1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Jardovo nove auto (1)
Jan Prager Profil uživatele
22/6/2004 16:43:49
Ahoj,
 
Take uprimne preji Jardovi, at mu to klapne! Pokud to vyjde, tak bych se klidne pripojil ke zvedavemu Vladovi:-) a mohli bychom na obhlidku Jardova noveho vozu vyrazit spolecne. Aspon bychom dali rec, ve Zwickau to byl rozhovor jen tak mezi dverma /doslova a do pismene/.
 
Ja take zastavam nazor, ze kdyz jsou jeste stale moznosti sehnat relativne solidni vuz k renovaci, tak je to vzdy vyhodnejsi, nez renovovat vuz, ktery je vytazen temer ze srotu. V tom mame vyhodu oproti veteranistum, kteri renovuji mnohem starsi vozy a jsou radi, kdyz najdou trosku, ktera se autu alespon zdanlive podoba. Take relativne jeste mame i moznost radu drobnych dilu nove poridit na ruznych burzach a primo od lidi...
 
Kdyz auto neni prorezle, tak ani neni potreba tolik vyvarovat nebo menit nektere dily podvozku. Takze se necha udelat slusnym zpusobem takova nenarocna renovace. To podle me byl pripad i meho vozu. No a pak, treba nekdy za 15-20 let, clovek muze auto znovu rozdelat a uz to vzit od gruntu se vsim vsudy a na stari si z toho udelat veterana par excellence:-) Hlavne to pak ale chce mit bud jiz na aute, nebo nekde ulozene vsechny potrebne dily a drobnosti, aby to v te dobe clovek nemusel narocne shanet. Samozrejme je otazka, jake ma clovek s tim autem plany, jak moc s nim chce pak jezdit nebo ne.
 
Jinak mne se ve Zwickau moc libil privesny vozik z 600 limuziny. Nasledna diskuze s Vitou Kytkou o moznosti oficialni montaze tazneho zarizeni a i prihlaseni takoveho voziku me docela inspirovala. Ale nevim nevim, je to opet nemala investice, vetsi narok na prostor a take otazka brzd. Nejde jen o sjezdy z kopcu /z hranic do Chomutova to stalo zato:-)/, ale hlavne i dobrzdeni ve meste. Takze jezdit treba s takovym vozikem a simplexem bych videl jako dost nebezpecne. Ale bez toho voziku to je snad jeste v norme a OK.
 
H.
 
 
______________________________________________________________
> Od: Jaroslav Toser
> Komu:
> CC:
> Datum: Tue, 22 Jun 2004 16:10:12 +0200
> Předmět: [trabant forum] Re: A/F
>
> V praci mam 512Kb/s, takze s fotkami zadny problem.
>
> Fotky nove 600 jeste nemam, ale hned jak budu mit, urcite je poslu.Prevzit ho pujdu asi jeste tenhle tyden - pocitam v patek. Ale ma zarezle brzdy, takze odjezd bude trochu potupny - na odtahovce.
>
> Rad vam ho potom predvedu. Ale ne, ze na nem neni zadna prace - to se opravdu neda rict. Prace je tam jeste spousta, ale tesi me, ze je vse opravdu puvodni bez zadnych uprav.
>
> Jarda
>
>
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Jardovo nove auto

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist