1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Světla svítí, klakson troubí, ale stěrače nicmoc... (30)
Marián_Brondoš Profil uživatele
16/10/2006 19:07:13
To Peter:
 
neviem odkial presnejsie si z SK, ale v BA dufam ze este funguje obchod s ND
na Tuckovej - SOLO-VEGH.
 
A nedaleko za hranicami v Mosoni (HU) sa tiez da co-to kupit.
 
To je asi tak vsetko u mna naokoli.
 
Maros
prdik Profil uživatele + foto
13/10/2006 15:51:40
to erik:
Nejspis to bude moc bohata smes, chce to seridit karburator a melo by to byt dobry.
S fales. vzduchem je to horsi, muzis zjistit odkud a pak to spravit. Casto to byva gufero, pritazeni karb. na prirobu motoru a sani vzduchu do karb. (koleno)
Erik B.
13/10/2006 14:37:27
Zdravim potřebuju vědet co mam dělat - pořád se mi zanášejí svíčky a musím je furt čistit protože nemohu nastartovat- Jednou se mi to stalo ve měste a byla to ostuda a auto je jaksi nevyspytatelné taky proto že pořád saje falešný vzduch a nedaří se mi to utesnit...
Děkuji za odpověd
drakouš
13/10/2006 07:41:07
to pavel jhb:díky,něcozkusím. Bohužel původní ndr brzdy už tam nemám...
Pavel JHB Profil uživatele
13/10/2006 02:07:14
drakous> jestli chces mit pocit sucha, bezpeci a jistoty shod bybny a
prebrus pakny, budou mozna trosku pripalene, pokud popraskalo oblozeni,
budes muset dat jine... Stejne mas asi neco spatne, neb NDR brzdy vzdy
funguji tak, ze se nerozjedes, protoze pokud je vse OK, tak pokud zatahnes
brzdu, rves zadni kola po smyku a kdyz chces couvnout tak to uplne vyvraci
napravu.
Pavel JHB Profil uživatele
13/10/2006 02:03:00
orel> ja osobne to delam odjakziva (i kdyz me za to odbornici karali) takto:
pokud prijedu vecer (predpoklad je ze auto bude dlouho stat) zhasnu motor
syticem. Dalsi den (mesic...) prijdu cvrnknu, motor ihned bezi, zavru sitic
jedu... Pokud zastavim na chvilku chcipam a startuji normalka, pokud je
chvilka delsi :-D startuji s vytazenym syticem, ktery prakticky behem startu
zasouvam. Jeste se mi nikdy nestalo, ze bych to turoval starterem ;-))
Jinak pokud nekdo vyresi slintajici olej z vyfuku budu rad. Dela mi to
soucasny milacek. Mazu 1:60 az 1:65, spotreba OK, zadne zavady. Z vyfuku mi
porad slinta olej. Na W jsem mel vzdy vejfuk jak na 4-taktu, na T jsem ho
mel mastnej jen pri popojizdeni, stacilo jet do vedlejsi vsi a vse bylo OK.
Jiz jsem rezignoval i kdyz me trapi pocit zanasejiciho se vyfuku.
Pavel JHB Profil uživatele
13/10/2006 01:53:13
prdik> pokud spatne stira sterac (a je dobre pero na ramenku) je treba
vyhodit gumicky a dat nove. V tomto smeru jsou nejlepsi nove verze stirace
(s gumickami shodnymi s S105-120) maji tenky brit stiraji spickove.... Pokud
nemate orig. veterana, tak lze prehodit cast ramenek (doporucuji).....
Vašek D. Profil uživatele + foto
12/10/2006 21:44:07
Stěrače mají nové gumičky, jsou relativně měkké, ale celé je to způsobeno na 99% slabým přítlakem pružiny. Stěrač lze od skla odklonit nepatrnou silou, což by asi jít němělo.
Peter
12/10/2006 19:15:26
Potreoval by som vediet poslednu vec-po tom to uz snad pojde- aku pouzivate hadicu alebo ako to mate urobene od nadrze po karb (najhorsia vec na tom bola dodatocny palivovy filter v strede hadice -malo vydrzal hned sa zaniesol a motor nedostaval palivo).Nejako to urobim s tym odparovanim z hadice pocas teplych dni v lete a potom napisem ako to pokracuje..
Andre Profil uživatele
12/10/2006 18:55:30
To prdik: Presne jako ja, akorat ze ja sem ani nemenil ani nemastil ty gumicky, proste sem je prohodil.
Peter
12/10/2006 18:24:51
Musim si najst viac casu a vsetko to urobit-tiez som ho pre istotu nestartoval 1.mesiac a ciastocne som to aj urobil no cez zimu bude v garazi viac casu a komletne precistenie ho neminie-asi aj novy kohut atd.-Ale ked uz som pri tom priatel mi hovoril ze na pumpe zdrzuje 4-takty ked musi po natankovani este liat olej ja teda zatial iba v bandaske...
Jaky olej pouzivate a v akom pomere?
prdik Profil uživatele + foto
12/10/2006 18:15:59
Taky me zlobil sterac ridice. Vymenil sem ho za spolujezdcuv, odmastil gumicky a sklo a jeste pridal takovy ty pritlacny kridylka a zatim dobry. Taky nevim proc jeden sterac jinde stira a jinde ne. To vi jen soudruzi inzeniri v NDR... :)
P.S. Trabose sou plny nevysvetlitelnych zahad...
prdik Profil uživatele + foto
12/10/2006 18:13:39
to PETER:
NElalis tam nahodou naftu????? :)
Z toho jak to popisujes to tak vypada. Spatne, spis vubec se s ni da nastartovat a pak to dela cerny mraky...
Ivosh Profil uživatele + foto
12/10/2006 17:59:56
Neves hlavu. Pokud stal ctyri roky, muze byt zanesena nadrz, zterela privodni hadice, ucpany palivovy kohout, a taky zaneseny karburator. Doporucil bych Ti projit celou palivovou soustavu. Ja ted koupil trabose, co stal tak 6 let. Ne-li vic. A neodvazuju se to nastartovat. Napred vydelam vse od nadrze po karburator, vycistim, vymenim, teprve pak ma cenu resit, proc to nejede...
Peter
12/10/2006 17:16:03
Co sa dalo cakat- zdrava karoseria ale inac stal bez pohnutia 4 roky pred panelakom ludia ho obrali ako sa dalomajitel sa on absolutne nezujimal -radsej to parkovisko obchadzal mal svoje druhe auto. Sak za 2000... uz ma sere od aprila furt cosi s tym motorom je ale najhorsie je karburator-furt zla tesnost atd. Neskutocne uz som pobehal okolo vsetkych blizkych aj vzdialenych starych Trabantistov a aj tak je to na hovno. S motorom nikdo nic od 1967 nerobil som 4.ty majitel-prerobene z 6 na 12V -doslova sa bojim a vypinam baterku!
Asi pojde ako aj 1. na diely.....
orel Profil uživatele
12/10/2006 17:07:55
TO: Peter
No ja teraz nejazdim musim ist na STK ale toto pocujem prvy krat :-O
A kolko mas zapnuty sitic nez startujes????Ja mam odskusane napocitam do 10
a jedemeeee
 
Ivosh Profil uživatele + foto
12/10/2006 17:01:07
To Peter: jak to tak tady ctu, je Tvuj trabik ve velmi podezrelem stavu. Asi by bylo idealni sehnat blizko nekde odbornika, aby to proveril.
 
K tomu startovani: jen stara dobra rada. Karbecy 28 HB 2-x az 28 HB 4-1 startovat se syticem bez plynu. H 1-1 se muze pridat plyn, tam uz sytic funguje jinak. Ale i tam je pridani plynu de facto zbytecne.
Peter
12/10/2006 16:47:09
To:Orel
Tento tyzden sa mi stala dosial nevidana vec-zacal som davat novy benzin 95UNI lebo 91 uz neni a odvtedy to zacalo strasne zle (asi az na 5-krat) startovat-pri startovani ide z vyfuku strasne cierny dym-ked nastartuje- silno kvapka olej z vyfuku -pritom pomer miesania je stale rovnaky a stale silno dymi. Zaujimave je to -u nikoho som to este nevidel-ked stojim dlho na slnku tak sa z hadice do karb odpari benzin a misim kvapnut pod sviecky-musim zatvarat kohut....
orel Profil uživatele
12/10/2006 14:24:55
TO: Peter
JA tak startujem vzdy : po dlhsom case-sytic a plny plyn len ked mam medzi
zastavku cca menej ako 20min bez siticu inac sa prechlastaaa.
Do kopca ti to trha lebo sa ti prelieva benzin v nadrzi a nie vzdy si stihne
cucnut :-)
Benzin zatvaram vzdy... uz sa mi stalo ze vytiekol,zalezi od karburatora...
 
Peter
12/10/2006 14:19:18
TO:Orel
Ako startujes po dlhsom case-sytic a plny plyn pri teplom motore-na dalsi den,do kopca mi to trha a nejde rovnomerne ked je v nadrzi menej benzinu
P.S:Zavieras benzin?
orel Profil uživatele
12/10/2006 14:11:52
TO: Peter
Ja zhanam na vrakoviskach viem ze to nieje nic moc ale aspon nieco...
 
Peter
12/10/2006 14:08:41
Kde je mozne na SK kupit novy vyfuk na Trabant lim. pripadne- kde kupujete nove ND?Dik
drakouš
12/10/2006 12:03:21
p:s. trpímznačnou sklerozou :-)
drakouš
12/10/2006 12:02:47
Mámproblem,jel jsem asi 8km se zataženou ručkou.Je to hodně velký průser? Onehdá semi stalo přesněto samý se šade, a ta hodku po vychladnutí brzdila jak dřív. A co traboš?
Ivosh Profil uživatele + foto
12/10/2006 00:28:55
Ještě jsem zapomněl dodat, že od těch, co zmiňuje Vláďa, se liší tím, že
nejsou zahnutá (nemají vodorovné lišty).
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Světla svítí, klakson troubí, ale stěrače nicmoc...

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist