1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Julov T600 kombi (16)
julo cako
8/10/2004 13:27:57
> Julo, jeste jsem se chtel zeptat, zda ten
> soucasny odstin na Tvem T600 kombi
> je stejny s odstinem na Tvoji limuzince.
>
> Dik. IJ
>
>
>
 
Ahoj
odtieň nie je rovnaký ani cďaleka... Kombi je doslova maslový, kremový... apod., lim. je v porovnaní s ním - ked stoja pri sebe, temer ako biela
 
papa Julo
 
Ivosh Profil uživatele + foto
8/10/2004 12:18:42
Julo, jeste jsem se chtel zeptat, zda ten soucasny odstin na Tvem T600 kombi
je stejny s odstinem na Tvoji limuzince.
 
Dik. IJ
julo cako
22/9/2004 14:50:25
Ahoj
 
> Julo, jeste bych se chtel zeptat, jestli tedy
> ten odstin vnitrniho syntetickeho nateru 6003
> je stejny jako ten carlux 6000, ktery mas na
> karoserii z vnejsi casti???
 
Ano, je veľmi podobny - takmer nevidno rozdiel
 
> Ja tu ted u sebe nemam vsechna cisla pouzitych
> barev na mem sestikile, ale ta syntetika 6003
> me u tveho vozu celkem prekvapila. Ja totiz
> jestli si ted dobre vzpominam, tak mam na mem
> aute prave take tento odstin, 6003. Resp.
> misty to ma blize k 6003 a misty k 6006, coz
> jsou velmi bezne odstiny barev. Ale jeste to o
> vikendu zkontroluju, abych vas neuvedl v
> omyl:-)
 
mne poradil syntetiku - teda odtieň i druh, lakýrnik, vraj to na podlahu stačí a odtieň je veľmi podobní vonkajšku
 
JULO
 
Jan Prager Profil uživatele
22/9/2004 13:15:42
Julo, jeste bych se chtel zeptat, jestli tedy ten odstin vnitrniho syntetickeho nateru 6003 je stejny jako ten carlux 6000, ktery mas na karoserii z vnejsi casti???
 
Ja tu ted u sebe nemam vsechna cisla pouzitych barev na mem sestikile, ale ta syntetika 6003 me u tveho vozu celkem prekvapila. Ja totiz jestli si ted dobre vzpominam, tak mam na mem aute prave take tento odstin, 6003. Resp. misty to ma blize k 6003 a misty k 6006, coz jsou velmi bezne odstiny barev. Ale jeste to o vikendu zkontroluju, abych vas neuvedl v omyl:-)
 
Pri srovnani fotek moji 600 a tvrho kombiku se mi zdalo, ze ty mas tu barvu svetlejsi a mene zlutou...
 
H.
julo cako
22/9/2004 11:29:37
ahojte
 
heslovite:
ivash: 4200 je ostieň podľa vzorkovnika chemolak - carlux... nerozumiem tymto veciam, ale zistim či sa jedna o normu, pripadne alternatívne značenie.
 
To all: tesnenie: neviem ako je to na 601, ale u 600 je v dolnych rohoch ramu čelneho skla mala dierka - otvor asi na odtok vody - a to do priestoru kabíny. Bol som prekvapený keď som to tam videl a myslim že je to dobrá vec, ale pri netesnosti tesnenia sposobuje pretekanie vody do kabiny skor ako zvetralosť tesnenia. Myslim teda ze voda sa skor dostane do kabiny kvoli strate pruznosti tesnenia, nez kvoli jeho nasiakavosti.
 
To Honza: co sa tyka podvozku, menil som takmer vsetko, ostala podlaha a blatniky, ale i to sa lokalne opravovalo. Vymenene boli prahy - domovyroba, lastovicka, podbehy a vsetky spodne vyztuhy, vratane uplne zadnej pod kufrom, - vsetko vylisky na 601. Dutiny boli osetrene pripravkom na to urcenym - neviem nazov, a spodok tak isto - nieco ako body, ci gumoasfalt. Vnútro-podlaha bola natretá základovkou a syntetikou v odtieni karosérie (odtieň 6003)
 
Inak menil som na prednej naprave vsetko co sa dalo za nove: tlmice, obmedz. pasy, riadenie, loziska, čapy, puzdra, homokinetaky, brzzdy su 100% nove vsetko...,
 
Zadne napravy su tiez uplne nove, este nikdy nepouzite
 
Mam ale problem so stropom, ostalo mi na nom lepidlo a molitan po caluneni, no to som uz takto kupil, naviem co s tym... V lim je konstrukcia a plachta, no v kombi je nieco nalepene. Neviem si predstavit co a ako tam nalepit... Inak na fotkach to nevidno ale je to riadny humus :o)
 
papa
 
Julo
Jan Prager Profil uživatele
22/9/2004 10:11:00
No s tim souhlasim. Ale nekdy prosakuje voda i u 601, kdyz se dalo uplne nove tesneni. Aspon takovou zkusenost jsem mel u 601 ja. U poslednich 601 bylo mozno v rozich ramu okna videt naneseny takovy stale pruzny tmel. Ten myslim vytesnil to, co nevytesnila guma. Cili obdobne by se to dalo resit i u 600. Ale mam pocit, ze u 600 je guma v ramu tak na fest, ze voda ani prosakovat nemuze, cili to spis vypada opravdu na to, ze to tesneni jako takove je jiz spatne nebo hodne zpuchrele, kdyz neco prosakuje.
 
Co se tyce origos tesneni, asi vsichni vime, o cem je rec. Ta barva se dost menila casem, to jsem poznal, kdyz jsem prilozil to nove nepouzite k tomu, co mam vzadu na okne. Jako nove je to rekl bych sedohnede, mozna az s nadechem do olivy nebo khaki nebo cosi. Proste zvlastni barva. A klinek je tmave sedy. Ale kdyz je tesneni na aute a na slunci a desti 40 let, tak je podle meho nazoru svetlejsi, vice do seda a klinek uplne zesvetla... Ma narok:-) Ale kdyz to natres nejakym prostredkem na domasteni, tak to zase trochu ztmavne.
 
Jinak ani to od Misselwitz v cerne barve nevypada na aute zdaleka tak spatne, i kdyz je na prvni pohled videt /podle toho odstinu/, ze to original neni. Ale muzeme byt vdecni za to, ze Misselwitz toto jeste vubec nabizi, protoze nevim, jak jinak by se to dalo resit, kdyz je nutna vymena...?
 
A zavery z obhlidky u Jardy?:-) Asi by nam mel rict hlavne Jarda, jakym smerem se bude ubirat. Moje domnenka je, za moje 600 pred opravou mohla vypadat mozna i hur nez tato. Pokud Jarda vymeni ty dva blatniky a odstroji to, necha prestrikat a vyhraje si trochu pod kapotou motoru, tak to nebude mit chybu. Cili asi jde hlavne o ten lak, v souvislosti s nimz Jarda asi resi nektere otazky jestli vysklit kompletne a jestli strikat cele auto nebo jen casti... Nevim, jak podvozek, ale na prazich jsem na prorezla mista nenarazil. No a u motoru jsme se s Vladou shodli, ze ten je opravdu hodne dobry, fakt koncert:-)
 
Take jsem ted hodne znovu premyslel o te barve, co ma Jarda. Ivosi, vzpominas, jak jsme resili tu fotku ze Zwickau, kde vedle me stala ta seda /pastelgrau/ limuzinka? Pokud bychom vedle te nemecke limuzinky postavili Jardovo auto, tak jsou to take rozhodne dve odlisne barvy. Ta nemecka je proste svetla seda barva, ten nazev pastelgau by sedel. Zatimco Jardovo auto, to je slonova kost, s urcitym nadechem do zluta. Myslim si, ze puvodni odstin te moji limuzinky byl prave ten, co ma Jarda, vcetne toho odstinu jeho modreho pruhu. Ani si ted nevybavuju, zda byla nejaka 600 v tom Jardove odstinu ve Zwickau, myslim v puvodnim laku... Je to jak to auto z prospektu, jak sedi ta dama v otevrenych dverich u ridice... Jak to vidite?
 
Kazdopadne by bylo velmi dobre, kdyby se Jardovi podarilo presne priradit tyto dve barvy, co ma, ke kodu z barevnice nejakych soudobych laku.
 
H.
Ivosh Profil uživatele + foto
22/9/2004 08:56:54
> To, ze jsi zachoval puvodni sede tesneni okna, to povazuju za obrovske
> plus, moc aut to totiz nema.
 
Asi proste proto, ze to ne vzdy je mozne. Preci jen, mam-li si vybrat mezi
tim, ze mi do vozu potece starym zpuchrelym tesnenim nebo dam cerne, byt ne
puvodni, zvolim 2. Spatna guma se bohuzel renovovat neda. Bude mi smutno za
sedym tesnenim, ale -- co uz. Navic, sede neni asi taky zrovna origos. S
Vladou jsme o tom debatili ve FM, ze puvodni barva je spis hneda.
 
> ... ani Jarda si nemusi zoufat, protoze vychozi stav pro
> renovaci ma myslim hodne dobry, podle te nasi obhlidky.
 
Tak nejak jsem si myslel, ze Jarda nemusi jit do renovace. Nebo pujde? A jak
dopadla obhlidka? :-)
 
IJ
Jan Prager Profil uživatele
22/9/2004 08:47:52
Ahoj kluci,
 
Take se pripojuji ke slovum chvaly a obdivu Julova kombiku! Alespon podle fotek to vypada velmi dobre, takze ted jiz jen preji, aby jsi Julo dotahl renovaci do konce stejnym zpusobem jako jsi zacal a neslevoval:-) V tom je podle meho nazoru ten hlavni smysl, u veterana udelat vse co nejpuvodneji. Tak at se to povede! Ale jak psal Ivos, nektere veci clovek muze pripadne i doladit casem... To, ze jsi zachoval puvodni sede tesneni okna, to povazuju za obrovske plus, moc aut to totiz nema.
 
Ja bych se chtel zeptat, jak jsi Julo auto strikal, jestli jsi to nechal udelat nebo ty sam? A jakym zpusobem jsi opravil podvozek, jaky nater?
 
Jinak si myslim, ze ani Jarda si nemusi zoufat, protoze vychozi stav pro renovaci ma myslim hodne dobry, podle te nasi obhlidky. Ono po laku se pak dojem z toho auta zlepsi vzdycky o 100%.
 
H.
Ivosh Profil uživatele + foto
22/9/2004 08:11:45
> Ja ho tam necham, dokonca som ho vymenil za novy, ...
 
Funkčně se mi taky líbí, ale nějak mi vadí ta díra v motorové stěně. Já jej
mám vedený až pod volant...
 
> > -- Ten "odtieň 4200 carlux" je presne podle
> > bocniho pruhu, nebo odhadem?
> Presne odhadom podľa bočneho pruhu.Povodny lak som vyleštil
> a vzorkovníkom našiel najbližší odtieň.
 
A to číslo 4200 je ČSN?
 
IJ
julo cako
22/9/2004 08:00:07
>
> -- Asi bych strikl kovovou vlozku sani cernou
> barvou, nevypada pekne, kdyz
> je cely tlumic renovovany a kouka z nej ta
> vlozka bez laku. ;-)
 
samozrejme - do "dopilujem" ;o)
 
> -- Ty mas taky spinac baterky? Ja je mam voze,
> ale asi pujde pryc s
> renovaci...
Ja ho tam necham, dokonca som ho vymenil za novy, zda sa mi to vyhodne vzhľadom k učelu na aky Trabi budem využívať (bezpečnostné i zabespečovacie dovody...)
 
> -- Ten "odtieň 4200 carlux" je presne podle
> bocniho pruhu, nebo odhadem?
Presne odhadom podľa bočneho pruhu.Povodny lak som vyleštil a vzorkovníkom našiel najbližší odtieň.
 
Julo
Ivosh Profil uživatele + foto
22/9/2004 07:23:40
Joj, take jsem zjihl, jak pekny je novy lak na aute. :-) Jelikoz vim, ze to
auto ani moc nechce byt veteranem do posledniho sroubku, nebudu hodnotit
puvodnost. Libi se mi to. Jsem zvedav, jak to bude vypadat s bufikem, pak
Julo posli nejake fotky, a kdybys mel problemy to rozchodit, obrat se na
mne, zkusim pomoct. Bude to asi prvni T600 s bufim, co znam.
 
Jen par drobnosti:
 
-- Asi bych strikl kovovou vlozku sani cernou barvou, nevypada pekne, kdyz
je cely tlumic renovovany a kouka z nej ta vlozka bez laku. ;-)
-- Ty mas taky spinac baterky? Ja je mam voze, ale asi pujde pryc s
renovaci...
-- Ten "odtieň 4200 carlux" je presne podle bocniho pruhu, nebo odhadem?
Budu davat tento odstin na cely vuz, zatim ale nemam zadne vzorkovniky.
-- S tim tesnenim to resim take. Tece mi do vozu a nemyslim, ze to
regum/glycerin moc spravi. Vidim to na noa cerna tesneni z Nemecka. Nebo
obvolat ceske kluby a sehnat nove stare tesneni na T601.
 
> Stracam pomaly trpezlivosť a financie došli, tak to hlavne chcem
zlegalizovať,
> spojazdniť a jazdiť a jazdiť a ....
 
Pilovat se da vzdycky. :-)
 
Ja uz jsem predbezne hovoril s jednim mistnim klempirem. Tento nebo pristi
tyden mu zavezu auto na ukazku, aby mi rekl odhad praci a cenu, pak to
odstrojim a zavezu mu to na vyvareni. Pocitam, ze do listopadu by to mohlo i
byt. No a pak uvidime. :-) Taky mi to zacne...
 
Jeste drobnost -- vsimli jste si, ze stare tlumice sani na T600 mely pricny
obvodovy pas na leve strane? Viz napr. posledni foto od Vladi. A ze novejsi
tlumice sani na T600 to nemely? Viz napr. posledni foto od Jula...
 
IJ
julo cako
21/9/2004 21:22:51
> Uf, tak ja jsem nad temi fotkami skoro
> zaplakal. Zrovna vcera jsme byli s Honzou a
> Vladou okouknout moje kombi :-( no a je to
> tedy smutne srovnani. Novy lak udela opravdu
> hodne.
>
> Odstin mi prijde docela dobre trefeny. Budes
> dodelavat take bocni pruh? Popr. v jake barve?
 
Odtieň je carlux 6000 a vyberal som ho prirovnavanim ku vzorkovniku na mieste kde nebol lak povodny prestriekany ani zvetrany - pod znakom na prednej kapote. Bočný pruh bude v najbližžej dobe - odtieň 4200 carlux (chemolak - akrylát dvojzložkový)
 
> Zajimalo by me jestli jsi pred lakem vyndaval
> vsechny okna a jak jsi to resil s tesnenim
> kolem nich.
 
Ano, okna šli von, na kastli neostalo prakticky nič, ani pedále a pohon stieračov, vlastne aj všetkydvere boli zvesené. Tesnenie som použil povodne po regenarácii - malo uspešnej, glycerínom. Najhoršie je to s predným oknom, kde je tesnenie výrazne zvetrané a pri nasadzovaní sa trhalo... slo by ho nahradiť 601, ale bolo by čierne a to sa mi nechce... zatiaľ to vyskušam takto. Ostatné tesnenia boli vcelko v pohode, ešte čosi vydržia.
 
> Jinak myslim, ze je to opravdu moc pekne!!
 
Ďakujem a priznavam že je to čiastočne 601 (duplex, predné sedadlá-ešte su povodné no prehodím tam zo 601, pneu R13 x 165...) Stracam pomaly trpezlivosť a financie došli, tak to hlavne chcem zlegalizovať, spojazdniť a jazdiť a jazdiť a ....
 
Tož sa maj(te)
 
JULO
>
> Jarda
>
>
Jaroslav_Tošer
21/9/2004 16:39:44
Uf, tak ja jsem nad temi fotkami skoro zaplakal. Zrovna vcera jsme byli s Honzou a Vladou okouknout moje kombi :-( no a je to tedy smutne srovnani. Novy lak udela opravdu hodne.
 
Odstin mi prijde docela dobre trefeny. Budes dodelavat take bocni pruh? Popr. v jake barve?
 
Zajimalo by me jestli jsi pred lakem vyndaval vsechny okna a jak jsi to resil s tesnenim kolem nich.
 
Jinak myslim, ze je to opravdu moc pekne!!
 
Jarda
 
julo cako
21/9/2004 15:40:47
Ahojte, požičial som cez obed foťák a posielam stav renovácie k dnešnemu dňu. Prosim o kritiku a postrehy, otazky...
Ivosh Profil uživatele + foto
21/7/2004 07:24:45
Na adrese [URL] naleznete nekolik snimku Julova
kombika, ktere jsem v rychlosti poridil behem kosickeho srazu. Jeden za
zajimavych detailu je napr. uchyt predniho spoileru umisteny na pomocnem
ramu. Julo nastinil, ze se mu zda byt originalni vzhledem k jeho preciznimu
tvaru. Co myslite Vy?
 
Jinak mohu potvrdit, ze puvodni barva bocniho pruhu byla tyrkysova, bylo to
patrne na kuse chybejiciho nobeho laku na zadnim blatniku. Presne moje
barva. Zamena s modrou zcela vyloucena. :-) Myslim, ze je to docela raritka.
 
IJ
Ivosh Profil uživatele + foto
4/6/2004 12:18:27
Jeste v zastoupeni za Jula z Kosic posilam aktualni snimky z jeho prave
probihajici renovace T600 kombi. Pri pohledu na krasne komaxitovany
originalni tlumic sani se jiste mnohym, vcetne mne, slastne sevre srdce.
:-))
 
Cimz zaroven odpovidam na otazku Jardy, kdo ma jake vozy. Julov druhy vuz,
limca s cervenym pruhem, asi netreba predstavovat. :-)
 
IJ
Přílohy:  p1010001.jpg (60,3 kB)  p1010002.jpg (75,6 kB)  p1010003.jpg (71,7 kB)  p1010004.jpg (70,4 kB)
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Julov T600 kombi

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist