1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Fotky (9)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
5/3/2007 18:05:23
Foto som poslal aj s popisom :)
Ivosh Profil uživatele + foto
5/3/2007 09:11:16
@Mr_Kuj: Doporucoval bych opacny postup. Posli kvalitni zabery a ja ti povim, co na voze nemas puvodni a je potreba vymenit, abys dosahl 100pro originalu. Muzes klidne na muj mail, urcite jej nekde mas ulozeny z nasi predchozi korespondence.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
4/3/2007 23:28:48
Zdravim. Dostala sa ku mne velmi pekna limuzinka 1971 (podla dokladu z MOTOTECHNY kupena v 4/1971), po prvom majitelovi, v podstate v povodnom stave az na par drobnosti. Prosil by som o akekolvek foto aut z tohto roku, chcem to do leta dostat do absolutne povodneho stavu a vyrazit na zrazy. Ak by to pomohlo (k urceniu presneho datumu vyroby atd..) , tu je cislo kasne 1400916 a cislo motoru je 63203292. Budem vdacny za akekolvek fotky motoroveho priestoru, interieru, atd. Diky. Moj mail - tomashl zavinac zoznam.sk
Bolek Profil uživatele
4/3/2007 18:46:52
Posílej te mi videa fotky i další o trabantech
Ivosh Profil uživatele + foto
14/7/2004 09:15:36
Jene, moc pekne zabery. Co detail, to perla. Zacina to byt jako z tovarny.
:-) Skoda, ze jsou snimecky tak male, nechal bych si udelat nejake na papir.
 
Jinak musim rict, ze ten napis na ventilatoru vypada dost verohodne.
 
Jeste poznamka k tomu "kedru" pred zadnim calounem. Julo mi rikal, ze to mel
take ve voze, ale dal to pryc. Uz nevim, proc, asi to bylo dost spatne nebo
myslel, ze to tam nepatri. Kazdopadne tvrdil, ze to melo kovove jadro. Je to
mozne?
 
IJ
Jan Prager Profil uživatele
13/7/2004 13:56:45
Tak jsem ted prave nahral par novych fotek te moji rakety:-) na www.sweb.cz/trabant.600 Zkousel jsem i par detailu. Vlada tam muze videt, jak tam je ukoncen ten kedr u pristrojovky a Ivos treba Achtung Geblaese. H.
VlaVla Profil uživatele + foto
15/4/2004 15:21:03
>> meho znaku (kombi 6/65). Je tedy zatim zahada, podle jakeho klice se
>> pouzival znak s prisroubovanym eskem. Tedy jestli to vubec nejaky
>> system melo.
 
> Kdyz se tak na tu fotku divam, napada mne, ze je velky rozdil v zarezlosti
> obou casti (vodorovneho kridla a odznaku). Nebyl odznak vymenen? Pokud bys
> stal o ten kombi odznak, ziskal jsem jej s kapotou od Kytky. Vymenim za ten
> na snimku. :-)
 
O vymenu opravdu, ale opravdu nestojim :-) Jestli ten znak nekdo
predemnou vymenil opravdu nemuzu potvrdit ani vyvratit.
 
> Dnes mne napadla takova teorie. Berte ji s rezervou. V roce 1971 prisla
> mezinarodni zmena v ozarovkovani vozidel. Kvuli bezpecnosti se muselo
> prestavovat z 15W na 21W a co jsem cetl, platilo to zpetne i pro starsi
> vozy. Pokd mely nove zarovky 21W jiny tvar, nez stare kulate, a pokud jejich
> tepelne vyzarovani bylo prilis silne, mohly zpusobit "nekompatibilitu"
> osazeni se starymi origos cepickami. A proto majitele houfne navstivili
> Mototechny a zakoupili dostupne cepicky, ktere byly za timto ucelem
> dovezeny.
 
No mozne to je, ale spis kvuli teplu nez tvaru. Doma jsem nasel jednu
15W zarovku a tvarem je naprosto shodna s 21W.
 
> Po pravde, neco hromadneho se muselo stat, vzdyt dnes casto vidite T601 z
> konce 60. let, ktere maji puvodni ovalne blikace, trebas v prisernem stavu,
> a lide se nenamahaji s jejich vymenou, byt neni nic lehciho, nez koupit
> blikac noveho typu. Nebo ze by se k nam vozily obe varianty?
 
Jak vozily obe varianty? Myslis jako nahradni dil?
 
V.
Ivosh Profil uživatele + foto
14/4/2004 15:48:41
> meho znaku (kombi 6/65). Je tedy zatim zahada, podle jakeho klice se
> pouzival znak s prisroubovanym eskem. Tedy jestli to vubec nejaky
> system melo.
 
Kdyz se tak na tu fotku divam, napada mne, ze je velky rozdil v zarezlosti
obou casti (vodorovneho kridla a odznaku). Nebyl odznak vymenen? Pokud bys
stal o ten kombi odznak, ziskal jsem jej s kapotou od Kytky. Vymenim za ten
na snimku. :-)
 
> Vsimni si Ivosi ze na nich je uprostred napis "FER".
 
Oba dva vypadaji krasne. Coz o to. Ale original je original. To se musi
nechat. To jsou vsechny 4 Tvoje? Jen zavidim. Je to zajimava vec. Ten, co
jsem koupil v Brne na burze, nema napis FER. Ale doma jsem jej porovnal s
tim 1 ks, co mam z Hlinska. Ten je naprosto identicky, ale ma napis FER.
Odpovida i barva.
 
Porad mi vrta hlavou, proc tolik sestistovek jezdi s "certovyma ruzkama".
Dnes mne napadla takova teorie. Berte ji s rezervou. V roce 1971 prisla
mezinarodni zmena v ozarovkovani vozidel. Kvuli bezpecnosti se muselo
prestavovat z 15W na 21W a co jsem cetl, platilo to zpetne i pro starsi
vozy. Pokd mely nove zarovky 21W jiny tvar, nez stare kulate, a pokud jejich
tepelne vyzarovani bylo prilis silne, mohly zpusobit "nekompatibilitu"
osazeni se starymi origos cepickami. A proto majitele houfne navstivili
Mototechny a zakoupili dostupne cepicky, ktere byly za timto ucelem
dovezeny.
 
Po pravde, neco hromadneho se muselo stat, vzdyt dnes casto vidite T601 z
konce 60. let, ktere maji puvodni ovalne blikace, trebas v prisernem stavu,
a lide se nenamahaji s jejich vymenou, byt neni nic lehciho, nez koupit
blikac noveho typu. Nebo ze by se k nam vozily obe varianty?
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
14/4/2004 14:11:19
Jeste se vracim k diskuzi o znaku na kapote z vikendu. Tohle je fotka
meho znaku (kombi 6/65). Je tedy zatim zahada, podle jakeho klice se
pouzival znak s prisroubovanym eskem. Tedy jestli to vubec nejaky
system melo.
 
No a k davne koverzaci o tom jestli je hezci predni blinkr spicaty,
nebo ten originalni sestistovkovy prikladam porovnavaci fotku. Kazdy
at si vybere podle sebe. Ja mam radsi ty originalni.
Vsimni si Ivosi ze na nich je uprostred napis "FER".
 
Vlada
Přílohy:  blinkry_porovnani_01.jpg (72,2 kB)  znak_na_kapote.jpg (41,3 kB)
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Fotky

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist