1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Zimní startování (56)
virginie Profil uživatele + foto
23/2/2019 16:00:39
Rychlý a spolehlivý finanční úvěr zdarma a bez záruky. Provádění všech formalit včetně platby finančních prostředků do 24 hodin od podpisu smlouvy o úvěru. Můžete požádat o úvěry od 40 000 Kč do 4 500 000 Kč. Vždy podepište smlouvu o schváleném úvěru. Osobní schůzku k podpisu smlouvy o úvěru můžete také uspořádat ve vašem městě. Úplně bezplatná a nezávazná žádost o úvěr emailem: e-mail: annvirginiede@aol.com
Přílohy:  kho66245c_rulicka.jpg (80,6 kB)
edmundo
15/12/2018 10:18:53
Dobrý den, pane / paní
Získejte tento pohodlný a spolehlivý finanční úvěr od přímého poskytovatele. Jasná a srozumitelná smlouva, jasné pracovní podmínky.
Do 60 minut od vašeho požadavku víte, zda vám mohu poskytnout půjčku a za jakých podmínek.
Pokud je úvěr schválen, budou prostředky okamžitě vyplaceny.
Tato nabídka je platná po celé Evropě.
Garantuji vám spravedlivou a profesionální dohodu.
Moje úroková sazba je 3%.
Můžete splatit od 2 000 do 5 000 000.
 
E-mail: edmundo.casar@gmail.com
Přílohy:  telechargement.jpg (10,3 kB)
daniel maly
18/11/2012 18:55:30
dobry den moc tomu nerozumim ale chci se zeptat kdyz starter zacina tocit motorem tak neni to klasicky startovani ale kdyz to toci tak se ozyva nejake rachtani muze mi nekdo poradit co toje jesli to je starter nebo neco v motoru ozyva se to jenom kdyz startuji a pak motor bezi normalne chci se zeptat muze se poskodit zuby na starteru nebo i natom druhym ozubenym kole setrvak
vlada
9/1/2007 18:42:06
Já jsem nedávno přešelz paramo m2t na zminovaný shell advance sx2 a musím říct, že rozdíl jsem zpozoroval velký. Hlavně, shell nekouří toliko jako m2t par. Tem kouřil neskutečně. A za druhé, motor opravdu jede lépe (i když asi nemůžete čekat že nalejete shell a pojedete 120 :-) ). Takže já můžu jedině doporučit!!!
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
4/1/2007 12:35:32
Pre vsetkych - ak by bol zaujem, dokazal by som zabezpecit vacsiu dodavku oleja SHELL ADVANCE SX2 priamo zo skladu. Jedna olna krabica je myslim 12L oleja. Pri odbere vacsieho mnozstava by mi urcite poskytli zlavu. Popripade by sa dalo dohodnut a priviezol by som ho na nejaky zraz.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
4/1/2007 12:33:47
To DUKE: Uz len ked pocujem nazov PARAMO tak sa mi dviha zaludok....sorry, ale ked som videl M2T od nich, mal som dost. Ale mozno to co pises je lepsie.
Vlada_B
4/1/2007 11:07:40
Vidím, že dost řešíte tématiku olejů, Shell u nás v Severních Čechách ale svůj 2T olej za 105,-/litr stáhnul, asi bude zase až na jaře. Protože mám motor po GO, sice už zajetý na nějakých 3.500 km, ale nechce se mi přejít na obyčejnější oleje a proto jsem zkusil a investoval do Castrol 2TT za nějakých 169,90- Kč/litr v prodejnách Tesco, jinde kolem 189,-
a řeknu vám je lepší než Shell. Starty, výkon, tah motoru. A zatím mohu říci že se to vyplatí. Proč? Na Shell jsem jezdil ve městě kolem 8-8,5 litru teď jezdím za 7,5 a dálky, i když přes zimu dálky...., no se Shellem na podzim jsem byl rád za 6,2-6,5 ale teď mi to kleslo po 6,0 dokonce nedávno kolem 5,0. Ale záleží samo i na karbeci já mám, trochu vyběhaný 28HB4-1 a ten si trochu přisává falešný vzduch, na výkon to sice není nejlepší, ale na spotřebu určitě. Takže nemáte-li Shell a nechce se vám nic obyčejného radím Castrol 2TT.
DUKE
1/1/2007 18:22:05
Zdavim vsetkych,
 
ja pouzivam olej PARAMO TRYSK 2T - polosyntetika, kupujem ho z velkoskladu za 113 Sk/l, mazem 1:40, sytic vypinam par sekund po nastartovani.
 
Zaujimalo by ma, ci ma niekto s tymto olejom skusenosti a ake. Alebo som jediny, kto objavil polosyntetiku za cenu priemerneho mineralu ?
Jezura
31/12/2006 23:19:39
Rád,bych reagoval na podmět o přechodu z M2T na ADVANCE SX2. Shell olej stoji 100 kc a M2T jen 50 ve velkoskladu,tak nevim zda je to levnější.Nesporně je však že Shell je lepší.
Eda Profil uživatele
31/12/2006 22:32:12
Vyměň svíčky N15 nové, mělo by se to spravit, pokud né, zkontroluj zapalování.
karel
31/12/2006 12:51:46
mám problém,kdyš je motor studený tak mě připadá,že to jede jen na jeden válec,než se pořádně ohřeje.Jestli to je benzínem,dříve to nedělalo.
Mikuš TN
5/11/2006 15:51:39
Skúste ESSO polosyntetika pre 2T ja s ním mám veľmi dobré skúsenosti a cena okolo 200SK za liter mažem 1:50 a nedymí.Plnú syntetiku by som dala len po výbruse a novej kľukovke ináč nie /rozpúšťa karbon/
lemra79
2/11/2006 18:29:01
no, to ze to nedrzi volnobeh si myslem neni olejem. Me to v tomhle pocasi drzi volnobeh asi po 200 metrech a to jezdim na M2TS. Nicmene kvalitni olej je urcite dobra vec.
Tomas BB, Sk
2/11/2006 16:40:56
K tomu oleju od shellu - vcera som bol nuteny ho kupit pretoze mi dosla zasoba mojho oleja. Pouzivam polosyntetiku valvoline durablend (209 Sk/l). standardne do -5 stupnov celzia rano odchadzam do prace tak, ze nastartujem, dam sytic na polovicu a kym vyjdem od baraku na hlavnu tak ho zavriem uplne. Motor bezi na volnobehu uplne studeny sice neochotne ale bezi. Dnes s tym shellom tomu tak nebolo a bohuzial motor bezal na volnobeh bez sytica az po cca 2 km podobne ako kedysi s M2T-ckom. Okrem toho volnobehu bol olej celkom OK, dym v normale ... SX2 je urcite lepsia volba nez M2T, "plnu" syntetiku povazujem u trabiho za zbytocne mrhanie penazi. nedaval by som do trabiho ani prilis riedky olej do kosaciak a pod. Vyber ja na kazdom z nas, ale zaraza ma ze durablend umoznuje studenemu motoru bezat bez sytica a mineralny olej nie. dvojnasobna cena asi bude zodpovedat vyssej kvalite a ta sa rovna lepsej ochrane motora zvysenej zivotnosti. Rtabim zdar!
Pavlik
31/10/2006 00:03:48
Taxem se dneska rozhodl, ze skoncuju s M2T a zajel sem na SHELLku koupit ADVANCE SX2....prijemne me prekvapila cena 105Kc/l, kdyz sem to prepocetl, tak na deseti litrech benalu vyjde jen o 3,50 draz nez M2T a zda se mi, ze to jede opravdu lip a ochotneji jde do otacek. Sem zvedav co to udela se spotrebou, ikdyz ted porovnavani s letem nebude uplne relevantni, vzhledem k velice nizkym teplotam :(
Ivosh Profil uživatele + foto
29/10/2006 16:03:45
Bohuzel nevim o zadne prodejne Honda, ktera by byla v blizkosti velkoskladu Shell. :-) Takze na benzince, kde jej temer vzdy maji. Stalo se mi jen jednou na mensi shelce, ze nebyl.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
29/10/2006 11:10:37
To Tomas Kouril: Mazat 1:33 je podla mna uplna zbytocnost a to nehovorim este s tak kvalitnym olejom ako je TS. Absolutne nic tym neziskas...ale to je moj nazor.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
29/10/2006 11:09:31
To Ivosh: Kde u vas kupujes ten olej? Na benzinke? U nas na benzinkach SHELL (aj to je otazne ci ho tam maju alebo nie...) stoji od 130 SK nahor. My so Zelom ho kupujeme v predajni HONDA, kde sa predava do motocyklov, vyhodou je ze predajna sidli hned vedla velkoskladu SHELL, preto ta cena...presne 107SK, nedavno mi ho dokonca bez blocku dali za 100SK! Inak na benzinke som nedavno videl olej podobny SHELL ADVANCE SX2, ale nejaky vylepseny (ultra?), obal bol identicky, ale stal az 240SK. Inak druhov olejov SHELL vhodnych do Trabanta je strasne vela, od toho ADVANCE SX2, cez SCOOTER PLUS a CART RACING ci ako sa to vola (su to oleje do 2T skutrov, motokar, vysokoot. motorov...atd, takze pouzitelne aj v Trabante) az po polosyntetiky a plne syntetiky. Vyber je velky, len tie ceny :) ADVANCE SX2 je podla mna najlepsou volbou co sa tyka ceny/kvality
prdik Profil uživatele + foto
27/10/2006 14:37:24
cet sem ten clanek o ekolog. aekonom. jizde trabantem a jeho spotreby z r. 1985. Koukam jak se za 20 lek nazory zmenily (hospodarne auto se spotr. 6,5-7,5l atd.)¨....... .
Tomáš Kouřil Profil uživatele
26/10/2006 22:25:31
radeji mažu 1:33, a to jak na bronzu i na novejsím typu motoru. nekouří to, a hele vyfuk je mi volnej, ten se vymení, ale dobrej motor se blbe schání.už jsem jeden odkurvil a nechci to absolovat znovu.
Andre Profil uživatele
25/10/2006 22:00:35
To Jozef K.: No co...povypojuj vsechny dratky ktery najdes, a pak je zas postupne pripojuj tak kde maj bejt a uvidis ktery zarizeni je vadny. Jestli je vubec nejaky vadny...nekdy mas treba fakt pichled drat tam kde vubec nema co delat.
Andre Profil uživatele
25/10/2006 21:57:41
Ty jo a neni to skoda? Nektery typove TSkem mazou i 1:100. Ja teda mezi ne nepatrim, nepovazuju se za prase, ale pouzivam TS taky, akorat mazu predepsanejch 1:50. Podle me si takle uplne zbytecne zadelas akorat vejfuk nehlede na to ze te kilometr stoji este o fous vic... Navic vyrobce musel kalkulovat i s hodne velkou rezervou, kdyz sepisoval "navod k pouziti", prave kuli tem pokustonum co tam davaj 2x min. Myslim si (nejsem odbornik, takze ciste podle myho selskyho rozumu), ze bezpecne se da s TSkem mazat tak 1:70-80. A i pokud mas bronzak bych se toho nebal...vem si rozdil TSka a M2T, na kterej je ten pomer predepisovanej. A pak si vem rozdil M2T "dnes" a M2T "vcera" ;-)
Tomáš Kouřil Profil uživatele
25/10/2006 19:01:08
tu klapku, vím co myslís, to jsem viděl avím jak na to, olej davam TS mogul, mažu 1:33, no a přívod studeneho vzduchu je zajisten otvorem v masce.dola by to zase tak tesny nebylo,.
Pavel JHB Profil uživatele
25/10/2006 16:43:42
Pod motor by to ai bylo dost komlikovane, navic musis zajistit privod
vzduchu pro chlazeni. Pokud se neco takoveho dela, dava se klapka na zadni
viko. Nemcouri ji delali oteviraci, ja jezdim leto - zima s pevnou klapkou.
Jozef K.
25/10/2006 16:17:42
Poraďte mi prosím Vás čo mám robiť-kúpil som Trabant po 4.majiteľovi a každy si tam dorobil čo chcel- raz el.hodiny potom prerobenie na 12V... Sem-tam to tam zaiskrí ale odpájam pre istotu vźdy jeden kontakt batérie.Čo mám urobiť alebo ako to skontrolovať či je elektrika v poriadku? Ďakujem
na začátek předchozí  1 | 2 | 3  další další

Odepsat na: Zimní startování

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist