1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
T 1,1 (34)
milan
23/4/2019 18:33:58
Nabídka úvěrů Dobrý den, pan / paní úvěr nabízí cenově dostupnou úrokovou sazbu. Byl jste odmítnut mnoha bankami Potřebujete financovat konsolidaci dluhu? Potřebujete financování, které vám pomůže vrátit se k vašemu podnikání? Takže půjčuji zájemcům za přijatelnou úrokovou sazbu. Máte-li zájem o kontaktování se mnou Email: jiri35527@gmail.com
Ptak1
17/12/2010 16:44:19
Spotreba se opravdu snizi. Ale jekikoz zvroste i vykon, tak by byl hrich tomu motoru nedat jednou za cas poradne napit. Kazdopadne pri normalnim stylu se spotreba snizi tak o litr. Motor muzes pouzit polo 1,3, golf 1,3 atd, ale vzdy se bude muset vymejslet uchyceni. Nejednodussi na zastavbu je sehnat motor z wartburga 1,3. Bohuzel ty nejsou tak casto k mani.
Sepl
9/12/2010 18:45:08
Mám trabiho 1.1 a spotřeba se pohybuje okolo 8,5 l Slyšl jsem že když se tam dá motor 1,3 Polo tak se spotřba sníží. Zajimalo by mě co je na tom pravdy a pokud to takto funguje, kde seženu ten motor s větší obsahem?
ptak1
22/1/2008 18:05:17
To Jiri Zednik: Na Dekre v praze neni problem prihlasit.Maji uz tam vypis na Trabant 1,1. Takze no probem. Nejlepsi je jit asi prez zkusebnu. Cena je cca 3500. NA technicke to delaji za 2900, ale nemaji s tim jeste zadne zkusenosti, takze mohou nastat nesrovnalosti. Ale jelikoz to vse sidli ve stejnem baraku, tak si myslim ze taky vetsi problem by byt nemel.
Eda Profil uživatele
15/1/2007 19:13:19
Zkuste se podívat na www.usmd.cz/doptechni.php, nebo na www.dekra.cz - nová služba
Jiri Zednik
15/1/2007 17:15:17
Ahoj vsem, prosim poradte. Mam opravdu velky problem. Dovezl jsem si Trabanta 1,1 z nemecka a uz v nemecku jsem vedel, ze v TP neni napsane typove cislo, ale rekl jsem si, ze to risknu a privezu ho. Jenze, na technicky mi rekli, ze nema typove cislo tak nashledanou. Co ted ? Nejhorsi je na tom to, ze to cislo znam, ale nemam na to prislusny doklad od nemecke dekry s razitkem. Prosim poradte, velmi to specha, nechce se mi ho totiz po ctrnacti dnech prodavat.
 
Dekuji Jiri Zednik
Pavel JHB Profil uživatele
4/1/2007 16:29:09
Ano
Jiri Zednik
4/1/2007 15:34:29
Ahoj vsem, nevite nekdo prosim vas, jestli ma Trabant 1,1 v nemecku narodni typove schvaleni ??
 
Dekuji Jiri Zednik
Matúš
11/12/2006 14:58:17
Rád by som ale nemám mailovú adresu.Mám teraz nedávno nový www.
laaaci Profil uživatele + foto
10/12/2006 22:01:31
to Matus.Väčšinou kúpiš papiere aj so štítkom. U nás však jeden starý pán vyrába docela dobré duplikáty štítkov a zatiaľ to prešlo už na 3 trabantoch, keď nie viacerých...julo600 vie o kom hovorím .Keď tak napíš na mail.Dám ti kontakt
Matúš
9/12/2006 20:14:18
Kdesi som počul že tie štítky si policajti alebo na stk vśimnú že to nie je pôvodné a že by s tým mohol byť problém-a ešte jedna vec- ako prosím vás s prepisom majiteľa-ako sa to robí
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
9/12/2006 19:40:22
To Matus: Ano, tak ako pises, az na ten prepis, ziaden prepis sa nekona. Proste zozen papiere ktore su platne, prepis na seba a mas. Auto ktore na ne "postavis" samozrejme musi sediet, cislo karoserie + farba. Ja tak svojho trabanta mam, nedavno som bol na STK a ziaden problem.
julo600
8/12/2006 19:22:17
neviem isto, nesledoval som tvoju problematiku pozorne, pozriem neskor a vyjadrim sa, ale predbezne si myslim ze asi vela na vyber mat nebudes
Matúš
8/12/2006 19:06:27
Mám aj inú možnosť?
julo600
8/12/2006 18:57:59
myslim, ze cislo motora sa stalo po poslednej novelizacii zakona nepodstatne (aj) na Slovensku. Ak uz chces ist touto cestou, staci sa postarat o cislo karoserie.
Matúš
8/12/2006 18:38:40
Stačí iba prenitovať štítok motora a karosérie a potom prepísať? Veľmi dobre viem o tom ale akosi ma to nenapadlo. Skutočne,už som viackrát videl doklady za 1000Sk.´dakujem za radu
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
8/12/2006 17:30:59
To Matus: Mal som podobny problem, auto malo TP, znacky, dokonca platnu STK, ale znacky uz boli stare, nestihli sa vymenit, tym padom auto automaticky vyradili z evidencie...nazad to uz neprihlasis, nech robis co robis. Ak by si moc chcel, za nejakych 50 000 by to slo. Je jednoduchsie kupit za 1000 papiere z ineho auta a "prepisat si ich" na to svoje, co znamena vymenit stitky karoserie :)
Ivosh Profil uživatele + foto
8/12/2006 16:19:42
Ad zapojeni radia: musite mit nejakou dokumentaci ke konektorum, ktery vase radio ma. Byva to bud tovarni zalezitost, nebo se uz dnes hodne prosadily ISO konektory. At uz takove nebo makove, budou mit pripojeni na zdroj, repro a dalkove ovladani. Repro je jasne, DO nas vetsinou nezajima, a ten zdroj: nejcasteji jsou tam dva kabely na plus a jeden na minus. Minus date na kteroukoliv kostru. Jedno plus jde na pamet radia, to musi byt trvale pripojene na staly zdroj, ktery funguje i pri zastavenem aute. Tedy nejlepe pojistka, ktera ma staly proud. Toto plus ma velmi maly odber, ktery by nemel zpusobit vybiti vozu. (Nicmene pocitejte s tim, ze muze byt nejake pralesni radio, ktere Vam po nejake dobe stani baterku vyzere. Takze doporucuji overit odber ve vypnutem stavu.) Druhe plus je hlavni zdroj radia behem provozu. A tady jsou dve moznosti. Vetsinou se doporucuje zapojit to na zapalovani, aby se to zapnulo jen po otoceni klicku. To Vam ale znemozni poslouchat radio, kdyz nebezi motor. Resenim je take pripojit na trvaly proud, nejlepe primo na baterku pres dodatecnou pojistku. Musite mit ale jistotu, ze je zde odber pri vypnuti tak maly, ze to baterku behem par dni v garazi nevybije. Jak to takto mam, bohuzel levny Sencor asi neni to prave orechove a po 10 dennim stani v garazi jsem nenastartoval. Proto nyni radeji pred delsim odstavenim vythanu ze zadu radia ISO konektor s tim, ze si pamet znovu nastavim pri dalsim zapojeni. Nicmene jezdim autem denne, takze vetsinou bez problem.
 
No a jeste je tam dira na antenu. To asi take nepotrebuje nejake vysvetleni.
Matúš
8/12/2006 16:03:40
Bohužial je to SK,ale nevadí.Zhodou okolností písal dávnejšie i nejaký Peter-já tiež chcem zapojíť autorádio ale neviem ako a čo je k tomu potrebné
Eda Profil uživatele
8/12/2006 15:51:43
To Matuš : Pokud se jedná o přihlášení v ČR, napíš mi na mejlík, na Slovensku nevím.
Matúš
8/12/2006 15:40:29
Mám na mysli T 1.1 s papírama. Zvlášť sem myslel ako prihlásiť´T601 ktoré je 4,5 roka odhlásené . Nedávno sem ho kúpil je už v dobrom stave ale ako na prihlásenie lebo všetky dokldy mám aj špz ale neplatné-už sa vymienali.Dík za prípadnú radu
Pavel JHB Profil uživatele
7/12/2006 11:03:09
Z dotazu neni jasne jestli to chces s/bez papiru. Za dobry peniz to lze
obcas z Polska, ale ten nejde uvest na papiry. Takze zbyva nemecko, ale
priprav si poradne tlustou obalku :-) Jednou odhlaseny jiz nelze znovu
prihlasit. Pokud objevis legalni zpusob - sem s nim. Snazim se o 1.1 (za
rozumny peniz) uz nekolik let, zatim bez uspechu o sehnani prepsatelnych
dokladu ani nemluvim, to driv zakopnes o cihlu zlata...
Matúš
7/12/2006 08:46:14
Kde je prosím Vás možné zakúpiť za nie drahý peniaz Trabant 1.1 4-takt-prípadne ako prihlásiť dávno odhlásené auto ,stk,....
Matúš
7/12/2006 08:09:31
Kde je prosím Vás možné zakúpiť za nie drahý peniaz Trabant 1.1 4-takt-prípadne ako prihlásiť dávno odhlásené auto ,stk,....
DJZD Profil uživatele
22/10/2006 16:55:32
To DVD by bylo supr. JH. Jindřichův Hradec, zdrávím vás kluci
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: T 1,1

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist