6/2004 12:36:10
> To je nádhera - najít ho takhle ve stodole... Taky mi prijde, ze
> to jsou ty puvodni fajfky, ale na té fotce je to hodne spatne videt.
 
> Vlado, sem s nejakymi podrobnostmi o srazu - rad se k vam
> pripojim (pokud dam do te doby dohormady me nove kombi - cili uz je
> ruka v rukavu :-))
 
Mas nejake fotky?
 
Znovu posilam info o srazu v Nemecku:
>> kvuli srazu v Nemecku, takze ted jiz ucelenejsi informace: Sraz se
>> kona ve Schmannewitz /nekde u Lipska/ od 20 do 22. 8. Prvni sraz zde
>> byl v roce 2000 a nyni je to po 4 letech druhy v poradi. Je to sraz
>Takze fotky z prvniho srazu jsou na adrese:
>www.feuerwehrtrabi.de/ddr/index.htm  
>Mestecko je 80km za Drazdany. 230km z Prahy. Muzete si je najit na
>www.map24.com
>V RoutePlanneru www.skoda-auto.com/cze/services/routeplanner/ se da
>najit nejblizsi mestecko Luppa, ktere je 10 km jizne od Schmannewitz.
>Pripadne Oschatz, coz je 15 km JV od Schmannewitz. Jede se tam pres
>Teplice a Cinovec.
>Neco k programu jsem nasel. Viz priloha.
 
> dostal take cesky prospekt na T600 kombi, a takovou tu tenkou modrou
> "udrzovaci prirucku pro osobni vuz TRABANT" z roku 1963. No, udelal
> jsem si vazne radost.
 
WOW!!
Tak tu literaturu ti fakt zavidim.
 
> Jeste bych mel k vam takovy dotaz. Nevite odkdy se prestaly davat
> stare rafky s temi uzkymi mezerami? Ja uz tam mam ty novejsi -
> pulmesice a majitel zaprisahle tvrdi, ze kola jsou urcite puvodni.
> Tak nevim. Dik.
 
Nekdy ve ctvrtem kvartale 64. Potom by tam mely byt disky s velkymi
pulkulatymi vyrezy. Ty se montovaly do ctvrteho kvartalu 66, tedy
jenom dva roky. Pak se ty vyrezy zmensily. Jestli jsou kola puvodni
zjistis snadno po sundani poklic, protoze na nich je vyrazeny mesic a
rok vyroby. Fotky najdes na [URL] u
sestsetjednicky.
 
Vlada
Přílohy:  schmannewitz.jpg (29,4 kB)
Jaroslav_Toser
28/6/2004 12:18:51
To je nádhera - najít ho takhle ve stodole... Taky mi prijde, ze to jsou ty puvodni fajfky, ale na té fotce je to hodne spatne videt.
 
Vlado, sem s nejakymi podrobnostmi o srazu - rad se k vam pripojim (pokud dam do te doby dohormady me nove kombi - cili uz je ruka v rukavu :-)) Majitel mi dal plny kufr dilu. Jeste jsem to poradne neprohrabal, ale je to hotovy poklad - myslim, ze jsem tam videl prave ty stare fajfky a i stare puvodni svicky. Mimo jine jsem dostal take cesky prospekt na T600 kombi, a takovou tu tenkou modrou "udrzovaci prirucku pro osobni vuz TRABANT" z roku 1963. No, udelal jsem si vazne radost.
 
Jeste bych mel k vam takovy dotaz. Nevite odkdy se prestaly davat stare rafky s temi uzkymi mezerami? Ja uz tam mam ty novejsi - pulmesice a majitel zaprisahle tvrdi, ze kola jsou urcite puvodni. Tak nevim. Dik.
 
Jarda
 
Ivosh Profil uživatele + foto
28/6/2004 11:39:49
Kluci, videli jste tohle: [URL]?
 
Rekl bych, ze to auto ma puvodni fajfky, jaky patri na T600.
 
IJ
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: T600 kombi Hoda

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist