1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Jak dlouho už jezdím trabíkem... (23)
Vlada
27/2/2007 15:30:26
-->bmbclt :Jo, taky můžu potvrdit, hnedka měsíc po tom, co sem dostal řidičák(to už bude skoro rok) už sem ho měl za slušnej peníz, taky s ním jezdim do školy a kam se dá...Doporučuju vřele začínajícím řidičům, protože když se naučíte řídit trabiho, uřídíte všechno.Když sem si pak jednou pujčil od táty šade120 připadal sem si jak v limuzíně 1.třídy :D A hlavně, drobné opravy jsou v řádechpár korun až tisíc, a nevřádech tisíců aždesetitisíců!!! Jen mě občas štvou řidiči, kteří i když jedu kilo,nebo devade tak mě s troubením předjížděj...Občas jsou k trabikum bezohlední.Ale jak říkám je to superkára málo žere málo stojí , levné opravy , velké zážitky!
Pavel Jílek Profil uživatele
25/2/2007 09:20:11
U nás v rodině jsou Trabíci od nepaměti. I když mým i manželčiným rodičům sloužily jen jako přibližovadlo bez nějakého vztahu, u mně to bylo jinak. Prvního Trabiho jsem koupil v roce 86 přes odpor všech kolem, protože jsme měli fungl novou Š 130. Jenže Trabi mě chytil, a už to šlo. Když kompletně odešel spodek, přišel na řadu kombík od kamaráda. Ten nebyl nic moc, spíš na trápení a opravování, než na ježdění. Přišla dlouhá pauza ( asi 2 měsíce ), a nastoupil další kombík. Ten vydržel fungovat bez problémů asi 5 let, potom smrt. Po něm následoval Viper, krásná žlutá limuzína , černé pruhy, prostě paráda. Jenže jsem si ji špatně prohlédl, kupoval jsem ji v zimě, a po roce jsem zjistil spodek zcela na šrot. Proto přišel bezpapírák za pár korun, z Vipera do něj šla 12V instalace a lítal až do loňského podzimu. Na podzim přišla nabídka dalšího kusu zadarmo, platná technická, takže jsem ho vzal. U něj se člověk nestačí divit. Předek jeden z nejstarších, pásy chycené pod oknem, asle 12V a vzadu vinuté pružiny. Fantazie, ale jede jaho drak. K tomu mi na zahradě stojí ještě kombík, ten je dost dobrý, ale bez papírů, které potřebuju sehnat. Taky už mám inzerát.
Prostě Trabík je infekce, které se nelza zbavit. Spíš mi vadí, že syna to zcela nezajímá a dcera je zatím moc mladá. Ale tu to chytlo a dělá se mnou. Takže dostaneme za 4 roky do party snad další babu.
Dost jsem se rozkecal, ale Trabiho nedám.Ahoj všichni. Pavel
BMBCLT Profil uživatele + foto
23/2/2007 20:36:29
Svou limuzinu sem pritahl 30.6. 2004. Jedna se o muj prvni vlastni automobil, ktery az do rijna 2006 jezdil naprosto bez "problemu" (nyni odpociva pred technickou a dalsimi jarnimi eskapadami). Samozrejme jako kazdyho dokazal pekne potrapit, ale nikdy me nenechal na holickach tak, abych si s tim nedovedl poradit. Za ty tri roky jsem najel cca 9000 km. Kazdy den do skoly a za zabavou. Je to eSkovy model z rolu 76 barvy zelene s bilou strechou a tremi svislimy pruhy barev cervene, zlute a zelene na levem prednim blatniku. Je to jiz 12 volt, za coz dekuji Bohu a konstrukterum ze Zwickau, jelikoz nemit autoradio a jine vymozenosti by me jiste pripravilo o mnoho skvelych hodin ktere jsem ve vozidle stravil. Musim se mu vsak omluvit za jedinou vec, coz byla nehoda na Chrudimskem mestskem okruhu, ktera mu po narazu do jiz stojici skody 120 vymodelovala jiz nadobro nesmazatelny "nasr*ny" vyraz.
Pokazde budu hrdym trabantistou, ponevadz me trabant naucil "ridit" a pral bych vsem novopecenym ridicum alespon rocni zkusenost s timto fenomenem!
macleod Profil uživatele + foto
15/2/2007 19:42:42
Před časem jsem toto vlákno založil a teď bych ho rád za sebe doplnil.
Myslím, že jsem zřejmě chytil nějakou doživotní trabantí nemoc. Nedá se to říct jinak. Jak už jsem zde napsal na začátku, jezdím s ním už asi 7-8 let a prožil jsem s ním ledacos.
Dnes si možná někteří stihli všimnout, že jsem trabiho nabízel v inzerci k prodeji. A víte co? Já už to udělal poněkolikáté a stejně jako jindy, i dneska jsem ten inzerát musel po pár hodinách smazat. Ve středu kupuju favorita. Jenže já trabiho nemůžu prodat. Nejde to. Strčím ho bráchovi a budu ho nutiot aby ho aspoň dvakrát-třikrát týdně projel (protože brácha není zrovna velkej řidič). Ale neprodám ho. Až bude muset v září na technickou, tak to zaplatím a budem jezdit dál. A až ho brácha jednou chtít nebude, tak ho buď zaparkuju někde do nějaké pronajmuté kůlny a budu se na něj aspoň chodit koukat nebo prodám favorita a vrátím se k němu.
Je to celý skoro úchylný, páč trabi není domácí zvířátko nebo nejlepší kámoš.....i když vlastně přece je!!!
Nejsem žádnej opravář a moje starání se o trabiho vždy spočívalo především a pouze v nějakém natření či přešroubování a namazání čehokoliv a tím to končilo, prootže dál tomu nerozumím, ale ....
Myslím, že na moji nemoc neexistuje lék.
Ale trabiho ještě neprodám!
Honza Cimr Profil uživatele + foto
14/11/2006 08:25:37
Tatra 600 "Tatraplan" je bezesporu krasnej typ, ale tady bylo mineno Trabant 600. ;o)))
Jinak s tatou ujizdime oba na T87, ja na "diplomata" - povalecny typ se zapustenymi svetlomety, on na predvalecnou "hanzelkovu"...
 
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Tomáš Kouřil
> Předmět: [Trabant diskuze] Re: Jak dlouho už jezdím trabíkem...
> Datum: 13.11.2006 21:09:11
> ----------------------------------------
>
> Jednou jsem o tom přemýšlel a došel k závěru, že nejlepší auta na světe jsou 3
> značky - Tatra, Trabant, Porsche - každé z techto aut je vzájemně provázano s
> nějakou z techto 3 znáček, at už technicky, vývojově či jinak. již jsem to tu
> kdysi psal v cem jsou stejný a originální. Jo T 87 je krásnej typ, hlavně se
> zapuštěnými svetlomety.At se komu zdá divné, ja pořád preferuji motor chlazený
> vzduchem. výrobců techto motoru již moc není, ale přesto to má své kouzlo,
> nemyslíte ? jinak T 600 je super kára, ma vzadu uložený 4valec, taky vysavač,
> jak jinak.Osobně bych se spokojil i s obycejnou T 700. nádherný auto.
>
>
>
Tomáš Kouřil Profil uživatele
13/11/2006 21:08:38
Jednou jsem o tom přemýšlel a došel k závěru, že nejlepší auta na světe jsou 3 značky - Tatra, Trabant, Porsche - každé z techto aut je vzájemně provázano s nějakou z techto 3 znáček, at už technicky, vývojově či jinak. již jsem to tu kdysi psal v cem jsou stejný a originální. Jo T 87 je krásnej typ, hlavně se zapuštěnými svetlomety.At se komu zdá divné, ja pořád preferuji motor chlazený vzduchem. výrobců techto motoru již moc není, ale přesto to má své kouzlo, nemyslíte ? jinak T 600 je super kára, ma vzadu uložený 4valec, taky vysavač, jak jinak.Osobně bych se spokojil i s obycejnou T 700. nádherný auto.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
13/11/2006 11:38:15
Tomas: I kdyz v soucasne dobe nemam zadneho pojizdneho Trabiho, preci jen jsem na vzduchem chlazena auta nezanevrel. Ptz ve stodole u kamarada mi stoji komplet vyvareny skelet T600 (snad na nej v blizke dobe dojde rada) a momentalne uklizim garaz pro zaparkovani T87/2. A protoze v T700GT jsem sedel, ale na projeti to nebylo, potvrzuji, ze je to moc krasny sen vlastnit tohle "auticko"...
 
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Tomáš Kouřil
> Předmět: [Trabant diskuze] Re: Jak dlouho už jezdím trabíkem...
> Datum: 12.11.2006 19:51:10
> ----------------------------------------
>
> Odpovídám na předešlý příspěvěk. No ty chceš H 2, a já myslel že chceš auto :)
> :) Muj sen je mít k trabíku vozidlo Tatra 700v uprave Gt. to je velice podobné
> trabíkovy. snadné auto, vzduchem chlazený osmiválec - 4,3 litru, to byla dvojka
> s trabíkem.
>
>
>
Andre Profil uživatele
12/11/2006 21:15:47
To Juch: Pockat, a co je podle tebe H2? Vrtulnik? ;-D No, uz vim jak si to myslel...mas pravdu, je to spis takovej mensi buldozerecek.
Tomáš Kouřil Profil uživatele
12/11/2006 19:50:54
Odpovídám na předešlý příspěvěk. No ty chceš H 2, a já myslel že chceš auto :) :) Muj sen je mít k trabíku vozidlo Tatra 700v uprave Gt. to je velice podobné trabíkovy. snadné auto, vzduchem chlazený osmiválec - 4,3 litru, to byla dvojka s trabíkem.
Andre Profil uživatele
11/11/2006 13:55:19
To macelod: Jojo, souhlasim, krasna "zpoved". Btw k ty pripadny prodeji trabiho...podle me to proste nejde. Aspon v mym pripade...ja pokud budu chcit neco jinyho (muj tajnej sen je ze dalsi moje auto hned po trabosovi bude H2 :-D ) tak si trabiho stejne necham jen tak pro radost :-)
macleod Profil uživatele + foto
11/11/2006 13:22:09
V anketě o nejlepší příspěvek, přestože jsem toto vlákno sám založil, vyhrává "bláhová liška" :-) :-) :-)
 
Prostě parádní příspěvek!!
Mimochodem, já sice pořád říkám, že koupím něco jinýho, ale je fakt, že jsem už dosáhl určité hranice, kdy si už jen velmi těžko umím představit, že se trabiho jednou zbavím.
bláhová Liška
10/11/2006 23:42:17
Ahoj pánové, tak nevím, jestli vám to vlákno trochu nepokazím, ale zdá se, že jsem tu - zatím - jediná ženská! Já trabiho - 601 S limuzínu- dostala před 7 lety k pětadvacetinám od svého teď už manžela. Měla jsem totiž čerstvý řidičák, touhu jezdit, žádné peníze a jemu se nechtělo riskovat, že zruším náš jediny dopravní prostředek - Ladu Žiguli. A bylo hotovo. Ideálnější auto pro naučení se jezdit si nedovedu představit. V Praze s ním téměř kdekoliv zaparkuju, při rozjezdech na semaforech soutěžím s audinama, po dálnici z kopce jede i 120, když nefouká protivítr, a v Ikea podzemních garážích šokuji majitele 4 člené rodiny a obrovského Jeepa, když ze svého miláčka vytáhnu sebe, ségru, svoje dvě mrňavý děti a z kufru kočár. Fakt tam stál jako opařený - ten řidič Jeepu - a nevěřil vlastním očím :o)) Taky mě vezl na svatbu, mojí ségru taky, protože na modré kapotě má napsáno Bláhový auto a my byly za svobodna Bláhový... Taková ženská romantika. Já ho sice nerozebrala, každá součástka mi rukama neprošla. Ale kolo si vymětit umím, žárovky taky. Jsem pyšná na zadní vyhřívané sklo, navíjecí bezpečnostní pásy, červený zametený kobereček, červenou koženou palubní desku... No prostě láska na první pohled a hlavně za spoustu zážitků. Protože z žádným jiným autem není šance užít si tolik legrace. Z praktických důvodů sice jezdím současně i Fiatem Marea Weekend,ale když si potřebuji "zajezdit" nemá Trabi konkurenci. A spolu s manželovým velorexem zůstavají našimi oblíbenci a budou mít vždycky svoje místo v našich garážích :o) NADŠENCŮM ZDAR!
Ivosh Profil uživatele + foto
26/10/2006 14:52:12
Já se dostal k trabantismu díky svojí ženě. Když jsme řešili naše první vozidlo a já byl na civilce a vydělávala jen ona, vzpomněla si, jak kdysi jezdili trabantem do Bulharska a Jugoslávie. A už to bylo. :-) Dnes se občas pozastaví se slovy, že netušila, co tím způsobí...
 
Druhá velká změna: už jsem skoro přestával být trabantistou. Bylo to letos. Doma rozdělaná šestistovka, smířil jsem se s tím, že to bude můj poslední trabant. Jenomže to nejde. Vášeň je vášeň (děkuji nejmenovanému kamarádovi :-)), už máme zase tři trabošky.
 
Stručný výčet:
 
601LX/1987, modrá+papyrus, po zenitu, rozborka, vyvaření sborka, lak, prodán z důvodu nutnosti většího pro rodinu
601LS/1979, bílá+zelená, výtečný motoricky, odpracoval si u nás nejlepší roky
601LS/1973, papyrus, kastle 1990, kastle bez koroze, rozborka, sborka, lak, sestaven jakoby veterán, bohužel otec zjistil, že mu je líto s ním jezdit na ryby, tak je nyní v Praze, na srazy ale myslím nejezdí, moc pěkný kousek
 
Pak se splnil sen:
 
600LS/1964 tyrkys+mramor a
600LS/1964 mramor+modrá, z nichž první kastle nyní v HK, druhá + díly z prvná etc. bude snad příští rok už v továrním stavu a jezdit po našich cestách
 
A pak druhé kolo:
 
601LS/1978, bílá, výtečný motor, ale velmi špatná kastle, proto je nyní na výměně za novější
601L/1971, modrá, veteránek, najeto 33 tkm, nevídaný stav, odpočívá, až na něj přijde řada
601 kastle/1988, panama, nahradí auto z roku 1978, už se na tom pracuje.
 
Tož tak. Jen ty kombíky se nám nějak vyhýbají. :-)
Vláďa
25/10/2006 22:08:56
No vida, Tomáš mi to připomněl, můj tatik měl vlastně taky trabika, už si na něj moc nepamatuju, ale vozil jsem se v něm když jsem byl ještě škvrně, a děda svýho trabika odvezl před rokem do šrotu (měl už totiž nasloužíno pěknejch pár desítek let),no škoda že jsem to nevěděl dřív, moh jsem mít na nahr díly. Jj, děda měl taky radost, když sem mu poslal foto, holt některý lidi nenechaj na trabiho dopustit až do vysokého věku :-) A jak tak koukám na tyto příspěvky, jsem si spíš myslel, že trabantík je oblíbené auto u starších lidí , ale ono je stejně tak oblíbené i jako "první" (a samozřejmě nejen to) u maldých lidí, to mě docelaa překvapilo :-) Zkrátka nesmrtelná kára
Vašek D.
25/10/2006 12:09:22
Já mám trabiho už skoro rok... :-)) Jinak názory o trabících je možno přečíst i na webu www.autorecenze.cz. Taky jsem přispěl.
Tomáš Kouřil Profil uživatele
24/10/2006 22:49:16
První muj trabík jsem měl asi v 16 letech, ten vydržel do 22let, to jsem ho prodal a jezdí dál.dneska mám zase jiné dva draky. Muj děda měl trabi, táta taky, tak co mi zbývalo.... né vážně, semi to autíčko zalíbilo a začal jsem do toho dělat.
Trabidriver
24/10/2006 19:19:22
Tak ja som si môjho prveho trabanta kúpil asi pred dvoma týždnami a dal som ho nastriekať a od včera ho mam v garaži je to moje jedine auto meňomentalneho čaka ho pár uprav a oprav ,prepis a STK a po zime jazdenie na trabantacke a tuningove zrazy a sem tam do školy.Dúfam že mi bude dlho a spolahlovo slúžiť.
Jozef K.
24/10/2006 15:46:34
Poraďte mi prosím Vás čo mám robiť-kúpil som Trabant po 4.majiteľovi a každy si tam dorobil čo chcel- raz el.hodiny potom prerobenie na 12V... Sem-tam to tam zaiskrí ale odpájam pre istotu vźdy jeden kontakt batérie.Čo mám urobiť alebo ako to skontrolovať či je elektrika v poriadku? Ďakujem
Vláďa
24/10/2006 15:09:18
Já jsemsi koupil trabantíka jako svoje uplně první auto asi měsíc a půl po tom, co jsem dostal řidičák (ktery jsem dostal měsíc po 18tinách) a to cele se stalo asi před měsícem :-)
Sehnal jsem hp za slušné necelé dva tisíce i s roční technickou, i když další 2 tisíce jsem do něj strčil na cestě zpět a na přepisu... Nejdřív jsem si říkal, trabant, hmmm, ale zalíbil se mi hned jak jsem ho prvně uviděl. VVlastně já si ho ani původně nechtěl koupit, ale zdálo se , že tatkovi se moc nnechce pučovat mi jeho 120ku, a navíc nám ministerstvo školství zamíchalo hodinami, a byo rozhodnuto. Chce trochu vyvařit, ale mám kamaráda, který to uděl á za pakatel (jeho tto prostě baví :-) ) . Jinak o trabikovi nevim skoro nic, jen že má 2 válce, slušně jede, a je příjemně malinkej.Ale líbí se mi, jak je ve své podstatě hodně jednoduchý. Ze začátku jsem si ale nemohl moc zvyknout na to malý přední okno, ale ted už je to ok :-) nevim jestli se s nim někdy budu chtít rozloučit, jenže problém je, že už se teď málokdy dá narazit na dobrej kousek, a když tak rozhodně není lacino. A já na tohohle dělal 2 měsíce přes prázdniny :-) No, jak tak teď píšu, tak už se těšíim jak s nim zase pojedu. Jinak s ním jezdím tak 3-4y týdně, jv jeden den kolem 35kilometrů, takže doufám, že mmi dlouho vydrží, protože je super :-) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Karel
24/10/2006 13:06:31
mě je 20 a jako první auto sem si v 18-ti koupul škodovku 120 de lux super. Jezdil sem s ni asi rok a půl a za tu dobu sem si k ní vytvořil dost pevnej vztah. Možná to bude znít hloupě ale na vztah stroje (auta) a jeho majitele já dost věřim. Nicméně jsem ji prodal a začal jsem se ohlížet po něčem, jak to jen říct, stylovějším. Na netu jsem zabloudil na stránky o Trabantech a bylo to......ta nákaza jak jste o ní mluvili. Ještě jsem ho ani neměl a už jsem o něm dost věděl, pořád jsem si o něm něco četl, sháněl fotky atd.
Tak jsem asi před půl rokem začal intenzivně hledat svou novou lásku a podařilo se. Na začátku letošních prázdnin sem koupil pěkně udělanou limuzínu....černou. Přivezl jsem si jí domu a začaly problémy (které jsem mnohokrát konzultoval i tady). Malej tah, potom karburátor, potom baterka atd...atd
Strašně sem se do toho zažral a čim víc jsem se v něm hrabal tim víc sme se zblížily. Teď už jede v pohodě a já si ani neumim představit že bych přesedlal do něčeho jinýho. Naši maji Octávku a kdykoli do ní vlezu tak jenom nadáván :) nedá se s tim jezdit.......:)
teď se připravujem na zimní sezonu a musim říct že se těšim co nás zase potká.
Ještě musim říct že i moje přítelkyně a kamarádi jsou z trabantů unešený a nikdo se se mnou ani nestydí jezdit :) což mě taky těší
Tak zdar trabantům a jejich majitelům taky
Ota Wagner
24/10/2006 08:09:22
Tož to já jsem se stal majitelem svého prvního Trabantíka ve svých 18-ti letech a byla to moje první a poslední limuzína. Vlastnil jsem jí šestnáct ( přibližně ) dnů, do té doby, než jí vandalové na parkovišti během jedné noci rozebrali na prvočinitele. Zůstal mi z ní jeden plastový roh z nárazníku. Ten pak putoval do druhého Trabanta, jejž mi věnoval otec, když si předtím koupil nové auto. To už byl kombík, a byl v dokonalém stavu, neboť mému otci se podařilo ještě někdy kolem roku 1988 ( ? ), ale přesně to nevím, koupit jednu z posledních náhradních karosérií, a nechal jí vyměnit. Čímž se z kombíka stal unikát šestivolt s vinutýma pružinama. Já ho podědil někdy v roce 1994, jezdil jsem s ním asi rok, a pak mi ho někdo ukrad. Tou dobou už jsem začínal tím vozidlem být trochu nakažený, a tak jsem koupil za 2000 korun dalšího kombíka, z roku 1968, který se vyznačoval dobrou karosérií, ale vše ostatní na něm bylo nanic. A na něm jsem se konečně trochu vyškolil, neb byl rozebrán do posledního šroubku a zgenerálkován. A ne, že by mne to nebavilo, i když se spoustou věcí mi tehdy taktéž pomáhal táta, kromě nového laku, na kterého jsem si pozval odborníka, který celý víkend čaroval a na konci mi na autě vyrobil báječný..... pomeranč :-(
A tenhle Trabík mi přirostl k srdci, protože jsem v něm znal fakticky každou součástku, každá matička mi prošla pod rukama, no, však všichni víte sami. A jezdil poctivě do roku 2000, kdy se zničehonic bez varování zadřel motor. A taky prohnila vlaštovka, takže jsem se s ním ( těžko ) rozloučil, ne však ale s jeho doklady, a na ně přihlásil nového, z roku 1989, který se sem dostal z NDR, coby služební vůz německého Telecomu :-))). A zase oprava, a zase lak, tentokrát už bez odborníka a bez pomeranče. :-)
Tenhle kousek byl jediný, který dosloužil normálně, i když už pak moc dlouho nejezdil, neboť mne okolnosti donutily téměř denně jezdit kolem 200 km, a to on už moc nezvládal. Takže šel do světa, a já v roce 2001 koupil poprvé v životě jiné auto.
A od té doby se mi tak nějak stýskalo, protože jiné nové auto... no sice dobrý, ale Trabant byl trabant, a já zjistil, že se mi prostě stýská...
Letos na jaře už jsem to nevydržel. A na inzerát koupil Trabíka kombíka :-) Takže v pořadí pátý. No, a co následovalo? Jasně, zase jsem ho rozebral, a dávám ho dohromady. S tím, co si ještě pamatuju, ale zjistil jsem, že si pamatuju ještě překvapivě hodně. A těším se jak malej, až s ním příští rok najaře či v létě vyrazím s otevřeným oknem a s tím nádherným pocitem... Za tuhle lásku vděčím tátovi, ale už mu bohužel nepoděkuju.
Všem hezký den!
Andre Profil uživatele
23/10/2006 23:19:41
Ja si prvniho trabika poridil dyz mi bylo 17, to jest v roce 2003, v rijnu, takze 3 roky zpatky. Jeste sem ani nemel papiry. Ale uz dyz sem ho kupoval, byl celkem dost sezranej. Pokud to budu hodnotit zpetne, rozhodne to dobra koupe nebyla, protoze jak se pozdeji ukazalo, dokonce i motor odesel (konkretne gufero na klikovce). Ale nedalo se nic delat, nakazil sem se trabantozou, jakozto clovek z chudych pomeru (coz je velice rizikova skupina co se tyce nakazy trabantozou). Vyvareni by stalo moc, a tak mi kamarad prodal zdravou kastli ze svyho druhyho auta, ktery koupil hlavne kuli motoru. Takze pres letni prazdniny 2004 sem mohl zacit s prehazovanim vseho z prvniho auta do druhyho. Mimochodem, uz v tu dobu na konci prazdnin sem planoval novej lak. Ale jak to urcite vsichni znate, dycky se objevila nejaka mensi ci vetsi zavada, ktera byla prednejsi nez lak. No, a v tomto duchu pribeh pokracuje vlastne az do dneska, kdy uz na zacatku zari mel bejt trabi cervenej, jen nebejt jisteho nemce, kterej mi na srazu ve Vrbne zrusil zadni celo. To bylo presne dva dny pred tim, nez melo auto zaparkovat v lakovne. Takze zase z toho seslo, no a ted dyz uz je zase vsechno v poradku, v lakovne maj plno, takze to vypada zas az na jaro.
 
Celkove trabikem moc nejezdim, prece jenom prazska MHD vyjde mnohem levnejc, ale o to vic si to uzivam kdyz v nem jedu. Obcas se proste vecer seberu, zajedu kousicek od nas na jedno opusteny parkoviste, kde proste zastavim, vsechno povypinam, otevru si okynko a jenom tak tam sedim a je mi krasne :-) Kdyz si spocitam kolik casu a hlavne penez uz sem do toho narval, a jeste narvu, trosku me prejede mraz po zadech, protoze za to bych mohl mit hodne slusnou felicii...ale hned me tyhle myslenky zase prejdou, protoze...no to se neda popsat, vsichni vite o cem mluvim ;-) Protoze to ze sedim ve SVYM, ale opravdu ve SVYM, kde mi kazda soucastka prosla pod rukama...takovejch veci uz dneska clovek moc nema...no proste nadhera, co si budem povidat :-)
macleod Profil uživatele + foto
23/10/2006 21:48:03
Jen mě tak napadlo a snad nebudu kárán za založení dalšího vlákna :-), napište sem každý kdo bude chtít, jak dlouho už máte trabiho, je-li to váš první, je-li to jedinné auto vašeho života, jestli jste měli i jiná auta a k trabimu jste se zase vrátili apod.
Já za sebe říkám, že trabiho mám od osmnácti. Mám ho už sedm let a až na 2 měsíce z těch sedmi let jsem nikdy jiné auto nevlastnil ani neprovozoval. Prošel jsem si s ním krize i úspěchy. Používám ho ke každodennímu ježdění a za těch sedm let jsem s ním najel odhadem takových 45 -50 000 km, z toho 99% po Pardubicích a okolí. Jezdím v zimě, jezdím v létě, jezdím pořád. Už jsem ho chtěl nejednou prodat a nakonec ho mám pořád. Asi v tom je opravdu něco víc než že bych ho bral jen jako dopravní prostředek. Až se s ním jednou budu loučit, nebude to snadný. Dřív jak v létě o tom ale uvažovat určitě nebudu.
Viva TRABI!
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Jak dlouho už jezdím trabíkem...

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist