1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Spotřeba vs. karburátor (3)
Ivosh Profil uživatele + foto
6/12/2006 12:53:08
Také bych určitě prověřil těsnot víka a výši hladiny plovákové komory. To mívá zásadní vliv na spotřebu.
Vašek D.
6/12/2006 12:29:09
To co píšeš o té HB dvadevítce dává dojem, že je nastavený na moc sytou směs. Zkusil bych u teplého motoru na volnoběhu štelovat se šroubem nahoře na přírubě, je to popsané ve Šlehoferovi.
Kajda Profil uživatele
6/12/2006 10:18:23
Prosím zúčastněné o radu :)
Používal jsem donedávna karburátor HB 2-7, bohužel pak nastaly problémy (netěsný jehlový ventil, netěsnící víko plovákové komory) a jak už jsem ho tak měl venku, že s ním tedy něco udělám, vzpomněl jsem si, že někde mám novější HB 2-9. Vyčistil jsem ho, namontoval, ale: Trabant má při stejném stylu jízdy tak o 2 čárky na ekonoměru větší spotřebu, subjektivně jede hůře (to je možná dané tím, že se ho snažím tlačit do původních hodnot spotřeby :D), zato daleko lépe startuje. Lze s tím něco dělat? Lze nějak seřídit karburátor nebo mu pomoci třeba jiným nastavením předstihu nebo prostě něco, abych spotřebu srazil na původní hodnoty (s ničím jiným krom karburátoru jsem nic nedělal)?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Spotřeba vs. karburátor

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist