1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

disky (28)
mp Profil uživatele + foto
3/3/2007 08:29:51
Kde se dají koupit chromované středy disků? Kolik stojí?
Pavel JHB Profil uživatele
14/4/2006 18:13:45
Po snad nekolika letech jsem se dostal konecne k vytvoreni know-how na tvorbu tzv. "prevaraku". Uz jsem se musel stydet, neb jsem byl stale nekym upominam, ze jsem slibil a..... (znate to). Prosim nekoukejte na vzhled a provedeni, honi me cas....
Pripadne nedostatky, pravopisne chyby a dalsi poznatky, ktere si myslim, ze jsou jasne opravim/doplnim....
URL: [URL]
vaha Profil uživatele
14/6/2005 09:37:23
Existují redukční plastové vložky.
 
Hanke
Zop
13/6/2005 06:08:39
Je možné na disky z r.1967 namontovat bezdušové radiálky? Jaký ventilek se použije když díra pro něj má průměr 15 mm a sahá téměř od ohybu k ohybu. Disk z r.1972 má už díru průměru 11 mm, tam se dá klasický " hříbek" ale co s tímhle. Přitom pan Šlehofer píše že bezdušovky (diagonální) se montovaly od r.1966 a ventilek podle katalogu byl s podložkami a maticí.
xxx
3/6/2005 18:45:24
a ty od tebe by byly za kolik???
Ivosh Profil uživatele + foto
3/6/2005 12:34:47
> Pokud myslis ty poklice ode mne, tak moyna vim o jeste dalsi sade... Ale
> je to JPP :o/
 
Jojo, myslel jsem ty od Tebe, ale nechtel jsem zminovat sve tajne zdroje.
:-) Ja uz mam celkem 9 kousku, takze zajem osobne nemam. Jen kdyby byly
vyrazne lepsi, tzn. nove. Ale pokud budes vedet casem vic, urcite se ozvi,
nekdo se urcite najde. Ostatne -- ty mas take sestikilo. :-)
Honza Cimr Profil uživatele + foto
3/6/2005 12:06:11
Pokud myslis ty poklice ode mne, tak moyna vim o jeste dalsi sade... Ale je
to JPP :o/
Ivosh Profil uživatele + foto
3/6/2005 10:25:12
> za kolik by se daly sehnat original chromovane puklice na trabiho??
 
Trabi nikdy neměl originál chromované puklice. Asi jediné, které na trabíka
pasují, jsou chromované a běžně se používají, jsou z Wartburga 353. Trabi
míval hliníkové, celkem 3 rozdílné typy. Nové nebo kvalitně vyleštěné mohou
vypadat jako chromované.
 
U nás se nová sada některého z typů prodává tak mezi 500 a 1500 Kč, podle
odhadu majitele, nicméně je velký kumšt na takovou sadu natrefit. Já osobně
dal něco mezi těma sumama i za ojetou, relativně dobrou sadu prvního typu
(vypouklé, typ 600), která je už dost vzácná a nová se u nás prakticky
nevyskytuje.
 
V německu jsou ceny i několikanásobně vyšší.
xxx
3/6/2005 10:12:34
za kolik by se daly sehnat original chromovane puklice na trabiho??
Ivosh Profil uživatele + foto
3/6/2005 08:41:55
Ještě poznámka k těm puklicím. Samozřejmě souhlasím s názory kolegů, že
pokud se jedná o renovaci v pravém slova smyslu, puklice musejí zůstat. Je
ale také možné, že to slovo bylo zvoleno nevhodně a jde jen o uvedení
trabíka do čučavého stavu. :-)
 
Ale -- sám jsem měl několik starých disků, které neměly už rantl na puklici
(uražen), a osazoval jsem do nich plastové černé krytky středů. Na hodně
starých discích je ta díra ve středu taková jiná, než později, má silnou
hranu (v řezu do pravého úhlu), a krytka v ní sice držela, ale hodně blbě.
Doporučuju sehnat novější disky, není to problém. Sám mám doma několik
novějších disků bez rantlu a dal bych je za odvoz. Na šestistovku je
nepoužiju a jestli budu mít jednou T601... Nevím. Dost možná (včera mi moje
žena překvapivě naznačila, že po mateřské by chtěla na svoje ježdění trabíka
:-)).
Karel
2/6/2005 10:14:15
TAk se netaj a dej sem foto, zvenku a zevnitř.
Zop
2/6/2005 06:58:57
Trabant je z r.1967, tachometr asi je hranatý (je původní), ale barva byla původně asi šedá, já ho koupil v r.1980 už bílého, teď má už asi 20let barvu dětského průjmu.
Karel
1/6/2005 23:06:19
2 ZOP, hele, jestli máš Traba z roku 1967, je modrý a má hranatý tacho, měl bych pro tebe exkluzivní nabídku .....
Pavel JHB Profil uživatele
1/6/2005 22:32:13
Odseknout jdou bez problemu, otazka par vterin a neni tam. Krytka stoji par
korun a drzi takovumi vycnelky za stredovou diru. Pokud je to renovace tak
by tam asi ale mely poklice zustat. Pokud je pouzivas na "bezpoklicoveho",
tak je to o necem jinem.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
1/6/2005 10:26:30
Tak, tak... Nekdo by disky treba rad vymenil...
Karel
1/6/2005 10:14:03
Zdravím a připojuji se, mojí tajnou láskou je bleděmodrý z roku 1967 a k němu právě patří ty rámečky s poklicemi vzor komolý kužel, dost těžce jsem ty disky s rámečkama sháněl a ty poklice ještě hůř, takže bych doporučoval to zachovat .....
julo600
31/5/2005 11:57:53
Ahoj, puklice na Trabik z r.1967 rozhodne patria a pristanú mu. Ak ich napr. doplníš ozdobným lemom, určite tým celkový vzhľad vylepšíš. Ja som zohnal disk z ktorého bol ramček useknutý a potom som ho tam pracne opať prirábal - takže riešil som opačný problém. Ak rámčeky necháš, istotne na niektorom z Trabizrazov zanovne či nové puklice najdeš, ak sú tvoje už nepoužiteľné. Je to len moj nazor, ale mal by si zvážiť odstránenie rámčekov. Zvlášť ak si sa naozaj pustil do renovácie.
Zop
31/5/2005 11:29:04
Proč ne? Kvůli vzhledu nebo kvůli funkci? Moje staré poklice jsou hliníkové a dost deformované (kdysi jsem se dost lehkovážně zbavil ocelových chromovaných),jedna se dokonce liší tvarem. Bude to vypadat příliš blbě ?
VlaVla Profil uživatele + foto
31/5/2005 11:01:50
Ten kruh je tam myslím přibodovaný, každopádně odseknou půjde. Jenom bych takovou úpravu nenazýval "renovací".
Zop
31/5/2005 10:57:11
Prosím o radu. Začínám druhou renovaci svého Trabanta z roku 1967 a rád bych se zbavil poklic na diskách.Šel by odseknout ten kruh co drží poklici a použít pouze středovou krytku? Jak tam ta krytka drží, kolik asi stojí a dá se koupit? Můj katalog tohle neobsahuje. Díky
Ivosh Profil uživatele + foto
23/4/2004 09:26:10
Jeste k debate o discich -- prozkoumal jsem ty svoje, co mam od Jula. Na
trech, ktere jsou datovany (apson ja to povazuji za datum) 5-64, je take ten
zvlastni retezec 64-12. Na disku 11/63 nic takoveho neni. A neni to proto,
ze by to bylo zabrousene, plocha, kde by telo byt, je v poradku.
 
Takze opravdu netusim, co znamena 64-12. Jen to velmi zajimave koresponduje
s obdobim, kdy se tyto disky prestaly na trabiky montovat.
 
IJ
Ivosh Profil uživatele + foto
14/4/2004 15:38:42
> 1988 -> Fahrgestell -> Felgen
> [URL]
 
Aha, to je zajimave, toho jsem si nikdy nevsiml. Mam nekolik sad techto
disku, ale asi ani jeden ten novy typ.
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
14/4/2004 14:06:30
>>lisi se treba jen nejakou drobnosti viz. posledni
>>typ disku 601 na original-trabant.de... /jiny profil pod maticemi/.
 
> Nasel bys, Honzo, odkaz, at to nemusim hledat? Dik, I.
 
1988 -> Fahrgestell -> Felgen
 
[URL]
 
V.
Ivosh Profil uživatele + foto
14/4/2004 14:02:47
>lisi se treba jen nejakou drobnosti viz. posledni
>typ disku 601 na original-trabant.de... /jiny profil pod maticemi/.
 
Nasel bys, Honzo, odkaz, at to nemusim hledat? Dik, I.
Ivosh Profil uživatele + foto
14/4/2004 13:19:56
> Diky Ivosi. Ten disk mne urcite schovej. Ja budu mezitim shanet dal.
> Pravdepodobne budu mit pro tebe jeden na vymenu. Mam ho u znameho
> zamluveny.
 
Skvele. Beru. Disk pujde do pneuservisu.
 
> S nytovanim to byl vtip? To se musi prece privarit. Nebudu si do disku
> prece vrtat diru kvuli nytu.
 
Myslel jsem to vazne, ale ted vidim, ze to asi byla blbost. :-)
 
IJ
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: disky

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist