1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

A/F (24)
Jaroslav_Toser
22/6/2004 16:10:12
V praci mam 512Kb/s, takze s fotkami zadny problem.
 
Fotky nove 600 jeste nemam, ale hned jak budu mit, urcite je poslu.Prevzit ho pujdu asi jeste tenhle tyden - pocitam v patek. Ale ma zarezle brzdy, takze odjezd bude trochu potupny - na odtahovce.
 
Rad vam ho potom predvedu. Ale ne, ze na nem neni zadna prace - to se opravdu neda rict. Prace je tam jeste spousta, ale tesi me, ze je vse opravdu puvodni bez zadnych uprav.
 
Jarda
 
Ivosh Profil uživatele + foto
22/6/2004 15:04:38
> Pokud mas slusne rychlou linku, tak ti dam pristup na nahrani na
> www.trabant.cz/dokumenty. Jestli neni nikdo proti.
 
Ja jsem pro. Jinak kdyby z toho seslo, mam jeste nejake FTP na host.sk.
 
> > Takze to ve me zacalo pekne hlodat, zacal jsem pocitat kolik
> > jeste musim nacpat do meho kombika, a kolik bych musel investovat
> > tady do toho. Vysledkem je, ze ac velice nerad, prodavam sveho
> > hnedeho kombika a jdu (po castecnem ustupku majitele z te pekelne
 
Blahopreji. Vidim, ze jsi na tom, jako ja. :-) Pekne zachovaly vuz, do nehoz
neni treba investovat. Jenom Ti preju, at Ti to vyjde a ta podobnost neni
dokonala, at nedopadnes tak nestatstne, jako ja. :-) Jinak, Martin Zidek
shanel kombika 600, muzes mu zkusit nabidnout sveho puvodniho.
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
22/6/2004 14:56:19
> Fotky rad nekam nahraju, ale nemam tak velky svuj prostor na webu.
 
Pokud mas slusne rychlou linku, tak ti dam pristup na nahrani na
www.trabant.cz/dokumenty. Jestli neni nikdo proti.
 
> Mimochodem, byl jsem se podivat na toho kombika z annonce - co se
> tyka puvodnosti (neskutecne zachovale auto)
 
Mas fotky?
 
> Takze to ve me zacalo pekne hlodat, zacal jsem pocitat kolik
> jeste musim nacpat do meho kombika, a kolik bych musel investovat
> tady do toho. Vysledkem je, ze ac velice nerad, prodavam sveho
> hnedeho kombika a jdu (po castecnem ustupku majitele z te pekelne
 
To je slovo chlapa! Parada, jsem rad, ze budeme mit takoev auto jak
popisujes mezi sebou. Kdy si ho jdes prebrat? Ze bych se na nej taky
mrknul. Ja jsem totiz hrozne zvedavy, ale kluci to o mne uz asi vedi.
 
Vlada
Jaroslav_Toser
22/6/2004 14:49:53
Ta modra "sestistovka" mela palubku z 500 :-) tak nevim.
 
Fotky rad nekam nahraju, ale nemam tak velky svuj prostor na webu.
 
Mimochodem, byl jsem se podivat na toho kombika z annonce - co se tyka puvodnosti (nezkutecne zachovale auto)
-puvodni lak (pomerne dobre zachovaly - celou dobu v garazi)
-absolutne zadne dodatecne zasahy do vozu (typu ostrikovace, mlhovky apod.)
-nechyby zadne dily (vse vcetne zrcatka na blatniku...)
 
na druhou stranu po technicke strance to takova slava neni - zarezle a vytekle brzdy, pomerne zanedbany, byt funkcni motor, tukly zadni blatnik a dalsi drobnosti
 
koroze minimalni, puvodni prahy (velmi zachovale)...
 
Takze to ve me zacalo pekne hlodat, zacal jsem pocitat kolik jeste musim nacpat do meho kombika, a kolik bych musel investovat tady do toho. Vysledkem je, ze ac velice nerad, prodavam sveho hnedeho kombika a jdu (po castecnem ustupku majitele z te pekelne ceny) do toho noveho. Bylo to vazne tezke rozhodnuti - uz jsem si na svou 600 docela zvyknul, ale pokud chci jit za puvodnim stavem, tak tohle bude vyrazne jednodussi a i levnejsi varianta. A vysledek by nebyl takovy.
 
Jarda
 
Ivosh Profil uživatele + foto
22/6/2004 06:43:12
>jen tak pro predstavu, posilam z vikendu nejake 600 v te barevne kombinaci.
 
Dik, bezva. Zajimave, ze na kazde fotce je ta barva kapku jina. Ale je to
urcite ono. Nejvic se mi zda odpovidat na tom snimku zezadu s otevrenym
kufrem. Tak nejak si myslim, ze to ma vypadat. Ale vy jste to videli v
realu, tak spis muzete rict, ktera fotka ma ten odstin nejlip chyceny.
 
>Pokud byste chteli nejake dalsi fotky - mam jich spoustu (popr. v plnem
rozliseni,
>neni to problem)
 
Ja bych mel zajem, jezto jsem se nemohl zucastnit. :-( Slo by to dat nekam
na web ke stazeni? Klidne i v plne kvalite.
 
Ta modra T600 (?) je zajimava. Ma jeste stare panty na kapotach...
 
IJ
Jaroslav_Toser
21/6/2004 16:56:18
Ahoj,
jen tak pro predstavu, posilam z vikendu nejake 600 v te barevne kombinaci.
Pokud byste chteli nejake dalsi fotky - mam jich spoustu (popr. v plnem rozliseni, neni to problem)
 
Honzo, to je v pohode - jsem rad, ze jsme se nakonec potkali.
 
Jarda
 
Přílohy:  resize_of_img_9391.jpg (102,3 kB)  resize_of_img_9393.jpg (84,7 kB)  resize_of_img_9432.jpg (75,4 kB)  resize_of_img_9434.jpg (67,8 kB)  resize_of_img_9502.jpg (100,1 kB)  resize_of_img_9503.jpg (87,3 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
21/6/2004 13:28:17
> Koukam tady nekomu porad lezi v hlave hlavni barva vozu :-)
 
No, jo. Vrta, moc vrta. Vam se to mluvi, kdyz mate bezne kombinace. Ja kvuli
tomu pomalu nemuzu spavat.
 
> Specialne kvuli Ivosovi jsem se po Zwickau rohlizel po jeho barevne
> kombinaci a muzu k tomu prohlasit jedine to, ze jsem videl nekolik
 
Dik. Tesim se.
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
21/6/2004 13:08:43
Koukam tady nekomu porad lezi v hlave hlavni barva vozu :-)
 
> Simulaci poslu. Ten odstin klatovske T600 povazuju za neverohodny proste
> proto, ze je jiny, nez to, co mam doma. Na odkrytem podbehu s puvodni barvou
> na me T600 je odstin vic do modra. Rozdil je dost markantni a muzu rict,
 
Specialne kvuli Ivosovi jsem se po Zwickau rohlizel po jeho barevne
kombinaci a muzu k tomu prohlasit jedine to, ze jsem videl nekolik
podobnych trabantu ve dvou verzich. Jedna verze byla prave v takove
brave do zelena jako je KTH 59-60 a druha byla mnohem vic do modra,
jako byl ten obrazek boticky co posilal Ivos. Ja se tedy priklanim k
tomu, ze existovaly obe dve verze, jak do zelena tak do modra.
Podobne temer urcite take byly dve verze hlavni barvy, jako ma Honza,
tedy kremove bila (slonova kost) a druha verze svetle seda. Oba dva
typy se ve Zwickau vyskytovaly.
 
Vlada
 
P.S. Ty zelene jsem pro Ivose fotil a az budu mit vyvolane fotky tak to
poslu.
Ivosh Profil uživatele + foto
17/6/2004 10:51:20
> Nalepky tam zatim nemam, ale chystam se je tam dat dnes.
> Vidim to ale spis jen na Achtung Geblaese.
 
Mohl bys pak napsat, jak jsi tu nalepky nechal udelat? Zpusob tisku, papir,
zpusob lepeni. Nebude Ti vadit, ze az budu dokoncovat vuz, budu delat druhou
verzi? :-) Jinak, ja asi tu druho nalepku dam tam, kam patri. Nebo ji dam
svisle, jeste nevim. Je skoda, aby tam nebyla... :-)
 
> Jsem rad, ze tam mam origos remenice a 13ku remen.
 
Da se remen 13 mm potrebne delky bez zubu bezne sehnat? Nebo mas z "dobovych
zasob"?
 
> Ted uz je auto konecne tak nejak ve stavu, kdy si opet troufnu udelat
> nejakou fotku, tak pak uvidis sam.
 
To by bylo super. A muzes i trochu vetsi, nez delas bezne. :-) I nejake
zajimave detaily, jako nove calouneni, koberecek v kufru, palubka a tak. :-)
 
> Ted jsem akorat mluvil s Vladou, uziva si rallye, dnes jsou v Moste na
okruhu.
 
Joj, to se nekdo ma. Taky bych radeji nekam vyrazil.
 
IJ
Jan Prager Profil uživatele
16/6/2004 16:47:45
Ahoj Jardo,
 
Ja uz jsem vcera prijel s 600 do Prahy, takze se s ni chystam i do Zwickau. Sice azuro zrovna nepredpovidaji, ale spis by mohly byt nejake obcasne prehanky, to by snad nemuselo byt tak hrozne. Takze bych se toho az tak moc nebal. Ja se chystam hodne brzy v patek rano. Ptal jsem se na trabi.de, kdy oteviraji, tak oficialne jiz od 10 hod. Nekteri se tam chystaji dokonce jeste drive, jak mi ted psal jeden trabantista ze Svycarska mailem.
 
Honza.
___________________________________________________________
> Od: Jaroslav Tošer
> Komu:
> CC:
> Datum: Wed, 16 Jun 2004 16:31:36 +0200
> Předmět: [trabant forum] Re: A/F
>
> Ahoj,
>
> musim se pochlubit - uz jsem take sehnal hlinikovy ventilator. Sice jsem ho jeste nenamontoval, ale uz je doma ve sklepe. Jinak co se tyka lesteni - myslim, ze jsem vypracoval pomerne slusny postup - a moje kliky a ostatni hlinikovy veci jsou skoro jako chromovy. Skoda, ze casem to asi zase zajde.
>
> Ivosi, odstin na te klatovske 600 bych vubec nehodnotil podle toho jak vypada na monitoru. Z me zkusenosti vim, ze tento odstin vyrazne ovlivni 1) nastaveni fotaku, druh a znacka filmu (kdyz se samozrejme foti na kinofilm), druh fotaku samotneho a 2) nastaveni a typ monitoru, popř grafické karty. A to pomijim jakekoli upravy ve Photoshopu apod.Ve skutecnosti muze byt ten odstin uplne jiny nez ho vidi kdokoli z nas na monitoru. Posledni dva roky pomerne fotim a to co fotis a pak vidis na monitoru, popř. na fotce se může opravdu výrazně lišit. Jinak s tvym postupem jak se dopracovat k puvodni barve uplne souhlasim a take bych to rozhodne nenechaval jen na lakovne. Jen budu jeste zkouset zbrouseni na puvodni lak a potom vylesteni nejake jeho casti. Kazdopadne to bude orisek.
>
> Trosku zvazuju jizdu sestistovkou do Zwickau i kdyz vim, ze by to byla hrozna skoda, kdybych jel jinym autem. Ale moje stare - spuchrele tesneni... Nevim jak vam, ale me tam docela tece :-( (bohuzel i do zadnich svetel apod.) a pocasim na vikend si nejsem moc jisty. Honzo ty jedes 600?
>
> Zitra jdu na toho kombika z annonce, tak jsem docela zvedavi. Urcite hned dam recenzi.
>
> Jarda
>
>
Jaroslav_Tošer
16/6/2004 16:31:36
Ahoj,
 
musim se pochlubit - uz jsem take sehnal hlinikovy ventilator. Sice jsem ho jeste nenamontoval, ale uz je doma ve sklepe. Jinak co se tyka lesteni - myslim, ze jsem vypracoval pomerne slusny postup - a moje kliky a ostatni hlinikovy veci jsou skoro jako chromovy. Skoda, ze casem to asi zase zajde.
 
Ivosi, odstin na te klatovske 600 bych vubec nehodnotil podle toho jak vypada na monitoru. Z me zkusenosti vim, ze tento odstin vyrazne ovlivni 1) nastaveni fotaku, druh a znacka filmu (kdyz se samozrejme foti na kinofilm), druh fotaku samotneho a 2) nastaveni a typ monitoru, popř grafické karty. A to pomijim jakekoli upravy ve Photoshopu apod.Ve skutecnosti muze byt ten odstin uplne jiny nez ho vidi kdokoli z nas na monitoru. Posledni dva roky pomerne fotim a to co fotis a pak vidis na monitoru, popř. na fotce se může opravdu výrazně lišit. Jinak s tvym postupem jak se dopracovat k puvodni barve uplne souhlasim a take bych to rozhodne nenechaval jen na lakovne. Jen budu jeste zkouset zbrouseni na puvodni lak a potom vylesteni nejake jeho casti. Kazdopadne to bude orisek.
 
Trosku zvazuju jizdu sestistovkou do Zwickau i kdyz vim, ze by to byla hrozna skoda, kdybych jel jinym autem. Ale moje stare - spuchrele tesneni... Nevim jak vam, ale me tam docela tece :-( (bohuzel i do zadnich svetel apod.) a pocasim na vikend si nejsem moc jisty. Honzo ty jedes 600?
 
Zitra jdu na toho kombika z annonce, tak jsem docela zvedavi. Urcite hned dam recenzi.
 
Jarda
 
Jan Prager Profil uživatele
16/6/2004 15:41:00
Skvele. Co nalepky? :-) A lestil jsi ten vetrak nejak?
Nalepky tam zatim nemam, ale chystam se je tam dat dnes. Vidim to ale spis jen na Achtung Geblaese. Ta druha je take moc pekna, ale kam s ni? Pod ten pas ji davat nebudu, ten by ji akorat zezmoulal:-) Jedine vedle Achtung Geblaese na stojato. Nevim nevim. Co mi poradis???:-)
 
Jsem rad, ze tam mam origos remenice a 13ku remen. Prekvapive kdyz jsem ten hlinikovy ventilator poridil, tak na nem byla uzka remenice. No proste lidi to vselijak prehazovali.
 
Vetrak jsem lestil jen sam rucne. Docela prokoukl a je urcite lepsi, nez ten, ktery jsem tam mel predtim. Ale zas nejaky supr lesk, ktery by te po zvednuti kapoty prastil do oci, to fakt neni. Vypada to tak nejak neutralne. I jsem zvazoval ho nechat poradne vylestit fachmanem, ale zas kdyby se to blejskalo jak psi kulky, nevim nevim...
 
Ted uz je auto konecne tak nejak ve stavu, kdy si opet troufnu udelat nejakou fotku, tak pak uvidis sam.
 
Ted jsem akorat mluvil s Vladou, uziva si rallye, dnes jsou v Moste na okruhu.
 
Honza.
Ivosh Profil uživatele + foto
16/6/2004 14:41:33
Simulaci poslu. Ten odstin klatovske T600 povazuju za neverohodny proste
proto, ze je jiny, nez to, co mam doma. Na odkrytem podbehu s puvodni barvou
na me T600 je odstin vic do modra. Rozdil je dost markantni a muzu rict, ze
kdyz jsem si to nasimuloval, zdala se mi ta zelena z Klatov takova moc
moderni. Bohuzel nemam monitor pocitace strceny v budce trabika, takze prime
srovnani nelze. Ale mam takovy plan, ze si udelam nekolik fotek ruznych
odstinu, necham to vyjet ve FotoStar na papir, (udelam si takovou barevnici)
a to pak budu prikladat k barve na podbehu. Az tu barvu najdu, udelam si
jednu velkou fotku jenom s tou barvou a s tou zajdu do micharny barev a
necham si ji namichat podle toho. Zatim mi to pripada jako nejspolehlivejsi
postup. Nerad bych to nechal na lakyrnikovi, preci jen osobni dohled bude
lepsi.
 
>Coz muze byt o neco svetlejsi nez origos. Mozna bych dnes zvolil o kapku
tmavsi barvu.
 
Hlavne bych rekl, ze je ten odstin moc teply. Ja mam palubka takrka ciste
sedou. Ani nadech do nejake barvy.
 
>Jinak uz se mi pod kapotou toci hlinikovy vetrak:-) A tedy zadny odlisny
zvuk nepozoruju.
 
Skvele. Co nalepky? :-) A lestil jsi ten vetrak nejak?
 
>...ktere jsou zakonceny fajfkou s kovovou lesklou krytkou.
 
Toto bude u mne spis esteticka zalezitost. Na trabikovi i wartburgovi jsem
jezdil vzdy se stribrne kryotu koncovkou. Podotykam durazne, ze jsem s tim
nikdy nemel problemy. Ale jelikoz budu osazvat bezpodminecne 18 mm svicky a
originalni koncovky asi nesezenu (popravde jsem je jeste nikde v realu
nevidel), pouziju oplechovane fajfky na 18 mm svicky, maji takovou pekne
tvarovanou patku. Proste proto, ze se mi libi a vizualne se mi tam hodi.
 
IJ
Jan Prager Profil uživatele
16/6/2004 13:56:00
Ivosi, urcite to posli, tu simulaci. To jsi delal tak, ze jsi vzal odstin barvy z barevnice nebo jak? Nebo proc vlastne povazujes ten odstin zelene na klatovske 600 za neverohodny? Tu pristrojovku ma zcela urcite prelakovanou, to bez debat. Odstin bych tipl na dost podobny memu soucasnemu. Coz muze byt o neco svetlejsi nez origos. Mozna bych dnes zvolil o kapku tmavsi barvu. Jinak uz se mi pod kapotou toci hlinikovy vetrak:-) A tedy zadny odlisny zvuk nepozoruju. Coz jsem rad:-) Jeste jsem se chtel zeptat, jake mate zkusenosti s kabely ke svickam, ktere jsou zakonceny fajfkou s kovovou lesklou krytkou. Jiz nekolikrat jsem slysel od opravaru, ze prave ty krasne leskle krytky zpusobuji problemy se starty, hlavne za tepla... Cili ze je lepsi je vyhodit.
 
Honza.
Ivosh Profil uživatele + foto
16/6/2004 12:41:10
Diky, Jene, za moralni podporu. Snazim se utesit tim, ze bych sice vuz
nemusel moc vyvarovat, protoze prahy i vlastovka toho vozu ma jen drobna zla
mista, coz staci vyvarit zvenku bez kompletni vymeny dilu, ale treba je to
korodovane zevnitr a za rok po laku bych splakal nad vydelkem. Pri
rekonstrukci tyrkysove kastle budu aspon presne vedet, ze vse je v poradku.
Asi to osud chce. Uvedomil jsem si i to, ze bezovy (slonovinovy) caloun
dveri a sedacek se mi libi mnohem vic, nez ten sedy. Takze snad to tak ma
byt, i kdyz prace bude mnohem vic.
 
Dneska mi psal syn majitele, ze mu otec rekl, ze "duvod proc si to rozmyslel
bylo doporuceni nejakeho znameho veteranisty, ktery ho presvedcil ze
jeste neni ta spravna doba k prodeji". Presne, jak pises.
 
Take jsem doma zkoumal tu tyrkysovou limuzinku z Klatov. Jednak jsem si na
pocitaci nasimuloval originalni barvu, abych videl, jak to bude vypadat.
Originalni mi prijde vic historicka, muzu Vam to poslat, kdyby mel nekdo
zajem. Zaroven jsem si vsiml spousty detailu, ktere by mi asi na mem voze
vadily. Pominu-li takove detaily, jako zasterky a mlhovka, je to treba
calouneni dveri, kteremu chybi takovy ten pruh v jine barve. Nebo barva
pristrojovky, zda se mi az prilis leskla a svetla. Co myslite?
 
> Asi budu muset tetu poprosit, aby prosla rodinne fotoalbum:-)
 
Jo, to stoji urcite za pruzkum!!!
 
IJ
Jan Prager Profil uživatele
16/6/2004 11:54:41
Ahoj kluci,
 
Ivosi, cetl jsem o pozastavenem prodeji te karoserie. Asi to cloveka nepotesi, kdyz uz si podle toho planuje dalsi veci, ale myslim, ze neni nutno z toho byt nejak nestastny, protoze kdyz budes chtit, tak urcite sezenes jinde a treba i lepe. Tohle se stava celkem casto, ze nekdo chce neco prodat, pak se kousne a neda se s nim hnout. Nebo clovek vi o nekom, kdo ma nejakou konkretni vec, kterou vubec k nicemu nepotrebuje, ale proste se nenecha presvedcit, aby ji prodal. To jsou dva typy lidi, vahavi strelci, kteri o vsem moc premejslej a druhy typ berani, se kterejma clovek nehne /nebo jen s max usilim/:-) Ja byt tebou, tak se spis upnu na hledani novych moznosti. Mne se skoro vzdy stava, a to nejen ohledne Trabantu, ze kdyz clovek dostane nejakou takovouhle pecku, tak pak vetsinou prijde neco, co je lepsi, nez to, ceho clovek tak litoval, ze to nevyslo. A pak jeste vdecnej za to, ze to tenkrat nevyslo:-) Zrovna vcera jsem si jel do garaze pro Trabanta, jeste jsem potreboval do
delat tesneni dveri, resil jsem, jak to nejlip udelat, protoze mi to nejak nevychazelo a vsechno se mi zdalo jako spatne reseni. Uz jsem byl nastvanej, porad jsem o tom premyslel a nakonec jsem si rikal, ze bych se na to nejradsi vysr...:-) No a nakonec se mi to podarilo vyresit uplne jednoduse a idealne. Takze takto to chodi a bude to tak urcite s tou tvou kastli.
 
Jinak jeste jedna vec: Dival jsem se na fotky te zelene limuzinky, fakt nadhera. Shodou okolnosti mi moje teta dnes rano licila, kdyz si prohlizela moje auto, ze takovy vuz mela jeji sestra s rodinou, cili taky moje teta. A dobrali jsme se toho, ze ten vuz mel prave tu svetlou zelenou barvu. Asi budu muset tetu poprosit, aby prosla rodinne fotoalbum:-)
 
Tak zatim ahoj Honza.
Ivosh Profil uživatele + foto
15/6/2004 07:40:16
Asi to bude presne tak, jak psal Honza. Na webu OT.de je totiz jeste
stranka, venovana zmenam na vozidle Kubel, a je nadepsana jako A/F/Tramp.
Coz je myslim docela presvedcive. Zatim tam ovsem zadne zmeny nejsou.
 
IJ
Ivosh Profil uživatele + foto
11/6/2004 09:43:44
Jo, ten lieferwagen/kastenwagen je moc zajimavy. To se k nam asi vubec
nedovazelo, nevidel jsem nez tady ten jeden na webu.
 
> Mozna by slo napsat: terenni vuz Kuebel. Kdyz bys napsal
>jen Kuebel, tak to nekterym lidem nic nerekne. A pak do
>vysvetlivek nekde dole napsat, ze se jednalo o vuz urceny
>pro armadu a lesniky... Tramp byl jeho obdoba pro civilisty...
 
Mozna by to slo. Jeste uvidim. Mozna bych se i priklanel k tomu nechat tam
nemecke oznaceni A/F. Stejne uvazuju, ze nebudu prekladat ani Sonderwunsch.
Cesky preklad "na zvlastni prani" mi prijde zavadejici jednak tim, ze neni
jednoslovny, jednak pak taky tim, ze si pod tim clovek muze predstavit, ze
zajemce o trabika si tam nechal namontovat, co se mu zlibilo. Coz myslim, ze
nebyla az tak uplne pravda. Nebo jo?
 
> Ivosi, koukal jsem, ze prodavas karoserii na 600 limuzinu. Co to je zac?
 
Jo. Moje uboha tyrkysova karoserie. Bude se mi za ni styskat. :-((( Verim,
ze novy prirustek mi to vynahradi...
 
IJ
Jan Prager Profil uživatele
11/6/2004 09:40:40
Ja se kdyztak take jeste mrknu do te bible, kterou jsem si koupil ve Zwickau, vzadu tam jsou take ruzne prehledy, tak by to tam mozna mohlo byt. Ale spis az v pondeli. H.
 
______________________________________________________________
> Od: Vladimir Vlach
> Komu: Ivo Jancik
> CC:
> Datum: Fri, 11 Jun 2004 09:30:34 +0200
> Předmět: [trabant forum] Re: A/F
>
> Jenom chci podotknout, ze v nekterych prehledech o poctech vyrobenych
> kusu, se vyskytuje taky varianta Lieferwagen, tedy dodavka, jak
> zminoval Ivos. Jedna se zrejme o tento typ karoserie.
>
> [URL]
>
> Ale to asi znate.. :-)
>
> Vlada
>
>
Jan Prager Profil uživatele
11/6/2004 09:31:14
Mozna by slo napsat: terenni vuz Kuebel. Kdyz bys napsal jen Kuebel, tak to nekterym lidem nic nerekne. A pak do vysvetlivek nekde dole napsat, ze se jednalo o vuz urceny pro armadu a lesniky... Tramp byl jeho obdoba pro civilisty... Co tomu rikas?
 
Ivosi, koukal jsem, ze prodavas karoserii na 600 limuzinu. Co to je zac?
 
Honza.
 
______________________________________________________________
> Od: "Ivo Jancik"
> Komu:
> CC:
> Datum: Fri, 11 Jun 2004 09:21:52 +0200
> Předmět: [trabant forum] Re: A/F
>
> To zni verhodone. Kubel tam myslim nikde nefiguruje. Overim. Myslis, ze je
> vhodne to prelozit jako kubel, nebo A/F (s vysvetlivkami nekde dole na
> strance), nebo nalezt cesky ekvivalent?
>
> IJ
>
>
VlaVla Profil uživatele + foto
11/6/2004 09:30:34
Jenom chci podotknout, ze v nekterych prehledech o poctech vyrobenych
kusu, se vyskytuje taky varianta Lieferwagen, tedy dodavka, jak
zminoval Ivos. Jedna se zrejme o tento typ karoserie.
 
[URL]
 
Ale to asi znate.. :-)
 
Vlada
Ivosh Profil uživatele + foto
11/6/2004 09:21:52
To zni verhodone. Kubel tam myslim nikde nefiguruje. Overim. Myslis, ze je
vhodne to prelozit jako kubel, nebo A/F (s vysvetlivkami nekde dole na
strance), nebo nalezt cesky ekvivalent?
 
IJ
Jan Prager Profil uživatele
11/6/2004 09:14:01
Ivosi,
 
jaky typ karoserie v tom vyctu zbyva?:-) Tipl bych to na Kuebel. A by mohlo znamenat Armee jako ze to je pro armadu a F by mohlo znamenat Forstwirtschaft jako ze to je pro lesniky... Aspon tak se vzdy mluvilo o Kuebelech, ze byly pro armadu a lesniky... Tipoval bych to tak na 70%. Honza.
 
______________________________________________________________
> Od: "Ivo Jancik"
> Komu:
> CC:
> Datum: Fri, 11 Jun 2004 08:45:56 +0200
> Předmět: [trabant forum] A/F
>
> Kluci, nevite nekdo, ktere vozy Trabant se oznacovaly pismeny A/F? V
> materialech na OT.de se to nachazi vzdy u cisel karoserie, je tam treba
> limuzina, kombi, A/F, tramp. Jedna se o dodavku? A co ta pismena znamenaji?
>
> IJ
>
>
Ivosh Profil uživatele + foto
11/6/2004 08:45:56
Kluci, nevite nekdo, ktere vozy Trabant se oznacovaly pismeny A/F? V
materialech na OT.de se to nachazi vzdy u cisel karoserie, je tam treba
limuzina, kombi, A/F, tramp. Jedna se o dodavku? A co ta pismena znamenaji?
 
IJ
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: A/F

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist